Dit forum en de chat IS de bunker community. De rest zijn alleen maar commentaar forums!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:07 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die voelen zich niet thuis op fok, of weten de weg niet. Bovendien heeft Danny zelf verklaard dat het geenszins de bedoeling was mensen van andere forums af te trekken. Dan is het m.i. niet meer dan logisch dat er ook op die forums gekeken wordt naar de opties en suggesties die daar gegeven worden.
ghehehehehequote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef Maanvis het volgende:
Renate ziet er veel te gelukkig uit. Kan iemand haar haar in de fik zetten aub?
Wil het een succes worden met zoveel mogelijk betalende streamers die credits spenderen zul je die er meer in moeten betrekken m.i. IIg het gevoel geven dat ze gehoord worden. Ik denk niet dat je dat bereikt met alleen fokkers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit forum en de chat IS de bunker community. De rest zijn alleen maar commentaar forums!
Toen ik nog WOW speelde werd ook alleen maar gekeken naar het wow-europe.com forum, en niet naar alle andere WOW forums die er zijn.
Maar heb je wel gezien hoe Nowlive de bunkercrew behandelde?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wil het een succes worden met zoveel mogelijk betalende streamers die credits spenderen zul je die er meer in moeten betrekken m.i. IIg het gevoel geven dat ze gehoord worden. Ik denk niet dat je dat bereikt met alleen fokkers.
Iedereen kqn stemmen op de bunker site en iedereen kan daar suggesties insturen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wil het een succes worden met zoveel mogelijk betalende streamers die credits spenderen zul je die er meer in moeten betrekken m.i. IIg het gevoel geven dat ze gehoord worden. Ik denk niet dat je dat bereikt met alleen fokkers.
oorzaak wc kapot is nu dus bekendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef Rica het volgende:
"Ik schijt me helemaal leeg... ik moest gister twee keer doortrekken, zoveel was het"
Too much info Renate
En zoveel mogelijk mensen laten walgen....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Dottey het volgende:
renate wilt gewoon graag bij jensen op de bank...
dat gaat in mijn geval dan een beetje moeilijk ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
lolquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef snetje het volgende:
[..]
dat gaat in mijn geval dan een beetje moeilijk ...
op NL heb ik een permanente ban ...
op VOL lig ik in de kliko ...
en op FOK zijn ze me nog niet zat .... ehehe
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:25 schreef Dottey het volgende:
* Dottey moet ineens denken aan: pinky and the brain...
renate: "ik ga de wereld overheersen!"
Hier niet hoor.quote:
ik vind het fijn dat Peter zoveel geduld kan opbrengen en ook een mogelijke kans tot stimulatie voor renate kan spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:25 schreef Melin het volgende:
Valt het jullie ook op dat Peter ondertussen erg veel moet zuchten? Zou ie moe zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |