Hier in Eindhoven staat het morgen vol met allerlei podia e.d. , veelal techno, trance, Drumm & Bass.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ga naar Den Haag, zal het ook wel erg zijn. Andere optie was A'dam, net zo erg, net als overdag![]()
Sounds good!
Relaxquote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven staat het morgen vol met allerlei podia e.d. , veelal techno, trance, Drumm & Bass.
Morgen is het hier the place to be qua electronische muziek.
En het is allemaal op max 10 min lopen van m,n huis.![]()
doei chickie van mequote:
O je gata ook naar Eindhoven?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven staat het morgen vol met allerlei podia e.d. , veelal techno, trance, Drumm & Bass.
O je houdt ook van electronische muziek?quote:Morgen is het hier the place to be qua electronische muziek.
O.... je woont ook in 't centrum....quote:En het is allemaal op max 10 min lopen van m,n huis.![]()
Neen ik ben te tof om haar te delenquote:
Egoist!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen ik ben te tof om haar te delen
maken jullie maar lekker ruziequote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen ik ben te tof om haar te delen
jij rent met het bot erm nouk weg??quote:
Hooguit met een boner!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij rent met het bot erm nouk weg??
quote:
Elke dag is Q-day voor mij!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga ervandoor, genoeg geweest op kantoor!
FIjne avond mensen en als ik jullie niet meer spreek fijne Q-day morgen!![]()
wel als jullie ruzie makenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij rent met het bot erm nouk weg??
Je weel wel dat je ze nu honden noemt he!quote:
die weten wel raad met mijn bonerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weel wel dat je ze nu honden noemt he!
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |