Jeroen valt mij vandaag (voor zover ik het gezien heb) en gisteren mee. Hij lijkt wat minder dominant en rustiger.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daarom ligt ze nu met Jeroen in bed.
Bobby stomkop
Gemist, godzijdankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:06 schreef Espabilado het volgende:
gatver renate loopt topless rond
Bij bepaald type vrouwen ja, vaak de labiele, en als ie voor de relatie gaat ipv one-night-stand dan wens ik m veel plezier met de labieltjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:06 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
hij gebruikt de ik maak je af en bouw je dan naar mijn smaak op methode, werkt vrij goed.
Er is meer van Renate gepost dan van Elinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, hoe komt dat we met z'n 3'en afbeeldingen van Renate posten?
het is duidelijk dat eline onzeker is en duidelijk niet het lef heeft om te zeggen ik ben de allermooiste en niemand anders, nee in plaats daar van zegt ze ik ben maar gewoontjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Bij bepaald type vrouwen ja, vaak de labiele, en als ie voor de relatie gaat ipv one-night-stand dan wens ik m veel plezier met de labieltjes
Waarom haat je me zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |