SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik je toch al verteld?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Dan moet ik misschien mezelf toch maar overhalen om te komen!
Ik lees alles!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vrouwen zoenenniet tegen nouk zeggen hoor
Hoi Duimquote:
Aloha knufquote:
Leukquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben ook van de partij hoogstwaarschijnlijk.
Tofquote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef Feitosa het volgende:
leuk al ken ik je verder niet ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef Feitosa het volgende:
3,5 maandquote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:venco
is alweer veeeels te lang geleej!
Ik ben zeker leuk.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leuk al ken ik je verder niet ofzo
Geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Feitosa het volgende:
Je kan toch hopelijk nummers aanvragen in de Stairway?
Zo ja
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
3,5 maandtoen hebben we leuk gepraat!
"zie je die deur"?
ga jij nog karaoke??quote:
Ik weet nog een originele!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat voor nummers had je dan ingedachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popi-ludo'tje.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:29 schreef Ludootje het volgende:
Zo heerlijk, al die telefoontjes en smsjes die nu binnendruppelen: "Vanavond stad in?" "Waar spreken we af?" etc. Heb er veel zin in!
Hebben ze hier niet..quote:
kan je toch ernaast bij doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet..
Dat is mijn back-up plan mocht mijn studie falen: Karaokebar beginnen in Utrecht. Volgens mij is daar echt superveel animo voor!
Valt wel mee hoor... Vroeger gingen we altijd met een grote groep maar nu gaan diezelfde mensen allemaal met hun eigen groepje. Maar we zouden wel in de stad gaan afspreken met elkaar zeg maar.quote:
haha met z'n alle geld investerenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ik het geld helaas niet voor.
Zou me wel een keitoffe bijbaan lijken trouwens.
Maar je wordt wel door verschillende mensen uitgenodigd!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... Vroeger gingen we altijd met een grote groep maar nu gaan diezelfde mensen allemaal met hun eigen groepje. Maar we zouden wel in de stad gaan afspreken met elkaar zeg maar.
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet nog een originele!Ik ben voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef Feitosa het volgende:
Zit net ff te kijken in het Graspop metal meeting topic, man wat een dikke line-up
[ afbeelding ]
Toch maar een kaart regelen voor de vrijdag denk ik.
De FOK!-karaokebar.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha met z'n alle geld investeren
Help Ludo de winter door.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha met z'n alle geld investeren
Ach, Koninginnedag is gewoon een van die dagen dat iedereen de stad in gaatquote:Op woensdag 29 april 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je wordt wel door verschillende mensen uitgenodigd!
Leuk nummer.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ga voor The Rembrandts - Friends
lijkt me in sommige gevallen van onze singles erug toepasselijk
Tof liedje!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ga voor The Rembrandts - Friends
lijkt me in sommige gevallen van onze singles erug toepasselijk
Je bent wel erg je best aan het doen dat het vooral niet lijkt dat je populair bent he.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:37 schreef Ludootje het volgende:
Ach, Koninginnedag is gewoon een van die dagen dat iedereen de stad in gaat
* Knuffelzacht heeft haar telefoon nog niet horen rinkelen met mensen die vragen of ik mee iets leuks ga doenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent wel erg je best aan het doen dat het vooral niet lijkt dat je populair bent he.
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent wel erg je best aan het doen dat het vooral niet lijkt dat je populair bent he.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht heeft haar telefoon nog niet horen rinkelen met mensen die vragen of ik mee iets leuks ga doen
Valt echt wel reuze mee hoor! Avonden zat dat ik met moeite iemand kan overhalen om een terrasje te pakken.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne staat ook niet echt roodgloeiend.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht heeft haar telefoon nog niet horen rinkelen met mensen die vragen of ik mee iets leuks ga doen
Dat bedoel ik niet. Hij zei dat hij gebeld is enzo, nou das heel tof voor hem. Ik plaag hem beetje.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha![]()
Die jongen is gewoon enthousiast
In Den Haag is toch koninginnennach?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en in utreg en in amsterdam en in rotterdam en in eindhovenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In Den Haag is toch koninginnennach?
Ja maar kom op... Ten eerste vind ik "populair zijn" zo'n middelbare school uitdrukking, en ten tweede is vanavond gewoon zo'n avond dat alles samenkomt.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hij zei dat hij gebeld is enzo, nou das heel tof voor hem. Ik plaag hem beetje.En hij doet er alles aan, elk excuus om mij vooral het idee te geven dat hij NIET populair is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |