quote:Op donderdag 30 april 2009 17:05 schreef iFries het volgende:
ITB?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:57 schreef >>>ImTheBase<<< het volgende:
Mijn mobiel wilt ff niet de foto's van het vinden verzenden, maar de batterij is ook bijna op (geen lader mee en moet morgen nog foto's maken ermee).. ben nu even tijdelijk in leeuwen namelijk
Morgen ga ik richting arnhem en dan ga ik hem ergens in een zwarte kousendorp plaatsen.foto's komen dus idd ook waarschijnlijk morgen.
Bij de chicks hequote:Op donderdag 30 april 2009 17:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Extra namen en titels doen het altijd goed
Als je de stok nou gewoon even dumptquote:
Bij de voordeur van iemand?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je de stok nou gewoon even dumpt![]()
Ja hoor, ik haal hem wel op weet de wegquote:
Nah, ik kijk even. In eerste instantie wou ik hem op mijn studentenkamer hangen, maar nadat ik zoveel mensen zag reageren om hem op te halen hier, ben ik toch maar eerlijk geweest. Komt goedquote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja hoor, ik haal hem wel op weet de wegOf doelde je daar niet op
Nee, maargoed ik zie wel wanneer dr een foto verschijnt
Haha heel goedquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nah, ik kijk even. In eerste instantie wou ik hem op mijn studentenkamer hangen, maar nadat ik zoveel mensen zag reageren om hem op te halen hier, ben ik toch maar eerlijk geweest. Komt goed
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:03 schreef ImTheBase het volgende:
omfg... ze hebben hem hier in de open haard gegooid
L-E-Z-E-Nquote:Op donderdag 30 april 2009 23:08 schreef Houniet het volgende:
Maargoed, wanneer gaat de stok verplaatst worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |