Toch niet te lang, hoop ik?quote:
Dat vind jij niet alleen, hij had vandaag de meeste tegenstemmen, maar liefst 173, nóg meer dan Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Espabilado het volgende:
Bobby is op het moment irritanter dan Renate
Geloof ik ook welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij zo veel meisjes zijn bed in praat.
...daarom staat ie al een jaar droog zeker...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij zo veel meisjes zijn bed in praat.
het is duidelijk dat dit verder gaat, ze heeft een slecht zelfbeeld van haarzelf en weinig zelfvertrouwen, dit komt waarschijnlijk doordat dido haar grote zus is(is makkelijker is in bepaalde zakenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Eline gewoon lekker sociaal is en beetje allergisch is voor 2 dronken lui die constant het over haar hebben.
Bobby's speltipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel
Hij spreidt zijn kansen alleen ff
Ze LIJKT lief en ze WEET het, dus maakt ze daar ook flink gebruik van volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Die Eline lijkt me heel erg lief (heb geen streams) maar maak ik op uit de reacties
Het is een schatjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Die Eline lijkt me heel erg lief (heb geen streams) maar maak ik op uit de reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |