Als Arsenal hier gaat scoren neem ik een kop soepquote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Bendtner gaat scoren. Zo niet, eet ik m'n plak chocoladecake op.
Hoe bedoel je?quote:
Wat voor merk Sir Alex gebruikt, Sportlife of Stimorol?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha...de commentator is op dreef.Platje van Arsenal...knoeien met pap...vraag me af wat het volgende is.
Wel extreem extra functioneel. Heerlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Altijd diezelfde kapbeweging van Ronaldo.
Volgens mij heeft Evert hem die grappen toegeschoven...quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha...de commentator is op dreef.Platje van Arsenal...knoeien met pap...vraag me af wat het volgende is.
lachen in een deukquote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
Als ik die kop van Bendtner zie lach ik altijd in een deuk ik weet niet waarom![]()
![]()
Ook check.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als Arsenal hier gaat scoren neem ik een kop soep
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of heeft die Almunia een ongelofelijk afgeragde, drugsgebruikende zwerverskop?
Zodat Bertje een plak chocoladecake moet opeten, je kent Wenger toch? Altijd in voor een geintje.quote:
Nee, daar ga jij straks een foto posten van jezelf met een plak chocoladecake in je mond, mocht Bendtner scoren.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Daar kan beter een slotje op.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of heeft die Almunia een ongelofelijk afgeragde, drugsgebruikende zwerverskop?
Wannabe:quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja dat zei die klote collega vroeger ook tegen me.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zodat Bertje een plak chocoladecake moet opeten, je kent Wenger toch? Altijd in voor een geintje.
Dat kan niet aan jou liggen, jij komt heel stabiel over.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zodat Bertje een plak chocoladecake moet opeten, je kent Wenger toch? Altijd in voor een geintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |