mogelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Espabilado het volgende:
Waarom zijn er nu 2 polls:
- Nachtelijke onrust?
- Vroeg onder de wol?
Same thing toch?
Ze kunnen er ook voor kiezen hier lid te wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef sunny16947 het volgende:
Je wilt toch dat streamers in het algemeen betrokken raken en meedoen? Als er alleen naar de suggesties van fokkers wordt gekeke die vervolgens in polls op de bunkersite komen voelen andere streamers zich niet betrokken en niet gehoord. Die verlies je dan zowiezo voor een 2e sessie.
Niet helemaal imho, nachtelijke onrust kan van alles zijn en vroeg onder de wol is bij de temperaturen in de Bunker alleen maar een voordeel toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Espabilado het volgende:
- Nachtelijke onrust?
- Vroeg onder de wol?
Same thing toch?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Espabilado het volgende:
- Nachtelijke onrust? *wakker blijven*
- Vroeg onder de wol? *slapen*
Same thing toch?*twee dingen toch?*
Opties: Nachtelijke onrust?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet helemaal imho, nachtelijke onrust kan van alles zijn en vroeg onder de wol is bij de temperaturen in de Bunker alleen maar een voordeel toch?
dit was ook geen weekuitdaging... gewoon een tussendoortje ... geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef Espabilado het volgende:
Kaars nu al uit? Die poll had opties die begonnen bij 8 uur lang
Lol, slapen is alleen een optie bij vraag 1, wat de nachtelijke onrust is wordt niet gezegd. Maar idd, vraag 2 is overbodig als er de meeste stemmen komen voor nachtelijke onrust.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Opties: Nachtelijke onrust?
Ja, vrijdagnacht
Nee, laat ze maar slapen
Opties: vroeg onder de wol?
Ja, om 23.00 u. , ik wil ook slapen.
Nee, 00.00 u. is prima
Nee, ik wil minstens tot 1.00 u
Lijkt me toch echt beide om moment te gaan dat ze moeten slapen en regie ermee nokt
En nu? Blijft het licht uit? Mag de kaars opnieuw aangestoken worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef Espabilado het volgende:
Kaars nu al uit? Die poll had opties die begonnen bij 8 uur lang
Door de suggesties van FOK!-users te bekijken, krijg je denk ik een aardig beeld van wat er bij streamers in het algemeen leeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef sunny16947 het volgende:
Je wilt toch dat streamers in het algemeen betrokken raken en meedoen? Als er alleen naar de suggesties van fokkers wordt gekeke die vervolgens in polls op de bunkersite komen voelen andere streamers zich niet betrokken en niet gehoord. Die verlies je dan zowiezo voor een 2e sessie.
Die voelen zich niet thuis op fok, of weten de weg niet. Bovendien heeft Danny zelf verklaard dat het geenszins de bedoeling was mensen van andere forums af te trekken. Dan is het m.i. niet meer dan logisch dat er ook op die forums gekeken wordt naar de opties en suggesties die daar gegeven worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:57 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook voor kiezen hier lid te worden
moeiliijk om de weg te vinden? ik kan het toch ook... *new girl*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:07 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die voelen zich niet thuis op fok, of weten de weg niet. Bovendien heeft Danny zelf verklaard dat het geenszins de bedoeling was mensen van andere forums af te trekken. Dan is het m.i. niet meer dan logisch dat er ook op die forums gekeken wordt naar de opties en suggesties die daar gegeven worden.
Ben ik niet met je eens. Dan zouden het ook wel allemaal fokkers zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Door de suggesties van FOK!-users te bekijken, krijg je denk ik een aardig beeld van wat er bij streamers in het algemeen leeft
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef Disana het volgende:
Haha, ze ruiken buiten lekkere etensluchten zoals shoarma. Best zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |