quote:
Die mag uitrusten op de bank. Heeft van de week z'n 600e wedstrijd gevoetbald, mag 'ie?quote:
geschorst?quote:
Teder? Het is je wijf niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt wel merken aan Ronaldo dat hij volwassener is geworden. Hij speelt minder spectaculair, heeft minder ruzies met tegenspelers en komt wat tederder over. En vooral: hij speelt zakelijker.²
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Teder? Het is je wijf niet.
2
En die stroopwafel moet je dan ergens in stoppen bij/van moeder de vrouw?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik stel me wat aardiger op, moeder de vrouw komt net binnen gewandeld met een opgewarmde stroopwafel.
Ronaldo, maak ééns een actie!²
Een stroopwafel voor het slapen gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik stel me wat aardiger op, moeder de vrouw komt net binnen gewandeld met een opgewarmde stroopwafel.
Hij doet me een beetje denken aan Evander "chassis" Sno.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een waardeloze speler die Anderson. Anders gaat ie even douchen, joh.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een echte hollandert.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe deed je dat bij Chelsea - Liverpool kwartfinale?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shitjes, ik heb al 'n half kratje leeg, ik drink mee op 't voetbaltempo
Bij rust afgezetquote:Op woensdag 29 april 2009 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe deed je dat bij Chelsea - Liverpool kwartfinale?
Zo'n Bavaria kratje met 12 flessenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shitjes, ik heb al 'n half kratje leeg, ik drink mee op 't voetbaltempo
Ja, je vrouwtje, jij lag zelf van pampusquote:
Alleen dan HertogJan flessen, ik zit nu aan m'n 5e (beetje gelogen netquote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zo'n Bavaria kratje met 12 flessen![]()
vriending was dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom Wenger Sneijder niet heeft gehaald, die jongen is toch 3,75 keer beter dan Nasri. Oké, hij heeft geen engelengezicht en verandert ééns per 5 maanden van vriending, maar toch.
Nee, die keuze snap ik niet.²
iddquote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom Wenger Sneijder niet heeft gehaald, die jongen is toch 3,75 keer beter dan Nasri. Oké, hij heeft geen engelengezicht en verandert ééns per 5 maanden van vriending, maar toch.
Nee, die keuze snap ik niet.²
Ik kon de standby knop op de ab niet meer vinden inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, je vrouwtje, jij lag zelf van pampus
Niks aan de hand dusquote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Alleen dan HertogJan flessen, ik zit nu aan m'n 5e (beetje gelogen net)
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat hebben moslims. Het is zeg maar een vriendin maar dan als gebruiksvoorwerp: een vriending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |