Een collega noemde me vandaag zo! Ik moest gelijk aan je denkenquote:
Mensen dit is niet goed voor mijn nieuwsgierigheid!quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef dawg het volgende:ik kan daar natuurlijk niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voor die van Duim en mij....quote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen dit is niet goed voor mijn nieuwsgierigheid!
quote:
Koningin bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Koningin bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Zeer zekers!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar mogen sommige dames hier wel een voorbeeld aan nemen, vind jij nu ook niet?
Ach, het is een gave...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een collega noemde me vandaag zo! Ik moest gelijk aan je denken
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
Ga trouwens idd Utrecht in vanaaf. Morgen weet ik het nog niet. Wellicht even Utrecht en Eindhoven.
Als ze hier nou gewoon een kopietje posten van wat het ook mag zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh
ik ben meer lui dan nieuwsgierig
Nee, mag niet van Fok.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ze hier nou gewoon een kopietje posten van wat het ook mag zijn.
Scheelt ons weer werk.
Uhmm.. jawel.quote:
Ja, best goedquote:Op woensdag 29 april 2009 18:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Uhmm.. jawel.
Beetje moe.Maar heb weekend, waarvan ik nog geen idee heb wat ik er mee ga doen behalve de zaterdag. Dus vrijheid blijheid.
En hoe is het met u?
lang leve pmquote:
Tof! Have funquote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
Ga trouwens idd Utrecht in vanaaf. Morgen weet ik het nog niet. Wellicht even Utrecht en Eindhoven.
Ik denk hetquote:Ach, het is een gave...
Lijkt me een goeie deal dawg!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maken we een deal, stuur jij mij ff wat er in dat linkje staat stuur ik jou ook wat moois
Ik zou het doen dawg!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Okay.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maken we een deal, stuur jij mij ff wat er in dat linkje staat stuur ik jou ook wat moois
quote:Koninginnenacht met de Band zonder Banaan
29 april 2009 om 17:00 uur
Video: Sjonnies in Brabant Party (2005)
BZB Gratis Koninginnenacht Feest op de Parade in Den Bosch!
Op 29 april zal Koninginnenacht op deze plaats losbarsten met onder andere een vrolijk en cabaretesk optreden van de Enge Buren. De Brabantse top act BZB (bekend als Band zonder Banaan) zal de Parade helemaal op stelten gaan zetten met hun aanstekelijke feestmuziek!
20.00 – 21.00
De Kern
Ongelikte pop rijk aan vele invloeden.
21.00 - 21.30
DJ
21.30 – 22.30
Enge Buren www.engeburen.nl
Muzikaal cabaret van ongekende kwaliteit, vol absurdistische muziekcreaties, persiflages en karikaturen!
22.00 – 23. 00
DJ
23.00 – 00.30
BZB
Brabantse top act (voorheen bekend als Band Zonder Banaan) met aanstekelijke feestmuziek.
DJ
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou het doen dawg!!Duim is best "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
![]()
BZB!quote:
ah super zie ik jou ook weerquote:Op woensdag 29 april 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Uiteraard, is zo'n beetje in mijn achtertuin (spreekwoordelijk dan...)!
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou het doen dawg!!wat krijg ik er voor terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoals MIJ hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah super zie ik jou ook weer
komen best veel mensen die ik wilde zien (weer)
Gezellig!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah super zie ik jou ook weer
komen best veel mensen die ik wilde zien (weer)
als de kids in bed liggen zal ik t es bekijken en wat moois terug sturenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef dawg het volgende:
Zo Duimelotje, ik zie je mail wel verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |