Thuis gelaten vandaag, en het shirt wat ik eronder heb zitten ik XL én valt heel groot, dus laat hem maar aan...quote:
je was toch bezig met een installatie over 345 servers?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:![]()
![]()
Ik ben er al vanaf 9 uur mee bezig, ik word er een beetje gestoord van onderhand
Zweet me ook nog eens helemaal de klote in dit overhemd!!
Ik heb alleen mijn shirt van hoe we verkleed waren met carnaval dit jaarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ieder jaar loop ik weer tegen het probleem aan dat ik niets in de kleur oranje heb. Vanavond zal ik ook wel weer een hoop commentaar krijgen
Hebben het nu alleen tot een losse pc gelaten...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
je was toch bezig met een installatie over 345 servers?![]()
en TMI
Je hebt toch een extra shirt en deo in je Guido-schoudertas??quote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:![]()
![]()
Ik ben er al vanaf 9 uur mee bezig, ik word er een beetje gestoord van onderhand
Zweet me ook nog eens helemaal de klote in dit overhemd!!
quote:
Te veel informatiequote:Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben het nu alleen tot een losse pc gelaten...
Eerst een maand testen
Daarna op 8 servers
Wat is TMI ?
Je gaat toch naar mijn stadje toe? kan je vast wel wta op de vrijmarkt kopen ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ieder jaar loop ik weer tegen het probleem aan dat ik niets in de kleur oranje heb. Vanavond zal ik ook wel weer een hoop commentaar krijgen
Pff, mag ik mijn saaie baan aub even 1x interessant laten lijkenquote:
Ik heb alleen één of ander T-shirt (quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je gaat toch naar mijn stadje toe? kan je vast wel wta op de vrijmarkt kopen ofzo(dies voor mijn deur, kan je gelijk op de koffie
)
TMI = To much information, over dat zweet ging datquote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Pff, mag ik mijn saaie baan aub even 1x interessant laten lijken?
Ik heb er net nog ff iets aangeschaftquote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
Het WK is pas volgend jaar, Nouk.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen één of ander T-shirt () met een tekst van Johan Cruijf erop. Ik ben toch verdomme geen kerel!
Vannacht ook?
Elk voordeel heeft zijn nadeel !quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen één of ander T-shirt () met een tekst van Johan Cruijf erop. Ik ben toch verdomme geen kerel!
Vannacht ook?
Dat shirt is van het EK inderdaadquote:
Nee, een anderequote:
quote:
ze zijn nu al aan het opbouwen dus ik gok dat ze er vnacht ook nog zitten jaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vannacht ook?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt toch een extra shirt en deo in je Guido-schoudertas??
Nog 2quote:
Ik nu ook, wou al weg maar altijd op het laatst komt er weer werk.quote:
ajb geen dramaqueen... je bent toch geen relnicht? ofwel?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 2
Save me! SAAAAVE ME! Ik ga hier doooooooooohooohoooooodddd!!!
...........
*hangt de dramaqueen uit*
Wel dusquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ajb geen dramaqueen... je bent toch geen relnicht? ofwel?
maar jij bent al uit de kast, jou pesten we er niet meequote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij is best lief
Neuh. Somsquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ajb geen dramaqueen... je bent toch geen relnicht? ofwel?
*LOL*quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
maar jij bent al uit de kast, jou pesten we er niet mee
ga je pijpenkrullen laten zetten?quote:
daarom gaat ie ook naar de landmacht... om zijn tasje te compenseren met een stoere militaire uniformquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
maar jij bent al uit de kast, jou pesten we er niet mee
Zeg eens even.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga je pijpenkrullen laten zetten?
hij gaat niet naar de landmachtquote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom gaat ie ook naar de landmacht... om zijn tasje te compenseren met een stoere militaire uniform
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga je pijpenkrullen laten zetten?
zal er een paar voor je drinkenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat morgen gewoon braaf werken..
eej je moet er maar telkens opkomen op die grapjesquote:
Ik heb er ook 1 in legermotiefquote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom gaat ie ook naar de landmacht... om zijn tasje te compenseren met een stoere militaire uniform
doen dat ... wel de vrouwkes met rust laten hequote:
Dat zou jij wel leuk vinden he!quote:
Hoe kom je er op idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eej je moet er maar telkens opkomen op die grapjes
moet ik die wel voor je overlaten? wou ook die taak van jou op me nemenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
doen dat ... wel de vrouwkes met rust laten he
Nee van Shirley Temple krijg ik kiespijnquote:
coolquote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Maar di's degene die ik nu bij me heb:
[ afbeelding ]
Space Invaders
Goh, dat had ik al vanaf vanmorgen 8:30 niet meer...quote:
Ja, maar jij bent homo, jij mag dat.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij is best lief
Wat zit er bij jou in je man-bagquote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Maar di's degene die ik nu bij me heb:
[ afbeelding ]
Space Invaders
Tja, niet lekker gewerkt dan vandaag?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goh, dat had ik al vanaf vanmorgen 8:30 niet meer...
Maar bij Ang3l is 'ie wel ont-zet-tend stoer natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou in je man-bagextra t-shirt, vest , deo ?
Zeik niet, ik moet nog zeker 14 uur voor ik aan mijn Koninginnedagweekend kan beginnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 2
Save me! SAAAAVE ME! Ik ga hier doooooooooohooohoooooodddd!!!
...........
*hangt de dramaqueen uit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |