quote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zal ik je even komen opwarmen met een knuffel?
quote:
quote:
Tarzan?quote:
en nog even naar het mailtje van dawg kijken natuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
[..]nee als gtst is afgelopen ga ik mn dochter daar van de bank jagen en lekker onder een dekentje
Haha, ik wilde je niet opwarmen hequote:Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
[..]nee als gtst is afgelopen ga ik mn dochter daar van de bank jagen en lekker onder een dekentje
Jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
was geen mail maar in msn moet ik wel doen ja voor dochterlief hier de pc gaa inpikkenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
en nog even naar het mailtje van dawg kijken natuurlijk!
quote:
ik weet wel door wie ik opgewarmd wil wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik wilde je niet opwarmen heDjaz en Tijn iig wel.
![]()
Dus je mag nog kiezen ook!
Djayzz zullen we dan maar?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet wel door wie ik opgewarmd wil worden
helaas kan dat niet dus dan maar mijn dekentje
sjaz en tijn kunnen elkaar wel warmen dan gheghe
Zozo, door wie dan wel? Of is dat 'to open' zo op het forum?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet wel door wie ik opgewarmd wil worden
helaas kan dat niet dus dan maar mijn dekentje
sjaz en tijn kunnen elkaar wel warmen dan gheghe
Nee sorry, moet de goudvissen nog wassen.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee sorry, moet de goudvissen nog wassen.
[..]
euh brad pitt ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zozo, door wie dan wel? Of is dat 'to open' zo op het forum?
Mijn msn, pm en sms staan voor je open hoor.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuequote:![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
Laten we dit vieren:
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.vander-wal.nl/shop/images/products/Kerst2008/11732_Mars%2520Celebrations%25209x263gr.jpg&imgrefurl=http://www.vander-wal.nl/repen%2520%26%2520tabletten.php&usg=__hS7IflOFLi3remS6LjmKrNv44IA=&h=500&w=500&sz=220&hl=nl&start=3&um=1&tbnid=pyqM0n79vS3pKM:&tbnh=130&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dcelebrations%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26um%3D1
Ik kwam op het geweldige idee om zolang m'n oude pc van m'n broer terug te vragenquote:
slim slimquote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kwam op het geweldige idee om zolang m'n oude pc van m'n broer terug te vragen![]()
Hij heeft er nu 2/3 staan, dus kon ik mijn oude vast wel teruglenen.. En dat kon!
M'n pa was zo aardig om hem even te halen en te brengen dus snel aangesloten natuurlijk.Ben wel een addict!!![]()
Alleen m'n oude toetsenbord is niet heel lekker,de spatie doet het niet en de comp maakt veel lawaai en hij is tering traag..maar daar hoor je mij niet over zeuren![]()
ik durf die dingen nooit los temaken om bang te zijn voor hyet kapot breken ervanquote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
slim slim
en beter iets dan niets
oh mijn spatie doet t prima dankzij een stukje papier dat ik ertussen gepropt heb (dus spatie eraf papier ertussen) maakt ie beter contact
Venco weet wel hoe je een kapotte spatiebalk moet maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kwam op het geweldige idee om zolang m'n oude pc van m'n broer terug te vragen![]()
Hij heeft er nu 2/3 staan, dus kon ik mijn oude vast wel teruglenen.. En dat kon!
M'n pa was zo aardig om hem even te halen en te brengen dus snel aangesloten natuurlijk.Ben wel een addict!!![]()
Alleen m'n oude toetsenbord is niet heel lekker,de spatie doet het niet en de comp maakt veel lawaai en hij is tering traag..maar daar hoor je mij niet over zeuren![]()
Ja, een nieuwe laptop kopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Venco weet wel hoe je een kapotte spatiebalk moet maken.
eet smakelijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef djayzz het volgende:
Mensen ik ga even lekker eten
lief zijn terwijl ik wegben
Celebrationsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe laptop kopen.![]()
Poging 2:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zegt me niets, ik noemde ook maar zomaar wat op eigenlijk gheghe
iig een lekkere vent
Zeg, mag dat in een spoilerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? (ok zijn kop is ietsje minder).
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef djayzz het volgende:
[..]Als je het niet aan kan wil ik dat best doen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx, je bent een schatjequote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet aan kan wil ik dat best doen hoor.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe laptop kopen.![]()
Poging 2:
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
Lieve mensen, ik ga de stad in. Spreek jullie later!![]()
Zeker niet in Enschedequote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
Laterquote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
check je PMquote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker niet in Enschede
Veel plezier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |