Elinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef Susi het volgende:
Ik vind alleen de stem van Eline enigszins kinderachtig
Ik krijg het idee dat ie meer waarde hecht aan z'n monoloog dan aan neuken... verkapte homo is hetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
Amber gaat naar bed zo te horen.
Bobby richt zijn pijlen op Eline.
Gaat niet lang meer duren vrees ikquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik ga der nadoen, van dit geslijm van Bobby word ik ook doodmoe
Veel plezier nog allemaal ;x
Ja, dat is haar meisje-meisje act.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef mazaru het volgende:
Oh mijn hemel, nou komt er ook al zo'n baby-stemmetje uit.
Daar word ik nou echt misselijk van.
[ afbeelding ]
Ja dat stemmetje is zwaar irritantquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef Susi het volgende:
Ik vind alleen de stem van Eline enigszins kinderachtig
Er moet een piemel inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ja de poll was dr net alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Pfffff. Kunnen wij niet uitmaken wie fitter is dan wie?
Dat gaf die pimmetje (user op FOK!) al aan, die kent Bobby irlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef tonja het volgende:
Oke, Bobby wordt strontvervelend met drank op.
Schaaltje voor Renate en een schaaltje voor de rest.quote:
nee joh ... op deze manier krijgt hij de leukste reakties los bij Elinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Espabilado het volgende:
Bobby is op het moment irritanter dan Renate
quote:
Is al lang hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Espabilado het volgende:
Ook een reeele optiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef pimmmetje het volgende:
waarom heb ik het idee dat er bij eline iets dwarszit wat dido heet.
Ik heb het idee dat Eline gewoon lekker sociaal is en beetje allergisch is voor 2 dronken lui die constant het over haar hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef pimmmetje het volgende:
waarom heb ik het idee dat er bij eline iets dwarszit wat dido heet.
Toch niet te lang, hoop ik?quote:
Dat vind jij niet alleen, hij had vandaag de meeste tegenstemmen, maar liefst 173, nķg meer dan Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Espabilado het volgende:
Geloof ik ook welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij zo veel meisjes zijn bed in praat.
...daarom staat ie al een jaar droog zeker...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij zo veel meisjes zijn bed in praat.
het is duidelijk dat dit verder gaat, ze heeft een slecht zelfbeeld van haarzelf en weinig zelfvertrouwen, dit komt waarschijnlijk doordat dido haar grote zus is(is makkelijker is in bepaalde zakenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Eline gewoon lekker sociaal is en beetje allergisch is voor 2 dronken lui die constant het over haar hebben.
Bobby's speltipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel
Hij spreidt zijn kansen alleen ff
Ze LIJKT lief en ze WEET het, dus maakt ze daar ook flink gebruik van volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Die Eline lijkt me heel erg lief (heb geen streams) maar maak ik op uit de reacties
Het is een schatjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Die Eline lijkt me heel erg lief (heb geen streams) maar maak ik op uit de reacties
Nou, hij heeft hetgeen waar zij zich voor schaamt op tafel gelegd. Volgens mij stond ze op het punt om in janken uit te barsten en ging ze daarom maar naar bed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef lies1958 het volgende:
die bobby gaat wel slap lullen zeg tegen die meiden. Amber heeft hij zo vermoeid met zijn slap gelul dat ze maar in bed is gaan liggen.
Het is nep.quote:
Ik zou haar zo een "bongetje" (isquote:
Qua uiterlijk vind ik Amber veel mooier dan Eline.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef lies1958 het volgende:
die bobby gaat wel slap lullen zeg tegen die meiden. Amber heeft hij zo vermoeid met zijn slap gelul dat ze maar in bed is gaan liggen.
dat dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:29 schreef Gert het volgende:
De diepzinnige analyses van Bobby komen nu echt m'n strot uit. God je zal er naast zitten en niet weg kunnen.
Dat Eline het blijft aanhoren.. zal ook de drank wel zijn.
piep piep hallo!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eline klinkt heel erg als Calimero
Donder op met die gek, volgens mij komt hij irl nooit aan neuken toe. Hij kletst ze gewoon weer het bed uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:29 schreef Gert het volgende:
De diepzinnige analyses van Bobby komen nu echt m'n strot uit. God je zal er naast zitten en niet weg kunnen.
Dat Eline het blijft aanhoren.. zal ook de drank wel zijn.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef logicc123 het volgende:
wijze les van Jeroen, "Je snapt het het pas als je het snapt en daar gaat het om".
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Calimero
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draag hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi
Calimero is een heel lief kuikentje
(Calimero: 'ja, dat ben ik ook')
Hij vindt alles leuk en goed
En weet beslist wel wat hij doet!
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draagt hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi
'Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij is nog niet bij het troosten, geef hem nog 30 minquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Donder op met die gek, volgens mij komt hij irl nooit aan neuken toe. Hij kletst ze gewoon weer het bed uit
bel bart dan ffquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Danny het volgende:
kan de stream naar een paar andere mensen. Die bobby begint een beetje vervelend te worden.
Inderdaad. Daar loop ik me al 2 dagen aan te ergeren. Aardige kerel, maar dat non-stop geblaat komt me m'n strot uit. Renate kan tenminste nog langer dan 10 seconden haar muil dicht houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Donder op met die gek, volgens mij komt hij irl nooit aan neuken toe. Hij kletst ze gewoon weer het bed uit
beterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Danny het volgende:
kan de stream naar een paar andere mensen. Die bobby begint een beetje vervelend te worden.
Dan mis je toch 2 streams lijkt mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Danny het volgende:
Echt!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eline klinkt heel erg als Calimero
Als er geen vreten op tafel staat wél ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar loop ik me al 2 dagen aan te ergeren. Aardige kerel, maar dat non-stop geblaat komt me m'n strot uit. Renate kan tenminste nog langer dan 10 seconden haar muil dicht houden.
Voor het geouwehoer had ie een kans om te neuken, als ie gewoon wat was gaan lachen met Eline en dr vervolgens bij de hand pakt richting bed. (naja nu lastig met licht aan, iedereen erbij + cams)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ja bobby slimme move je baan kwijtraken , we weten allemaal wat je doet maar je zegt t niet
hoe moet het dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:35 schreef Jimbo het volgende:
ik wil zooo hendig in dat huis
al was het alleen maar om te laten zien hoe t wel moet![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf er ook wel in wil zienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:35 schreef Jimbo het volgende:
ik wil zooo hendig in dat huis
al was het alleen maar om te laten zien hoe t wel moet![]()
euh dus dat Amber na dagen verveling zich compleet ladderzat zuipt ( zelfs nog met een lege fles aan de lip ) en nu omkukelt is de schuld van Bobby ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef lies1958 het volgende:
Ze hadden al een grandioze wip kunnen maken, als hij niet zo slap geluld had, dombo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Voor het geouwehoer had ie een kans om te neuken, als ie gewoon wat was gaan lachen met Eline en dr vervolgens bij de hand pakt richting bed. (naja nu lastig met licht aan, iedereen erbij + cams)
Maar nu
Daarom, hij ouwehoert liever dan ie neukt, vind ie veiliger.. hij durft de echte stap niet te maken.. duidelijk..
Je kan namelijk ook gewoon lekker leuk doen hele avond en zodra lichten uit gaan knallen, als de sexual tension er is komt dat vanzelf wel goed en is er geen woord geouwehoer voor nodig.
Hij ouwehoert nu al een uur?? naja uur 1 op 1... ieder half uur ofzo... en 1.5 uur al bezig over het onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |