Ik vind t wel mooi!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef Aventura het volgende:
Maxima tijdens de modebiennale in Arnhem.
[ afbeelding ]
Op zich wel grappig maar niet echt iets voor iemand op haar positie om in een veredelde postzak te gaan lopen natuurlijk. Leuk statement voor iemand van 20 misschien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef Aventura het volgende:
Maxima tijdens de modebiennale in Arnhem.
[ afbeelding ]
Beetje jammer van die laarzenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Die laarzen vind ik nou niet echt mooi staan.
Maar ze droeg het naar de Modebiennale. Dan is het een eeretoon aan een Nederlandse mode-ontwerper (Taminiau of hoe heet de man), dat is juist leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Op zich wel grappig maar niet echt iets voor iemand op haar positie om in een veredelde postzak te gaan lopen natuurlijk. Leuk statement voor iemand van 20 misschien.
Is dat ding niet gewoon vergroot dmv fotoshop? Ziet er zo nep en groot uitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef June. het volgende:
Oke, het hoort bij haar stijl; maar toch
[ afbeelding ]
What the fuck.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef June. het volgende:
Oke, het hoort bij haar stijl; maar toch
[ afbeelding ]
Volgens mij wel,quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:58 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Is dat ding niet gewoon vergroot dmv fotoshop? Ziet er zo nep en groot uit
Volgens mij is het een soort van garen, voor als ze tijdens het interview misschien een trui wil breienquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:58 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Is dat ding niet gewoon vergroot dmv fotoshop? Ziet er zo nep en groot uit
nee die schoenen & navel shirt zijn mooi..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:12 schreef June. het volgende:
Nog maar eentje dan; Whitney van the Hills. Dat broekje, wtf!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:34 schreef rena het volgende:
Fergie. Vooral die handschoen is een leuk detail.
[ afbeelding ]
Volgens mij kan élk outfitje van Gaga wel in dit topicquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 07:00 schreef female81 het volgende:
Lady Gaga in de Grazia van deze week.
Het is niet alleen die legging: Rot nou eens op met al die vreselijk zouteloze blazertjes die nu zo in de mode zijn. Het doet pijn aan m'n ogen.
(En wat kijkt ze raar uit haar ogen...)
[afbeelding]
Wel leuke schoentjesquote:Op maandag 15 juni 2009 07:00 schreef female81 het volgende:
Lady Gaga in de Grazia van deze week.
Het is niet alleen die legging: Rot nou eens op met al die vreselijk zouteloze blazertjes die nu zo in de mode zijn. Het doet pijn aan m'n ogen.
(En wat kijkt ze raar uit haar ogen...)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
Leuke toilettas voor op de camping in Salou.
Ronaldo met tasje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
Christiano Ronaldo.. wanneer komt-ienou 's out of the closet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het voor haar doen wel wat. Best leuke jurk, eigenlijk. Apart in positieve zin. Vaak loopt ze er een tikkeltje saai bij (al kom je met veel weg als je er zo uit ziet).quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:03 schreef June. het volgende:
Onze eigen Doutzen. Ik weet het niet, ik vind het niet zo geslaagd.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn ze bij een wedstrijd van de Florida Marlins geweest (baseball team).quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Geen idee wat hier gebeurt![]()
[ afbeelding ]
(Drew Barrymore)
Ik moest om je tekst boven de foto nog meer lachen dan om de foto zelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Geen idee wat hier gebeurt![]()
[ afbeelding ]
(Drew Barrymore)
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze bij een wedstrijd van de Florida Marlins geweest (baseball team).
En dat haaiachtige ding op d'r hoofd is een "marlin": een zwaardvis.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest om je tekst boven de foto nog meer lachen dan om de foto zelf![]()
![]()
Dat vreselijk hoogblonde pluizebol haar heeft ze al eeuwen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:43 schreef female81 het volgende:
Even een paar scans uit de nieuwe Vara-gids.
Wilde Jacqueline dit zelf (inclusief het bord zuurkool dat over haar hoofd leeggekieperd is), of heeft de stylist(e) een pistool tegen haar hoofd gehouden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:43 schreef female81 het volgende:
Even een paar scans uit de nieuwe Vara-gids.
Wilde Jacqueline dit zelf (inclusief het bord zuurkool dat over haar hoofd leeggekieperd is), of heeft de stylist(e) een pistool tegen haar hoofd gehouden?
[ afbeelding ]![]()
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ik vind die jurk op zich nog wel gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:57 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Beth Ditto. Afschuwelijk mens. Net een travestiet.
Maar haar stemquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:57 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Beth Ditto. Afschuwelijk mens. Net een travestiet.
Weet je, dit vind ik voor Beths doen best ok eigenlijk. En nog best flatterendquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vind die jurk op zich nog wel gaan.
Alleen die matching legging is afgrijslijk, ze had misschien beter een zwarte legging aan kunnen doen.
Nu wordt het een beetje een circusoutfit.
Supergeil juist.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Horizontale strepen werken niet in je voordeel, Jessica. Het is een gave jurk opzich, maar niet als je heupen en borsten hebt.
Als je bedoelt: "Ze ziet er dik uit"... shame on you. Staat juist erg mooi, beetje rondingen is niks mis mee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Horizontale strepen werken niet in je voordeel, Jessica. Het is een gave jurk opzich, maar niet als je heupen en borsten hebt.
Inderdaad, eigenlijk is dit nog best flatterend als je bijvoorbeeld deze foto's bekijktquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Weet je, dit vind ik voor Beths doen best ok eigenlijk. En nog best flatterend
Ik vind het wel gaaf dat ze, ondanks haar figuur, zoveel lef heeft. Al denk je soms: auw, m'n ogen!
Mooie jurk hoor, je zou em eens van achteren moeten zienquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Integendeel... Lady gaga is zo ongeveer de stijlvastste media-persoon van dit moment, die heel consquent dingen draagt die heel duidelijk in haar eigen, unieke en herkenbare stijl passen... er is meer dat bij haar 'absoluut niet kan' en dat zie je haar ook nooit dragen (juist de sloppy kleding, onverzorgd en 'ongeinspireerd')quote:Op maandag 6 juli 2009 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat haar motto "Alles kan
" is
Ik doelde specifiek op dat "ondergoed-setje", dat als je daarin loopt je denkt dat vast alles kan.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Integendeel... Lady gaga is zo ongeveer de stijlvastste media-persoon van dit moment, die heel consquent dingen draagt die heel duidelijk in haar eigen, unieke en herkenbare stijl passen... er is meer dat bij haar 'absoluut niet kan' en dat zie je haar ook nooit dragen (juist de sloppy kleding, onverzorgd en 'ongeinspireerd')
'mooi' vind ik niet de juiste classificering .. maar bewonderenswaardig krachtig, sterk en consequent in 'haar' stijl is ze toch zeker (zelfs de manier waarop ze eigenlijk haar zwakke lichaams-kanten uitnut, dat ze een beetje mollig is, zeker behoorlijk dikke benen en brede heupen heeft en erg klein is, en zo maakt tot juist een voordeel vind ik bewonderenswaardig)...
haha ik wilde hem net hier posten maar hij staat er alquote:
Ik zie deze foto nu pas. M'n eerste gedachte: 'Oompa loompa'.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi is anders, maar ik kan dit eigenlijk best waarderen. Ze is wel consequent, die Lady Gagaquote:Op zondag 12 juli 2009 07:54 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik zie deze foto nu pas. M'n eerste gedachte: 'Oompa loompa'.
En hier is Lady Gaga meer (weliswaar meer om haar kapsel dan om haar kleding). Klaar voor een tripje naar een of andere planeet hier ver vandaan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |