ik heb nog nooit spekkies in mijn bed gehad!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij had jij al eens spekkies in jouw bed gehad
Hè bah. Wat vervelend voor je.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:58 schreef halfbearad het volgende:
Beuh, koninginnenacht.
Dat betekent weer veel lawaai, en pissende/brakende mensen in de straat. Denk dat ik maar wat ga rondbanjeren want slapen gaat denk ik niet.
Doe je oordoppen in...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:58 schreef halfbearad het volgende:
Beuh, koninginnenacht.
Dat betekent weer veel lawaai, en pissende/brakende mensen in de straat. Denk dat ik maar wat ga rondbanjeren want slapen gaat denk ik niet.
Nog nooit een zak spekkies in bed gehadquote:Op woensdag 29 april 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb nog nooit spekkies in mijn bed gehad!
Is dit een uitnodiging voor fok!kers?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar weer een keer ga drinken.Eindhoven koninginnenacht. Witte Dame.
Kom je naar Eindhoven dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging voor fok!kers?
Da's een aardige, maar er staat zo'n podium met een flinke installatie opgesteld op het pleintje verderop. Dat dreunt zo lekker door weet je.quote:
1,5 week nog... Gevoel is weg, lust is gebleven. Dus we zullen zienquote:
Deja vu.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1,5 week nog... Gevoel is weg, lust is gebleven. Dus we zullen zien.
Als je het eerder had gezegd, had ik het overwogen. Nu heb ik plannenquote:
Is dit niet snel genoeg dan? Ik weet ook pas net dat ik ga.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het eerder had gezegd, had ik het overwogen. Nu heb ik plannen
Nu moet zij nog meewerken :p. Maar strijdplan ligt klaar.quote:
Haha, wist ook net pas dat ik vanavond maar ga stappen. Als ik niet ga komt het wel bij mij naar binnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Is dit niet snel genoeg dan? Ik weet ook pas net dat ik ga.
Nee blijkbaar dus niet, aangezien ik al plannen hebquote:Op woensdag 29 april 2009 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Is dit niet snel genoeg dan? Ik weet ook pas net dat ik ga.
Heb je je vriendin meegenomen in je strijdplan?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu moet zij nog meewerken :p. Maar strijdplan ligt klaar.
Lijkt geweldig joh, er dichtbij wonen! Alle ramen open, vrienden op bezoek, drank. Leuk feestje!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, wist ook net pas dat ik vanavond maar ga stappen. Als ik niet ga komt het wel bij mij naar binnen.
Volgens mij is zij het object van bestorming van het strijdplan.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je je vriendin meegenomen in je strijdplan?
Plannen zijn er om gewijzigd te worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee blijkbaar dus niet, aangezien ik al plannen heb
niet samen met jouquote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog nooit een zak spekkies in bed gehad
Jij kent Joe duidelijk niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Volgens mij is zij het object van bestorming van het strijdplan.
Kan het prima alleen af...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je je vriendin meegenomen in je strijdplan?
Zoveel luitjes ken ik niet in de buurt.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt geweldig joh, er dichtbij wonen! Alle ramen open, vrienden op bezoek, drank. Leuk feestje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef dawg het volgende:
Ik kan er niet op! Wat is het?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Denk trouwens niet dat mijn vriendinnetjes dat op prijs stellenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Plannen zijn er om gewijzigd te worden.
Oh. Jammer hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Denk trouwens niet dat mijn vriendinnetjes dat op prijs stellen
Valt me tegenquote:
Fotoooooooooooooo!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef djayzz het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken of er in denbosch nog wat boeiends te beleven valt.
En ik heb mijn haartjes korter
Ludootjequote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
¡Hola!
Kreeg zojuist te horen dat het stekker uit het project getrokken wordt waar ik nu op werk...
Hopelijk kunnen ze me nog even ergens anders kwijt, anders moet ik veel verder gaan fietsen naar m'n werk.
Ludo!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
¡Hola!
Kreeg zojuist te horen dat het stekker uit het project getrokken wordt waar ik nu op werk...
Hopelijk kunnen ze me nog even ergens anders kwijt, anders moet ik veel verder gaan fietsen naar m'n werk.
Is goed voor de conditie.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
¡Hola!
Want?quote:
Afgezien van dat werk, prima hoor!quote:
Noukster!quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef dawg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor! Lekker cabrio weer hequote:Op woensdag 29 april 2009 18:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgezien van dat werk, prima hoor!Met jou ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |