Als andere forummers een probleem hebben kunnen ze contact opnemen met Bram en Bart.Jij hoeft toch niet te ronselen ,laat ze het daar lekker zelf uitzoeken .quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wil het een succes worden met zoveel mogelijk betalende streamers die credits spenderen zul je die er meer in moeten betrekken m.i. IIg het gevoel geven dat ze gehoord worden. Ik denk niet dat je dat bereikt met alleen fokkers.
sterker nog het is al gewijzigd!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, dit is bij ons bekend en men is er mee bezig.
Dat met die kaars was iig niet de weekuitdaging waar de poll voor loopt he? En nogmaals: wordt er voor uitkomst van die poll nou gemiddelde gebruikt of welke meeste stemmen heeft? Gemiddelde komt beter overeen met wens van de streamer imo. 23,6 uur op het moment dus.quote:
Verras me eens aangenaam, laat ze echt maar eens zweten en schelden en dreigen met opstappen.quote:
Las op blz.1 dat je een Rubick's cube zocht. Die heb ik, maar niet over. Je mag hem wel lenen. Ook heb ik Rubick's Magic (zo'n plat rechthoekig vouw-ding) en Rubick's clock.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, dit is bij ons bekend en men is er mee bezig.
En als ze er niet uit komen binnen 10 minuten dan moeten ze het weggooien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef NrTH het volgende:
Geef ze maar Mc Donalds, maar maar voor 1 persoon die niet mag delen, ze moeten zelf uitmaken wie het krijgt ;x
Amber hebben we al gezien tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:04 schreef Bangel het volgende:
nu moeten die tieten nog bloot voor de liefhebbers!
dementor, is het niet eens tijd dat je jimbo in de bunker laat al is het maar voor een week. Relluh en actie gegarandeerd !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:57 schreef Dementor het volgende:
Speeltijd is echt voorbij in The Bunker, ze gaan het dit weekend enorm zwaar krijgen.
Leuk!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond interviews trouwens, individueel per bewoner, met Bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |