Een collega noemde me vandaag zo! Ik moest gelijk aan je denkenquote:
Mensen dit is niet goed voor mijn nieuwsgierigheid!quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef dawg het volgende:ik kan daar natuurlijk niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voor die van Duim en mij....quote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen dit is niet goed voor mijn nieuwsgierigheid!
quote:
Koningin bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Koningin bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Zeer zekers!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar mogen sommige dames hier wel een voorbeeld aan nemen, vind jij nu ook niet?
Ach, het is een gave...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een collega noemde me vandaag zo! Ik moest gelijk aan je denken
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
Ga trouwens idd Utrecht in vanaaf. Morgen weet ik het nog niet. Wellicht even Utrecht en Eindhoven.
Als ze hier nou gewoon een kopietje posten van wat het ook mag zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh
ik ben meer lui dan nieuwsgierig
Nee, mag niet van Fok.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ze hier nou gewoon een kopietje posten van wat het ook mag zijn.
Scheelt ons weer werk.
Uhmm.. jawel.quote:
Ja, best goedquote:Op woensdag 29 april 2009 18:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Uhmm.. jawel.
Beetje moe.Maar heb weekend, waarvan ik nog geen idee heb wat ik er mee ga doen behalve de zaterdag. Dus vrijheid blijheid.
En hoe is het met u?
lang leve pmquote:
Tof! Have funquote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
Ga trouwens idd Utrecht in vanaaf. Morgen weet ik het nog niet. Wellicht even Utrecht en Eindhoven.
Ik denk hetquote:Ach, het is een gave...
Lijkt me een goeie deal dawg!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maken we een deal, stuur jij mij ff wat er in dat linkje staat stuur ik jou ook wat moois
Ik zou het doen dawg!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Okay.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maken we een deal, stuur jij mij ff wat er in dat linkje staat stuur ik jou ook wat moois
quote:Koninginnenacht met de Band zonder Banaan
29 april 2009 om 17:00 uur
Video: Sjonnies in Brabant Party (2005)
BZB Gratis Koninginnenacht Feest op de Parade in Den Bosch!
Op 29 april zal Koninginnenacht op deze plaats losbarsten met onder andere een vrolijk en cabaretesk optreden van de Enge Buren. De Brabantse top act BZB (bekend als Band zonder Banaan) zal de Parade helemaal op stelten gaan zetten met hun aanstekelijke feestmuziek!
20.00 – 21.00
De Kern
Ongelikte pop rijk aan vele invloeden.
21.00 - 21.30
DJ
21.30 – 22.30
Enge Buren www.engeburen.nl
Muzikaal cabaret van ongekende kwaliteit, vol absurdistische muziekcreaties, persiflages en karikaturen!
22.00 – 23. 00
DJ
23.00 – 00.30
BZB
Brabantse top act (voorheen bekend als Band Zonder Banaan) met aanstekelijke feestmuziek.
DJ
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou het doen dawg!!Duim is best "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
![]()
BZB!quote:
ah super zie ik jou ook weerquote:Op woensdag 29 april 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Uiteraard, is zo'n beetje in mijn achtertuin (spreekwoordelijk dan...)!
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou het doen dawg!!wat krijg ik er voor terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoals MIJ hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah super zie ik jou ook weer
komen best veel mensen die ik wilde zien (weer)
Gezellig!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah super zie ik jou ook weer
komen best veel mensen die ik wilde zien (weer)
als de kids in bed liggen zal ik t es bekijken en wat moois terug sturenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef dawg het volgende:
Zo Duimelotje, ik zie je mail wel verschijnen.
Misschien kan Q je wat moed in praten?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:53 schreef dawg het volgende:
Ik ken nog niemand. Ik weet niet of ik wel durf eigenlijk.
hahaha zoals hij het bedoeld is het ff wat andersquote:
jij zij ook geen hoi tegen mij toen ik je groete!quote:
niemand!?!?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:53 schreef dawg het volgende:
Ja, die is wel ervaringsdeskundig inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien kan Q je wat moed in praten?
Ik heb geen lijstje gezien, maar volgens mij niet.quote:
Sorry!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij zij ook geen hoi tegen mij toen ik je groete!![]()
Tuurlijk wel, gewoon doen!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:53 schreef dawg het volgende:
dit kost je 9mei wel een dikke hug en kus!quote:
ik ga je vanaf nu ook negerenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit kost je 9mei wel een dikke hug en kus!
Ik ouwehoer ook maar wat hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon doen!
Is harstikke gezellig
KZquote:Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je kindjes toch nietquote:Op woensdag 29 april 2009 19:01 schreef Duimelot het volgende:
ja potverdorie iemand noemt me zomaar verre van perfect
jij krijgt het sowiesoquote:
ik laat alleende mensen met rust die ik met rust wil laten... de rest is voor mij net als ludootjequote:Op woensdag 29 april 2009 19:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
KZLaat die arme jongen met rust, hij wil 9 mei wel overleven hoor!
Duim wordt niet zacht, maar hard geKnuffeld?quote:
Wees blij, perfectie is saai.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:01 schreef Duimelot het volgende:
ja potverdorie iemand noemt me zomaar verre van perfect
Ow danquote:Op woensdag 29 april 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neeeeeeee die vinden me lief![]()
op msn
hoe wat en waar wil je die kus hebben?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]tnx nu voel ik me weer veel beter
een heerlijke knuffel en dat zoenen doen we wel stiekum in een hoekje als niemand kijktquote:Op woensdag 29 april 2009 19:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe wat en waar wil je die kus hebben?
vrouwen zoenenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een heerlijke knuffel en dat zoenen doen we wel stiekum in een hoekje als niemand kijkt
Die krijg je dan van me op 9 mei!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Was dawg niet onder de indruk van je pics?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neeeeeeee die vinden me lief![]()
op msn
ook stiekum in een hoekje?quote:
Ik ken dat wel, dat je net als je ergens aan iemand denkt zo out of de blue, je die persoon binnen afzienbare tijd tegenkomt. Op een gegeven moment was ik me er zelfs bewust van, en dan verwacht je het ook. En dat is dan echt raar als het uit komt...quote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Duimelot het volgende:
ik heb toch zoiets vreemds terugkerends in mijn leven
afentoe dan droom ik over een klasgenootje van de basisschool die ik nooit zie of geen contact mee heb, maar elke keer als ik van hem droom zie ik hem binnen een week ergens lopen ofzo.
Gebeurd eens in de zoveel jaar es.
Nu had ik pas weer van hem gedroomd en nu heeft ie me aan hyves toegevoegd net!!
zo bizar, heb m verder nooit aangesproken ofzo maar na de 3e keer zo'n droom te hebben gehad viel het op.
oh en ik ben geen zweverig tiepje maar dit vind ik te bizar
die heb ik nog niet gestuurd en ik heb nergens gezegd dat het pics van mezelf zullen zijn, ik heb wat moois beloofdquote:Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was dawg niet onder de indruk van je pics?
Net zoals die foto van je rug-tatoeage?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gestuurd en ik heb nergens gezegd dat het pics van mezelf zullen zijn, ik heb wat moois beloofd
ik verklap nietsquote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vrouwen zoenenniet tegen nouk zeggen hoor
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Net zoals die foto van je rug-tatoeage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die was toch ook mooi!?!?!?
Was inderdaad wel een mooie foto ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, beschouw het maar als een compliment.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was inderdaad wel een mooie foto ja.
Ach, beschouw het maar als een compliment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik je toch al verteld?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Dan moet ik misschien mezelf toch maar overhalen om te komen!
Ik lees alles!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vrouwen zoenenniet tegen nouk zeggen hoor
Hoi Duimquote:
Aloha knufquote:
Leukquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben ook van de partij hoogstwaarschijnlijk.
Tofquote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef Feitosa het volgende:
leuk al ken ik je verder niet ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef Feitosa het volgende:
3,5 maandquote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:venco
is alweer veeeels te lang geleej!
Ik ben zeker leuk.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leuk al ken ik je verder niet ofzo
Geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Feitosa het volgende:
Je kan toch hopelijk nummers aanvragen in de Stairway?
Zo ja
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
3,5 maandtoen hebben we leuk gepraat!
"zie je die deur"?
ga jij nog karaoke??quote:
Ik weet nog een originele!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat voor nummers had je dan ingedachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popi-ludo'tje.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:29 schreef Ludootje het volgende:
Zo heerlijk, al die telefoontjes en smsjes die nu binnendruppelen: "Vanavond stad in?" "Waar spreken we af?" etc. Heb er veel zin in!
Hebben ze hier niet..quote:
kan je toch ernaast bij doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet..
Dat is mijn back-up plan mocht mijn studie falen: Karaokebar beginnen in Utrecht. Volgens mij is daar echt superveel animo voor!
Valt wel mee hoor... Vroeger gingen we altijd met een grote groep maar nu gaan diezelfde mensen allemaal met hun eigen groepje. Maar we zouden wel in de stad gaan afspreken met elkaar zeg maar.quote:
haha met z'n alle geld investerenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ik het geld helaas niet voor.
Zou me wel een keitoffe bijbaan lijken trouwens.
Maar je wordt wel door verschillende mensen uitgenodigd!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... Vroeger gingen we altijd met een grote groep maar nu gaan diezelfde mensen allemaal met hun eigen groepje. Maar we zouden wel in de stad gaan afspreken met elkaar zeg maar.
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet nog een originele!Ik ben voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef Feitosa het volgende:
Zit net ff te kijken in het Graspop metal meeting topic, man wat een dikke line-up
[ afbeelding ]
Toch maar een kaart regelen voor de vrijdag denk ik.
De FOK!-karaokebar.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha met z'n alle geld investeren
Help Ludo de winter door.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha met z'n alle geld investeren
Ach, Koninginnedag is gewoon een van die dagen dat iedereen de stad in gaatquote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je wordt wel door verschillende mensen uitgenodigd!
Leuk nummer.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ga voor The Rembrandts - Friends
lijkt me in sommige gevallen van onze singles erug toepasselijk
Tof liedje!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ga voor The Rembrandts - Friends
lijkt me in sommige gevallen van onze singles erug toepasselijk
Je bent wel erg je best aan het doen dat het vooral niet lijkt dat je populair bent he.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:37 schreef Ludootje het volgende:
Ach, Koninginnedag is gewoon een van die dagen dat iedereen de stad in gaat
* Knuffelzacht heeft haar telefoon nog niet horen rinkelen met mensen die vragen of ik mee iets leuks ga doenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent wel erg je best aan het doen dat het vooral niet lijkt dat je populair bent he.
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent wel erg je best aan het doen dat het vooral niet lijkt dat je populair bent he.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht heeft haar telefoon nog niet horen rinkelen met mensen die vragen of ik mee iets leuks ga doen
Valt echt wel reuze mee hoor! Avonden zat dat ik met moeite iemand kan overhalen om een terrasje te pakken.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne staat ook niet echt roodgloeiend.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht heeft haar telefoon nog niet horen rinkelen met mensen die vragen of ik mee iets leuks ga doen
Dat bedoel ik niet. Hij zei dat hij gebeld is enzo, nou das heel tof voor hem. Ik plaag hem beetje.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha![]()
Die jongen is gewoon enthousiast
In Den Haag is toch koninginnennach?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en in utreg en in amsterdam en in rotterdam en in eindhovenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In Den Haag is toch koninginnennach?
Ja maar kom op... Ten eerste vind ik "populair zijn" zo'n middelbare school uitdrukking, en ten tweede is vanavond gewoon zo'n avond dat alles samenkomt.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hij zei dat hij gebeld is enzo, nou das heel tof voor hem. Ik plaag hem beetje.En hij doet er alles aan, elk excuus om mij vooral het idee te geven dat hij NIET populair is.
Het is maar grapje hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar kom op... Ten eerste vind ik "populair zijn" zo'n middelbare school uitdrukking, en ten tweede is vanavond gewoon zo'n avond dat alles samenkomt.
Oke.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en in utreg en in amsterdam en in rotterdam en in eindhoven
Heb je dan niets nuttigs te doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is maar grapje hoor.Helemaal een grapje. Ik plaag je, ik verveel me.
Geliefd zijn wel goed?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar kom op... Ten eerste vind ik "populair zijn" zo'n middelbare school uitdrukking, en ten tweede is vanavond gewoon zo'n avond dat alles samenkomt.
I do.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan niets nuttigs te doen?
Huiswerk ofzo?
doe maar lekker anders is t hier helemaal doodquote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
I do.maar toch post ik hier. Ik ben verslaafd denk ik.
Rtl 5.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat kan niet geloof er niks van
(straks de herhaling ff kijken welke is t nr 1 of 2 ?)
jah weet waar t op komt, kijk afentoe een herhaling online als ik me verveelquote:Op woensdag 29 april 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rtl 5.![]()
Hij ziet er wel beetje braaf uit op 1 of andere manier...beetje te zakelijk ofzo.
Maar verder is hij best aardig.
Hij lijkt heel braaf en beetje te...kweet niet. Hij lacht wel grappig.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah weet waar t op komt, kijk afentoe een herhaling online als ik me verveel
ik ben benieuwd dan
Om even met een gevleugelde Ludo-uitspraak te smijten: "Boefje!"quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is maar grapje hoor.Helemaal een grapje. Ik plaag je, ik verveel me.
Ach, dat labeltjes plakken... Vanavond gewoon met een aantal mensen gezellig feest vieren, dat is het meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Geliefd zijn wel goed?Of nog beter gewild!
fixedquote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Haha, soms wil ik gewoon ff iemand plagen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Om even met een gevleugelde Ludo-uitspraak te smijten: "Boefje!"
Is dat een Ludo-uitspraak?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Om even met een gevleugelde Ludo-uitspraak te smijten: "Boefje!"
Het is inderdaad erg verslavend.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
I do.maar toch post ik hier. Ik ben verslaafd denk ik.
Ik ga ook niet weg vanavond.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe maar lekker anders is t hier helemaal dood
zowat iedereen is of gaat weg vanaaf
Doe dat. even lekker rustig muziekje opzetten ofzo. Geniet nog even van je avondquote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zo zelfs lekker in bed liggen
denk dat veel slaap me wel goed gaat doen tegen mijn duizeligheid
Niks mis met een beetje plagen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, soms wil ik gewoon ff iemand plagen.
quote:
Geeft niks hoor! Kan ik hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, soms wil ik gewoon ff iemand plagen.
Ik wacht nog op een definitieve bevestiging van het patentbureau, maar de prognoses zijn goed.quote:
Weltrusten alvast.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Slaap zacht!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Doeiquote:
Duidelijk dat je mijn MSN-naam nog nooit hebt gezienquote:Op woensdag 29 april 2009 19:58 schreef Ludootje het volgende:
Ik wacht nog op een definitieve bevestiging van het patentbureau, maar de prognoses zijn goed.
Goede avond Civilquote:
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 19:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een definitieve bevestiging van het patentbureau, maar de prognoses zijn goed.
Hey toetje!quote:
Da's dan ook weer zo... Wat zegt jouw MSN-naam dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mijn MSN-naam nog nooit hebt gezien
boefje pur sangquote:Op woensdag 29 april 2009 20:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo... Wat zegt jouw MSN-naam dan?
whahaquote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mijn MSN-naam nog nooit hebt gezien
Ik ben ook nieuwsgierig.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo... Wat zegt jouw MSN-naam dan?
Doeiquote:
Zal ik je even komen opwarmen met een knuffel?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb t kkkkoud zeg
Ik wil je wel komen opwarmen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
Iedereen wil jou maar opwarmenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zal ik je even komen opwarmen met een knuffel?
quote:
quote:
Tarzan?quote:
en nog even naar het mailtje van dawg kijken natuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
[..]nee als gtst is afgelopen ga ik mn dochter daar van de bank jagen en lekker onder een dekentje
Haha, ik wilde je niet opwarmen hequote:Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
[..]nee als gtst is afgelopen ga ik mn dochter daar van de bank jagen en lekker onder een dekentje
Jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
was geen mail maar in msn moet ik wel doen ja voor dochterlief hier de pc gaa inpikkenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
en nog even naar het mailtje van dawg kijken natuurlijk!
quote:
ik weet wel door wie ik opgewarmd wil wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik wilde je niet opwarmen heDjaz en Tijn iig wel.
![]()
Dus je mag nog kiezen ook!
Djayzz zullen we dan maar?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet wel door wie ik opgewarmd wil worden
helaas kan dat niet dus dan maar mijn dekentje
sjaz en tijn kunnen elkaar wel warmen dan gheghe
Zozo, door wie dan wel? Of is dat 'to open' zo op het forum?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet wel door wie ik opgewarmd wil worden
helaas kan dat niet dus dan maar mijn dekentje
sjaz en tijn kunnen elkaar wel warmen dan gheghe
Nee sorry, moet de goudvissen nog wassen.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee sorry, moet de goudvissen nog wassen.
[..]
euh brad pitt ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zozo, door wie dan wel? Of is dat 'to open' zo op het forum?
Mijn msn, pm en sms staan voor je open hoor.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuequote:![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
Laten we dit vieren:
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.vander-wal.nl/shop/images/products/Kerst2008/11732_Mars%2520Celebrations%25209x263gr.jpg&imgrefurl=http://www.vander-wal.nl/repen%2520%26%2520tabletten.php&usg=__hS7IflOFLi3remS6LjmKrNv44IA=&h=500&w=500&sz=220&hl=nl&start=3&um=1&tbnid=pyqM0n79vS3pKM:&tbnh=130&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dcelebrations%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26um%3D1
Ik kwam op het geweldige idee om zolang m'n oude pc van m'n broer terug te vragenquote:
slim slimquote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kwam op het geweldige idee om zolang m'n oude pc van m'n broer terug te vragen![]()
Hij heeft er nu 2/3 staan, dus kon ik mijn oude vast wel teruglenen.. En dat kon!
M'n pa was zo aardig om hem even te halen en te brengen dus snel aangesloten natuurlijk.Ben wel een addict!!![]()
Alleen m'n oude toetsenbord is niet heel lekker,de spatie doet het niet en de comp maakt veel lawaai en hij is tering traag..maar daar hoor je mij niet over zeuren![]()
ik durf die dingen nooit los temaken om bang te zijn voor hyet kapot breken ervanquote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
slim slim
en beter iets dan niets
oh mijn spatie doet t prima dankzij een stukje papier dat ik ertussen gepropt heb (dus spatie eraf papier ertussen) maakt ie beter contact
Venco weet wel hoe je een kapotte spatiebalk moet maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kwam op het geweldige idee om zolang m'n oude pc van m'n broer terug te vragen![]()
Hij heeft er nu 2/3 staan, dus kon ik mijn oude vast wel teruglenen.. En dat kon!
M'n pa was zo aardig om hem even te halen en te brengen dus snel aangesloten natuurlijk.Ben wel een addict!!![]()
Alleen m'n oude toetsenbord is niet heel lekker,de spatie doet het niet en de comp maakt veel lawaai en hij is tering traag..maar daar hoor je mij niet over zeuren![]()
Ja, een nieuwe laptop kopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Venco weet wel hoe je een kapotte spatiebalk moet maken.
eet smakelijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef djayzz het volgende:
Mensen ik ga even lekker eten
lief zijn terwijl ik wegben
Celebrationsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe laptop kopen.![]()
Poging 2:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zegt me niets, ik noemde ook maar zomaar wat op eigenlijk gheghe
iig een lekkere vent
Zeg, mag dat in een spoilerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? (ok zijn kop is ietsje minder).
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef djayzz het volgende:
[..]Als je het niet aan kan wil ik dat best doen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx, je bent een schatjequote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet aan kan wil ik dat best doen hoor.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe laptop kopen.![]()
Poging 2:
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
Lieve mensen, ik ga de stad in. Spreek jullie later!![]()
Zeker niet in Enschedequote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
Laterquote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
check je PMquote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker niet in Enschede
Veel plezier![]()
Lawaai maken als je typt.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Zo m'n spatie doet het weer![]()
![]()
Toch weer grappig gevoel zo'n knaktoetsenbord (ergonomisch)Lekker diep die toetsen indrukken en veel lawaai maken als je snel typt
Zo'n toetsenbord lijkt mij onhandig.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Zo m'n spatie doet het weer![]()
![]()
Toch weer grappig gevoel zo'n knaktoetsenbord (ergonomisch)Lekker diep die toetsen indrukken en veel lawaai maken als je snel typt
als je met 10 vingers typt is het ideaal.. ook nog eens goed voor je en wen je zo aanquote:Op woensdag 29 april 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n toetsenbord lijkt mij onhandig.
Gelukkig typ ik niet veel.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je met 10 vingers typt is het ideaal.. ook nog eens goed voor je en wen je zo aan
En je kent het spreekwoord:quote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je met 10 vingers typt is het ideaal.. ook nog eens goed voor je en wen je zo aan
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je kent het spreekwoord:
Alles wentAlles went behalve een vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je kent het spreekwoord:
Alles wentGeen idee eigenlijk, kende hem niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag: wanneer je een pc leent van je broer/zus.. ben je dan nieuwsgierig naar wat er allemaal op staat?Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Uit nieuwschierigheid zou ik wel gaan kijken wat er op staat.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kende hem niet..
Vraag: wanneer je een pc leent van je broer/zus.. ben je dan nieuwsgierig naar wat er allemaal op staat?
Ja!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Vraag: wanneer je een pc leent van je broer/zus.. ben je dan nieuwsgierig naar wat er allemaal op staat?
Hij heeft alle ranzige porno natuurlijk op zijn eigen pc staan.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig ik heb medestanders![]()
alleen is er op deze pc niet veel te vinden![]()
mwah niet zo mijn tiepje beetje jong en meisjesachtigquote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? (ok zijn kop is ietsje minder).
Waarschijnlijk heeft je broer hem nooit gebruikt of alles gewist voordat hij de computer terug gaf.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zou ook spiekenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
\quote:Op woensdag 29 april 2009 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah niet zo mijn tiepje beetje jong en meisjesachtig
Of hij heeft alles verwijderd.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij heeft alle ranzige porno natuurlijk op zijn eigen pc staan.![]()
Dat zou jij toch ook doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij heeft het gewoon op andere harde schijven staanHeel slim..
Privacy van andere niet belangrijk ofzo ?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja!![]()
* vencodark heeft ooit dagboek van een ex van broertje gelezen.
ik heb niet zo een speciaal type eigenlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
\
Jong hoeft voor jou toch niet altijd een probleem te zijn?;)
Maare, op die foto is hij indd. iets te meisjes achtig. Ik ga eens op zoek naar een andere man. Ietsje die misschien meer jou type is.
Ik was 15 en nieuwsgierig.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Privacy van andere niet belangrijk ofzo ?
Een soort killing smile en lief klein neusje.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb niet zo een speciaal type eigenlijk
val vooral voor uitstraling en karakter
uiterlijk zijn heel verschillend
oh mooie mond kan wel veel doen en vroagah een mooi neusje, heb ik nog wel een zwak voor maar is geen must ofzo
oh zucht er bestaan zo weinig echt mooie lekkere mannen hequote:Op woensdag 29 april 2009 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een soort killing smile en lief klein neusje.En donker! En lieve oortjes...en mond ja.
Ja, in mijn geval ook. Niet dat het dan een reden is om toch te lezen. Nu zou ik het niet meer doen. Maar toen kon ik het ff niet laten.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
ik heb ook wel es iemands dagboek gelezen, lag zo open en bloot (bijna) voor t grijpenwas toen wel nog een puber....
Toch ga je mannen soms mooier vinden naarmate je ze langer bekijkt en vaker ziet.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh zucht er bestaan zo weinig echt mooie lekkere mannen he
klopt dat heb ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch ga je mannen soms mooier vinden naarmate je ze langer bekijkt en vaker ziet.
Daar heb ik voornamelijk last van...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
(andersom ook sommige wel mooie mensen worden minder mooi)
vind je snel mensen mooi?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik voornamelijk last van...
Ik vind ze snel minder mooi worden als ik ze leer kennen...quote:
Ja precies. Als je iemands persoonlijkheid leert kennen kan je hem of haar steeds mooier gaan vinden. Had dat met een klasgenoot. Die was in het begin een drukke, boerse jongen om te zien. Maar naarmate je meer met hem praat en die ontzettend mooie ogen eens goed bekijkt...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt dat heb ik ook
zowiezo mensen
ik vind niet snel iemand meteen mooi/ knap/ lekker maar als je iemand een tijdje kent zie je de mooie dingen gaan ze je opvallen, hoe iemand lacht, hoe oogjes dan stralen of er kuiltjes verschijnen ofzo
de meest vreemde dingen soms
(andersom ook sommige wel mooie mensen worden minder mooi)
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind ze snel minder mooi worden als ik ze leer kennen...
En ik vind idd niet snel mensen mooi
Ik heb het volgens mij bij beiden, mooi en sexy/sensueel..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer.Soms ga je iemand ook minder mooi vinden als je ze na een tijd ineens ziet.
Er trouwens wel een verschil tussen iemand mooi vinden en iemand sexy of sensueel vinden.
Ik vind trouwens mensen heel snel mooi.![]()
en komt dat dan omdat je z smorgens ziet wakker worden bevobbeldquote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind ze snel minder mooi worden als ik ze leer kennen...
En ik vind idd niet snel mensen mooi
Ik niet en ook niet sexy of aantrekkelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer.Soms ga je iemand ook minder mooi vinden als je ze na een tijd ineens ziet.
Er trouwens wel een verschil tussen iemand mooi vinden en iemand sexy of sensueel vinden.
Ik vind trouwens mensen heel snel mooi.![]()
das minder danquote:Op woensdag 29 april 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van mij mag de Koningin weg blijven, kon niet zitten in de trein.
Ja, op t trapje
En jullie hebben gelijk, sommige mensen worden mooier als je ze beter leert kennen, andere minder mooi
Ik heb het niet beide.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij bij beiden, mooi en sexy/sensueel..
Merk dat ik toch wel erg kritisch ben..Lastig lastig dus weer.
Hahaha, scheelt dat ik maar weinig mensen zie wakker worden smorgensquote:Op woensdag 29 april 2009 21:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en komt dat dan omdat je z smorgens ziet wakker worden bevobbeld
nee was niet heel serieus hoor
ach iedereen heeft mooie en minder mooie dingen
Sommige zijn slapend sowieso leuker dan wakker.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha, scheelt dat ik maar weinig mensen zie wakker worden smorgens
Jah natuurlijk...
PM?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das minder dan
maar nu veel plezier, had ik je vanmidag ook al gepmt
Vrouwen vind ik wel; vaker mooi, moet bekennen dat ik ze vaak op het eerste gezicht leuker vind dan op het tweede/derde/vierdequote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het niet beide.
Vooral bij vrouwen bijv. niet. Ik voel me seksueel niet aangetrokken tot vrouwen ofzo maar kan een vrouw wel heel mooi vinden. Anderen zijn weer gewoon sexy enzo.![]()
Heb ik ook bij mannen. Vind Brad Pitt ergens wel een mooie man hoor, maar niet sexy ofzo. Johnny Depp is wel gewoon sexy, mooi etc. etc.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sommige zijn slapend sowieso leuker dan wakker.
johnny depp vond ik alleen als tiener meisje leuk in 21 jump street nu echt niet meer en velen vind m zo sexy in the pirates ik vind m daar overkomen als een dronke homo brrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het niet beide.
Vooral bij vrouwen bijv. niet. Ik voel me seksueel niet aangetrokken tot vrouwen ofzo maar kan een vrouw wel heel mooi vinden. Anderen zijn weer gewoon sexy enzo.![]()
Heb ik ook bij mannen. Vind Brad Pitt ergens wel een mooie man hoor, maar niet sexy ofzo. Johnny Depp is wel gewoon sexy, mooi etc. etc.
Je kan maar dronken geweest zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
maar die mensen wil je liever sowieso niet slapend naast je hebbenof uberhaupt dus naast je.. heb je toch ergens een fout gemaakt dan.
Depp lijkt in potc indd. een dronken homo maar toch...die ogen, die lach.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
johnny depp vond ik alleen als tiener meisje leuk in 21 jump street nu echt niet meer en velen vind m zo sexy in the pirates ik vind m daar overkomen als een dronke homo brrrrrrrrrr
brad pitt is een van de weinige acteurs die ik wel aantrekkelijk vind (op veel fotos en in veel films niet altijd)
Oeeh er zit een bitch in jequote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan maar dronken geweest zijn.Ik had dat wel met ex 1. Daar werd ik keer 's nachts zo boos op.
![]()
Toen had ik hm het liefst wakker willen duwen en dan doen alsof ik slaap.
Kunnen het zeker wel worden. Vooral wanneer je ze op een andere manier gezien hebt ofzo. Ineens krijg je oog voor bepaalde details. De handen bijv.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef Tally het volgende:
Ik vind niet snel mensen heel mooi, sexy of sensueel.. Maar ze kunnen het wel worden
Pas nog iemand tegengekomen waarvan ik zoiets had van WOW.. Gewoon 3 uit 3..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |