quote:[Singles] zijn (niet) allemaal vervangbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja!quote:
Jij editter!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja!Wacht dan, ik was aan het editten!
Ja weet ikquote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
ipv achter het behang.. nu achter de spoiler
Maar uh Djayzz.. dat is iets wat een (goede) vriend(in) doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Nee hoor, heel handigquote:Op woensdag 29 april 2009 14:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij editter!
Maar een spoilertag over jou heen lijkt me idd zeer verstandig
Je bent een lieve vriendin voor vencoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar uh Djayzz.. dat is iets wat een (goede) vriend(in) doet
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef djayzz het volgende:
Ja weet ik
Geslacht was in dit geval onbelangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
Je bent een lieve vriendin voor venco(denk ik...
)
quote:
Ik heb trouwens wel vrienden*-)quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geslacht was in dit geval onbelangrijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Puur op vriendschappelijk basis:quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
Je bent een lieve vriendin voor venco(denk ik...
)
Dat klinkt idd wel goedquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel vrienden*-)
Althans, ik vind mensen die met zijn 8-en 140km reizen om iemand na een break-up op te vrolijken wel vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Dat was inderdaad wel heel erg prettig. En ik heb ze nog wel leren kennen via mijn ex.quote:
Sinds mijn verjaardag idd.. stomme afstand ook! en drukke periodes en geen vakanties!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Puur op vriendschappelijk basis:![]()
En Cue heeft ook wel gelijk dat het bij vriendschap hoort, maar toch doet lang niet iedereen het zo. De ene zal daar meer tijd enzo voor nemen dan de ander. Ik ben zelf ook trouw in die dingen en zal doen wat ik kan.![]()
Ik zie Cue iig 9 mei weer, na 3 maanden ofzo.
Klopt, het geldt zeker lang niet voor iedereen.. Een vriendin van mij vindt bijvoorbeeld dat je best even mag zeuren over iets, maar dat het na een tijdje ook wel over moet zijn, terwijl ik tegen een andere vriendin zou mogen zeuren tot ik een ons weegquote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Puur op vriendschappelijk basis:![]()
En Cue heeft ook wel gelijk dat het bij vriendschap hoort, maar toch doet lang niet iedereen het zo. De ene zal daar meer tijd enzo voor nemen dan de ander. Ik ben zelf ook trouw in die dingen en zal doen wat ik kan.![]()
Ik zie Cue iig 9 mei weer, na 3 maanden ofzo.
Zolang ze er maar voor je zijn, ongeacht aan welke kant ze staan.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel heel erg prettig. En ik heb ze nog wel leren kennen via mijn ex.
Ze stonden allemaal achter mij, en niet achter haar besluit. Dat gaf ook wel een fijn gevoel
3 maanden...gek he dat het al zolang is! En dan te bedenken wat er ondertussen al gebeurd is.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinds mijn verjaardag idd.. stomme afstand ook! en drukke periodes en geen vakanties!
Je hebt me net leren kennen en nu doe je al zo?quote:
Het is soms wel afhankelijk waarover het gaat. En tegen de ene persoon kan ik heel goed over werk/school/vriendloos zijn zeuren. En tegen de ander gaat het weer over andere dingen. Hahah .quote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, het geldt zeker lang niet voor iedereen.. Een vriendin van mij vindt bijvoorbeeld dat je best even mag zeuren over iets, maar dat het na een tijdje ook wel over moet zijn, terwijl ik tegen een andere vriendin zou mogen zeuren tot ik een ons weegMensen mogen tegen mij ook zeuren tot ze een ons wegen...
Jeej, tof!
Ik ken je inderdaad amper.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt me net leren kennen en nu doe je al zo?
Maar goed dat we geen relatie hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinds mijn verjaardag idd.. stomme afstand ook! en drukke periodes en geen vakanties!
Je hebt er nu het abonnement voorquote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
3 maanden...gek he dat het al zolang is! En dan te bedenken wat er ondertussen al gebeurd is.![]()
Wordt jij zo'n vriendin die ik om de 3 maanden eens zie?Smsen is het middel!
Dat zou ellendig zijn geweest..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar goed dat we geen relatie hebben.![]()
Dat klopt, heb ik ook inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is soms wel afhankelijk waarover het gaat. En tegen de ene persoon kan ik heel goed over werk/school/vriendloos zijn zeuren. En tegen de ander gaat het weer over andere dingen. Hahah .
Vaker is gewenst maar soms kan het gewoon niet. Heb wel vanaf september weer school ipv stage. Kan ik weer eens eerder jouw kant op.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt er nu het abonnement voor![]()
dat zou wel een mooi beginstreven zijn vind ik.. al is vaker natuurlijk gewenst.. maar we kunnen niet alles hebben
We zouden kapot gaan van verdriet.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou ellendig zijn geweest..
Lang leven het vrijgezelle bestaan
Welkom terugquote:
En?quote:
Ik heb er zowaar 1 bijna afquote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik moet er echt ff vandoor. Ff pinnen voor rijles om half 5 en ik blijf voorlopig weg. Ik doe weer bijna niets aan stageopdrachten.![]()
Doei allemaal!
Pils = bier, maar bier is niet per sé pils.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
Is het pils of bier?
Dé stelling voor een lang en gezellig weekend!
Idd.. doe ik ook maar niet aanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
We zouden kapot gaan van verdriet.![]()
Liefde op afstand lijkt me sowieso niets.
Ok, gelukkig dat het niet iets heel ernstig en onbekends is verder. Succes iigquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb een bloeddruk van 120/65 en volgens de dokter kan dat het niet zijn en gooit hij het gelijk op het afbouwen van medicijnen.... wel apart want mijn bloeddruk is normaal 120/80... nu wachten tot ik mijn supervisor spreek (hopelijk belt hij me vandaag) en dan zien we wel weer verder
Is dat een stelling?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Ofresca het volgende:
Teennagels zijn ook weer gelakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat een stelling?Nee, een feit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KZ, ik heb niet heel veel van meegekregen, maar het viel allemaal mee dus?
Heb je er één?quote:
Nopquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
geen stelling...
wel iets om aan te vullen!
ik begin
Je weet dat je hier te vaak komt,
1: Als kentekens met bepaalde combo's je aan Fok! doen denken (KF, KZ, JB)
Ben blijkbaar minder fokgerelateerd dan jijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar misschien iets anders?
dat je mensen hoort praten envoor je ziet bijvoorbeeld
Ben je zo met Fok bezig dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
2: Als je My Active Topics in je favorieten balk hebt staan, en [Singles] altijd bovenaan hebt staan.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
geen stelling...
ik begin
Hahaha heb je daar last vanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
geen stelling...
ik begin
3. Als fok-forum ingesteld staat als je startpaginaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
2: Als je My Active Topics in je favorieten balk hebt staan, en [Singles] altijd bovenaan hebt staan.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben aan het afbouwen van anti depressiva en me neuroloog vond mijn bloeddruk 1,5 week geleden al wat laag en nu heb ik sinds gister last van duizeligheid en een zwaar maar tegelijk licht hoofd.... volgens de doc komt het inderdaad van het afkicken van mijn anti depressiva maar wilde het uitsluiten dat het idd niet echt een te laag bloed druk is (al is hij voor mij doen wel wat aan de lage kant)quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, een feit.![]()
KZ, ik heb niet heel veel van meegekregen, maar het viel allemaal mee dus?
Die staat naast my active topics in mijn favorietenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3. Als fok-forum ingesteld staat als je startpagina
65 onderdruk is een beetje aan de lage kant, maar 120 bovendruk is gewoon goed hoor. Onderdruk is iets belangrijker, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ben aan het afbouwen van anti depressiva en me neuroloog vond mijn bloeddruk 1,5 week geleden al wat laag en nu heb ik sinds gister last van duizeligheid en een zwaar maar tegelijk licht hoofd.... volgens de doc komt het inderdaad van het afkicken van mijn anti depressiva maar wilde het uitsluiten dat het idd niet echt een te laag bloed druk is (al is hij voor mij doen wel wat aan de lage kant)
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
geen stelling...
ik begin
quote:
toen ik net aant lunchen was bij de kfc stond er een KF voor me en toen dacht ik aan fok jaquote:
KF is in your mindquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
toen ik net aant lunchen was bij de kfc stond er een KF voor me en toen dacht ik aan fok ja
120 is goed dat weet ik... heb al zooo vaak mijn bloeddruk moeten laten weten... bij onderdruk is het normaal bij volwassenen als het tussen de 60 en de 80 ligt. (volgens internet haha) mja zoals ik zei... bloeddruk is toch echt 15 punten gedaald mja dat wil niet bij hem doordringen dus we wachten wel ff af hoe het gaat de komende dagen... als ik op de grond donder ging het niet goedquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
65 onderdruk is een beetje aan de lage kant, maar 120 bovendruk is gewoon goed hoor. Onderdruk is iets belangrijker, dat dan weer wel.
Doctor dawg ladies and gentlemen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
65 onderdruk is een beetje aan de lage kant, maar 120 bovendruk is gewoon goed hoor. Onderdruk is iets belangrijker, dat dan weer wel.
Mijn initialen zijn TS. Denk voortaan maar aan mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]Guilty
Als ik het laatst bij een oplegger die ik bij me had waar het kenteken eindigde op TS. Toen dacht ik:"Hé! "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
* Belsezar gooit shotgun naar Rivalquote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
KF is in your mind![]()
Ik dacht wel aan mijn eigen nickname toen ik zaterdag door Amsterdam liep en voorbij een KFC liep
als ik het bij KFC zelf ga krijgen dan pak ik de auto richting Hoorn en sloop ik daar een kuDkotertjequote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik dacht wel aan mijn eigen nickname toen ik zaterdag door Amsterdam liep en voorbij een KFC liep
Wat is er met al die wapens vandaagquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar gooit shotgun naar Rival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Iemand die me bijstaat in deze zware tijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar gooit shotgun naar Rival
Aber naturlichquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand die me bijstaat in deze zware tijden
Officieel is de ideale bloeddruk 110/70 (als ik me niet vergis). Maar het is afhankelijk van stressniveau, gewicht, medicatie, lichamelijke inspanning, en ik ben vast nog wel wat dingen vergeten.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
120 is goed dat weet ik... heb al zooo vaak mijn bloeddruk moeten laten weten... bij onderdruk is het normaal bij volwassenen als het tussen de 60 en de 80 ligt. (volgens internet haha) mja zoals ik zei... bloeddruk is toch echt 15 punten gedaald mja dat wil niet bij hem doordringen dus we wachten wel ff af hoe het gaat de komende dagen... als ik op de grond donder ging het niet goed
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb niks van al die dingen. Ik ben normaal
Omdat je liever nog even op Fok! zit ?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik mag nu al naar huis !!!
Ik blijf alleen nog even een half uur
Daar gaat onze hoop in bange dagenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er met al die wapens vandaag!!
Zegt iemand die bij de landmacht gaat
oh wat is normaal als je licht te slapen?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Officieel is de ideale bloeddruk 130/70 (als ik me niet vergis). Maar het is afhankelijk van stressniveau, gewicht, medicatie, lichamelijke inspanning, en ik ben vast nog wel wat dingen vergeten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn initialen zijn TS. Denk voortaan maar aan mij.
Ben nog even iemand aan het helpen, maar hij zit een beetje vastquote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je liever nog even op Fok! zit ?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar gaat onze hoop in bange dagen![]()
![]()
Harder trekkenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben nog even iemand aan het helpen, maar hij zit een beetje vast
Geen idee. Zal vast wel iets lager liggen ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh wat is normaal als je licht te slapen?
Dat is toch veel minder?
20 om 10?
quote:
Als ik klaar ben met werken ga ik toch echt liever eerst naar huis en dan verder Fok!ken, weet niet hoe het met KF zitquote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je liever nog even op Fok! zit ?
Ik moest eigenlijk tot half 9quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met werken ga ik toch echt liever eerst naar huis en dan verder Fok!ken, weet niet hoe het met KF zit
Je shirts in je man-bag zijn al op ?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
![]()
![]()
Ik ben er al vanaf 9 uur mee bezig, ik word er een beetje gestoord van onderhand
Zweet me ook nog eens helemaal de klote in dit overhemd!!
Thuis gelaten vandaag, en het shirt wat ik eronder heb zitten ik XL én valt heel groot, dus laat hem maar aan...quote:
je was toch bezig met een installatie over 345 servers?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:![]()
![]()
Ik ben er al vanaf 9 uur mee bezig, ik word er een beetje gestoord van onderhand
Ik heb alleen mijn shirt van hoe we verkleed waren met carnaval dit jaarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ieder jaar loop ik weer tegen het probleem aan dat ik niets in de kleur oranje heb. Vanavond zal ik ook wel weer een hoop commentaar krijgen
Hebben het nu alleen tot een losse pc gelaten...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
je was toch bezig met een installatie over 345 servers?![]()
en TMI
Je hebt toch een extra shirt en deo in je Guido-schoudertas??quote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:![]()
![]()
quote:
Te veel informatiequote:Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben het nu alleen tot een losse pc gelaten...
Eerst een maand testen
Daarna op 8 servers
Wat is TMI ?
Je gaat toch naar mijn stadje toe? kan je vast wel wta op de vrijmarkt kopen ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ieder jaar loop ik weer tegen het probleem aan dat ik niets in de kleur oranje heb. Vanavond zal ik ook wel weer een hoop commentaar krijgen
Pff, mag ik mijn saaie baan aub even 1x interessant laten lijkenquote:
Ik heb alleen één of ander T-shirt (quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je gaat toch naar mijn stadje toe? kan je vast wel wta op de vrijmarkt kopen ofzo(dies voor mijn deur, kan je gelijk op de koffie
)
TMI = To much information, over dat zweet ging datquote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Pff, mag ik mijn saaie baan aub even 1x interessant laten lijken?
Ik heb er net nog ff iets aangeschaftquote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
Het WK is pas volgend jaar, Nouk.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen één of ander T-shirt () met een tekst van Johan Cruijf erop. Ik ben toch verdomme geen kerel!
Vannacht ook?
Elk voordeel heeft zijn nadeel !quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen één of ander T-shirt () met een tekst van Johan Cruijf erop. Ik ben toch verdomme geen kerel!
Vannacht ook?
Dat shirt is van het EK inderdaadquote:
Nee, een anderequote:
quote:
ze zijn nu al aan het opbouwen dus ik gok dat ze er vnacht ook nog zitten jaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vannacht ook?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt toch een extra shirt en deo in je Guido-schoudertas??
Nog 2quote:
Ik nu ook, wou al weg maar altijd op het laatst komt er weer werk.quote:
ajb geen dramaqueen... je bent toch geen relnicht? ofwel?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 2
Save me! SAAAAVE ME! Ik ga hier doooooooooohooohoooooodddd!!!
...........
*hangt de dramaqueen uit*
Wel dusquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ajb geen dramaqueen... je bent toch geen relnicht? ofwel?
maar jij bent al uit de kast, jou pesten we er niet meequote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij is best lief
Neuh. Somsquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ajb geen dramaqueen... je bent toch geen relnicht? ofwel?
*LOL*quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
maar jij bent al uit de kast, jou pesten we er niet mee
ga je pijpenkrullen laten zetten?quote:
daarom gaat ie ook naar de landmacht... om zijn tasje te compenseren met een stoere militaire uniformquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
maar jij bent al uit de kast, jou pesten we er niet mee
Zeg eens even.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga je pijpenkrullen laten zetten?
hij gaat niet naar de landmachtquote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom gaat ie ook naar de landmacht... om zijn tasje te compenseren met een stoere militaire uniform
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga je pijpenkrullen laten zetten?
zal er een paar voor je drinkenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat morgen gewoon braaf werken..
eej je moet er maar telkens opkomen op die grapjesquote:
Ik heb er ook 1 in legermotiefquote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom gaat ie ook naar de landmacht... om zijn tasje te compenseren met een stoere militaire uniform
doen dat ... wel de vrouwkes met rust laten hequote:
Dat zou jij wel leuk vinden he!quote:
Hoe kom je er op idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eej je moet er maar telkens opkomen op die grapjes
moet ik die wel voor je overlaten? wou ook die taak van jou op me nemenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
doen dat ... wel de vrouwkes met rust laten he
Nee van Shirley Temple krijg ik kiespijnquote:
coolquote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Maar di's degene die ik nu bij me heb:
[ afbeelding ]
Space Invaders
Goh, dat had ik al vanaf vanmorgen 8:30 niet meer...quote:
Ja, maar jij bent homo, jij mag dat.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij is best lief
Wat zit er bij jou in je man-bagquote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Maar di's degene die ik nu bij me heb:
[ afbeelding ]
Space Invaders
Tja, niet lekker gewerkt dan vandaag?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goh, dat had ik al vanaf vanmorgen 8:30 niet meer...
Maar bij Ang3l is 'ie wel ont-zet-tend stoer natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou in je man-bagextra t-shirt, vest , deo ?
Zeik niet, ik moet nog zeker 14 uur voor ik aan mijn Koninginnedagweekend kan beginnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 2
Save me! SAAAAVE ME! Ik ga hier doooooooooohooohoooooodddd!!!
...........
*hangt de dramaqueen uit*
Gewerkt? Oow ja, dát kwam ik hier doen vandaag!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, niet lekker gewerkt dan vandaag?
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou in je man-bagextra t-shirt, vest ,vaseline, deo ?
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewerkt? Oow ja, dát kwam ik hier doen vandaag!
[ afbeelding ]
Stom hè, dat vergeet ik nou íedere keer!quote:
Tis wat, het lijkt wel chronischquote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stom hè, dat vergeet ik nou íedere keer!
sorry voor de afleiding schatjequote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stom hè, dat vergeet ik nou íedere keer!
doerakjequote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sorry voor de afleiding schatje
zo onschuldig als dequote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat?
* de vermeende onschuld uithangt.
Zal ik 's ff kijken?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou in je man-bagextra t-shirt, vest , deo ?
Preciiiiies joh.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar bij Ang3l is 'ie wel ont-zet-tend stoer natuurlijk
Je hebt echt een Guido-tas.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik 's ff kijken?
Vandaag in de aanbieding:
Een haarstiekkie
Een haarband (WTF?!?!)
2 appels? Lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik 's ff kijken?
Vandaag in de aanbieding:
Een pen
Een appel
Een pakje zakdoekjes
Een strippie ibuprofen
Een strippie anti-kots pillen
Een pakje Norrit (denk nou niks verkeerds, ik was ziek van't weekend!)
Een plu
Labello
Mijn autosleutels
Mijn paspoort
Een appel
Een flesje ESPRIT Horizon
Een haarstiekkie
Een haarband (WTF?!?!)
Een broodtrommel, leeg inmiddels
Een fles jus, ook leeg nu
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt echt een Guido-tas.Zit er niet toevallig bruiningscreme, lipgloss en een eplieerapparaat in?
Ja 1 is er al op.quote:
sta eens op.. wie weet vinden we hem dan weerquote:Op woensdag 29 april 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 1 is er al op.
En een banaan zat er vanochtend ook in, maar die is op miraculeuze wijze verdwenen
Zeg Miss Open Deurquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sta eens op.. wie weet vinden we hem dan weer
KZ!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sta eens op.. wie weet vinden we hem dan weer
noemen jullie het nichten tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg Miss Open DeurWaarom denk je dat ik het zo omschreef?
Ik heb hem gewoon opgegeten heur
Nou is het welletjes hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
noemen jullie het nichten tegenwoordig zo?
Jeejquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Weekend!!!!![]()
Morgen flink feesten hier in de stad.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]Neeje! Bruiningscreme staat thuis in de kast, lipgloss heb ik niet (wel mascara, eyeliner, nagellak, oogschaduw.... ik was emo met carnaval
) en een epileerapparaat heb ik niet, wel een bodygroom
Wees niet bang, ik blijf wel van de mannen af.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
JeejPrettig weekend dan maar, En geen dingen doen die KZ ook niet zou doen.
Succesquote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik blijf wel van de mannen af.
Maar nu werken![]()
Mijn Koninginnenacht, wat doe je
I swallowed it wholequote:Op woensdag 29 april 2009 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
noemen jullie het nichten tegenwoordig zo?
Euhj! Die bruiningscreme gebruik ik al jaren niet meer (vast over de datum) ---> Heb een eigen zonnebank. Ik ben anders zo wit als een laken. Weet je hoe lelijk?! Wil niet zeggen dat ik zo bruin als een Guido ben!quote:
All rise.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euhj! Die bruiningscreme gebruik ik al jaren niet meer (vast over de datum) ---> Heb een eigen zonnebank. Ik ben anders zo wit als een laken. Weet je hoe lelijk?! Wil niet zeggen dat ik zo bruin als een Guido ben!![]()
Die make-up was puur en alleen voor carnaval. Ik ben niet zo'n nicht die make-up draagt.![]()
Die bodygrroom... ja sorry, wat is er aantrekkelijk aan een pak shag onder je armen en tussen je benen? Niks dus. Da's gewoon ook niks Guido's![]()
Your Honour! I REST MY CASE!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Weekend!!!!![]()
Morgen flink feesten hier in de stad.
Ga je met je vriendje?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef rival het volgende:
Oe eindelijk kaartjes voor 538, VIP op museumplein!
maar slechts 2, dus verder zoeken voor meer
ik heb iig een planning voor Qday
Mijn advocaat adviseert me voorlopog ff m'n waffel te houdenquote:
Laterquote:
op Koninginnenacht is het hier gewoon stervensdruk en schuiffel je door de menigte. Daar heb ik geen zin in.quote:
Ik heb geen idee, ik ga naar Den Haag, zal het ook wel erg zijn. Andere optie was A'dam, net zo erg, net als overdagquote:Op woensdag 29 april 2009 16:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
op Koninginnenacht is het hier gewoon stervensdruk en schuiffel je door de menigte. Daar heb ik geen zin in.
Morgen komt er een groep van 6 man/vrouw deze kant op. Als het goed gaat staan we dan lekker in het zonnetje uit ons dak te gaan.
Nog 8 min!!!quote:
Nog 20 minutenquote:
en dan verlaat je mequote:
Hier in Eindhoven staat het morgen vol met allerlei podia e.d. , veelal techno, trance, Drumm & Bass.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ga naar Den Haag, zal het ook wel erg zijn. Andere optie was A'dam, net zo erg, net als overdag![]()
Sounds good!
Relaxquote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven staat het morgen vol met allerlei podia e.d. , veelal techno, trance, Drumm & Bass.
Morgen is het hier the place to be qua electronische muziek.
En het is allemaal op max 10 min lopen van m,n huis.![]()
doei chickie van mequote:
O je gata ook naar Eindhoven?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven staat het morgen vol met allerlei podia e.d. , veelal techno, trance, Drumm & Bass.
O je houdt ook van electronische muziek?quote:Morgen is het hier the place to be qua electronische muziek.
O.... je woont ook in 't centrum....quote:En het is allemaal op max 10 min lopen van m,n huis.![]()
Neen ik ben te tof om haar te delenquote:
Egoist!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen ik ben te tof om haar te delen
maken jullie maar lekker ruziequote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen ik ben te tof om haar te delen
jij rent met het bot erm nouk weg??quote:
Hooguit met een boner!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij rent met het bot erm nouk weg??
quote:
Elke dag is Q-day voor mij!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga ervandoor, genoeg geweest op kantoor!
FIjne avond mensen en als ik jullie niet meer spreek fijne Q-day morgen!![]()
wel als jullie ruzie makenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij rent met het bot erm nouk weg??
Je weel wel dat je ze nu honden noemt he!quote:
die weten wel raad met mijn bonerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weel wel dat je ze nu honden noemt he!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:33 schreef Ofresca het volgende:
Thuis thuis.
Ik heb ook geen lang weekend.
* Knuffelzacht moet morgen weer om 6:45 in de trein zitten....dus ben wel in de stad maar dan in mijn bedjequote:Op woensdag 29 april 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
Heb koninginnenach! Jij ook nog in de stad KZ?
Ik ben in jouw stad!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
Heb koninginnenach! Jij ook nog in de stad KZ?
altijd positief inzienquote:Op woensdag 29 april 2009 17:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja maar 2x de helft is toch weer 1?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
2: Als je My Active Topics in je favorieten balk hebt staan,
Venco!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik heb een hele reeks favorieten.
![]()
* vencodark is weer terug.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik heb een hele reeks favorieten.
![]()
* vencodark is weer terug.
nu nog in mijn bedquote:
Volgens mij had jij al eens spekkies in jouw bed gehadquote:
ik heb nog nooit spekkies in mijn bed gehad!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij had jij al eens spekkies in jouw bed gehad
Hè bah. Wat vervelend voor je.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:58 schreef halfbearad het volgende:
Beuh, koninginnenacht.
Dat betekent weer veel lawaai, en pissende/brakende mensen in de straat. Denk dat ik maar wat ga rondbanjeren want slapen gaat denk ik niet.
Doe je oordoppen in...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:58 schreef halfbearad het volgende:
Beuh, koninginnenacht.
Dat betekent weer veel lawaai, en pissende/brakende mensen in de straat. Denk dat ik maar wat ga rondbanjeren want slapen gaat denk ik niet.
Nog nooit een zak spekkies in bed gehadquote:Op woensdag 29 april 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb nog nooit spekkies in mijn bed gehad!
Is dit een uitnodiging voor fok!kers?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar weer een keer ga drinken.Eindhoven koninginnenacht. Witte Dame.
Kom je naar Eindhoven dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging voor fok!kers?
Da's een aardige, maar er staat zo'n podium met een flinke installatie opgesteld op het pleintje verderop. Dat dreunt zo lekker door weet je.quote:
1,5 week nog... Gevoel is weg, lust is gebleven. Dus we zullen zienquote:
Deja vu.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1,5 week nog... Gevoel is weg, lust is gebleven. Dus we zullen zien.
Als je het eerder had gezegd, had ik het overwogen. Nu heb ik plannenquote:
Is dit niet snel genoeg dan? Ik weet ook pas net dat ik ga.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het eerder had gezegd, had ik het overwogen. Nu heb ik plannen
Nu moet zij nog meewerken :p. Maar strijdplan ligt klaar.quote:
Haha, wist ook net pas dat ik vanavond maar ga stappen. Als ik niet ga komt het wel bij mij naar binnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Is dit niet snel genoeg dan? Ik weet ook pas net dat ik ga.
Nee blijkbaar dus niet, aangezien ik al plannen hebquote:Op woensdag 29 april 2009 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Is dit niet snel genoeg dan? Ik weet ook pas net dat ik ga.
Heb je je vriendin meegenomen in je strijdplan?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu moet zij nog meewerken :p. Maar strijdplan ligt klaar.
Lijkt geweldig joh, er dichtbij wonen! Alle ramen open, vrienden op bezoek, drank. Leuk feestje!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, wist ook net pas dat ik vanavond maar ga stappen. Als ik niet ga komt het wel bij mij naar binnen.
Volgens mij is zij het object van bestorming van het strijdplan.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je je vriendin meegenomen in je strijdplan?
Plannen zijn er om gewijzigd te worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee blijkbaar dus niet, aangezien ik al plannen heb
niet samen met jouquote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog nooit een zak spekkies in bed gehad
Jij kent Joe duidelijk niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Volgens mij is zij het object van bestorming van het strijdplan.
Kan het prima alleen af...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je je vriendin meegenomen in je strijdplan?
Zoveel luitjes ken ik niet in de buurt.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt geweldig joh, er dichtbij wonen! Alle ramen open, vrienden op bezoek, drank. Leuk feestje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef dawg het volgende:
Ik kan er niet op! Wat is het?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Denk trouwens niet dat mijn vriendinnetjes dat op prijs stellenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Plannen zijn er om gewijzigd te worden.
Oh. Jammer hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Denk trouwens niet dat mijn vriendinnetjes dat op prijs stellen
Valt me tegenquote:
Fotoooooooooooooo!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef djayzz het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken of er in denbosch nog wat boeiends te beleven valt.
En ik heb mijn haartjes korter
Ludootjequote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
¡Hola!
Kreeg zojuist te horen dat het stekker uit het project getrokken wordt waar ik nu op werk...
Hopelijk kunnen ze me nog even ergens anders kwijt, anders moet ik veel verder gaan fietsen naar m'n werk.
Ludo!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
¡Hola!
Kreeg zojuist te horen dat het stekker uit het project getrokken wordt waar ik nu op werk...
Hopelijk kunnen ze me nog even ergens anders kwijt, anders moet ik veel verder gaan fietsen naar m'n werk.
Is goed voor de conditie.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
¡Hola!
Want?quote:
Afgezien van dat werk, prima hoor!quote:
Noukster!quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef dawg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor! Lekker cabrio weer hequote:Op woensdag 29 april 2009 18:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgezien van dat werk, prima hoor!Met jou ook?
vind ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep!
Volgens mij staat korter haar jou trouwens prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |