Dan mis je toch 2 streams lijkt mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Danny het volgende:
kan de stream naar een paar andere mensen. Die bobby begint een beetje vervelend te worden.
Echt!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eline klinkt heel erg als Calimero
Als er geen vreten op tafel staat wél ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar loop ik me al 2 dagen aan te ergeren. Aardige kerel, maar dat non-stop geblaat komt me m'n strot uit. Renate kan tenminste nog langer dan 10 seconden haar muil dicht houden.
Voor het geouwehoer had ie een kans om te neuken, als ie gewoon wat was gaan lachen met Eline en dr vervolgens bij de hand pakt richting bed. (naja nu lastig met licht aan, iedereen erbij + cams)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Donder op met die gek, volgens mij komt hij irl nooit aan neuken toe. Hij kletst ze gewoon weer het bed uit
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ja bobby slimme move je baan kwijtraken , we weten allemaal wat je doet maar je zegt t niet
hoe moet het dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:35 schreef Jimbo het volgende:
ik wil zooo hendig in dat huis
al was het alleen maar om te laten zien hoe t wel moet![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf er ook wel in wil zienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:35 schreef Jimbo het volgende:
ik wil zooo hendig in dat huis
al was het alleen maar om te laten zien hoe t wel moet![]()
euh dus dat Amber na dagen verveling zich compleet ladderzat zuipt ( zelfs nog met een lege fles aan de lip ) en nu omkukelt is de schuld van Bobby ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef lies1958 het volgende:
die bobby gaat wel slap lullen zeg tegen die meiden. Amber heeft hij zo vermoeid met zijn slap gelul dat ze maar in bed is gaan liggen.
Ze hadden al een grandioze wip kunnen maken, als hij niet zo slap geluld had, dombo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Voor het geouwehoer had ie een kans om te neuken, als ie gewoon wat was gaan lachen met Eline en dr vervolgens bij de hand pakt richting bed. (naja nu lastig met licht aan, iedereen erbij + cams)
Maar nu
Daarom, hij ouwehoert liever dan ie neukt, vind ie veiliger.. hij durft de echte stap niet te maken.. duidelijk..
Je kan namelijk ook gewoon lekker leuk doen hele avond en zodra lichten uit gaan knallen, als de sexual tension er is komt dat vanzelf wel goed en is er geen woord geouwehoer voor nodig.
Hij ouwehoert nu al een uur?? naja uur 1 op 1... ieder half uur ofzo... en 1.5 uur al bezig over het onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |