quote:[Singles] zijn (niet) allemaal vervangbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja!quote:
Jij editter!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja!Wacht dan, ik was aan het editten!
Ja weet ikquote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
ipv achter het behang.. nu achter de spoiler
Maar uh Djayzz.. dat is iets wat een (goede) vriend(in) doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Nee hoor, heel handigquote:Op woensdag 29 april 2009 14:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij editter!
Maar een spoilertag over jou heen lijkt me idd zeer verstandig
Je bent een lieve vriendin voor vencoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar uh Djayzz.. dat is iets wat een (goede) vriend(in) doet
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef djayzz het volgende:
Ja weet ik
Geslacht was in dit geval onbelangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
Je bent een lieve vriendin voor venco(denk ik...
)
quote:
Ik heb trouwens wel vrienden*-)quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geslacht was in dit geval onbelangrijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Puur op vriendschappelijk basis:quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
Je bent een lieve vriendin voor venco(denk ik...
)
Dat klinkt idd wel goedquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel vrienden*-)
Althans, ik vind mensen die met zijn 8-en 140km reizen om iemand na een break-up op te vrolijken wel vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Dat was inderdaad wel heel erg prettig. En ik heb ze nog wel leren kennen via mijn ex.quote:
Sinds mijn verjaardag idd.. stomme afstand ook! en drukke periodes en geen vakanties!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Puur op vriendschappelijk basis:![]()
En Cue heeft ook wel gelijk dat het bij vriendschap hoort, maar toch doet lang niet iedereen het zo. De ene zal daar meer tijd enzo voor nemen dan de ander. Ik ben zelf ook trouw in die dingen en zal doen wat ik kan.![]()
Ik zie Cue iig 9 mei weer, na 3 maanden ofzo.
Klopt, het geldt zeker lang niet voor iedereen.. Een vriendin van mij vindt bijvoorbeeld dat je best even mag zeuren over iets, maar dat het na een tijdje ook wel over moet zijn, terwijl ik tegen een andere vriendin zou mogen zeuren tot ik een ons weegquote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Puur op vriendschappelijk basis:![]()
En Cue heeft ook wel gelijk dat het bij vriendschap hoort, maar toch doet lang niet iedereen het zo. De ene zal daar meer tijd enzo voor nemen dan de ander. Ik ben zelf ook trouw in die dingen en zal doen wat ik kan.![]()
Ik zie Cue iig 9 mei weer, na 3 maanden ofzo.
Zolang ze er maar voor je zijn, ongeacht aan welke kant ze staan.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel heel erg prettig. En ik heb ze nog wel leren kennen via mijn ex.
Ze stonden allemaal achter mij, en niet achter haar besluit. Dat gaf ook wel een fijn gevoel
3 maanden...gek he dat het al zolang is! En dan te bedenken wat er ondertussen al gebeurd is.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinds mijn verjaardag idd.. stomme afstand ook! en drukke periodes en geen vakanties!
Je hebt me net leren kennen en nu doe je al zo?quote:
Het is soms wel afhankelijk waarover het gaat. En tegen de ene persoon kan ik heel goed over werk/school/vriendloos zijn zeuren. En tegen de ander gaat het weer over andere dingen. Hahah .quote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, het geldt zeker lang niet voor iedereen.. Een vriendin van mij vindt bijvoorbeeld dat je best even mag zeuren over iets, maar dat het na een tijdje ook wel over moet zijn, terwijl ik tegen een andere vriendin zou mogen zeuren tot ik een ons weegMensen mogen tegen mij ook zeuren tot ze een ons wegen...
Jeej, tof!
Ik ken je inderdaad amper.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt me net leren kennen en nu doe je al zo?
Maar goed dat we geen relatie hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinds mijn verjaardag idd.. stomme afstand ook! en drukke periodes en geen vakanties!
Je hebt er nu het abonnement voorquote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
3 maanden...gek he dat het al zolang is! En dan te bedenken wat er ondertussen al gebeurd is.![]()
Wordt jij zo'n vriendin die ik om de 3 maanden eens zie?Smsen is het middel!
Dat zou ellendig zijn geweest..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar goed dat we geen relatie hebben.![]()
Dat klopt, heb ik ook inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is soms wel afhankelijk waarover het gaat. En tegen de ene persoon kan ik heel goed over werk/school/vriendloos zijn zeuren. En tegen de ander gaat het weer over andere dingen. Hahah .
Vaker is gewenst maar soms kan het gewoon niet. Heb wel vanaf september weer school ipv stage. Kan ik weer eens eerder jouw kant op.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt er nu het abonnement voor![]()
dat zou wel een mooi beginstreven zijn vind ik.. al is vaker natuurlijk gewenst.. maar we kunnen niet alles hebben
We zouden kapot gaan van verdriet.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou ellendig zijn geweest..
Lang leven het vrijgezelle bestaan
Welkom terugquote:
En?quote:
Ik heb er zowaar 1 bijna afquote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik moet er echt ff vandoor. Ff pinnen voor rijles om half 5 en ik blijf voorlopig weg. Ik doe weer bijna niets aan stageopdrachten.![]()
Doei allemaal!
Pils = bier, maar bier is niet per sé pils.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
Is het pils of bier?
Dé stelling voor een lang en gezellig weekend!
Idd.. doe ik ook maar niet aanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
We zouden kapot gaan van verdriet.![]()
Liefde op afstand lijkt me sowieso niets.
Ok, gelukkig dat het niet iets heel ernstig en onbekends is verder. Succes iigquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb een bloeddruk van 120/65 en volgens de dokter kan dat het niet zijn en gooit hij het gelijk op het afbouwen van medicijnen.... wel apart want mijn bloeddruk is normaal 120/80... nu wachten tot ik mijn supervisor spreek (hopelijk belt hij me vandaag) en dan zien we wel weer verder
Is dat een stelling?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Ofresca het volgende:
Teennagels zijn ook weer gelakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat een stelling?Nee, een feit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KZ, ik heb niet heel veel van meegekregen, maar het viel allemaal mee dus?
Heb je er één?quote:
Nopquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
geen stelling...
wel iets om aan te vullen!
ik begin
Je weet dat je hier te vaak komt,
1: Als kentekens met bepaalde combo's je aan Fok! doen denken (KF, KZ, JB)
Ben blijkbaar minder fokgerelateerd dan jijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar misschien iets anders?
dat je mensen hoort praten envoor je ziet bijvoorbeeld
Ben je zo met Fok bezig dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
2: Als je My Active Topics in je favorieten balk hebt staan, en [Singles] altijd bovenaan hebt staan.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
geen stelling...
ik begin
Hahaha heb je daar last vanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
geen stelling...
ik begin
3. Als fok-forum ingesteld staat als je startpaginaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
2: Als je My Active Topics in je favorieten balk hebt staan, en [Singles] altijd bovenaan hebt staan.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben aan het afbouwen van anti depressiva en me neuroloog vond mijn bloeddruk 1,5 week geleden al wat laag en nu heb ik sinds gister last van duizeligheid en een zwaar maar tegelijk licht hoofd.... volgens de doc komt het inderdaad van het afkicken van mijn anti depressiva maar wilde het uitsluiten dat het idd niet echt een te laag bloed druk is (al is hij voor mij doen wel wat aan de lage kant)quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, een feit.![]()
KZ, ik heb niet heel veel van meegekregen, maar het viel allemaal mee dus?
Die staat naast my active topics in mijn favorietenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3. Als fok-forum ingesteld staat als je startpagina
65 onderdruk is een beetje aan de lage kant, maar 120 bovendruk is gewoon goed hoor. Onderdruk is iets belangrijker, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ben aan het afbouwen van anti depressiva en me neuroloog vond mijn bloeddruk 1,5 week geleden al wat laag en nu heb ik sinds gister last van duizeligheid en een zwaar maar tegelijk licht hoofd.... volgens de doc komt het inderdaad van het afkicken van mijn anti depressiva maar wilde het uitsluiten dat het idd niet echt een te laag bloed druk is (al is hij voor mij doen wel wat aan de lage kant)
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
geen stelling...
ik begin
quote:
toen ik net aant lunchen was bij de kfc stond er een KF voor me en toen dacht ik aan fok jaquote:
KF is in your mindquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
toen ik net aant lunchen was bij de kfc stond er een KF voor me en toen dacht ik aan fok ja
120 is goed dat weet ik... heb al zooo vaak mijn bloeddruk moeten laten weten... bij onderdruk is het normaal bij volwassenen als het tussen de 60 en de 80 ligt. (volgens internet haha) mja zoals ik zei... bloeddruk is toch echt 15 punten gedaald mja dat wil niet bij hem doordringen dus we wachten wel ff af hoe het gaat de komende dagen... als ik op de grond donder ging het niet goedquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
65 onderdruk is een beetje aan de lage kant, maar 120 bovendruk is gewoon goed hoor. Onderdruk is iets belangrijker, dat dan weer wel.
Doctor dawg ladies and gentlemen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
65 onderdruk is een beetje aan de lage kant, maar 120 bovendruk is gewoon goed hoor. Onderdruk is iets belangrijker, dat dan weer wel.
Mijn initialen zijn TS. Denk voortaan maar aan mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]Guilty
Als ik het laatst bij een oplegger die ik bij me had waar het kenteken eindigde op TS. Toen dacht ik:"Hé! "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
* Belsezar gooit shotgun naar Rivalquote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
KF is in your mind![]()
Ik dacht wel aan mijn eigen nickname toen ik zaterdag door Amsterdam liep en voorbij een KFC liep
als ik het bij KFC zelf ga krijgen dan pak ik de auto richting Hoorn en sloop ik daar een kuDkotertjequote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik dacht wel aan mijn eigen nickname toen ik zaterdag door Amsterdam liep en voorbij een KFC liep
Wat is er met al die wapens vandaagquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar gooit shotgun naar Rival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Iemand die me bijstaat in deze zware tijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar gooit shotgun naar Rival
Aber naturlichquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand die me bijstaat in deze zware tijden
Officieel is de ideale bloeddruk 110/70 (als ik me niet vergis). Maar het is afhankelijk van stressniveau, gewicht, medicatie, lichamelijke inspanning, en ik ben vast nog wel wat dingen vergeten.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
120 is goed dat weet ik... heb al zooo vaak mijn bloeddruk moeten laten weten... bij onderdruk is het normaal bij volwassenen als het tussen de 60 en de 80 ligt. (volgens internet haha) mja zoals ik zei... bloeddruk is toch echt 15 punten gedaald mja dat wil niet bij hem doordringen dus we wachten wel ff af hoe het gaat de komende dagen... als ik op de grond donder ging het niet goed
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb niks van al die dingen. Ik ben normaal
Omdat je liever nog even op Fok! zit ?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik mag nu al naar huis !!!
Ik blijf alleen nog even een half uur
Daar gaat onze hoop in bange dagenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er met al die wapens vandaag!!
Zegt iemand die bij de landmacht gaat
oh wat is normaal als je licht te slapen?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Officieel is de ideale bloeddruk 130/70 (als ik me niet vergis). Maar het is afhankelijk van stressniveau, gewicht, medicatie, lichamelijke inspanning, en ik ben vast nog wel wat dingen vergeten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn initialen zijn TS. Denk voortaan maar aan mij.
Ben nog even iemand aan het helpen, maar hij zit een beetje vastquote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je liever nog even op Fok! zit ?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar gaat onze hoop in bange dagen![]()
![]()
Harder trekkenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben nog even iemand aan het helpen, maar hij zit een beetje vast
Geen idee. Zal vast wel iets lager liggen ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh wat is normaal als je licht te slapen?
Dat is toch veel minder?
20 om 10?
quote:
Als ik klaar ben met werken ga ik toch echt liever eerst naar huis en dan verder Fok!ken, weet niet hoe het met KF zitquote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je liever nog even op Fok! zit ?
Ik moest eigenlijk tot half 9quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met werken ga ik toch echt liever eerst naar huis en dan verder Fok!ken, weet niet hoe het met KF zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |