Geniaal!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:18 schreef gitaarsnaar het volgende:
geel voor de Teef
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou de beste speler van de Eredvisie mee kunnen bij één der beiden ploegen? Of is de Moun helemaal niet van plan naar de Premier League terug te keren?²
kap gewoon eens met je gezeik over de moun, niemand zit daarop te wachten. MANCHESTER UNITED - ARSENALquote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou de beste speler van de Eredvisie mee kunnen bij één der beiden ploegen? Of is de Moun helemaal niet van plan naar de Premier League terug te keren?²
Ik denk dat hij met zijn ietwat iele torso beter tot zijn recht komt in Spanje.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met zijn ietwat iele torso beter tot zijn recht komt in Spanje.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zag Suarez staan, en moest meteen denken aan 'beste speler van de Eredivisie'.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nou mee te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Post nou eens een keer on topic, mafkees.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
is dit belangrijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb bij Manchester Utd altijd het idee dat ze echt nog volgens de Engelse school (zie Sjakie en de Wondersloffen) worden opgeleid: thee in de rust, wellicht stukje citroen erbij, leren schoenen wekelijks invetten. Ze zijn zoveel sterker en fitter dan de spelers van Arsenal.²
Gebeurt alleen veels te weinig helaas. Maar wat een speler is die Ronaldo.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Altijd leuk als Ronaldo een panna krijgt.
Arshavin missen zequote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Arsenal mist toch wel overduidelijk een van Persie op het middenveld..
Tegen een sterk gegroepeerde tegenstander is het altijd lastig voetballen, hoe fitter of sterker je dan ook bent.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb bij Manchester Utd altijd het idee dat ze echt nog volgens de Engelse school (zie Sjakie en de Wondersloffen) worden opgeleid: thee in de rust, wellicht stukje citroen erbij, leren schoenen wekelijks invetten. Ze zijn zoveel sterker en fitter dan de spelers van Arsenal.²
Wat ben jij een aparte gozerquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Scherpquote:Op woensdag 29 april 2009 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je bent je kwadraat vergeten ButtyBoy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |