quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:40 schreef spapaars het volgende:
Ze steken een kaarsje aan.
http://www.clipser.com/watch_video/1309043
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef Danny het volgende:
was een poll op thebunkeronline.tv
een extraatje tijdens de lunch of een uur in het donker zitten.
gemeen als we zijn krijgen ze natuurlijk geen extraatje
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef Danny het volgende:
Nieuwe poll op thebunkeronline. Laten we ze 5 minuten douchen of laten we ze stinken?
Ik wil dat Renate nog harder naar menstruatiebloed gaat ruiken. Misschien gaat ze zich dan lekkerder voelen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
Stinken natuurlijk, én dan de verwarming wat hoger
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik was aan het eten![]()
.
Maar ik ruik hier niks dus laat maar stinken dan.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef Ravenna29 het volgende:
De griep is gemanipuleerd, omdat je er eerst niks van hoorde en toen ineens wel.![]()
Normaal kondigt de griep natuurlijk aan eraan te komen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef beequeen het volgende:
Renateis van de complottheorieën. Gestoord wijf.
En niet douchen, laat ze maar stinken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef snetje het volgende:
kijk zo gaat het goed ..de kijker beslist ... niet douchen dus
*Met nieuwe UI, gemaakt door vriendin*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:43 schreef Spooky4u het volgende:
Verrotten zullen ze, wegmeuren, elkaar uitmesten. Strontlucht moet een aangename verrassing voor de neus zijn. Zover moet het komen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:43 schreef snetje het volgende:
Amber : denk je dat je stemmen krijgt als je dat kaarsje uitblaast ?
jazeker !!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef beequeen het volgende:
Jeroen probeert Pim te triggeren om de kaars uit te blazen.
Wat is de sanctie eik als hij het echt doet? Ik kan dat op de site niet vinden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef D. het volgende:
ze kunnen ook, nadat de opdracht geslaagd is, laten weten dat de kaarsuitblazer voor 20 euro McDonalds voer had mogen uitzoeken
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef snetje het volgende:
laat dat licht maar uit ! Renate is helemaal in haar element ... heb haar al een kwartier niet meer gehoord geloof ik ..
damn ! als je het over de duvel hebt
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:16 schreef Disana het volgende:
Nee ze zitten gewoon hun tijd uit te zitten, deze opdracht heeft niet helemaal het gewenste effect
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:19 schreef blomst het volgende:
vol
neee, juist een paar posten daarvoor, kun je mooi doorgaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:20 schreef D. het volgende:
Nieuw deel hoor je pas te openen als het vorige gesloten is
Volgens mij is het logisch dat als je een kaars aansteekt dat ie dan kleiner wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Zo'n klein kutkaarsje..en ook dát "Heeft de Kijker beslist" ?
[ afbeelding ]
Yup.. brilliant geobserveerd...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:25 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Volgens mij is het logisch dat als je een kaars aansteekt dat ie dan kleiner wordt.
En dat gaat gepaard met een wind en dan is het haar schuld dat de kaars uitgaatquote:
Hoi BQquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:27 schreef beequeen het volgende:
Thanx Ka en hoi Gert.![]()
Hey Bongetje, je bent weer groen.![]()
Het flauwe moppentappen begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Tijd voor het zonnetje.
Ja, psies om 12.00 uur waren we weer hier. Lekker in ons eigen bed geslapen, even nieuwe kleren ingepakt en toen weer hier naartoe gereden.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:33 schreef Dementor het volgende:
Wie woont er in de buurt van Eindhoven en heeft een Rubik's Cube over?
niet in de buurt en die van mij ligt aan diggelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:33 schreef Dementor het volgende:
Nou, dit deden we de vorige COS-sen ook altijd zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:20 schreef D. het volgende:
Nieuw deel hoor je pas te openen als het vorige gesloten is
Wordt het geen tijd om ook andere forums zoals Vol en NL wat meer te betrekken? Wil je die streamers tenminste behouden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:33 schreef Dementor het volgende:
wie ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd om ook andere forums zoals Vol en NL wat meer te betrekken? Wil je die streamers tenminste behouden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, dit deden we de vorige COS-sen ook altijd zo.
OP is af.
Mooie OPquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, dit deden we de vorige COS-sen ook altijd zo.
OP is af.
Nêuhh.. daar is het al een beetje te laat voor, en over twee weekjes is het alweer afgelopen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd om ook andere forums zoals Vol en NL wat meer te betrekken? Wil je die streamers tenminste behouden.
Thnx! (@ all natuurlijk.)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat er weer oppen gemaakt worden.
Dan ben je toch sneller op de hoogte.
Ja dat is wel jammer dat het zo snel alweer is afgelopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nêuhh.. daar is het al een beetje te laat voor, en over twee weekjes is het alweer afgelopen..
Hmmm, nieuwe pol, degene die het eerst bij de kast is steeds wordt gekort op de sigaretten? (9 van de 10 keer is dat Renate toch?)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:49 schreef blomst het volgende:
Laat de sirene even overgaan, kijken wie het eerste bij de kast is
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm, nieuwe pol, degene die het eerst bij de kast is steeds wordt gekort op de sigaretten? (9 van de 10 keer is dat Renate toch?)
Hmm.. daar kan over gediscuseerd worden... ( dat gebeurd ook driftig "elders.." )quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer dat het zo snel alweer is afgelopen.
Ik stem voor niet delen van de rantsoenen, ook geen sigaretten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:54 schreef D. het volgende:
Renate wil wel 50km fietsen voor wat sigaretten
Alhoewel, ze krijgt ze nu gratis van haar medebewoners
Alle streamers kunnen toch hier meedoenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef sunny16947 het volgende:
Je wilt toch dat streamers in het algemeen betrokken raken en meedoen? Als er alleen naar de suggesties van fokkers wordt gekeke die vervolgens in polls op de bunkersite komen voelen andere streamers zich niet betrokken en niet gehoord. Die verlies je dan zowiezo voor een 2e sessie.
Huh? Iedereen kan toch meedoen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef sunny16947 het volgende:
Je wilt toch dat streamers in het algemeen betrokken raken en meedoen? Als er alleen naar de suggesties van fokkers wordt gekeke die vervolgens in polls op de bunkersite komen voelen andere streamers zich niet betrokken en niet gehoord. Die verlies je dan zowiezo voor een 2e sessie.
mogelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Espabilado het volgende:
Waarom zijn er nu 2 polls:
- Nachtelijke onrust?
- Vroeg onder de wol?
Same thing toch?
Ze kunnen er ook voor kiezen hier lid te wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef sunny16947 het volgende:
Niet helemaal imho, nachtelijke onrust kan van alles zijn en vroeg onder de wol is bij de temperaturen in de Bunker alleen maar een voordeel toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Espabilado het volgende:
- Nachtelijke onrust?
- Vroeg onder de wol?
Same thing toch?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Espabilado het volgende:
- Nachtelijke onrust? *wakker blijven*
- Vroeg onder de wol? *slapen*
Same thing toch?*twee dingen toch?*
Opties: Nachtelijke onrust?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet helemaal imho, nachtelijke onrust kan van alles zijn en vroeg onder de wol is bij de temperaturen in de Bunker alleen maar een voordeel toch?
dit was ook geen weekuitdaging... gewoon een tussendoortje ... geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef Espabilado het volgende:
Kaars nu al uit? Die poll had opties die begonnen bij 8 uur lang
Lol, slapen is alleen een optie bij vraag 1, wat de nachtelijke onrust is wordt niet gezegd. Maar idd, vraag 2 is overbodig als er de meeste stemmen komen voor nachtelijke onrust.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Opties: Nachtelijke onrust?
Ja, vrijdagnacht
Nee, laat ze maar slapen
Opties: vroeg onder de wol?
Ja, om 23.00 u. , ik wil ook slapen.
Nee, 00.00 u. is prima
Nee, ik wil minstens tot 1.00 u
Lijkt me toch echt beide om moment te gaan dat ze moeten slapen en regie ermee nokt
En nu? Blijft het licht uit? Mag de kaars opnieuw aangestoken worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef Espabilado het volgende:
Kaars nu al uit? Die poll had opties die begonnen bij 8 uur lang
Door de suggesties van FOK!-users te bekijken, krijg je denk ik een aardig beeld van wat er bij streamers in het algemeen leeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef sunny16947 het volgende:
Die voelen zich niet thuis op fok, of weten de weg niet. Bovendien heeft Danny zelf verklaard dat het geenszins de bedoeling was mensen van andere forums af te trekken. Dan is het m.i. niet meer dan logisch dat er ook op die forums gekeken wordt naar de opties en suggesties die daar gegeven worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:57 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook voor kiezen hier lid te worden
moeiliijk om de weg te vinden? ik kan het toch ook... *new girl*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:07 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die voelen zich niet thuis op fok, of weten de weg niet. Bovendien heeft Danny zelf verklaard dat het geenszins de bedoeling was mensen van andere forums af te trekken. Dan is het m.i. niet meer dan logisch dat er ook op die forums gekeken wordt naar de opties en suggesties die daar gegeven worden.
Ben ik niet met je eens. Dan zouden het ook wel allemaal fokkers zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Door de suggesties van FOK!-users te bekijken, krijg je denk ik een aardig beeld van wat er bij streamers in het algemeen leeft
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef Disana het volgende:
Haha, ze ruiken buiten lekkere etensluchten zoals shoarma. Best zielig
Dit forum en de chat IS de bunker community. De rest zijn alleen maar commentaar forums!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:07 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die voelen zich niet thuis op fok, of weten de weg niet. Bovendien heeft Danny zelf verklaard dat het geenszins de bedoeling was mensen van andere forums af te trekken. Dan is het m.i. niet meer dan logisch dat er ook op die forums gekeken wordt naar de opties en suggesties die daar gegeven worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |