het is duidelijk dat dit verder gaat, ze heeft een slecht zelfbeeld van haarzelf en weinig zelfvertrouwen, dit komt waarschijnlijk doordat dido haar grote zus is(is makkelijker is in bepaalde zakenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Eline gewoon lekker sociaal is en beetje allergisch is voor 2 dronken lui die constant het over haar hebben.
Ja, daar wou ik ook nog even over zeiken. Ik vind dat helemaal niets dus he. En steeds dat bellen met de redactiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En hoezo krijgen ze te horen dat "de streamers" het ok vinden wat ze doen? Dat lijkt mij toch directe sturing en natuurlijk gaan ze dat gewenste gedrag tonen. Dat is puur waardeloos
Je hebt altijd leuke en saaie momenten, dat hoort erbijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:40 schreef lies1958 het volgende:
Wat een giga zemelaar die bobby zeg als hij gedronken heeft. Maarja waren vanavond toch wel de leukste uurtjes van het streamen van de afgelopen dagen. Beter dan alle andere dagen hiervoor.
Ivm regie dat er 's nachts niet isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
De redactie wil blijkbaar slapen, ze moeten naar bed.
De streamverslagen zijn verderop, ouwequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
"jij koos deze laars omdat jij deze laars leuker vindt dat de andere laarzen".
Ze durft 'm niet eens meer aan te kijken. Ze kijkt in de camera alsof ze wil zeggen 'HELP ME! FUCKING HELP ME!'
ze heeft in ieder geval; geen zin in die zware gesprekken van Bobby. Alleen is het misschien slim om dat tegen bobby te zeggen ipv tegen Amber?
ik geloof erin dat bobby meer voor de langzaam groeien relatie is ipv direct neuken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
Ze durft 'm niet eens meer aan te kijken. Ze kijkt in de camera alsof ze wil zeggen 'HELP ME! FUCKING HELP ME!'
ze heeft in ieder geval; geen zin in die zware gesprekken van Bobby. Alleen is het misschien slim om dat tegen bobby te zeggen ipv tegen Amber?
De omzet van vandaag was 788 euro, 2628 stemmen zijn uitgebracht. Ik denk dat ze toch wel redelijk streamers hebben?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:40 schreef Susi het volgende:
[..]
En volgens mij overdrijft de redactie, volgens mij kijkt er nog geen 1000 man.
dat dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
En jij dacht nog wel dat ie goed bezig was...niet héquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
Dat valt mij serieus meequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De omzet van vandaag was 788 euro, 2628 stemmen zijn uitgebracht. Ik denk dat ze toch wel redelijk streamers hebben?
Joh, van al dat gebabbel krijg je toch een tering droge gleufquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:43 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik geloof erin dat bobby meer voor de langzaam groeien relatie is ipv direct neuken.
deze relatie gaat nog wel iets worden hoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Pieperdepieperdepiep, vind je me echt een lief mooi klein onschuldig meisje?
iig niet zoquote:
Bobby heeft het voor zichzelf verpest met Eline, hij heeft haar sufgeluld, terwijl hij haar suf had kunnen neuken.quote:
Omdat ze geen nachtregie hebben, daaromquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:
Jammer dat Huub niet in de redactie zit,slapen moet nu?
lolquote:
ja maar stapje voor stapje zal het bij eline doordringen dat bobby gelijk heeft en stapje voor stapje groeit de relatie, ze zit nu in de ik vind je een eikel en heb geen zin in je gezeik fase, morgen door naar de volgende fase?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, van al dat gebabbel krijg je toch een tering droge gleuf
Trustequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:46 schreef Lavenderr het volgende:
En over neuken gesproken, ik ga ook slapen, trusten allemaal!
Heb 3 credits gebruikt voor het omgekeerdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:42 schreef snetje het volgende:
oh toch een minpunt nu voor Eline .... ze heeft helemaal geen zin in dit soort moeilijke gesprekken ....
ZEG DAT DAN GELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sneue regiequote:
Zucht,wel wennen hoor..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat ze geen nachtregie hebben, daarom
Ze schijnen nog mensen te zoeken dus ben je goed in regie werk dan zou je je kunnen opgevenquote:
Mag je ook vanuit thuis regisseren?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze schijnen nog mensen te zoeken dus ben je goed in regie werk dan zou je je kunnen opgeven
Het klonk meer als "doed", maar geil anywayquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:48 schreef snetje het volgende:
[..]
sneue regieal die tijd op Eline en Bobby omdat Bart het sociale naar voren wil brengen ?
ondertussen hebben we de striptease van Renate gemist ... een Amber die alsnog ondanks alle waarschuwingen weer op de wc ging zitten ... en het geginnegap tussen Marilien en Peter ...
Werkt wel bij vrouwen met afhankelijkheidssyndroom, ik gok Amberquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:47 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ja maar stapje voor stapje zal het bij eline doordringen dat bobby gelijk heeft en stapje voor stapje groeit de relatie, ze zit nu in de ik vind je een eikel en heb geen zin in je gezeik fase, morgen door naar de volgende fase?
vergelijk het met leger, een persoon breek je ruw af en bouw je daarna naar wens op, bobby doet dat ook maar dan heeeeeeeeeeel langzaam en wat liever.
Maar deze leuke Jambers-imitatie maakt het weer helemaal goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, van al dat gebabbel krijg je toch een tering droge gleuf
Ik ben geen mens maar een zombiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze schijnen nog mensen te zoeken dus ben je goed in regie werk dan zou je je kunnen opgeven
jambers nadoen -2quote:
Zolang je maar op de goede knopjes op het JUISTE moment drukt is het goedquote:
Ach.. het is niet ineens een klootzak natuurlijk. Maar met drank op wordt het een beetje een langdradige zeur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:53 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond hem het tofst en normaalst maar dat gezever was aardig kansloos
eline is ook best wel afhankelijk al probeert ze dat te verbloemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Werkt wel bij vrouwen met afhankelijkheidssyndroom, ik gok Amber
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:55 schreef Rainesz het volgende:
Lol,ik verdom het om te zeggen dat renate dit leuk doet
Amber had het zichtbaar moeilijk met wat ie zei. Eline toch echt niet hoor, die had vooral zoiets van 'ik hier?'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:55 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
eline is ook best wel afhankelijk al probeert ze dat te verbloemen.
maar je ziet duidelijk dat eline het moeilijk had met de vragen van bobby, ergens heeft ze toch geen schijt aan de mening van andere en is ze eigenlijk heel afhankelijk van wat andere vinden.
let op mijn woorden, en ja ik durf te wedden dat ze 17 mei hand in hand naar buiten lopen.
jawel eline moest ook een paar keer slikken dat was duidelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Amber had het zichtbaar moeilijk met wat ie zei. Eline toch echt niet hoor, die had vooral zoiets van 'ik hier?'
Welke knopjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zolang je maar op de goede knopjes op het JUISTE moment drukt is het goed
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:57 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
jawel eline moest ook een paar keer slikken dat was duidelijk.
ook maar ik heb er ook voor gestudeerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:58 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nee.
maar jij bent niet objectief, je bent een maat ofzo van m?
Die is nog niet aanwezig, in het begin heel even voor de kickoff maar daarna heb ik er niets meer over gehoordquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:59 schreef Kwaliteit het volgende:
ff tussendoor, was er nou ook een regie-stream? waar we achter de schermen mee kunnen kijken?
Ja, ze ging er net uit waardoor ik haar vette billen zagquote:
Had de indruk dat ze het op den duur niet zozeer vervelend vond omdat het haar raakte, maar omdat ze die quasi-diepzinnige borrelpraat ("je zou eens op papier moeten zetten hoe je jezelf zou verkopen!") gewoon beu was. Alleen durfde ze dat niet expliciet te laten merken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:57 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
jawel eline moest ook een paar keer slikken dat was duidelijk.
Eline, dat wordt batsenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:01 schreef pimmmetje het volgende:
jeroen ligt in bed met???
het is me werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Had de indruk dat ze het op den duur niet zozeer vervelend vond omdat het haar raakte, maar omdat ze die quasi-diepzinnige borrelpraat ("je zou eens op papier moeten zetten hoe je jezelf zou verkopen!) gewoon beu was. Alleen durfde ze dat niet expliciet te laten merken.
En daarom ligt ze nu met Jeroen in bed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Had de indruk dat ze het op den duur niet zozeer vervelend vond omdat het haar raakte, maar omdat ze die quasi-diepzinnige borrelpraat ("je zou eens op papier moeten zetten hoe je jezelf zou verkopen!") gewoon beu was. Alleen durfde ze dat niet expliciet te laten merken.
Haha, wishfull thinking...quote:
eenmalig, bobby is voor op de lange duur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daarom ligt ze nu met Jeroen in bed.
Bobby stomkop
1e indruk is niet altijd bepalend... toen bij voorstelronde was ie echt een 1e klas bal gehakt, maar nu wel okequote:
Lange gesprekken bedoel je.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:04 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
eenmalig, bobby is voor op de lange duur.
Jeroen valt mij vandaag (voor zover ik het gezien heb) en gisteren mee. Hij lijkt wat minder dominant en rustiger.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daarom ligt ze nu met Jeroen in bed.
Bobby stomkop
Gemist, godzijdankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:06 schreef Espabilado het volgende:
gatver renate loopt topless rond
Bij bepaald type vrouwen ja, vaak de labiele, en als ie voor de relatie gaat ipv one-night-stand dan wens ik m veel plezier met de labieltjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:06 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
hij gebruikt de ik maak je af en bouw je dan naar mijn smaak op methode, werkt vrij goed.
Er is meer van Renate gepost dan van Elinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, hoe komt dat we met z'n 3'en afbeeldingen van Renate posten?
het is duidelijk dat eline onzeker is en duidelijk niet het lef heeft om te zeggen ik ben de allermooiste en niemand anders, nee in plaats daar van zegt ze ik ben maar gewoontjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Bij bepaald type vrouwen ja, vaak de labiele, en als ie voor de relatie gaat ipv one-night-stand dan wens ik m veel plezier met de labieltjes
Waarom haat je me zo?quote:
Een masterplan? Ik denk dat hij de volgende keer dat er drank in het spel is, weér zo begint te wauwelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:06 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
hij gebruikt de ik maak je af en bouw je dan naar mijn smaak op methode, werkt vrij goed.
Nou, haar medeoverlevers meer denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Renate is volgens mij het denkertje van de groep, van dat piekeren heeft ze zelf nogal last?
Vind haar eerder iemand voor zo'n voor/na reclame. Dan wel bij de voor natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geschikt figuur voor een Dove reclame
dude, meeste mooie vrouwen reageren zo. Veruit. Sowieso is het in Nederland gebruikelijk nooit te zeggen van 'ik ben de slimste' 'ik ben de knapste' 'ik ben de grappigste'.. dat is in NL 'not done''quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:09 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
het is duidelijk dat eline onzeker is en duidelijk niet het lef heeft om te zeggen ik ben de allermooiste en niemand anders, nee in plaats daar van zegt ze ik ben maar gewoontjes.
Bij die mensen is deze methode zeer geschikt.
als hij slim is heeft hij inderdaad een masterplan, en herkauwt hij niet, wat hij vandaag heeft gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Een masterplan? Ik denk dat hij de volgende keer dat er drank in het spel is, weér zo begint te wauwelen.
Die kruipen naar elkaar toe, dat wordt batsenquote:
nogmaals het is me werk, ik heb er 6 jaar voor mogen studeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
dude, meeste mooie vrouwen reageren zo. Veruit. Sowieso is het in Nederland gebruikelijk nooit te zeggen van 'ik ben de slimste' 'ik ben de knapste' 'ik ben de grappigste'.. dat is in NL 'not done''
Zo ben ik nooit hoor, het was de drankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:12 schreef tonja het volgende:
Ik vrees dat Renate morgen in een enorme dip zit omdat ze zo heeft rondgelopen.
en dat dat weer tot oeverloos gezeik leidt
Haha wat Jeroen nu zegt, hij durft niet... hij mist slagkracht... eindeloos ouwehoeren en nooit de finale halen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch lullig voor Bob, uren lang lullen en een ander komt even langs en gaat ermee van tussen
![]()
Echt een goede voor de afdeling sales
jeroen gaat nu in eline maar straks niet meer, anders komt er een hechten vriendschap uit ook mooi, misschien nog wel mooier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:13 schreef Espabilado het volgende:
Nou pimmmetje ga je over maandje samen met bobby jullie tactieken bespreken terwijl bobby nog een traantje wegpinkt over wat zo gaat gebeuren? (jeroen in eline)
Ik zeg niet dat ze de zekerheid zelve is... maar ze is niet labiel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:13 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
nogmaals het is me werk, ik heb er 6 jaar voor mogen studeren.
En mensen met echt zelfvertrouwen vinden zichzelf niet standaard of gewoontjes.
Volgens mij schat je Eline niet helemaal goed in? Die weet volgens mij donders goed dat ze er leuk uitziet en dat haar "maniertjes" getapt zijn. Die speelt het spelletje "Hoe pak ik iemand in" uitermate goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:09 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
het is duidelijk dat eline onzeker is en duidelijk niet het lef heeft om te zeggen ik ben de allermooiste en niemand anders, nee in plaats daar van zegt ze ik ben maar gewoontjes.
Bij die mensen is deze methode zeer geschikt.
De wil van "what ever"quote:
Met haar leeftijd moet ze dat toch wel tot in de puntjes beheersenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij schat je Eline niet helemaal goed in? Die weet volgens mij donders goed dat ze er leuk uitziet en dat haar "maniertjes" getapt zijn. Die speelt het spelletje "Hoe pak ik iemand in" uitermate goed
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:14 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
jeroen gaat nu in eline maar straks niet meer, anders komt er een hechten vriendschap uit ook mooi, misschien nog wel mooier.
o, nee maar ik heb het woord labiel nooit gebruikt, labiel is ze zeker niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze de zekerheid zelve is... maar ze is niet labiel.
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:14 schreef mooiiiiii het volgende:
Marielin haar stem" doet me denken aan de leadzangeres van Krezip..
en nu allemaal commentaren van heren achter de streams met een dikke bierpens die verbouwereerd zijn dat ze dit te zien krijgenquote:
Jups, het onzekere meisjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Met haar leeftijd moet ze dat toch wel tot in de puntjes beheersen
Net zoals Dido, die deed toch ook eerst zo, ijskoningin uithangen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij schat je Eline niet helemaal goed in? Die weet volgens mij donders goed dat ze er leuk uitziet en dat haar "maniertjes" getapt zijn. Die speelt het spelletje "Hoe pak ik iemand in" uitermate goed
maar ik zei dat dat afbreken en opnieuw opbouwen alleen werkt bij afhankelijke/labiele vrouwen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:16 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
o, nee maar ik heb het woord labiel nooit gebruikt, labiel is ze zeker niet.
maar er zit absoluut een stok tussen de deur.
Wat zielig, heb je dat met meer woordjes?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:17 schreef Pek het volgende:
Eline zei weer "doewt"![]()
Kom spontaan klaar hiero.
precies en op dat moment zit er een stok tussen de deur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze is niet superonzeker.. ze denkt eerder te neutraal over zichzelf.. niet negatief niet overweldigend positief.
Move, hoe dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:17 schreef Rainesz het volgende:
Zeker,Jeroen heeft een move gemaakt.
maar Eline kapte af...
Bierquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zielig, heb je dat met meer woordjes?
Stel haar blond voor ...echt haast hetzelfde ..quote:
Ja, maar dat kwam ook omdat ze met de kijkers bezig was?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Net zoals Dido, die deed toch ook eerst zo, ijskoningin uithangen...
Best wel ja!quote:
ja iets TE ....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:20 schreef Susi het volgende:
Ondanks dat Eline net wat afwachtend was, ligt ze toch nog altijd heel dicht bij Jeroen
ja maar dan wel op de autopilot (lees: geen directe regie)quote:
Ahzo. Maar er wordt wel af en toe automatisch van camera verwisseld zodat we zowel het grote bed als de rest zien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ja maar dan wel op de autopilot (lees: geen directe regie)
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Echt bizar dat haar haar zo blond wordt door die nachtstreams
Gaat via bewegingsdetectiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ahzo. Maar er wordt wel af en toe automatisch van camera verwisseld zodat we zowel het grote bed als de rest zien?
Zo werkt infraroodquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is een bekend verschijnsel na tig BB's en DGK
Daar las ik altijd stiekem mee, ik keek toen nooitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is een bekend verschijnsel na tig BB's en DGK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook upc en had tussen elf en twaalf uur ook geen internetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:27 schreef Rainesz het volgende:
ahw wat een moment voor UPC om te besluiten even inet eraf
Zaten er condooms in het boodschappen pakketquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Jeroen lult net zo lang door totdat de rest slaapt, dan slaat hij toe
Ehh...het is vrijdagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:29 schreef Rainesz het volgende:
Nu weer ok,is wel vaker op zaterdagnacht,heel apart altijd.
Haha is okejquote:
Dat is een behoorlijke tante hoor, die ramt je zo immekaar (bij wijze van spreken)quote:
duidelijk ...Marilien heeft dus echt een leuke vriendquote:knip
Ws. is die vriend de zachte persoonlijkheid en heeft Marielin de broek aanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:34 schreef snetje het volgende:
[..]
duidelijk ...Marilien heeft dus echt een leuke vriend
Op de chat komt hij als een goede gozer over. Daarnaast is Marielin een tof wijf, dus ik denk dat dat wel goed zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |