jawel eline moest ook een paar keer slikken dat was duidelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Amber had het zichtbaar moeilijk met wat ie zei. Eline toch echt niet hoor, die had vooral zoiets van 'ik hier?'
Welke knopjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zolang je maar op de goede knopjes op het JUISTE moment drukt is het goed
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:57 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
jawel eline moest ook een paar keer slikken dat was duidelijk.
ook maar ik heb er ook voor gestudeerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:58 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nee.
maar jij bent niet objectief, je bent een maat ofzo van m?
Die is nog niet aanwezig, in het begin heel even voor de kickoff maar daarna heb ik er niets meer over gehoordquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:59 schreef Kwaliteit het volgende:
ff tussendoor, was er nou ook een regie-stream? waar we achter de schermen mee kunnen kijken?
Ja, ze ging er net uit waardoor ik haar vette billen zagquote:
Had de indruk dat ze het op den duur niet zozeer vervelend vond omdat het haar raakte, maar omdat ze die quasi-diepzinnige borrelpraat ("je zou eens op papier moeten zetten hoe je jezelf zou verkopen!") gewoon beu was. Alleen durfde ze dat niet expliciet te laten merken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:57 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
jawel eline moest ook een paar keer slikken dat was duidelijk.
Eline, dat wordt batsenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:01 schreef pimmmetje het volgende:
jeroen ligt in bed met???
het is me werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Had de indruk dat ze het op den duur niet zozeer vervelend vond omdat het haar raakte, maar omdat ze die quasi-diepzinnige borrelpraat ("je zou eens op papier moeten zetten hoe je jezelf zou verkopen!) gewoon beu was. Alleen durfde ze dat niet expliciet te laten merken.
En daarom ligt ze nu met Jeroen in bed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Had de indruk dat ze het op den duur niet zozeer vervelend vond omdat het haar raakte, maar omdat ze die quasi-diepzinnige borrelpraat ("je zou eens op papier moeten zetten hoe je jezelf zou verkopen!") gewoon beu was. Alleen durfde ze dat niet expliciet te laten merken.
Haha, wishfull thinking...quote:
eenmalig, bobby is voor op de lange duur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daarom ligt ze nu met Jeroen in bed.
Bobby stomkop
1e indruk is niet altijd bepalend... toen bij voorstelronde was ie echt een 1e klas bal gehakt, maar nu wel okequote:
Lange gesprekken bedoel je.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:04 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
eenmalig, bobby is voor op de lange duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |