SM!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
haha ik wilde hem net hier posten maar hij staat er al![]()
[ afbeelding ]
Wat Cool!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef rena het volgende:
Die foto's van June zijn zo gigantisch dat ik ze niet eens kan zien, dus ik weet niet of deze al gepost is:
[ afbeelding ]
Gaga. Eigenlijk is het ergens ook wel weer vet
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef rena het volgende:
Die foto's van June zijn zo gigantisch dat ik ze niet eens kan zien, dus ik weet niet of deze al gepost is:
[ afbeelding ]
Serieus? Zo groot waren ze nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, die buik kan ze nu niet meer verbergen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Volgens mij is die foto van Nicole Ritchie al heeeeeel oud
Ik vind die twee er juist wel leuk uitzien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:35 schreef June. het volgende:
Tori Spelling
[ afbeelding ]
Hayden met de onmogelijke achternaam.
[ afbeelding ]
Vind ik juist een prachtig, casual pak.quote:
Elke keer als ik denk dat ze iets niet meer kan toppen komt ze wéér met iets nieuws dat het overtreftquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef regenboogje het volgende:
ik weet niet of het eerder is gepost
[ afbeelding ]
ook erg apart
iddquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dat ze iets niet meer kan toppen komt ze wéér met iets nieuws dat het overtreft
iddquote:
Dat is niet Lauren, maar Lo, een vriendin van Laurenquote:
Ze heet Lauren hoor, Lo is gewoon een afkorting die in The hills gebruikt wordt omdat er anders 2 Laurens rondlopenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet Lauren, maar Lo, een vriendin van LaurenEn die rok is sooooooooo 1980
Inderdaad, ik had in de jaren 80 precies zo'n rokje met zo'n rits voor! Maar misschien wordt het wel weer mode, was wel een heel fijn rokje, dat altijd mooi zat.quote:
je meent het?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef regenboogje het volgende:
ik weet niet of het eerder is gepost
[ afbeelding ]
ook erg apart
Nou, bij Tori dacht ik: ''Hopelijk heeft ze iets anders gekocht om te dragen.''quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind die twee er juist wel leuk uitzien.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:45 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Reese witherspoon
[ afbeelding ]
Rachel Bilson
[ afbeelding ]
Anne Hathaway
[ afbeelding ]
Chloe Sevigny
[ afbeelding ]
Lauren Bosworth
Oh dat wist ik echt niet, mijn foutquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ze heet Lauren hoor, Lo is gewoon een afkorting die in The hills gebruikt wordt omdat er anders 2 Laurens rondlopen
Het ergste vind ik nog de wassingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had in de jaren 80 precies zo'n rokje met zo'n rits voor! Maar misschien wordt het wel weer mode, was wel een heel fijn rokje, dat altijd mooi zat.
LC van the Hills in een supermooi pak zou ik zeggenquote:
over grenzeloos gesproken, ik dacht dat je over die afrikaoorbellen zou vallenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:05 schreef SEMTEX het volgende:
Keri Hilson (geen idee wie het is...)
Grenzeloos lelijke broek...
[ afbeelding ]
Eensch, alleen die schoenen. Die zijn ook ineens bij de H&M te koop, no way dat ik dat ga dragen.quote:
quote:
zal wel, maar heb er nooit wat aangevonden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Horizontale strepen werken niet in je voordeel, Jessica. Het is een gave jurk opzich, maar niet als je heupen en borsten hebt.
Ik vind het juist schattig! Wat een tof jurkje!quote:
Ik vind dat Lady Gaga stijlquote:Op zondag 26 juli 2009 01:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind het juist schattig! Wat een tof jurkje!
Niet alleen met d'r tandjes. Ze is helemaal een drama. Ze is weer mollig en d'r haar ziet er niet uit en idd die tanden. Deze kan ook wel in het celebs onflatteus op de kiek-topicquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:07 schreef Dandilion het volgende:
wat is er met haar tandjes gebeurd?
Daar ben ik het wel mee eens, vooral bepaalde users hebben de neiging om nogal oppervlakkig te zijn wat dat betreft. Het ging mij vooral om de outfit toen ik hem plaatstequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij Mischa is het ook nooit goed volgens jullie, of ze is te dun of ze is weer te mollig....
Het ging mij er meer om dat het nogal een verschil is met vorige maand. Ze is nogal aan het jojoën vind ik. Verder is ze niet dik ofzo, dat hoor je mij niet zeggen. Dit maatje past beter bij haar dan dat gatenpakhuis dat ze laatst was. Maar vind het gewoon een erg groot verschil in korte tijd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij Mischa is het ook nooit goed volgens jullie, of ze is te dun of ze is weer te mollig....
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:21 schreef rena het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, vooral bepaalde users hebben de neiging om nogal oppervlakkig te zijn wat dat betreft. Het ging mij vooral om de outfit toen ik hem plaatste
Die schoentjes lijken me trouwens wel tofquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:49 schreef rena het volgende:
Whitney Port van the Hills
[ afbeelding ]
Was ze dronken toen ze haar kleding uitkoos?
Heel mooie outfitquote:
Is dat gewoon zomaar of vanwege chemo oid? In het eerste gevalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:30 schreef Franneh het volgende:
mooi lijf, alleen die kale kop vind ik wat jammer. (en dan niet die van Kanye)
Nu ik beter kijk, inderdaad!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
Ze is toch niet kaal, maar heeft een peroxideblond ultrakort kapsel.
Vrouwen hoeven niet stoer te zijn. Lang haar = vrouwelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het niet lelijk, vind het bij haar juist wel stoer staan.
Doe niet zo flauw. Het is best pittig, toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven niet stoer te zijn. Lang haar = vrouwelijk.
Het is best pittig, maar sexy lang haar en pittig gaan ook prima samen. Ja, kort haar staat stoer, betekent dat dat lang haar automatisch slap of lief staat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:44 schreef charon het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw. Het is best pittig, toch?
Volgens mij nog wel hoor, deze foto's zijn heel recent genomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oh ja, Kanye en Amber Rose zijn geen stelletje meer. Ze heeft met Chris Brownstaat tongen.
Klopt, het is heel eventjes uitgeweest, maar inmiddels al weer een paar weken dik aan. Deze foto is woensdag of dinsdag genomenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel hoor, deze foto's zijn heel recent genomen.
Nou misschien moet ik dan eens een andere foto bekijken, want wat ik hier zie is echt butt ugly.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind het bij haar supersexy staan. Ik heb het zelf ook overwogen maar bij mij zou het eerder white trash worden. En die bikini:
Hehe d'r lippen zijn ook gebotoxd. Wat lélijk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het gordijn van LiLo:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:38 schreef computergirl het volgende:
handig, je kan de wasinstrukties lezen!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Noemt zichzelf überstylist. FAIL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |