Dat dacht ik dus ook, maar ik dacht: er zal waarschijnlijk wel iemand anders zoiets posten.quote:
Dat is wel heel makkelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik dacht: er zal waarschijnlijk wel iemand anders zoiets posten.˛
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga weer naar de kamer tv kijken.![]()
Allemaal nog een spannende kijkavond toegewenst.
Een echte prof..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Alex staat klaar om te stopwatchen
Metaal, Draadstaal, Gebarentaal, Frans en Engels..quote:
nederlands engels chinees japans en marokkaaansquote:
Ok.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Het valt me op dat die gasten van Man Utd een veel directere aanname hebben, een soort van injectiesysteem. Hoewel je zou denken dat de populen bij Arsenal balvaardiger zijn valt het me op dat de Man Utd vrienden veel beter aannemen en inpassen, lekker hard (en vochtig).˛
Ach ik kan ook Frans Nederlands Engels Duits en Belgischquote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nederlands engels chinees japaans en marokkaaans
Nee man, hoe kom je daar nou bij? Mijn moeder houdt niet van voetbal. Mijn vrouw trouwens ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren ook al.
How many languages does arsene wenger speak?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nederlands engels chinees japaans en marokkaaans
Is dit Shrek van Gelder?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:51 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ach ik kan ook Frans Nederlands Engels Duits en Belgisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |