het is duidelijk dat dit verder gaat, ze heeft een slecht zelfbeeld van haarzelf en weinig zelfvertrouwen, dit komt waarschijnlijk doordat dido haar grote zus is(is makkelijker is in bepaalde zakenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Eline gewoon lekker sociaal is en beetje allergisch is voor 2 dronken lui die constant het over haar hebben.
Ja, daar wou ik ook nog even over zeiken. Ik vind dat helemaal niets dus he. En steeds dat bellen met de redactiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En hoezo krijgen ze te horen dat "de streamers" het ok vinden wat ze doen? Dat lijkt mij toch directe sturing en natuurlijk gaan ze dat gewenste gedrag tonen. Dat is puur waardeloos
Je hebt altijd leuke en saaie momenten, dat hoort erbijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:40 schreef lies1958 het volgende:
Wat een giga zemelaar die bobby zeg als hij gedronken heeft. Maarja waren vanavond toch wel de leukste uurtjes van het streamen van de afgelopen dagen. Beter dan alle andere dagen hiervoor.
Ivm regie dat er 's nachts niet isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
De redactie wil blijkbaar slapen, ze moeten naar bed.
De streamverslagen zijn verderop, ouwequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
"jij koos deze laars omdat jij deze laars leuker vindt dat de andere laarzen".
Ze durft 'm niet eens meer aan te kijken. Ze kijkt in de camera alsof ze wil zeggen 'HELP ME! FUCKING HELP ME!'
ze heeft in ieder geval; geen zin in die zware gesprekken van Bobby. Alleen is het misschien slim om dat tegen bobby te zeggen ipv tegen Amber?
ik geloof erin dat bobby meer voor de langzaam groeien relatie is ipv direct neuken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
Ze durft 'm niet eens meer aan te kijken. Ze kijkt in de camera alsof ze wil zeggen 'HELP ME! FUCKING HELP ME!'
ze heeft in ieder geval; geen zin in die zware gesprekken van Bobby. Alleen is het misschien slim om dat tegen bobby te zeggen ipv tegen Amber?
De omzet van vandaag was 788 euro, 2628 stemmen zijn uitgebracht. Ik denk dat ze toch wel redelijk streamers hebben?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:40 schreef Susi het volgende:
[..]
En volgens mij overdrijft de redactie, volgens mij kijkt er nog geen 1000 man.
dat dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
En jij dacht nog wel dat ie goed bezig was...niet héquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
Dat valt mij serieus meequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De omzet van vandaag was 788 euro, 2628 stemmen zijn uitgebracht. Ik denk dat ze toch wel redelijk streamers hebben?
Joh, van al dat gebabbel krijg je toch een tering droge gleufquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:43 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik geloof erin dat bobby meer voor de langzaam groeien relatie is ipv direct neuken.
deze relatie gaat nog wel iets worden hoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Pieperdepieperdepiep, vind je me echt een lief mooi klein onschuldig meisje?
iig niet zoquote:
Bobby heeft het voor zichzelf verpest met Eline, hij heeft haar sufgeluld, terwijl hij haar suf had kunnen neuken.quote:
Omdat ze geen nachtregie hebben, daaromquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:
Jammer dat Huub niet in de redactie zit,slapen moet nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |