Weet je, dit vind ik voor Beths doen best ok eigenlijk. En nog best flatterendquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vind die jurk op zich nog wel gaan.
Alleen die matching legging is afgrijslijk, ze had misschien beter een zwarte legging aan kunnen doen.
Nu wordt het een beetje een circusoutfit.
Supergeil juist.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Horizontale strepen werken niet in je voordeel, Jessica. Het is een gave jurk opzich, maar niet als je heupen en borsten hebt.
Als je bedoelt: "Ze ziet er dik uit"... shame on you. Staat juist erg mooi, beetje rondingen is niks mis mee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Horizontale strepen werken niet in je voordeel, Jessica. Het is een gave jurk opzich, maar niet als je heupen en borsten hebt.
Inderdaad, eigenlijk is dit nog best flatterend als je bijvoorbeeld deze foto's bekijktquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Weet je, dit vind ik voor Beths doen best ok eigenlijk. En nog best flatterend
Ik vind het wel gaaf dat ze, ondanks haar figuur, zoveel lef heeft. Al denk je soms: auw, m'n ogen!
Mooie jurk hoor, je zou em eens van achteren moeten zienquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Integendeel... Lady gaga is zo ongeveer de stijlvastste media-persoon van dit moment, die heel consquent dingen draagt die heel duidelijk in haar eigen, unieke en herkenbare stijl passen... er is meer dat bij haar 'absoluut niet kan' en dat zie je haar ook nooit dragen (juist de sloppy kleding, onverzorgd en 'ongeinspireerd')quote:Op maandag 6 juli 2009 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat haar motto "Alles kan
" is
Ik doelde specifiek op dat "ondergoed-setje", dat als je daarin loopt je denkt dat vast alles kan.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Integendeel... Lady gaga is zo ongeveer de stijlvastste media-persoon van dit moment, die heel consquent dingen draagt die heel duidelijk in haar eigen, unieke en herkenbare stijl passen... er is meer dat bij haar 'absoluut niet kan' en dat zie je haar ook nooit dragen (juist de sloppy kleding, onverzorgd en 'ongeinspireerd')
'mooi' vind ik niet de juiste classificering .. maar bewonderenswaardig krachtig, sterk en consequent in 'haar' stijl is ze toch zeker (zelfs de manier waarop ze eigenlijk haar zwakke lichaams-kanten uitnut, dat ze een beetje mollig is, zeker behoorlijk dikke benen en brede heupen heeft en erg klein is, en zo maakt tot juist een voordeel vind ik bewonderenswaardig)...
haha ik wilde hem net hier posten maar hij staat er alquote:
Ik zie deze foto nu pas. M'n eerste gedachte: 'Oompa loompa'.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi is anders, maar ik kan dit eigenlijk best waarderen. Ze is wel consequent, die Lady Gagaquote:Op zondag 12 juli 2009 07:54 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik zie deze foto nu pas. M'n eerste gedachte: 'Oompa loompa'.
En hier is Lady Gaga meer (weliswaar meer om haar kapsel dan om haar kleding). Klaar voor een tripje naar een of andere planeet hier ver vandaan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |