vrouwen zoenenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een heerlijke knuffel en dat zoenen doen we wel stiekum in een hoekje als niemand kijkt
Die krijg je dan van me op 9 mei!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit kost je 9mei wel een dikke hug en kus!
Was dawg niet onder de indruk van je pics?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neeeeeeee die vinden me lief![]()
op msn
ook stiekum in een hoekje?quote:
Ik ken dat wel, dat je net als je ergens aan iemand denkt zo out of de blue, je die persoon binnen afzienbare tijd tegenkomt. Op een gegeven moment was ik me er zelfs bewust van, en dan verwacht je het ook. En dat is dan echt raar als het uit komt...quote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Duimelot het volgende:
ik heb toch zoiets vreemds terugkerends in mijn leven
afentoe dan droom ik over een klasgenootje van de basisschool die ik nooit zie of geen contact mee heb, maar elke keer als ik van hem droom zie ik hem binnen een week ergens lopen ofzo.
Gebeurd eens in de zoveel jaar es.
Nu had ik pas weer van hem gedroomd en nu heeft ie me aan hyves toegevoegd net!!
zo bizar, heb m verder nooit aangesproken ofzo maar na de 3e keer zo'n droom te hebben gehad viel het op.
oh en ik ben geen zweverig tiepje maar dit vind ik te bizar
die heb ik nog niet gestuurd en ik heb nergens gezegd dat het pics van mezelf zullen zijn, ik heb wat moois beloofdquote:Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was dawg niet onder de indruk van je pics?
Net zoals die foto van je rug-tatoeage?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gestuurd en ik heb nergens gezegd dat het pics van mezelf zullen zijn, ik heb wat moois beloofd
ik verklap nietsquote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vrouwen zoenenniet tegen nouk zeggen hoor
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Net zoals die foto van je rug-tatoeage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die was toch ook mooi!?!?!?
Was inderdaad wel een mooie foto ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, beschouw het maar als een compliment.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was inderdaad wel een mooie foto ja.
Ach, beschouw het maar als een compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |