Dat is ook bij de fokkers nog maar sinds gister een beetje duidelijker geworden. Dus wat duidelijkere info die kant op zou wel goed zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Iedereen kqn stemmen op de bunker site en iedereen kan daar suggesties insturen.
Wat is daar niet genoeg aan?
Thnx, dit is het antwoord:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
Dat soort dingen kun je ook makkelijk checken > http://downforeveryoneorjustme.com/
Snap je punt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat is ook bij de fokkers nog maar sinds gister een beetje duidelijker geworden. Dus wat duidelijkere info die kant op zou wel goed zijn.
En hoe de bunkercrew behandeld is bij NL.....doet niet ter zake. Je hebt te maken met ook daar betalende streamers. En soms moet je voor het uiteindelijke doel wel eens een beetje buigen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx, dit is het antwoord:
It's not just you! www.debunkeronline.tv looks down from here.
Ik zeg slechts dat het "best een aardig beeld" oplevert als je op een groot forum kijkt wat de streamers willen / wensen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Dan zouden het ook wel allemaal fokkers zijn.
Stimulatie tot wat? Ze heeft alweer aangegeven te blijven, ook als ze er niet uitgestemd wordt (mits ze weer alle peuken krijgt)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik vind het fijn dat Peter zoveel geduld kan opbrengen en ook een mogelijke kans tot stimulatie voor renate kan spelen.
Grappig, als ik op jouw link klik is die er meteen en die van NMNS werkt niet, misschien toch een foutje in de link van hem?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:30 schreef Rica het volgende:
[..]
It's just you. www.thebunkeronline.tv is up.
site is gewoon up hier.
Is dat werkelijk de moeite? Ik denk dat Mariell wel wat beters te doen heeft.. en bovendien lezen alle users van GP ook hier mee, dus het maakt op zich niet zoveel uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat is ook bij de fokkers nog maar sinds gister een beetje duidelijker geworden. Dus wat duidelijkere info die kant op zou wel goed zijn.
En hoe de bunkercrew behandeld is bij NL.....doet niet ter zake. Je hebt te maken met ook daar betalende streamers. En soms moet je voor het uiteindelijke doel wel eens een beetje buigen.
???quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach arm kindquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef Espabilado het volgende:
Renate wil teruglezen wat er over haar gezegd is, denkt dat sommige dingen dr ego zouden kunnen gaan strelen en als ze het leuk knipt en plakt kan ze het op haar C.V. zetten
eetbewust..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:31 schreef Melin het volgende:
[..]
Stimulatie tot wat? Ze heeft alweer aangegeven te blijven, ook als ze er niet uitgestemd wordt (mits ze weer alle peuken krijgt)
o ik zie het ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Grappig, als ik op jouw link klik is die er meteen en die van NMNS werkt niet, misschien toch een foutje in de link van hem?
Ah, dat zal het zijn idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:36 schreef Rica het volgende:
[..]
o ik zie het ja.![]()
debunkeronline vs. thebunkeronline
Ja dan werkt het nie he?
voor blaren op dr kut mogen amber en eline ook wel naar mij toe komenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
Waar blijft de skippybalopdracht?
24 uur permanent skippyballen, stel zelf maar een rooster samen maar continue in beweging!
Mannen net zolang tot ze blauwe ballen hebben en dames blaren op hun flutje!
Oeh ja, en dan wel 2 skippy ballen, de overname moet ook vloeiend (ieuw, ik zei vloeiend) verlopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
24 uur permanent skippyballen, stel zelf maar een rooster samen maar continue in beweging!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
Goed idee, maar ik kies voor een variant waarbijl ze iedere 5 minuten een ui moeten eten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ga hier dan nog wel even naar mijn eigen gezeik luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |