Denk dat z'n teamgenoten er ook alles aan willen doen om Mounir topscorer te laten worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Prosac het volgende:
Lijkt me trouwens prachtig om El Hamdaoui dit weekend te zien jagen op die ene goal die hij nodig heeft.
Staat op vi.nlquote:'Juventus aast op Dembélé én Romero'
08/05/2009 09:38
AZ dreigt twee pijlers te verliezen aan Juventus. De Turijnse club heeft naast Moussa Dembélé meer dan gemiddelde belangstelling voor doelman Sergio Romero.
Volgens De Telegraaf volgen verschillende clubs uit de Serie A de verrichtingen van Romero op de voet, maar heeft Juventus de beste papieren de goalie ook daadwerkelijk in te lijven. De Argentijnse doelman is extra interessant, doordat hij over een Italiaans paspoort beschikt. Romero heeft in Alkmaar nog een contract tot medio 2013.
Juventus is ook gecharmeerd van Dembélé. AZ vraagt naar verluidt twintig miljoen euro voor de Belgische aanvaller, die nog tot 2011 vastligt in Alkmaar. De Nederlandse kampioen wil graag het contract van de international openbreken. Dembélé heeft echter geen haast zijn contract tussentijds te verlengen.
Da's misschien wel 't verschil.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk dat z'n teamgenoten er ook alles aan willen doen om Mounir topscorer te laten worden.
in tegenstelling tot ?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Staat op vi.nl
edit: was in een andere vorm al gepost zie ik![]()
quote:'Ook interesse Chelsea en Sevilla in Dembélé'
De lijst aan gegadigden voor Moussa Dembélé groeit met de week. Nadat eerder bekend werd dat AC Milan en Juventus een oogje op de AZ-spits hadden, mengen ook Sevilla, Chelsea en Genoa zich in de strijd.
Dat meldt De Telegraaf vrijdag. Dembélé laat weten dat hij zijn toekomst niet wil verbinden aan trainer Louis van Gaal, die de Alkmaarders lijkt te verruilen voor Bayern München.
"Ik ben voor Louis van Gaal naar AZ gekomen. Maar je wilt op een gegeven moment ook een stap verder maken", aldus de Belg in het dagblad. "Als hij bij de club blijft, is dat positief, maar het is geen bepalende factor. Ik ga niet eerder weg als hij vertrekt en ik zal niet eerder blijven als hij blijft."
Dembélé kende met AZ een uitstekend seizoen. In 22 competitieoptredens kwam hij tot acht treffers.
Brands wakker worden.....quote:Gudjohnsen aast op vertrek bij Barcelona
Eidur Gudjohnsen is verre van gelukkig bij FC Barcelona. De aanvaller hoopt dat hij, wanneer de situatie hetzelfde blijft, volgend seizoen bij een andere club speelt.
"Natuurlijk ben ik blij omdat we de finale van de Champions League hebben bereikt, maar ik ontken niet dat ik duidelijk ontevreden ben over mijn situatie. Ik kan me erg goed voorstellen dat dit mijn laatste seizoen bij Barcelona zal zijn", aldus de IJslander in Morgunbladid.
"Ik begrijp niet waarom ik op het tweede plan ben beland. Ik dacht dat ik het goed deed. Dit is moeilijk te verorberen. Het is niet zo plezierig om toe te kijken en op de bank te zitten."
De dertigjarige international ligt nog tot medio 2010 onder contract in Catalonië. Dit seizoen begon hij slechts veertien keer in de basis en viel hij vijftien keer in. Hij kwam tot dusver tot vier treffers.
Als hij niet snapt dat de huidige voorhoede de voorkeur krijgt, is hij wel erg dom.quote:
Leuk voor jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef sig000 het volgende:
Sorry beste mensen, zit nu ff in 't bier topic.
Halve liter!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een blikje AZ Amstel bier gekregen van Lynda
quote:Alves' agent approves Benfica move
Roberto Tiburcio adds fuel to transfer talk
Afonso Alves' agent Roberto Tiburcio has given the thumbs up to his client moving to Potuguese giants Benfica. The FIFA representative declared that the Lisbon club would be a perfect destination for the striker to ply his trade.
Speculation has recently re-surfaced over the possible transfer of Middlesbrough's Afonso Alves to Benfica. The Brazilian's brother's agent Wagner Augusto claimed that the Eagles were interested in taking the striker on and now Tiburcio has furthered the notion by adding that he would not mind negotiating a move to the Portuguese outfit.
"Who would not like to go to Benfica? Just like him, I would very much like to see this happen as Benfica are huge," declared Tiburcio to Record. "Half of the Portuguese population supports Benfica and this would be an optimal option for him."
Tiburcio also added that no contact has been made between the two parties, but suspicions have been raised as the Aguias' president and director of football, Luis Filipe Vieira and Rui Costa, were in London yesterday wathcing the Champions League semi-final between Chelsea and Barcelona.
"Nothing concrete has arrived in my hands and I have not spoken to my partner in England, Kia Joorabchian, does not know anything either (last time we spoke). I do not even know if the two clubs have spoken to one another."
Dat zijn zon beetje de beste spitsen ter wereld, als je Ruud niet meerekent. Dan zou ik juist trots zijn als ik daar op de bank mocht zitten inderdaad. Maar goed, lijkt me een goede speler voor AZ.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als hij niet snapt dat de huidige voorhoede de voorkeur krijgt, is hij wel erg dom.
Zouden ze hier in Eindhoven moeten proberenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Halve liter!!
De supermarkten staan er vol mee in HHW/Alkmaar
Ruud?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat zijn zon beetje de beste spitsen ter wereld, als je Ruud niet meerekent. Dan zou ik juist trots zijn als ik daar op de bank mocht zitten inderdaad. Maar goed, lijkt me een goede speler voor AZ.
Daar ben ik ook bang voor. Hopenlijk kunnen we het team redelijk intact houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef MaxPower het volgende:
Ik lees nu dat gerucht over Alves pas. Zou wel enorm lachen zijn natuurlijk, maar het is onzin. Scheringa is rancuneus en die vergeet de streek die Afonso hem geflikt heeft nooit. Wel een mooi gerucht natuurlijk.
Wordt een drukke geruchtenzomer voor jullie trouwens.
Ja, wat dacht je van mij. Als rasechte pingelaar is hij nu en dan al egoïstisch, ik ben benieuwd hoe het morgen is. Ik gun het de Moun van harte.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Prosac het volgende:
Lijkt me trouwens prachtig om El Hamdaoui dit weekend te zien jagen op die ene goal die hij nodig heeft.
Zullen zijn roomwitte kuiten geschoren zijn vraag ik aan de Bansh?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je van mij. Als rasechte pingelaar is hij nu en dan al egoïstisch, ik ben benieuwd hoe het morgen is. Ik gun het de Moun van harte.²
Zodoende ondervind hij wel minder weerstand en kan hij met zijn snelheid de tegenstander makkelijker voorbij, die hebben immers ook nog eens minder ontwikkelde kuiten waardoor El Ham Banshee als een mes door de romige boter zal snijden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zullen zijn roomwitte kuiten geschoren zijn vraag ik aan de Bansh?
Zo'n kampioensshirtje toch? Weer eens wat anders dan een klapperquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:01 schreef fuckbuddy het volgende:
@gatalin, Genius-f... En anderen.
Niet vergeten dat er zondag een verrassing op je stoel in het stadion ligt he?!
Uniek "item"
dat zit wel goed. Je kan ze omruilen voor jouw maat.quote:
quote:Van Gaal en Bayern München rond
ALKMAAR - Louis van Gaal zit morgen zo goed als zeker voor de laatste keer op de bank bij AZ. De coach heeft met Bayern München persoonlijk overeenstemming bereikt over een meerjarig contract en is vastbesloten te vertrekken uit Alkmaar.
Van Gaal wil Andries Jonker meenemen als assistent naar Bayern. De huidige technisch directeur van Willem II werkte eerder met Van Gaal samen bij Barcelona. Het bestuur van Willem II, dat eerder dit jaar de wens van Jonker inwilligde om geen hoofdtrainer meer te zijn in Tilburg, houdt al rekening met het vertrek van zijn technisch directeur.
Een tweede naam die kan vallen voor een verhuizing naar Beieren is die van AZ-aanvoerder Stijn Schaars. AZ heeft maandenlang geprobeerd het volgend jaar aflopende contract van de 25-jarige international open te breken, maar dat is niet gelukt. Daardoor kan de club op dit moment geen enorme afkoopsom voor hem vragen.
Schaars, die dit seizoen de motor van AZ was, wordt door Van Gaal beschouwd als een Europese topspeler, die de ideeën en visie van zijn trainer als een van de weinigen tot in de perfectie kan uitvoeren. Van Gaal en Schaars vormen binnen AZ een twee-eenheid. Hoewel ze elkaar niet eeuwig trouw hebben gezworen, is het goed voor te stellen dat de coach zijn beste speler in zijn toekomstplannen betrekt.
Binnen AZ wordt inmiddels gebrainstormd over de opvolging van Louis van Gaal. Voorzitter Dirk Scheringa heeft luid en duidelijk kenbaar gemaakt dat hij niet wenst mee te werken aan een transfer van zijn hoofdcoach. Ook technisch directeur Marcel Brands is van mening dat er slechts tot 1 januari van dit jaar een ontsnappingsclausule voor de trainer bestond om het bondscoachschap te aanvaarden van een van de vijf toplanden in het voetbal.
Maar in de top van AZ beseft men dat het onmogelijk en onredelijk zal zijn om een coach die een provincieclub voor het eerst in bijna dertig jaar aan een landstitel heeft geholpen, te dwarsbomen bij zijn ambities om een Europese grootmacht als Bayern München te leiden.
Dat Scheringa als bankier en eigenaar van AZ zijn hakken in het zand zet, heeft louter te maken met het verkrijgen van een forse schadeloosstelling. Volgens insiders ligt de afkoopsom voor Bayern München rond de 2,5 miljoen euro. Dat bedrag zou opgebouwd zijn uit 1,5 miljoen euro aan jaarsalaris van Van Gaal en een miljoen erbovenop voor de kosten die AZ eventueel gaat maken voor het binnenhalen van een nieuwe trainer.
Louis van Gaal wil op een zo amicaal mogelijke wijze uit elkaar gaan. Hij heeft AZ uitgebouwd tot een Nederlandse topclub. De organisatie staat als een huis en het elftal bestaat louter uit jonge, talentvolle spelers met wie AZ nog jaren vooruit kan.
De vraag is ook of AZ daadwerkelijk financieel te lijden heeft onder het vertrek van zijn hoofdtrainer. Daarvan is alleen sprake als AZ zelf een trainer wil binnenhalen die elders nog vastligt. Dat geldt waarschijnlijk alleen voor Dick Advocaat. De Hagenaar ligt nog tot het einde van dit jaar vast bij Zenit Sint- Petersburg. Mocht Scheringa de oud-bondscoach willen aantrekken, dan moeten er bij Gazprom (eigenaar en sponsor van Zenit) enkele miljoenen op tafel komen.
Kiest AZ voor een terugkeer van Co Adriaanse, dan kost het de club niets behalve het salaris van de Amsterdammer. Maar dat bedrag zou AZ ook kwijt zijn als Van Gaal zou blijven.
Verwacht wordt dat Bayern München na morgen in gesprek treedt met de leiding van AZ. Dan is de competitie in Nederland afgelopen en is de kampioensschaal (na afloop van het duel met Heerenveen) in alle rust aan de spelers en Van Gaal uitgereikt. De trainer heeft zijn plicht dan tot en met de laatste dag van het seizoen gedaan.
AD
Ze hebben nog langer dan 1 seizoen een contract, hoor...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Dembele en El Hamdaoui is moeilijk. Of je casht nu, of je loopt de kans dat ze transfervrij de deur uitlopen..
Mounir zeker, Moussa eindigt in 2010 volgens mij..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:47 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ze hebben nog langer dan 1 seizoen een contract, hoor...
Zou zomaar kunnen, lijkt me geen slechte keus toch? Al haalt Groningen altijd (terecht) het onderste uit de kan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:55 schreef Prosac het volgende:
Vanuit Groningen komen de berichten dat indien Schaars en/of de Zeeuw vertrekt, Holla eerste keus is al opvolger. Er zou geïnformeerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |