Na een snelle blik dacht ik eerst dat het Courtney Love isquote:
Ze trekt er ook echt zo'n hoofd bij van "Ik weet dat 'ie lelijk is maar 't moest van m'n stylist"quote:
Wat een oma outfit.quote:
Origami-cursus?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:06 schreef MadGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Madonna. Ik vind het jurkje en de laarzen nog wel grappig, maar wat gebeurt er op haar hoofd?
Excuse me Brooke, but there is a giant tarantula crawling towards your crotch. Just thought you'd like to know ...quote:
Yep. Richie Rich.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef rena het volgende:
Gaga.
[ afbeelding ]
Is dat niet die Heatherette designer linksachter?
Geef 't een bezem en 't vliegt weg!quote:
Als iemand 1x aan dat 'kettinkje' trekt dan kan ze nooit meer oorbellen aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:21 schreef rena het volgende:
Nog een keer Rihanna, wat een wansmaak![]()
[ afbeelding ]
Gut, een fan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:Euhhh...dat is toch heel duidelijk de jean paul gaultier bustier die ze daar draagt en dat was ten tijde van de blonde ambition tour en dat was in 1990.
Ja ongeveer tot 1990quote:
Volgens mij is Kirsten Dunst per definitie onflatteus!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef PeRi het volgende:
Dit vind ik toch ook een behoorlijk tafelkleed.. Kirsten Dunst.
[ afbeelding ]
Nee. Want Madonna was daar al lang geen beginnend artiest meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:37 schreef karoltje het volgende:
Al had ik de Fifties neergezet, punt blijft hetzelfde vind je niet.
Dat was ook een beetje mijn punt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:37 schreef karoltje het volgende:
Al had ik de Fifties neergezet, punt blijft hetzelfde vind je niet.
Mijn god, haar borsten zijn erg laag.........is dat normaal of ligt dat aan de jurk?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef PeRi het volgende:
Dit vind ik toch ook een behoorlijk tafelkleed.. Kirsten Dunst.
[ afbeelding ]
Heeft ze nou een soort Wolverine-gadget aan haar linkerhand??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:13 schreef rena het volgende:
Rihanna again. Haar stylist heeft echt geen smaak.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze gewoon geen bh draagt, dan krijg je dit effect ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Mijn god, haar borsten zijn erg laag.........is dat normaal of ligt dat aan de jurk?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:35 schreef karoltje het volgende:
[..]
Heeft ze nou een soort Wolverine-gadget aan haar linkerhand??
Valt wel mee eigenlijk. Het past toch ook mooi bij elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:17 schreef rena het volgende:
Avril Lavigne en haar hubby. Ze zal vast naar het strand gaan of zo, maar doe dan dat vest wat hoger dicht, dit ziet er debiel uit![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar dan hoef ik het toch niet mooi te vinden? Ik vind Avril d'r stijl echt afgezaagd worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk. Het past toch ook mooi bij elkaar.
bij madona was het podium en videoclip outfit ..... Lady Gaga is zeer consequent erin overal haar heel skuriele kleding, pruiken en brillen te dragen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:27 schreef karoltje het volgende:
Lady Gaga is juist superslim. Als beginnend artiest moet je wat om op te vallen en ziehier de publiciteit die ze ermee krijgt
. Madonna deed hetzelfde in de Eighties:
[ afbeelding ]
2de foto is Debra Messing ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Heide Klum? Dat is Debra Messing toch?
Dat was hun 5e huwelijksvieringquote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Aventura het volgende:
Seal
[ afbeelding ]
Heidi Klum
[ afbeelding ]
Seal en Heidi Klum
[ afbeelding ]
Tijdens een 'white trash' themafeest. Ofzo.
Het is volgens mij niet echt hetzelfde pakje, maar het staat even ordinair als indertijdquote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Cher (62) afgelopen week ik Las Vegas met: 'If i could turn back time'
Inderdaad:
[ afbeelding ]
Hoewel, toen was het ook al een vreselijk pakje.
Het is inderdaad lelijk, maar respect voor dat figuur (ook al zal ze heel wat aan de plastisch chirurg te danken hebben). Zo oud en dan nog zo'n lijfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet echt hetzelfde pakje, maar het staat even ordinair als indertijd
Inderdaad, niets dan respect daarvoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is inderdaad lelijk, maar respect voor dat figuur (ook al zal ze heel wat aan de plastisch chirurg te danken hebben). Zo oud en dan nog zo'n lijf(we laten het hoofd even buiten beschouwing)
Dat ziet er uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef rena het volgende:
Leighton Meester (Gossip Girl)
[ afbeelding ]
Oh dear..
Je zou haar er bijna voor op d'r gezicht meppen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef Étoile het volgende:
Het is overigens echt onvoorstelbaar hoe wanstaltig Rihanna zich kleedt. Heb je een figuur waar de halve wereld alleen van kan dromen, trek je dit soort monsterlijke dingen aan..
Kolere!quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kolere!
Is dit een moderne versie van Ria Valk's "Worstjes op mijn borstjes"?
Die is echt ergquote:
maar dan zou ik ze wel een maatje groter pakken zodat mijn tenen er niet uitstakenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat jurkje heeft iets, ik vind het totaal niet mooi maar toch moet ik blijven kijken![]()
...die schoenen vind ik wel gaaf, alleen ik zou dat soort schoenen gaaf vinden onder een simpele spijkerbroek met een zwart topje, en niet voor veel op te lopen
Spannende jurk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 06:59 schreef SEMTEX het volgende:
TV-presentratrice Kristy Gallagher
[ afbeelding ]
En 1990 is part of the 80's.. (1981-1990)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:Euhhh...dat is toch heel duidelijk de jean paul gaultier bustier die ze daar draagt en dat was ten tijde van de blonde ambition tour en dat was in 1990.
quote:
Ik vind t wel mooi!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef Aventura het volgende:
Maxima tijdens de modebiennale in Arnhem.
[ afbeelding ]
Op zich wel grappig maar niet echt iets voor iemand op haar positie om in een veredelde postzak te gaan lopen natuurlijk. Leuk statement voor iemand van 20 misschien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef Aventura het volgende:
Maxima tijdens de modebiennale in Arnhem.
[ afbeelding ]
Beetje jammer van die laarzenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Die laarzen vind ik nou niet echt mooi staan.
Maar ze droeg het naar de Modebiennale. Dan is het een eeretoon aan een Nederlandse mode-ontwerper (Taminiau of hoe heet de man), dat is juist leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Op zich wel grappig maar niet echt iets voor iemand op haar positie om in een veredelde postzak te gaan lopen natuurlijk. Leuk statement voor iemand van 20 misschien.
Is dat ding niet gewoon vergroot dmv fotoshop? Ziet er zo nep en groot uitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef June. het volgende:
Oke, het hoort bij haar stijl; maar toch
[ afbeelding ]
What the fuck.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef June. het volgende:
Oke, het hoort bij haar stijl; maar toch
[ afbeelding ]
Volgens mij wel,quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:58 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Is dat ding niet gewoon vergroot dmv fotoshop? Ziet er zo nep en groot uit
Volgens mij is het een soort van garen, voor als ze tijdens het interview misschien een trui wil breienquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:58 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Is dat ding niet gewoon vergroot dmv fotoshop? Ziet er zo nep en groot uit
nee die schoenen & navel shirt zijn mooi..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:12 schreef June. het volgende:
Nog maar eentje dan; Whitney van the Hills. Dat broekje, wtf!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:34 schreef rena het volgende:
Fergie. Vooral die handschoen is een leuk detail.
[ afbeelding ]
Volgens mij kan élk outfitje van Gaga wel in dit topicquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 07:00 schreef female81 het volgende:
Lady Gaga in de Grazia van deze week.
Het is niet alleen die legging: Rot nou eens op met al die vreselijk zouteloze blazertjes die nu zo in de mode zijn. Het doet pijn aan m'n ogen.
(En wat kijkt ze raar uit haar ogen...)
[afbeelding]
Wel leuke schoentjesquote:Op maandag 15 juni 2009 07:00 schreef female81 het volgende:
Lady Gaga in de Grazia van deze week.
Het is niet alleen die legging: Rot nou eens op met al die vreselijk zouteloze blazertjes die nu zo in de mode zijn. Het doet pijn aan m'n ogen.
(En wat kijkt ze raar uit haar ogen...)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
Leuke toilettas voor op de camping in Salou.
Ronaldo met tasje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
Christiano Ronaldo.. wanneer komt-ienou 's out of the closet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het voor haar doen wel wat. Best leuke jurk, eigenlijk. Apart in positieve zin. Vaak loopt ze er een tikkeltje saai bij (al kom je met veel weg als je er zo uit ziet).quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:03 schreef June. het volgende:
Onze eigen Doutzen. Ik weet het niet, ik vind het niet zo geslaagd.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn ze bij een wedstrijd van de Florida Marlins geweest (baseball team).quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Geen idee wat hier gebeurt![]()
[ afbeelding ]
(Drew Barrymore)
Ik moest om je tekst boven de foto nog meer lachen dan om de foto zelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Geen idee wat hier gebeurt![]()
[ afbeelding ]
(Drew Barrymore)
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze bij een wedstrijd van de Florida Marlins geweest (baseball team).
En dat haaiachtige ding op d'r hoofd is een "marlin": een zwaardvis.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest om je tekst boven de foto nog meer lachen dan om de foto zelf![]()
![]()
Dat vreselijk hoogblonde pluizebol haar heeft ze al eeuwen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:43 schreef female81 het volgende:
Even een paar scans uit de nieuwe Vara-gids.
Wilde Jacqueline dit zelf (inclusief het bord zuurkool dat over haar hoofd leeggekieperd is), of heeft de stylist(e) een pistool tegen haar hoofd gehouden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:43 schreef female81 het volgende:
Even een paar scans uit de nieuwe Vara-gids.
Wilde Jacqueline dit zelf (inclusief het bord zuurkool dat over haar hoofd leeggekieperd is), of heeft de stylist(e) een pistool tegen haar hoofd gehouden?
[ afbeelding ]![]()
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ik vind die jurk op zich nog wel gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:57 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Beth Ditto. Afschuwelijk mens. Net een travestiet.
Maar haar stemquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:57 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Beth Ditto. Afschuwelijk mens. Net een travestiet.
Weet je, dit vind ik voor Beths doen best ok eigenlijk. En nog best flatterendquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vind die jurk op zich nog wel gaan.
Alleen die matching legging is afgrijslijk, ze had misschien beter een zwarte legging aan kunnen doen.
Nu wordt het een beetje een circusoutfit.
Supergeil juist.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Horizontale strepen werken niet in je voordeel, Jessica. Het is een gave jurk opzich, maar niet als je heupen en borsten hebt.
Als je bedoelt: "Ze ziet er dik uit"... shame on you. Staat juist erg mooi, beetje rondingen is niks mis mee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Horizontale strepen werken niet in je voordeel, Jessica. Het is een gave jurk opzich, maar niet als je heupen en borsten hebt.
Inderdaad, eigenlijk is dit nog best flatterend als je bijvoorbeeld deze foto's bekijktquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Weet je, dit vind ik voor Beths doen best ok eigenlijk. En nog best flatterend
Ik vind het wel gaaf dat ze, ondanks haar figuur, zoveel lef heeft. Al denk je soms: auw, m'n ogen!
Mooie jurk hoor, je zou em eens van achteren moeten zienquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Integendeel... Lady gaga is zo ongeveer de stijlvastste media-persoon van dit moment, die heel consquent dingen draagt die heel duidelijk in haar eigen, unieke en herkenbare stijl passen... er is meer dat bij haar 'absoluut niet kan' en dat zie je haar ook nooit dragen (juist de sloppy kleding, onverzorgd en 'ongeinspireerd')quote:Op maandag 6 juli 2009 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat haar motto "Alles kan
" is
Ik doelde specifiek op dat "ondergoed-setje", dat als je daarin loopt je denkt dat vast alles kan.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Integendeel... Lady gaga is zo ongeveer de stijlvastste media-persoon van dit moment, die heel consquent dingen draagt die heel duidelijk in haar eigen, unieke en herkenbare stijl passen... er is meer dat bij haar 'absoluut niet kan' en dat zie je haar ook nooit dragen (juist de sloppy kleding, onverzorgd en 'ongeinspireerd')
'mooi' vind ik niet de juiste classificering .. maar bewonderenswaardig krachtig, sterk en consequent in 'haar' stijl is ze toch zeker (zelfs de manier waarop ze eigenlijk haar zwakke lichaams-kanten uitnut, dat ze een beetje mollig is, zeker behoorlijk dikke benen en brede heupen heeft en erg klein is, en zo maakt tot juist een voordeel vind ik bewonderenswaardig)...
haha ik wilde hem net hier posten maar hij staat er alquote:
Ik zie deze foto nu pas. M'n eerste gedachte: 'Oompa loompa'.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi is anders, maar ik kan dit eigenlijk best waarderen. Ze is wel consequent, die Lady Gagaquote:Op zondag 12 juli 2009 07:54 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik zie deze foto nu pas. M'n eerste gedachte: 'Oompa loompa'.
En hier is Lady Gaga meer (weliswaar meer om haar kapsel dan om haar kleding). Klaar voor een tripje naar een of andere planeet hier ver vandaan.
[ afbeelding ]
SM!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
haha ik wilde hem net hier posten maar hij staat er al![]()
[ afbeelding ]
Wat Cool!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef rena het volgende:
Die foto's van June zijn zo gigantisch dat ik ze niet eens kan zien, dus ik weet niet of deze al gepost is:
[ afbeelding ]
Gaga. Eigenlijk is het ergens ook wel weer vet
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef rena het volgende:
Die foto's van June zijn zo gigantisch dat ik ze niet eens kan zien, dus ik weet niet of deze al gepost is:
[ afbeelding ]
Serieus? Zo groot waren ze nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, die buik kan ze nu niet meer verbergen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Volgens mij is die foto van Nicole Ritchie al heeeeeel oud
Ik vind die twee er juist wel leuk uitzien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:35 schreef June. het volgende:
Tori Spelling
[ afbeelding ]
Hayden met de onmogelijke achternaam.
[ afbeelding ]
Vind ik juist een prachtig, casual pak.quote:
Elke keer als ik denk dat ze iets niet meer kan toppen komt ze wéér met iets nieuws dat het overtreftquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef regenboogje het volgende:
ik weet niet of het eerder is gepost
[ afbeelding ]
ook erg apart
iddquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dat ze iets niet meer kan toppen komt ze wéér met iets nieuws dat het overtreft
iddquote:
Dat is niet Lauren, maar Lo, een vriendin van Laurenquote:
Ze heet Lauren hoor, Lo is gewoon een afkorting die in The hills gebruikt wordt omdat er anders 2 Laurens rondlopenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet Lauren, maar Lo, een vriendin van LaurenEn die rok is sooooooooo 1980
Inderdaad, ik had in de jaren 80 precies zo'n rokje met zo'n rits voor! Maar misschien wordt het wel weer mode, was wel een heel fijn rokje, dat altijd mooi zat.quote:
je meent het?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef regenboogje het volgende:
ik weet niet of het eerder is gepost
[ afbeelding ]
ook erg apart
Nou, bij Tori dacht ik: ''Hopelijk heeft ze iets anders gekocht om te dragen.''quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind die twee er juist wel leuk uitzien.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:45 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Reese witherspoon
[ afbeelding ]
Rachel Bilson
[ afbeelding ]
Anne Hathaway
[ afbeelding ]
Chloe Sevigny
[ afbeelding ]
Lauren Bosworth
Oh dat wist ik echt niet, mijn foutquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ze heet Lauren hoor, Lo is gewoon een afkorting die in The hills gebruikt wordt omdat er anders 2 Laurens rondlopen
Het ergste vind ik nog de wassingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had in de jaren 80 precies zo'n rokje met zo'n rits voor! Maar misschien wordt het wel weer mode, was wel een heel fijn rokje, dat altijd mooi zat.
LC van the Hills in een supermooi pak zou ik zeggenquote:
over grenzeloos gesproken, ik dacht dat je over die afrikaoorbellen zou vallenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:05 schreef SEMTEX het volgende:
Keri Hilson (geen idee wie het is...)
Grenzeloos lelijke broek...
[ afbeelding ]
Eensch, alleen die schoenen. Die zijn ook ineens bij de H&M te koop, no way dat ik dat ga dragen.quote:
quote:
zal wel, maar heb er nooit wat aangevonden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het juist schattig! Wat een tof jurkje!quote:
Ik vind dat Lady Gaga stijlquote:Op zondag 26 juli 2009 01:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind het juist schattig! Wat een tof jurkje!
Niet alleen met d'r tandjes. Ze is helemaal een drama. Ze is weer mollig en d'r haar ziet er niet uit en idd die tanden. Deze kan ook wel in het celebs onflatteus op de kiek-topicquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:07 schreef Dandilion het volgende:
wat is er met haar tandjes gebeurd?
Daar ben ik het wel mee eens, vooral bepaalde users hebben de neiging om nogal oppervlakkig te zijn wat dat betreft. Het ging mij vooral om de outfit toen ik hem plaatstequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij Mischa is het ook nooit goed volgens jullie, of ze is te dun of ze is weer te mollig....
Het ging mij er meer om dat het nogal een verschil is met vorige maand. Ze is nogal aan het jojoën vind ik. Verder is ze niet dik ofzo, dat hoor je mij niet zeggen. Dit maatje past beter bij haar dan dat gatenpakhuis dat ze laatst was. Maar vind het gewoon een erg groot verschil in korte tijd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij Mischa is het ook nooit goed volgens jullie, of ze is te dun of ze is weer te mollig....
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:21 schreef rena het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, vooral bepaalde users hebben de neiging om nogal oppervlakkig te zijn wat dat betreft. Het ging mij vooral om de outfit toen ik hem plaatste
Die schoentjes lijken me trouwens wel tofquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:49 schreef rena het volgende:
Whitney Port van the Hills
[ afbeelding ]
Was ze dronken toen ze haar kleding uitkoos?
Heel mooie outfitquote:
Is dat gewoon zomaar of vanwege chemo oid? In het eerste gevalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:30 schreef Franneh het volgende:
mooi lijf, alleen die kale kop vind ik wat jammer. (en dan niet die van Kanye)
Nu ik beter kijk, inderdaad!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
Ze is toch niet kaal, maar heeft een peroxideblond ultrakort kapsel.
Vrouwen hoeven niet stoer te zijn. Lang haar = vrouwelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het niet lelijk, vind het bij haar juist wel stoer staan.
Doe niet zo flauw. Het is best pittig, toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven niet stoer te zijn. Lang haar = vrouwelijk.
Het is best pittig, maar sexy lang haar en pittig gaan ook prima samen. Ja, kort haar staat stoer, betekent dat dat lang haar automatisch slap of lief staat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:44 schreef charon het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw. Het is best pittig, toch?
Volgens mij nog wel hoor, deze foto's zijn heel recent genomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oh ja, Kanye en Amber Rose zijn geen stelletje meer. Ze heeft met Chris Brownstaat tongen.
Klopt, het is heel eventjes uitgeweest, maar inmiddels al weer een paar weken dik aan. Deze foto is woensdag of dinsdag genomenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel hoor, deze foto's zijn heel recent genomen.
Nou misschien moet ik dan eens een andere foto bekijken, want wat ik hier zie is echt butt ugly.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind het bij haar supersexy staan. Ik heb het zelf ook overwogen maar bij mij zou het eerder white trash worden. En die bikini:
Hehe d'r lippen zijn ook gebotoxd. Wat lélijk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het gordijn van LiLo:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:38 schreef computergirl het volgende:
handig, je kan de wasinstrukties lezen!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Noemt zichzelf überstylist. FAIL!
ik had alleen de quote zonder het plaatje gezien en wist gelijk dat hij het moest zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Noemt zichzelf überstylist. FAIL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |