Nee, Pim is daar te lief voor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
Op één of andere manier vind ik Pim en Renate wel leuk bij elkaar passen.
Ik heb dat weleens gehad en ja, dan ben je wel wastedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Moet je vier dagen nauwelijks eten en dan 3 halve liters, een paar shotjes vodka, wijn en whisky achterover slaan
Ik denk niet dat hij iemand gaat neuken met dat zeikerige slappe gelul ;xquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
idd.. Misschien kan hij ze allebei wel neuken, dan is hij een echte held.
Suzanne Boiles/Boyles?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, je gaat morgen niet drinken
en ik ben nog nooit gekust
Ja, heb hem nog niet veel gehoord deze avond. (maar ben nog niet lang aan 't kijken)quote:
klinkt als een gewone week...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Moet je vier dagen nauwelijks eten en dan 3 halve liters, een paar shotjes vodka, wijn en whisky achterover slaan
Ik weet het niet, ik was te verbaasd dat er ineens geluid uit kwamquote:
Ow die wodka had ik even gemist...vandaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daarvoor was ook een ronde blikjes en er was wodka.. en ze eten wel maar niet heel veel.. dus kan.
Ja, dat welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:13 schreef Susi het volgende:
Bobby herken ik dan weer als de personen die je in elke kroeg om half drie 's nachts op zaterdag tegenkomt.
Heb ik geen last van, ik ben voor het drinken tof en wordt met zuipen alleen maar tofferquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |