Engelengezichtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom Wenger Sneijder niet heeft gehaald, die jongen is toch 3,75 keer beter dan Nasri. Oké, hij heeft geen engelengezicht en verandert ééns per 5 maanden van vriending, maar toch.
Nee, die keuze snap ik niet.²
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat hebben moslims. Het is zeg maar een vriendin maar dan als gebruiksvoorwerp: een vriending.
Wees blij dat hij de hamstrings nog buiten beschouwing laat.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Engelengezicht
Tederder
Stroopwafel
What the fuck is wrong with you man?!
Zo die ga ik reggen, lekker cashen.quote:
bruto mag ik aannemen anders is het veels te veelquote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo die ga ik reggen, lekker cashen.
Jongens ff wat anders, is 1250 netto in de maand een beetje redelijk salaris?²
Heerlijk! Echt! Daar kijk ik voetbal voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Poeh, wel lekkere pegel net trouwens.
Als stroopwafeltester valt dat helemaal niet tegen!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat verdien jij niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
heavyquote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Bendtner gaat scoren. Zo niet, eet ik m'n plak chocoladecake op.
Schoen opeten #8quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Bendtner gaat scoren. Zo niet, eet ik m'n plak chocoladecake op.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |