Na een snelle blik dacht ik eerst dat het Courtney Love isquote:
Ze trekt er ook echt zo'n hoofd bij van "Ik weet dat 'ie lelijk is maar 't moest van m'n stylist"quote:
Wat een oma outfit.quote:
Origami-cursus?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:06 schreef MadGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Madonna. Ik vind het jurkje en de laarzen nog wel grappig, maar wat gebeurt er op haar hoofd?
Excuse me Brooke, but there is a giant tarantula crawling towards your crotch. Just thought you'd like to know ...quote:
Yep. Richie Rich.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef rena het volgende:
Gaga.
[ afbeelding ]
Is dat niet die Heatherette designer linksachter?
Geef 't een bezem en 't vliegt weg!quote:
Als iemand 1x aan dat 'kettinkje' trekt dan kan ze nooit meer oorbellen aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:21 schreef rena het volgende:
Nog een keer Rihanna, wat een wansmaak![]()
[ afbeelding ]
Gut, een fan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:Euhhh...dat is toch heel duidelijk de jean paul gaultier bustier die ze daar draagt en dat was ten tijde van de blonde ambition tour en dat was in 1990.
Ja ongeveer tot 1990quote:
Volgens mij is Kirsten Dunst per definitie onflatteus!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef PeRi het volgende:
Dit vind ik toch ook een behoorlijk tafelkleed.. Kirsten Dunst.
[ afbeelding ]
Nee. Want Madonna was daar al lang geen beginnend artiest meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:37 schreef karoltje het volgende:
Al had ik de Fifties neergezet, punt blijft hetzelfde vind je niet.
Dat was ook een beetje mijn punt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:37 schreef karoltje het volgende:
Al had ik de Fifties neergezet, punt blijft hetzelfde vind je niet.
Mijn god, haar borsten zijn erg laag.........is dat normaal of ligt dat aan de jurk?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef PeRi het volgende:
Dit vind ik toch ook een behoorlijk tafelkleed.. Kirsten Dunst.
[ afbeelding ]
Heeft ze nou een soort Wolverine-gadget aan haar linkerhand??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:13 schreef rena het volgende:
Rihanna again. Haar stylist heeft echt geen smaak.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze gewoon geen bh draagt, dan krijg je dit effect ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Mijn god, haar borsten zijn erg laag.........is dat normaal of ligt dat aan de jurk?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:35 schreef karoltje het volgende:
[..]
Heeft ze nou een soort Wolverine-gadget aan haar linkerhand??
Valt wel mee eigenlijk. Het past toch ook mooi bij elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:17 schreef rena het volgende:
Avril Lavigne en haar hubby. Ze zal vast naar het strand gaan of zo, maar doe dan dat vest wat hoger dicht, dit ziet er debiel uit![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar dan hoef ik het toch niet mooi te vinden? Ik vind Avril d'r stijl echt afgezaagd worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk. Het past toch ook mooi bij elkaar.
bij madona was het podium en videoclip outfit ..... Lady Gaga is zeer consequent erin overal haar heel skuriele kleding, pruiken en brillen te dragen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:27 schreef karoltje het volgende:
Lady Gaga is juist superslim. Als beginnend artiest moet je wat om op te vallen en ziehier de publiciteit die ze ermee krijgt
. Madonna deed hetzelfde in de Eighties:
[ afbeelding ]
2de foto is Debra Messing ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Heide Klum? Dat is Debra Messing toch?
Dat was hun 5e huwelijksvieringquote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Aventura het volgende:
Seal
[ afbeelding ]
Heidi Klum
[ afbeelding ]
Seal en Heidi Klum
[ afbeelding ]
Tijdens een 'white trash' themafeest. Ofzo.
Het is volgens mij niet echt hetzelfde pakje, maar het staat even ordinair als indertijdquote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Cher (62) afgelopen week ik Las Vegas met: 'If i could turn back time'
Inderdaad:
[ afbeelding ]
Hoewel, toen was het ook al een vreselijk pakje.
Het is inderdaad lelijk, maar respect voor dat figuur (ook al zal ze heel wat aan de plastisch chirurg te danken hebben). Zo oud en dan nog zo'n lijfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet echt hetzelfde pakje, maar het staat even ordinair als indertijd
Inderdaad, niets dan respect daarvoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is inderdaad lelijk, maar respect voor dat figuur (ook al zal ze heel wat aan de plastisch chirurg te danken hebben). Zo oud en dan nog zo'n lijf(we laten het hoofd even buiten beschouwing)
Dat ziet er uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef rena het volgende:
Leighton Meester (Gossip Girl)
[ afbeelding ]
Oh dear..
Je zou haar er bijna voor op d'r gezicht meppen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef Étoile het volgende:
Het is overigens echt onvoorstelbaar hoe wanstaltig Rihanna zich kleedt. Heb je een figuur waar de halve wereld alleen van kan dromen, trek je dit soort monsterlijke dingen aan..
Kolere!quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kolere!
Is dit een moderne versie van Ria Valk's "Worstjes op mijn borstjes"?
Die is echt ergquote:
maar dan zou ik ze wel een maatje groter pakken zodat mijn tenen er niet uitstakenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat jurkje heeft iets, ik vind het totaal niet mooi maar toch moet ik blijven kijken![]()
...die schoenen vind ik wel gaaf, alleen ik zou dat soort schoenen gaaf vinden onder een simpele spijkerbroek met een zwart topje, en niet voor veel op te lopen
Spannende jurk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 06:59 schreef SEMTEX het volgende:
TV-presentratrice Kristy Gallagher
[ afbeelding ]
En 1990 is part of the 80's.. (1981-1990)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:Euhhh...dat is toch heel duidelijk de jean paul gaultier bustier die ze daar draagt en dat was ten tijde van de blonde ambition tour en dat was in 1990.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |