abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68803461
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Prosac het volgende:
Lijkt me trouwens prachtig om El Hamdaoui dit weekend te zien jagen op die ene goal die hij nodig heeft.
Denk dat z'n teamgenoten er ook alles aan willen doen om Mounir topscorer te laten worden.
pi_68803496
quote:
'Juventus aast op Dembélé én Romero'
08/05/2009 09:38

AZ dreigt twee pijlers te verliezen aan Juventus. De Turijnse club heeft naast Moussa Dembélé meer dan gemiddelde belangstelling voor doelman Sergio Romero.

Volgens De Telegraaf volgen verschillende clubs uit de Serie A de verrichtingen van Romero op de voet, maar heeft Juventus de beste papieren de goalie ook daadwerkelijk in te lijven. De Argentijnse doelman is extra interessant, doordat hij over een Italiaans paspoort beschikt. Romero heeft in Alkmaar nog een contract tot medio 2013.

Juventus is ook gecharmeerd van Dembélé. AZ vraagt naar verluidt twintig miljoen euro voor de Belgische aanvaller, die nog tot 2011 vastligt in Alkmaar. De Nederlandse kampioen wil graag het contract van de international openbreken. Dembélé heeft echter geen haast zijn contract tussentijds te verlengen.
Staat op vi.nl

edit: was in een andere vorm al gepost zie ik
pi_68803510
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Denk dat z'n teamgenoten er ook alles aan willen doen om Mounir topscorer te laten worden.
Da's misschien wel 't verschil.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:07:59 #154
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68804845
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Da's misschien wel 't verschil.
in tegenstelling tot ?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68805507
El Hamdoeidoei weg is rot maar niet onoverkomelijk, zeker als er een mooi bedrag tegenover staat, zelfde voor Dembele. Maar Romero alweer weg is wel klote, zo dik gezaaid met goedkope maar goede keepers is het in keepersland niet. Die moeten ze echt proberen te houden. Sowieso krijg je vaak al niet veel voor keepers en wat je krijgt is niet genoeg om een vergelijkbaar iemand mee binnen te halen.
pi_68805574
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:07 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

in tegenstelling tot ?
Teams die 't net wat minder deden.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:09:45 #157
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68806844
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Staat op vi.nl

edit: was in een andere vorm al gepost zie ik
quote:
'Ook interesse Chelsea en Sevilla in Dembélé'
De lijst aan gegadigden voor Moussa Dembélé groeit met de week. Nadat eerder bekend werd dat AC Milan en Juventus een oogje op de AZ-spits hadden, mengen ook Sevilla, Chelsea en Genoa zich in de strijd.

Dat meldt De Telegraaf vrijdag. Dembélé laat weten dat hij zijn toekomst niet wil verbinden aan trainer Louis van Gaal, die de Alkmaarders lijkt te verruilen voor Bayern München.

"Ik ben voor Louis van Gaal naar AZ gekomen. Maar je wilt op een gegeven moment ook een stap verder maken", aldus de Belg in het dagblad. "Als hij bij de club blijft, is dat positief, maar het is geen bepalende factor. Ik ga niet eerder weg als hij vertrekt en ik zal niet eerder blijven als hij blijft."

Dembélé kende met AZ een uitstekend seizoen. In 22 competitieoptredens kwam hij tot acht treffers.

Ik gun het hem!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:11:08 #158
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68806888
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat geruchten op de fansite...
[..]
Ik dacht dat Alves naar Man Utd ging?
><(({°>
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:13:37 #159
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68806967
quote:
Gudjohnsen aast op vertrek bij Barcelona

Eidur Gudjohnsen is verre van gelukkig bij FC Barcelona. De aanvaller hoopt dat hij, wanneer de situatie hetzelfde blijft, volgend seizoen bij een andere club speelt.

"Natuurlijk ben ik blij omdat we de finale van de Champions League hebben bereikt, maar ik ontken niet dat ik duidelijk ontevreden ben over mijn situatie. Ik kan me erg goed voorstellen dat dit mijn laatste seizoen bij Barcelona zal zijn", aldus de IJslander in Morgunbladid.

"Ik begrijp niet waarom ik op het tweede plan ben beland. Ik dacht dat ik het goed deed. Dit is moeilijk te verorberen. Het is niet zo plezierig om toe te kijken en op de bank te zitten."

De dertigjarige international ligt nog tot medio 2010 onder contract in Catalonië. Dit seizoen begon hij slechts veertien keer in de basis en viel hij vijftien keer in. Hij kwam tot dusver tot vier treffers.
Brands wakker worden.....
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:15:03 #160
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68807018
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Brands wakker worden.....
Als hij niet snapt dat de huidige voorhoede de voorkeur krijgt, is hij wel erg dom.
><(({°>
pi_68807020
Sorry beste mensen, zit nu ff in 't bier topic.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:18:39 #162
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68807137
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef sig000 het volgende:
Sorry beste mensen, zit nu ff in 't bier topic.
Leuk voor je
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:19:44 #163
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68807167
Ik heb een blikje AZ Amstel bier gekregen van Lynda
Confidence through competence
pi_68807211
Ik lees nu dat gerucht over Alves pas. Zou wel enorm lachen zijn natuurlijk, maar het is onzin. Scheringa is rancuneus en die vergeet de streek die Afonso hem geflikt heeft nooit. Wel een mooi gerucht natuurlijk.

Wordt een drukke geruchtenzomer voor jullie trouwens.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:26:08 #165
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68807386
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een blikje AZ Amstel bier gekregen van Lynda
Halve liter!!
De supermarkten staan er vol mee in HHW/Alkmaar

@Maxpower.

Denk dat het ook gelul is, maaaaaar het zou wel een klapper van jawelste zijn.
Dirk fuck je niet zomaar en die zal zich niet laten "verneuken", maar aan de andere kant.
Tis een bankier en als hij een interessante investering ziet
quote:
Alves' agent approves Benfica move
Roberto Tiburcio adds fuel to transfer talk

Afonso Alves' agent Roberto Tiburcio has given the thumbs up to his client moving to Potuguese giants Benfica. The FIFA representative declared that the Lisbon club would be a perfect destination for the striker to ply his trade.

Speculation has recently re-surfaced over the possible transfer of Middlesbrough's Afonso Alves to Benfica. The Brazilian's brother's agent Wagner Augusto claimed that the Eagles were interested in taking the striker on and now Tiburcio has furthered the notion by adding that he would not mind negotiating a move to the Portuguese outfit.

"Who would not like to go to Benfica? Just like him, I would very much like to see this happen as Benfica are huge," declared Tiburcio to Record. "Half of the Portuguese population supports Benfica and this would be an optimal option for him."

Tiburcio also added that no contact has been made between the two parties, but suspicions have been raised as the Aguias' president and director of football, Luis Filipe Vieira and Rui Costa, were in London yesterday wathcing the Champions League semi-final between Chelsea and Barcelona.

"Nothing concrete has arrived in my hands and I have not spoken to my partner in England, Kia Joorabchian, does not know anything either (last time we spoke). I do not even know if the two clubs have spoken to one another."
pi_68807525
Je geeft ze een vinger en ze pakken de hele hand.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:33:11 #167
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68809748
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Als hij niet snapt dat de huidige voorhoede de voorkeur krijgt, is hij wel erg dom.
Dat zijn zon beetje de beste spitsen ter wereld, als je Ruud niet meerekent. Dan zou ik juist trots zijn als ik daar op de bank mocht zitten inderdaad. Maar goed, lijkt me een goede speler voor AZ.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:34:18 #168
55709 Stereotomy
pi_68809789
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Halve liter!!
De supermarkten staan er vol mee in HHW/Alkmaar
Zouden ze hier in Eindhoven moeten proberen
pi_68810271
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Dat zijn zon beetje de beste spitsen ter wereld, als je Ruud niet meerekent. Dan zou ik juist trots zijn als ik daar op de bank mocht zitten inderdaad. Maar goed, lijkt me een goede speler voor AZ.
Ruud?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:48:27 #170
186807 Madhouse11
A je To !
pi_68810293
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef MaxPower het volgende:
Ik lees nu dat gerucht over Alves pas. Zou wel enorm lachen zijn natuurlijk, maar het is onzin. Scheringa is rancuneus en die vergeet de streek die Afonso hem geflikt heeft nooit. Wel een mooi gerucht natuurlijk.

Wordt een drukke geruchtenzomer voor jullie trouwens.
Daar ben ik ook bang voor. Hopenlijk kunnen we het team redelijk intact houden.

Scheringa wil Alves graag hebben. Hij heeft nog een vacature op de klachtenafdeling bij DSB, daar is het wat drukker geworden de laatste tijd.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:05:05 #171
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68810822
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Ruud?
Streep weg welke niet van toepassing is:

[ Bericht 0% gewijzigd door wallofdolls op 08-05-2009 15:10:24 ]
pi_68810897
Dan hou ik niets over!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:11:32 #173
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68811065
Je hebt zeker nog niet gezien hoe snel Ruud op zn doel af beweeg als ie vrouwen met korte rokken ziet
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:27:22 #174
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68811582
Ruud = Real Madrid
Eidur = Barca
pi_68811646
Ik kon de plaatjes wel zien, hoor, maar het bericht ging over een speler van Barca en tenzij ik een nieuwtje over het hoofd heb gezien, speelt Ruud nog altijd bij Real.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:33:29 #176
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68811797
Yeah, de spitsen van Barelona + Ruud zijn de besten ter wereld in mijn ogen.

Maar goed, ik dwaal weer af.

We hebben ook nog het nodige potentieel lopen he. Jesus, Vejinovic. Het enige wat we nodg hebben is een ervaren speler en dan kan Gudjohnson goed zijn omdat ten eerste CL-ervaring heet en omdat ie ook al bij PSV had gepeeld (toch?).
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:36:21 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68811905
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Prosac het volgende:
Lijkt me trouwens prachtig om El Hamdaoui dit weekend te zien jagen op die ene goal die hij nodig heeft.
Ja, wat dacht je van mij. Als rasechte pingelaar is hij nu en dan al egoïstisch, ik ben benieuwd hoe het morgen is. Ik gun het de Moun van harte.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:38:35 #178
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68811987
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, wat dacht je van mij. Als rasechte pingelaar is hij nu en dan al egoïstisch, ik ben benieuwd hoe het morgen is. Ik gun het de Moun van harte.

²
Zullen zijn roomwitte kuiten geschoren zijn vraag ik aan de Bansh?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:45:51 #179
186807 Madhouse11
A je To !
pi_68812223
Alle ballen op Mounir zondag.
Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:47:23 #180
55709 Stereotomy
pi_68812284
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:45 schreef Madhouse11 het volgende:
Alle ballen op Mounir zondag.
Alle ballen in z'n ballen
pi_68812374
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:38 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Zullen zijn roomwitte kuiten geschoren zijn vraag ik aan de Bansh?
Zodoende ondervind hij wel minder weerstand en kan hij met zijn snelheid de tegenstander makkelijker voorbij, die hebben immers ook nog eens minder ontwikkelde kuiten waardoor El Ham Banshee als een mes door de romige boter zal snijden.

Hij zou nog beter tot zijn recht komen als het maagdelijk wit op het veld niet onderbroken zou worden door die nare plukjes groen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:01:50 #182
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68818920
@gatalin, Genius-f... En anderen.
Niet vergeten dat er zondag een verrassing op je stoel in het stadion ligt he?!
Uniek "item"
pi_68819469
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:01 schreef fuckbuddy het volgende:
@gatalin, Genius-f... En anderen.
Niet vergeten dat er zondag een verrassing op je stoel in het stadion ligt he?!
Uniek "item"
Zo'n kampioensshirtje toch? Weer eens wat anders dan een klapper
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:29:58 #184
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68819921
Kampioensklapper, die speelt een liedje als je ermee zwaait, zoals een valentijnskaart.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:49:42 #185
186807 Madhouse11
A je To !
pi_68820633
Ik hoop dat ze bij AZ mijn maat weten.
Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken
pi_68820802
wie o wie?! el hamdaoui!!! wie o wie?!
dasdasda
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:05:48 #187
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68821254
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik hoop dat ze bij AZ mijn maat weten.
dat zit wel goed. Je kan ze omruilen voor jouw maat.
Tof gebaar van AZ!! Ik ben er blij mee.

En ja uniek exemplaar dit en dat, ik zal de haters voor zijn.

Moest lachen om die grap van die speciale klapper. Zag het al helemaal gebeuren...
  zaterdag 9 mei 2009 @ 01:11:59 #188
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68831873
quote:
Van Gaal en Bayern München rond

ALKMAAR - Louis van Gaal zit morgen zo goed als zeker voor de laatste keer op de bank bij AZ. De coach heeft met Bayern München persoonlijk overeenstemming bereikt over een meerjarig contract en is vastbesloten te vertrekken uit Alkmaar.

Van Gaal wil Andries Jonker meenemen als assistent naar Bayern. De huidige technisch directeur van Willem II werkte eerder met Van Gaal samen bij Barcelona. Het bestuur van Willem II, dat eerder dit jaar de wens van Jonker inwilligde om geen hoofdtrainer meer te zijn in Tilburg, houdt al rekening met het vertrek van zijn technisch directeur.

Een tweede naam die kan vallen voor een verhuizing naar Beieren is die van AZ-aanvoerder Stijn Schaars. AZ heeft maandenlang geprobeerd het volgend jaar aflopende contract van de 25-jarige international open te breken, maar dat is niet gelukt. Daardoor kan de club op dit moment geen enorme afkoopsom voor hem vragen.

Schaars, die dit seizoen de motor van AZ was, wordt door Van Gaal beschouwd als een Europese topspeler, die de ideeën en visie van zijn trainer als een van de weinigen tot in de perfectie kan uitvoeren. Van Gaal en Schaars vormen binnen AZ een twee-eenheid. Hoewel ze elkaar niet eeuwig trouw hebben gezworen, is het goed voor te stellen dat de coach zijn beste speler in zijn toekomstplannen betrekt.

Binnen AZ wordt inmiddels gebrainstormd over de opvolging van Louis van Gaal. Voorzitter Dirk Scheringa heeft luid en duidelijk kenbaar gemaakt dat hij niet wenst mee te werken aan een transfer van zijn hoofdcoach. Ook technisch directeur Marcel Brands is van mening dat er slechts tot 1 januari van dit jaar een ontsnappingsclausule voor de trainer bestond om het bondscoachschap te aanvaarden van een van de vijf toplanden in het voetbal.

Maar in de top van AZ beseft men dat het onmogelijk en onredelijk zal zijn om een coach die een provincieclub voor het eerst in bijna dertig jaar aan een landstitel heeft geholpen, te dwarsbomen bij zijn ambities om een Europese grootmacht als Bayern München te leiden.

Dat Scheringa als bankier en eigenaar van AZ zijn hakken in het zand zet, heeft louter te maken met het verkrijgen van een forse schadeloosstelling. Volgens insiders ligt de afkoopsom voor Bayern München rond de 2,5 miljoen euro. Dat bedrag zou opgebouwd zijn uit 1,5 miljoen euro aan jaarsalaris van Van Gaal en een miljoen erbovenop voor de kosten die AZ eventueel gaat maken voor het binnenhalen van een nieuwe trainer.

Louis van Gaal wil op een zo amicaal mogelijke wijze uit elkaar gaan. Hij heeft AZ uitgebouwd tot een Nederlandse topclub. De organisatie staat als een huis en het elftal bestaat louter uit jonge, talentvolle spelers met wie AZ nog jaren vooruit kan.

De vraag is ook of AZ daadwerkelijk financieel te lijden heeft onder het vertrek van zijn hoofdtrainer. Daarvan is alleen sprake als AZ zelf een trainer wil binnenhalen die elders nog vastligt. Dat geldt waarschijnlijk alleen voor Dick Advocaat. De Hagenaar ligt nog tot het einde van dit jaar vast bij Zenit Sint- Petersburg. Mocht Scheringa de oud-bondscoach willen aantrekken, dan moeten er bij Gazprom (eigenaar en sponsor van Zenit) enkele miljoenen op tafel komen.

Kiest AZ voor een terugkeer van Co Adriaanse, dan kost het de club niets behalve het salaris van de Amsterdammer. Maar dat bedrag zou AZ ook kwijt zijn als Van Gaal zou blijven.

Verwacht wordt dat Bayern München na morgen in gesprek treedt met de leiding van AZ. Dan is de competitie in Nederland afgelopen en is de kampioensschaal (na afloop van het duel met Heerenveen) in alle rust aan de spelers en Van Gaal uitgereikt. De trainer heeft zijn plicht dan tot en met de laatste dag van het seizoen gedaan.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68836089
Lekker dat ie Schaars ook meteen meeneemt.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:24:55 #190
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68838573
Ja en als de Zeeuw en Dembele ook gaan dan heb je een serieus probleem op te lossen.
Wel grappig Schaars in bovengenoemd stukje te lezen terwijl ik begin deze week nog een reactie poste waarin ik nog vroeg "wat als schaars meegaat"...

Et voila, de goden verzoeken dus..
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:47:35 #191
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68839076
Dat nooit! Zonder Schaars kunnen we net zo goed niet beginnen aan die Champions League.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68840491
De Zeeuw, Schaars, Dembele, El Hamdoeidoei, dat zou een leegloop zijn die wat teveel van het goede is. Dan moet je echt heel veel mazzel hebben als je dat nog weet op te vangen. En Romero heb ik dan nog niet genoemd ivm Juve.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:44:24 #193
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68840589
Geen paniek, ik wil het eerst allemaal wel eens zien..
Kijk Brands is niet zo dom om AZ leeggekocht te laten worden.
Er is al een vervanger voor de Zeeuw. Dus die zal wel vertrekken.
Dembele en El Hamdaoui is moeilijk. Of je casht nu, of je loopt de kans dat ze transfervrij de deur uitlopen..
pi_68840630
Romero, Dembele en Hammie zijn wel op te vangen. Als je kan cashen moet je dat zeker niet nalaten, want je kan goedkopere alternatieven nemen die niet veel minder zijn. Als of De Zeeuw of Schaars wegvalt, dan wordt het wel erg lastig en mochten ze beide gaan, dan wordt het zeer moeilijk.
pi_68840669
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Dembele en El Hamdaoui is moeilijk. Of je casht nu, of je loopt de kans dat ze transfervrij de deur uitlopen..
Ze hebben nog langer dan 1 seizoen een contract, hoor...
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:50:42 #196
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68840769
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:47 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Ze hebben nog langer dan 1 seizoen een contract, hoor...
Mounir zeker, Moussa eindigt in 2010 volgens mij..
Heb de "resources" er niet zo even bij

Maar de Zeeuw is een goed voorbeeld...
pi_68840832
Moussa 2011, Hammie 2012

De Zeeuw en Schaars hebben ook nog tot 2011, dus ze hoeven niet per se deze zomer weg. Zolang de leiding dit ook maar beseft en niet voor het grote geld gaat als het om deze twee gaat.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:55:01 #198
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68840871
Vanuit Groningen komen de berichten dat indien Schaars en/of de Zeeuw vertrekt, Holla eerste keus is al opvolger. Er zou geïnformeerd zijn.
pi_68840901
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:55 schreef Prosac het volgende:
Vanuit Groningen komen de berichten dat indien Schaars en/of de Zeeuw vertrekt, Holla eerste keus is al opvolger. Er zou geïnformeerd zijn.
Zou zomaar kunnen, lijkt me geen slechte keus toch? Al haalt Groningen altijd (terecht) het onderste uit de kan.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:58:03 #200
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68840932
De Moun is moeilijker op te vangen dan je denkt. Kijk als hij nou alleen maar scoorde, maar hij heeft ook nog eens een hoop assists op zijn naam. Ari heeft dat echt niet, hij is echt de laatste pion die de bal er in tikt/schiet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')