Mijn initialen zijn TS. Denk voortaan maar aan mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]Guilty
Als ik het laatst bij een oplegger die ik bij me had waar het kenteken eindigde op TS. Toen dacht ik:"Hé! "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
* Belsezar gooit shotgun naar Rivalquote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
KF is in your mind![]()
Ik dacht wel aan mijn eigen nickname toen ik zaterdag door Amsterdam liep en voorbij een KFC liep
als ik het bij KFC zelf ga krijgen dan pak ik de auto richting Hoorn en sloop ik daar een kuDkotertjequote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik dacht wel aan mijn eigen nickname toen ik zaterdag door Amsterdam liep en voorbij een KFC liep
Wat is er met al die wapens vandaagquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar gooit shotgun naar Rival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Iemand die me bijstaat in deze zware tijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar gooit shotgun naar Rival
Aber naturlichquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand die me bijstaat in deze zware tijden
Officieel is de ideale bloeddruk 110/70 (als ik me niet vergis). Maar het is afhankelijk van stressniveau, gewicht, medicatie, lichamelijke inspanning, en ik ben vast nog wel wat dingen vergeten.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
120 is goed dat weet ik... heb al zooo vaak mijn bloeddruk moeten laten weten... bij onderdruk is het normaal bij volwassenen als het tussen de 60 en de 80 ligt. (volgens internet haha) mja zoals ik zei... bloeddruk is toch echt 15 punten gedaald mja dat wil niet bij hem doordringen dus we wachten wel ff af hoe het gaat de komende dagen... als ik op de grond donder ging het niet goed
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb niks van al die dingen. Ik ben normaal
Omdat je liever nog even op Fok! zit ?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik mag nu al naar huis !!!
Ik blijf alleen nog even een half uur
Daar gaat onze hoop in bange dagenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er met al die wapens vandaag!!
Zegt iemand die bij de landmacht gaat
oh wat is normaal als je licht te slapen?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Officieel is de ideale bloeddruk 130/70 (als ik me niet vergis). Maar het is afhankelijk van stressniveau, gewicht, medicatie, lichamelijke inspanning, en ik ben vast nog wel wat dingen vergeten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn initialen zijn TS. Denk voortaan maar aan mij.
Ben nog even iemand aan het helpen, maar hij zit een beetje vastquote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je liever nog even op Fok! zit ?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar gaat onze hoop in bange dagen![]()
![]()
Harder trekkenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben nog even iemand aan het helpen, maar hij zit een beetje vast
Geen idee. Zal vast wel iets lager liggen ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh wat is normaal als je licht te slapen?
Dat is toch veel minder?
20 om 10?
quote:
Als ik klaar ben met werken ga ik toch echt liever eerst naar huis en dan verder Fok!ken, weet niet hoe het met KF zitquote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je liever nog even op Fok! zit ?
Ik moest eigenlijk tot half 9quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met werken ga ik toch echt liever eerst naar huis en dan verder Fok!ken, weet niet hoe het met KF zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |