quote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tevez is volgens mij echt losgehaald van de ketting en uit z'n kooi gelaten
Je quote verkeerd, in 't vorige topic stond 't andersomquote:Op woensdag 29 april 2009 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Arsenal wordt echt afgeslacht!
Of Timmerquote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef mcyodogg het volgende:
Stel je voor dat Fabianski nou moest keepen
quote:
wat?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je quote verkeerd, in 't vorige topic stond 't andersom
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tevez is volgens mij echt losgehaald van de ketting en uit z'n kooi gelaten
ze hebben geen slecht team. ze laten het alleen altijd afweten op de momentwen dat ze het echt moeten laten zien.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Arsenal heeft gewoon een erg zwak team.
Tevez trekt z'n benen nog terug, dus nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Suarez ----> tevez
Zou de beste speler van de Eredvisie mee kunnen bij één der beiden ploegen? Of is de Moun helemaal niet van plan naar de Premier League terug te keren?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Suarez ----> tevez
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef Fortitudo het volgende:
hiermee wordt bewezen dat orcs ook schattig kunnen zijn
Ja waar is mijn aller Evert?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goeie genade! Wat een klasbak en wat een dot van een kans!
Wat heeft dit er nou mee te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou de beste speler van de Eredvisie mee kunnen bij één der beiden ploegen? Of is de Moun helemaal niet van plan naar de Premier League terug te keren?˛
Geniaal!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:18 schreef gitaarsnaar het volgende:
geel voor de Teef
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou de beste speler van de Eredvisie mee kunnen bij één der beiden ploegen? Of is de Moun helemaal niet van plan naar de Premier League terug te keren?˛
kap gewoon eens met je gezeik over de moun, niemand zit daarop te wachten. MANCHESTER UNITED - ARSENALquote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met zijn ietwat iele torso beter tot zijn recht komt in Spanje.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met zijn ietwat iele torso beter tot zijn recht komt in Spanje.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zag Suarez staan, en moest meteen denken aan 'beste speler van de Eredivisie'.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nou mee te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Post nou eens een keer on topic, mafkees.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
is dit belangrijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb bij Manchester Utd altijd het idee dat ze echt nog volgens de Engelse school (zie Sjakie en de Wondersloffen) worden opgeleid: thee in de rust, wellicht stukje citroen erbij, leren schoenen wekelijks invetten. Ze zijn zoveel sterker en fitter dan de spelers van Arsenal.˛
Gebeurt alleen veels te weinig helaas. Maar wat een speler is die Ronaldo.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Altijd leuk als Ronaldo een panna krijgt.
Arshavin missen zequote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Arsenal mist toch wel overduidelijk een van Persie op het middenveld..
Tegen een sterk gegroepeerde tegenstander is het altijd lastig voetballen, hoe fitter of sterker je dan ook bent.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb bij Manchester Utd altijd het idee dat ze echt nog volgens de Engelse school (zie Sjakie en de Wondersloffen) worden opgeleid: thee in de rust, wellicht stukje citroen erbij, leren schoenen wekelijks invetten. Ze zijn zoveel sterker en fitter dan de spelers van Arsenal.˛
Wat ben jij een aparte gozerquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Scherpquote:Op woensdag 29 april 2009 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je bent je kwadraat vergeten ButtyBoy.
Daar speelt hij toch nooit? Van Persie, ik ben bang dat wij echt met een Nederlandse bril naar hem kijken. Vinden ze hem in Engeland en Europa ook zo belangrijk voor het team? Ik denk dat elk land hun eigen spelers belangrijk maken: In Spanje vinden ze Fabregas de belangrijkste man, in Frankrijk vinden ze Nasri de man. Ik geef slechts gestes.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Arsenal mist toch wel overduidelijk een van Persie op het middenveld..
oh neeequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
Bendtner moet erin
Nasri belangrijk in Frankrijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar speelt hij toch nooit? Van Persie, ik ben bang dat wij echt met een Nederlandse bril naar hem kijken. Vinden ze hem in Engeland en Europa ook zo belangrijk voor het team? Ik denk dat elk land hun eigen spelers belangrijk maken: In Spanje vinden ze Fabregas de belangrijkste man, in Frankrijk vinden ze Nasri de man. Ik geef slechts gestes.˛
Of hij daar nou speelt of niet, van Persie is wel iemand die zich in de as van het veld kan laten gelden, hij kan zich ook terug laten zakken vanuit de spits om de bal op te eisen, het spel te verdelen en zulks. Ik heb het hier over iemand die de ploeg aanstuurt, nu lijkt het daar niet echt van te komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar speelt hij toch nooit? Van Persie, ik ben bang dat wij echt met een Nederlandse bril naar hem kijken. Vinden ze hem in Engeland en Europa ook zo belangrijk voor het team? Ik denk dat elk land hun eigen spelers belangrijk maken: In Spanje vinden ze Fabregas de belangrijkste man, in Frankrijk vinden ze Nasri de man. Ik geef slechts gestes.˛
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
Van Persie en Arshavin gaan vlammen volgende week
Ribery speelt bij Arsenal?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nasri belangrijk in FrankrijkRibery eerder
Ik heb me ooit voorgenomen om nooit serieus op je te reageren. Maar Robin is erg geliefd bij de Arsenal fans.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ribery voetbalt niet bij Arsenal.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nasri belangrijk in FrankrijkRibery eerder
Hihiquote:
Neem jij de spiritus mee?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
Arshavin mag niet deelnemen aan de CL.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
Ja, dat week ik. Lees die reacties maar eens bij die Youtube filmpjes: Ronaldo vs RvP, ze kiezen massaal voor RvP.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb me ooit voorgenomen om nooit serieus op je te reageren. Maar Robin is erg geliefd bij de Arsenal fans.
De niveau?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Afellay met de niveau meekunnen?˛
arshavin is niet eens speelgerechtigd... Get your facts straightquote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ben ietwat grieperig, sorry, ik bedoel dit niveau.quote:
Heb je al een mondkapje voor?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben ietwat grieperig, sorry, ik bedoel dit niveau.˛
allemaal dit topic uit voordat we ook besmet raken!!quote:
Varkensgriep als moslim?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben ietwat grieperig, sorry, ik bedoel dit niveau.˛
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:37 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
allemaal dit topic uit voordat we ook besmet raken!!![]()
Bashee je toch niet...............quote:
Gewoon doorgaan inderdaad, geef je de ruimte weg dan ga je 't over jezelf afroepen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef Dos37 het volgende:
United moet Rooney meer in het spel betrekken.
En sowieso niet denken het is wel best zo. Afmaken thuis
Inderdaad!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef Dos37 het volgende:
United moet Rooney meer in het spel betrekken.
En sowieso niet denken het is wel best zo. Afmaken thuis
Onmogelijk, daar zijn we imuun voor.quote:
Op z'n broekje na dan..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sjek heeft gelijk, de scheids is onzichtbaar
Youtube reacties.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat week ik. Lees die reacties maar eens bij die Youtube filmpjes: Ronaldo vs RvP, ze kiezen massaal voor RvP.˛
Inderdaad. In die hoedanigheid zou Marcouch wel een beschuitje met hem willen eten.quote:
Dat dacht ik dus ook, maar ik dacht: er zal waarschijnlijk wel iemand anders zoiets posten.quote:
Dat is wel heel makkelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik dacht: er zal waarschijnlijk wel iemand anders zoiets posten.˛
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga weer naar de kamer tv kijken.![]()
Allemaal nog een spannende kijkavond toegewenst.
Een echte prof..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Alex staat klaar om te stopwatchen
Metaal, Draadstaal, Gebarentaal, Frans en Engels..quote:
nederlands engels chinees japans en marokkaaansquote:
Ok.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Het valt me op dat die gasten van Man Utd een veel directere aanname hebben, een soort van injectiesysteem. Hoewel je zou denken dat de populen bij Arsenal balvaardiger zijn valt het me op dat de Man Utd vrienden veel beter aannemen en inpassen, lekker hard (en vochtig).˛
Ach ik kan ook Frans Nederlands Engels Duits en Belgischquote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nederlands engels chinees japaans en marokkaaans
Nee man, hoe kom je daar nou bij? Mijn moeder houdt niet van voetbal. Mijn vrouw trouwens ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren ook al.
How many languages does arsene wenger speak?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nederlands engels chinees japaans en marokkaaans
Is dit Shrek van Gelder?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:51 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ach ik kan ook Frans Nederlands Engels Duits en Belgisch
quote:
Die mag uitrusten op de bank. Heeft van de week z'n 600e wedstrijd gevoetbald, mag 'ie?quote:
geschorst?quote:
Teder? Het is je wijf niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt wel merken aan Ronaldo dat hij volwassener is geworden. Hij speelt minder spectaculair, heeft minder ruzies met tegenspelers en komt wat tederder over. En vooral: hij speelt zakelijker.˛
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Teder? Het is je wijf niet.
2
En die stroopwafel moet je dan ergens in stoppen bij/van moeder de vrouw?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik stel me wat aardiger op, moeder de vrouw komt net binnen gewandeld met een opgewarmde stroopwafel.
Ronaldo, maak ééns een actie!˛
Een stroopwafel voor het slapen gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik stel me wat aardiger op, moeder de vrouw komt net binnen gewandeld met een opgewarmde stroopwafel.
Hij doet me een beetje denken aan Evander "chassis" Sno.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een waardeloze speler die Anderson. Anders gaat ie even douchen, joh.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een echte hollandert.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe deed je dat bij Chelsea - Liverpool kwartfinale?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shitjes, ik heb al 'n half kratje leeg, ik drink mee op 't voetbaltempo
Bij rust afgezetquote:Op woensdag 29 april 2009 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe deed je dat bij Chelsea - Liverpool kwartfinale?
Zo'n Bavaria kratje met 12 flessenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shitjes, ik heb al 'n half kratje leeg, ik drink mee op 't voetbaltempo
Ja, je vrouwtje, jij lag zelf van pampusquote:
Alleen dan HertogJan flessen, ik zit nu aan m'n 5e (beetje gelogen netquote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zo'n Bavaria kratje met 12 flessen![]()
vriending was dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom Wenger Sneijder niet heeft gehaald, die jongen is toch 3,75 keer beter dan Nasri. Oké, hij heeft geen engelengezicht en verandert ééns per 5 maanden van vriending, maar toch.
Nee, die keuze snap ik niet.˛
iddquote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom Wenger Sneijder niet heeft gehaald, die jongen is toch 3,75 keer beter dan Nasri. Oké, hij heeft geen engelengezicht en verandert ééns per 5 maanden van vriending, maar toch.
Ik kon de standby knop op de ab niet meer vinden inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, je vrouwtje, jij lag zelf van pampus
Niks aan de hand dusquote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Alleen dan HertogJan flessen, ik zit nu aan m'n 5e (beetje gelogen net)
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat hebben moslims. Het is zeg maar een vriendin maar dan als gebruiksvoorwerp: een vriending.
Engelengezichtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat hebben moslims. Het is zeg maar een vriendin maar dan als gebruiksvoorwerp: een vriending.
Wees blij dat hij de hamstrings nog buiten beschouwing laat.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Engelengezicht
Tederder
Stroopwafel
What the fuck is wrong with you man?!
Zo die ga ik reggen, lekker cashen.quote:
bruto mag ik aannemen anders is het veels te veelquote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo die ga ik reggen, lekker cashen.
Jongens ff wat anders, is 1250 netto in de maand een beetje redelijk salaris?˛
Heerlijk! Echt! Daar kijk ik voetbal voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Poeh, wel lekkere pegel net trouwens.
Als stroopwafeltester valt dat helemaal niet tegen!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat verdien jij niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
heavyquote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Bendtner gaat scoren. Zo niet, eet ik m'n plak chocoladecake op.
Schoen opeten #8quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef BertMaalderink het volgende:
quote:
Als Arsenal hier gaat scoren neem ik een kop soepquote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Wat voor merk Sir Alex gebruikt, Sportlife of Stimorol?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha...de commentator is op dreef.Platje van Arsenal...knoeien met pap...vraag me af wat het volgende is.
Wel extreem extra functioneel. Heerlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Altijd diezelfde kapbeweging van Ronaldo.
Volgens mij heeft Evert hem die grappen toegeschoven...quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha...de commentator is op dreef.Platje van Arsenal...knoeien met pap...vraag me af wat het volgende is.
lachen in een deukquote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
Als ik die kop van Bendtner zie lach ik altijd in een deuk ik weet niet waarom![]()
![]()
Ook check.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als Arsenal hier gaat scoren neem ik een kop soep
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of heeft die Almunia een ongelofelijk afgeragde, drugsgebruikende zwerverskop?
Zodat Bertje een plak chocoladecake moet opeten, je kent Wenger toch? Altijd in voor een geintje.quote:
Nee, daar ga jij straks een foto posten van jezelf met een plak chocoladecake in je mond, mocht Bendtner scoren.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Daar kan beter een slotje op.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of heeft die Almunia een ongelofelijk afgeragde, drugsgebruikende zwerverskop?
Wannabe:quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja dat zei die klote collega vroeger ook tegen me.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zodat Bertje een plak chocoladecake moet opeten, je kent Wenger toch? Altijd in voor een geintje.
Dat kan niet aan jou liggen, jij komt heel stabiel over.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zodat Bertje een plak chocoladecake moet opeten, je kent Wenger toch? Altijd in voor een geintje.
Ik zei als hij niet scoort. Heb namelijk hongerquote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, daar ga jij straks een foto posten van jezelf met een plak chocoladecake in je mond, mocht Bendtner scoren.
veeg me opquote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Adebayor lijkt best veel op die gast uit Cidade de Deus
[ afbeelding ]
Nu nog net zo raak schieten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha! Goed gevonden man, ik wist dat ik die gast ergens van kende.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik zei als hij niet scoort. Heb namelijk honger
Het kwam ineens in me opquote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hahahaha! Goed gevonden man, ik wist dat ik die gast ergens van kende.![]()
![]()
Jouw film smaakquote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
dedequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eduardo, is dat die gast van dat bot dat uit z'n been stak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |