Tja, niet lekker gewerkt dan vandaag?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goh, dat had ik al vanaf vanmorgen 8:30 niet meer...
Maar bij Ang3l is 'ie wel ont-zet-tend stoer natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou in je man-bagextra t-shirt, vest , deo ?
Zeik niet, ik moet nog zeker 14 uur voor ik aan mijn Koninginnedagweekend kan beginnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 2
Save me! SAAAAVE ME! Ik ga hier doooooooooohooohoooooodddd!!!
...........
*hangt de dramaqueen uit*
Gewerkt? Oow ja, dát kwam ik hier doen vandaag!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, niet lekker gewerkt dan vandaag?
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou in je man-bagextra t-shirt, vest ,vaseline, deo ?
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewerkt? Oow ja, dát kwam ik hier doen vandaag!
[ afbeelding ]
Stom hè, dat vergeet ik nou íedere keer!quote:
Tis wat, het lijkt wel chronischquote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stom hè, dat vergeet ik nou íedere keer!
sorry voor de afleiding schatjequote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stom hè, dat vergeet ik nou íedere keer!
doerakjequote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sorry voor de afleiding schatje
zo onschuldig als dequote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat?
* de vermeende onschuld uithangt.
Zal ik 's ff kijken?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou in je man-bagextra t-shirt, vest , deo ?
Preciiiiies joh.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar bij Ang3l is 'ie wel ont-zet-tend stoer natuurlijk
Je hebt echt een Guido-tas.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik 's ff kijken?
Vandaag in de aanbieding:
Een haarstiekkie
Een haarband (WTF?!?!)
2 appels? Lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik 's ff kijken?
Vandaag in de aanbieding:
Een pen
Een appel
Een pakje zakdoekjes
Een strippie ibuprofen
Een strippie anti-kots pillen
Een pakje Norrit (denk nou niks verkeerds, ik was ziek van't weekend!)
Een plu
Labello
Mijn autosleutels
Mijn paspoort
Een appel
Een flesje ESPRIT Horizon
Een haarstiekkie
Een haarband (WTF?!?!)
Een broodtrommel, leeg inmiddels
Een fles jus, ook leeg nu
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt echt een Guido-tas.Zit er niet toevallig bruiningscreme, lipgloss en een eplieerapparaat in?
Ja 1 is er al op.quote:
sta eens op.. wie weet vinden we hem dan weerquote:Op woensdag 29 april 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 1 is er al op.
En een banaan zat er vanochtend ook in, maar die is op miraculeuze wijze verdwenen
Zeg Miss Open Deurquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sta eens op.. wie weet vinden we hem dan weer
KZ!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sta eens op.. wie weet vinden we hem dan weer
noemen jullie het nichten tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg Miss Open DeurWaarom denk je dat ik het zo omschreef?
Ik heb hem gewoon opgegeten heur
Nou is het welletjes hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
noemen jullie het nichten tegenwoordig zo?
Jeejquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Weekend!!!!![]()
Morgen flink feesten hier in de stad.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]Neeje! Bruiningscreme staat thuis in de kast, lipgloss heb ik niet (wel mascara, eyeliner, nagellak, oogschaduw.... ik was emo met carnaval
) en een epileerapparaat heb ik niet, wel een bodygroom
Wees niet bang, ik blijf wel van de mannen af.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
JeejPrettig weekend dan maar, En geen dingen doen die KZ ook niet zou doen.
Succesquote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik blijf wel van de mannen af.
Maar nu werken![]()
Mijn Koninginnenacht, wat doe je
I swallowed it wholequote:Op woensdag 29 april 2009 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
noemen jullie het nichten tegenwoordig zo?
Euhj! Die bruiningscreme gebruik ik al jaren niet meer (vast over de datum) ---> Heb een eigen zonnebank. Ik ben anders zo wit als een laken. Weet je hoe lelijk?! Wil niet zeggen dat ik zo bruin als een Guido ben!quote:
All rise.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euhj! Die bruiningscreme gebruik ik al jaren niet meer (vast over de datum) ---> Heb een eigen zonnebank. Ik ben anders zo wit als een laken. Weet je hoe lelijk?! Wil niet zeggen dat ik zo bruin als een Guido ben!![]()
Die make-up was puur en alleen voor carnaval. Ik ben niet zo'n nicht die make-up draagt.![]()
Die bodygrroom... ja sorry, wat is er aantrekkelijk aan een pak shag onder je armen en tussen je benen? Niks dus. Da's gewoon ook niks Guido's![]()
Your Honour! I REST MY CASE!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Weekend!!!!![]()
Morgen flink feesten hier in de stad.
Ga je met je vriendje?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef rival het volgende:
Oe eindelijk kaartjes voor 538, VIP op museumplein!
maar slechts 2, dus verder zoeken voor meer
ik heb iig een planning voor Qday
Mijn advocaat adviseert me voorlopog ff m'n waffel te houdenquote:
Laterquote:
op Koninginnenacht is het hier gewoon stervensdruk en schuiffel je door de menigte. Daar heb ik geen zin in.quote:
Ik heb geen idee, ik ga naar Den Haag, zal het ook wel erg zijn. Andere optie was A'dam, net zo erg, net als overdagquote:Op woensdag 29 april 2009 16:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
op Koninginnenacht is het hier gewoon stervensdruk en schuiffel je door de menigte. Daar heb ik geen zin in.
Morgen komt er een groep van 6 man/vrouw deze kant op. Als het goed gaat staan we dan lekker in het zonnetje uit ons dak te gaan.
Nog 8 min!!!quote:
Nog 20 minutenquote:
en dan verlaat je mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |