terwijl ze aan het hupsen zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik kies voor een variant waarbijl ze iedere 5 minuten een ui moeten eten!
Vloeiend? Denk opeens aan Renate, gadverrrr haha!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh ja, en dan wel 2 skippy ballen, de overname moet ook vloeiend (ieuw, ik zei vloeiend) verlopen.
Ververs de pagina eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:43 schreef lies1958 het volgende:
valt me nu weer op ik stem op iemand met + gaat wel een credit vanaf maar die persoon krijgt er geen punt bij.
Dus heb ik voor de 2e keer voorlul gestemd.
De politie komt sowieso de buurt afzetten heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga hier dan nog wel even naar mijn eigen gezeik luisteren.
idd, ik ook toen ik het tikte.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vloeiend? Denk opeens aan Renate, gadverrrr haha!
Brian 2, maar dan vrouwelijk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Rainesz het volgende:
Zit renate de boel een beetje af te luisteren
Ook niet als je die pagina refreshed?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:43 schreef lies1958 het volgende:
valt me nu weer op ik stem op iemand met + gaat wel een credit vanaf maar die persoon krijgt er geen punt bij.
Dus heb ik voor de 2e keer voorlul gestemd.
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Rainesz het volgende:
Zit renate de boel een beetje af te luisteren
en wie dan als eerste een boer laat wint 1 sigaret ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik kies voor een variant waarbijl ze iedere 5 minuten een ui moeten eten!
En ze gaan zo weer dagboeken schrijven, dus doe maar rustig aan met klateren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga hier dan nog wel even naar mijn eigen gezeik luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |