Het is maar grapje hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar kom op... Ten eerste vind ik "populair zijn" zo'n middelbare school uitdrukking, en ten tweede is vanavond gewoon zo'n avond dat alles samenkomt.
Oke.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en in utreg en in amsterdam en in rotterdam en in eindhoven
Heb je dan niets nuttigs te doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is maar grapje hoor.Helemaal een grapje. Ik plaag je, ik verveel me.
Geliefd zijn wel goed?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar kom op... Ten eerste vind ik "populair zijn" zo'n middelbare school uitdrukking, en ten tweede is vanavond gewoon zo'n avond dat alles samenkomt.
I do.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan niets nuttigs te doen?
Huiswerk ofzo?
doe maar lekker anders is t hier helemaal doodquote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
I do.maar toch post ik hier. Ik ben verslaafd denk ik.
Rtl 5.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat kan niet geloof er niks van
(straks de herhaling ff kijken welke is t nr 1 of 2 ?)
jah weet waar t op komt, kijk afentoe een herhaling online als ik me verveelquote:Op woensdag 29 april 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rtl 5.![]()
Hij ziet er wel beetje braaf uit op 1 of andere manier...beetje te zakelijk ofzo.
Maar verder is hij best aardig.
Hij lijkt heel braaf en beetje te...kweet niet. Hij lacht wel grappig.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah weet waar t op komt, kijk afentoe een herhaling online als ik me verveel
ik ben benieuwd dan
Om even met een gevleugelde Ludo-uitspraak te smijten: "Boefje!"quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is maar grapje hoor.Helemaal een grapje. Ik plaag je, ik verveel me.
Ach, dat labeltjes plakken... Vanavond gewoon met een aantal mensen gezellig feest vieren, dat is het meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Geliefd zijn wel goed?Of nog beter gewild!
fixedquote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht heeft haar telefoon nog niet horen rinkelen met mensen die vragen of ik mee iets leuks ga doen
Haha, soms wil ik gewoon ff iemand plagen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Om even met een gevleugelde Ludo-uitspraak te smijten: "Boefje!"
Is dat een Ludo-uitspraak?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Om even met een gevleugelde Ludo-uitspraak te smijten: "Boefje!"
Het is inderdaad erg verslavend.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
I do.maar toch post ik hier. Ik ben verslaafd denk ik.
Ik ga ook niet weg vanavond.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe maar lekker anders is t hier helemaal dood
zowat iedereen is of gaat weg vanaaf
Doe dat. even lekker rustig muziekje opzetten ofzo. Geniet nog even van je avondquote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zo zelfs lekker in bed liggen
denk dat veel slaap me wel goed gaat doen tegen mijn duizeligheid
Niks mis met een beetje plagen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, soms wil ik gewoon ff iemand plagen.
quote:
Geeft niks hoor! Kan ik hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, soms wil ik gewoon ff iemand plagen.
Ik wacht nog op een definitieve bevestiging van het patentbureau, maar de prognoses zijn goed.quote:
Weltrusten alvast.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Slaap zacht!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Doeiquote:
Duidelijk dat je mijn MSN-naam nog nooit hebt gezienquote:Op woensdag 29 april 2009 19:58 schreef Ludootje het volgende:
Ik wacht nog op een definitieve bevestiging van het patentbureau, maar de prognoses zijn goed.
Goede avond Civilquote:
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 19:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een definitieve bevestiging van het patentbureau, maar de prognoses zijn goed.
Hey toetje!quote:
Da's dan ook weer zo... Wat zegt jouw MSN-naam dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mijn MSN-naam nog nooit hebt gezien
boefje pur sangquote:Op woensdag 29 april 2009 20:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo... Wat zegt jouw MSN-naam dan?
whahaquote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mijn MSN-naam nog nooit hebt gezien
Ik ben ook nieuwsgierig.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo... Wat zegt jouw MSN-naam dan?
Doeiquote:
Zal ik je even komen opwarmen met een knuffel?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb t kkkkoud zeg
Ik wil je wel komen opwarmen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
Iedereen wil jou maar opwarmenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |