203 km – ca. 2 uur 9 min.quote:
ik moest m zelfs even opzoeken, maar dat is m nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
hier?
http://www.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=&ie=UTF8&ll=51.77276,5.951811&spn=0.001499,0.00412&t=h&z=19
dat word hem niet :p k rijd weekelijks tussen friesland en twente, dus dan gaat ie weer mooi omhoogquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef Maruna het volgende:
zodra die stok eindelijk in het oosten is laten we hem hier maar eens een paar weekjes rouleren...
tot die tijd: bleh nog steeds weer rond nijmegen
iemand al eens een kaartje geupdate met het pad van de stok?
Waartussen rijd je? Dan leg ik hem ver buiten die route en toch zo oostelijk mogelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef iFries het volgende:
[..]
dat word hem niet :p k rijd weekelijks tussen friesland en twente, dus dan gaat ie weer mooi omhoog
dat met dat kruisquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
Wat voor open plek is dat daar miden in de bossen bij groesbeek ?
http://www.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=&ie=UTF8&t=h&ll=51.773045,5.920258&spn=0.050614,0.104713&z=14
ok, vond al zo raar dat zo groot open plek was maar niet afgedekt wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat met dat kruisdas een zweefvliegveld
Moet je per se voordat je op zoek gaat google maps bekeken hebben danquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
crazy m had neit de goede locatie, dus ben benieuwd wat de ''bekenden'' er van bakken
Wat een infoquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
de stok ligt idd aan de rand van groesbeek
nee maar is wel makkelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet je per se voordat je op zoek gaat google maps bekeken hebben dan? Ik ben destijds met babybel dus naar velp gereden en daar gewoon alle viaducten onder de snelweg door bekeken
... Nouja, na de eerste het bord bekeken en toen stond dr bij 1 een ventweg op, dus daar maar opgehaald OI+
als het een kleine plaats is met 2 of 3 mogelijkheden is dat wel te doen, maar groesbeek heeft behoorlijk veel borden, dus dan kan je de halve dag rondrijden, zonder eruit te komenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet je per se voordat je op zoek gaat google maps bekeken hebben dan? Ik ben destijds met babybel dus naar velp gereden en daar gewoon alle viaducten onder de snelweg door bekeken
... Nouja, na de eerste het bord bekeken en toen stond dr bij 1 een ventweg op, dus daar maar opgehaald OI+
dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als het een kleine plaats is met 2 of 3 mogelijkheden is dat wel te doen, maar groesbeek heeft behoorlijk veel borden, dus dan kan je de halve dag rondrijden, zonder eruit te komen
en op google earth kan je de locatie alvast zoeken, en evt n bevestiging vragen aan de legger, als je er veel voor rijdt is het frustrerend als je de verkeerde plek hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |