Werkt wel bij vrouwen met afhankelijkheidssyndroom, ik gok Amberquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:47 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ja maar stapje voor stapje zal het bij eline doordringen dat bobby gelijk heeft en stapje voor stapje groeit de relatie, ze zit nu in de ik vind je een eikel en heb geen zin in je gezeik fase, morgen door naar de volgende fase?
vergelijk het met leger, een persoon breek je ruw af en bouw je daarna naar wens op, bobby doet dat ook maar dan heeeeeeeeeeel langzaam en wat liever.
Maar deze leuke Jambers-imitatie maakt het weer helemaal goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, van al dat gebabbel krijg je toch een tering droge gleuf
Ik ben geen mens maar een zombiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze schijnen nog mensen te zoeken dus ben je goed in regie werk dan zou je je kunnen opgeven
jambers nadoen -2quote:
Zolang je maar op de goede knopjes op het JUISTE moment drukt is het goedquote:
Ach.. het is niet ineens een klootzak natuurlijk. Maar met drank op wordt het een beetje een langdradige zeur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:53 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond hem het tofst en normaalst maar dat gezever was aardig kansloos
eline is ook best wel afhankelijk al probeert ze dat te verbloemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Werkt wel bij vrouwen met afhankelijkheidssyndroom, ik gok Amber
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:55 schreef Rainesz het volgende:
Lol,ik verdom het om te zeggen dat renate dit leuk doet
Amber had het zichtbaar moeilijk met wat ie zei. Eline toch echt niet hoor, die had vooral zoiets van 'ik hier?'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:55 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
eline is ook best wel afhankelijk al probeert ze dat te verbloemen.
maar je ziet duidelijk dat eline het moeilijk had met de vragen van bobby, ergens heeft ze toch geen schijt aan de mening van andere en is ze eigenlijk heel afhankelijk van wat andere vinden.
let op mijn woorden, en ja ik durf te wedden dat ze 17 mei hand in hand naar buiten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |