Daar speelt hij toch nooit? Van Persie, ik ben bang dat wij echt met een Nederlandse bril naar hem kijken. Vinden ze hem in Engeland en Europa ook zo belangrijk voor het team? Ik denk dat elk land hun eigen spelers belangrijk maken: In Spanje vinden ze Fabregas de belangrijkste man, in Frankrijk vinden ze Nasri de man. Ik geef slechts gestes.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Arsenal mist toch wel overduidelijk een van Persie op het middenveld..
oh neeequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
Bendtner moet erin
Nasri belangrijk in Frankrijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar speelt hij toch nooit? Van Persie, ik ben bang dat wij echt met een Nederlandse bril naar hem kijken. Vinden ze hem in Engeland en Europa ook zo belangrijk voor het team? Ik denk dat elk land hun eigen spelers belangrijk maken: In Spanje vinden ze Fabregas de belangrijkste man, in Frankrijk vinden ze Nasri de man. Ik geef slechts gestes.˛
Of hij daar nou speelt of niet, van Persie is wel iemand die zich in de as van het veld kan laten gelden, hij kan zich ook terug laten zakken vanuit de spits om de bal op te eisen, het spel te verdelen en zulks. Ik heb het hier over iemand die de ploeg aanstuurt, nu lijkt het daar niet echt van te komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar speelt hij toch nooit? Van Persie, ik ben bang dat wij echt met een Nederlandse bril naar hem kijken. Vinden ze hem in Engeland en Europa ook zo belangrijk voor het team? Ik denk dat elk land hun eigen spelers belangrijk maken: In Spanje vinden ze Fabregas de belangrijkste man, in Frankrijk vinden ze Nasri de man. Ik geef slechts gestes.˛
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
Van Persie en Arshavin gaan vlammen volgende week
Ribery speelt bij Arsenal?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nasri belangrijk in FrankrijkRibery eerder
Ik heb me ooit voorgenomen om nooit serieus op je te reageren. Maar Robin is erg geliefd bij de Arsenal fans.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ribery voetbalt niet bij Arsenal.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nasri belangrijk in FrankrijkRibery eerder
Hihiquote:
Neem jij de spiritus mee?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
Arshavin mag niet deelnemen aan de CL.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
Ja, dat week ik. Lees die reacties maar eens bij die Youtube filmpjes: Ronaldo vs RvP, ze kiezen massaal voor RvP.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb me ooit voorgenomen om nooit serieus op je te reageren. Maar Robin is erg geliefd bij de Arsenal fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |