abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68466558
Hey mensen.

Ik heb afgelopen week iets ergs gedaan: Ik heb gezoend met een ander meisje

Het zat zo: Ik ben met een vriend uit gegaan en we zijn ontzettend dronken geweest.
We waren irritant en zaten te ouwehoeren met allerlei mensen.
Dus ook een paar meisjes.

Op een gegeven moment zit ik te zoenen met een bepaald meisje waar ik mee praatte. Ik kreeg een helder moment en besefte me dat ik dit echt niet kon maken waarop ik stopte.

De volgende dag had ik een fikse kater en een enorm schuldgevoel (eigen schuld).
Vanaf toen heb ik besloten dat deze fout nooit meer gemaakt zou worden. Ik haat vreemdgaan en zou gek worden als mijn vriendin dat zou doen. Een kennis van mij heeft dan wel een vriendin maar gaat vaker vreemd. Ik niet.. ik vind dat echt heel erg.. zo zit ik niet in elkaar.

Nu komt het: Ik heb met mezelf afgesproken dat ik nooit meer ga drinken (tot nu toe gelukt en dat gaat me absoluut helemaal lukken) omdat ik blijkbaar een onverantwoordelijke lul ervan wordt. Ik ben gek op mijn vriendin en die zoen van dat meisje betekende dan ook helemaal niets.
Ik heb een relatie van bijna 2 jaar met mijn huidige vriendin en het gaat hardstikke goed!: Goede sex, goed praten, mijn maatje door dik en dun etc. Zelf ben ik 21 jaar en heb ik verschillende relaties achter de rug maar geen een die zo ontzettend goed zit als deze.
Ik ben er ook van overtuigd dat wij altijd bij elkaar blijven. maar....

Ik word dus helemaal gek van mezelf door dat schuld gevoel! We hebben het wel eens over vreemdgaan gehad en zij zei dan altijd dat ze het meteen uit zou maken.
Het haar vertellen is dus geen optie omdat ik helemaal gek word als ik haar kwijt raak!
Toch heb ik oprecht spijt en wil ik alles doen om het goed te maken. Ik ben nu dus voorgoed gestopt met de drank en probeer haar steeds gelukkig te maken, maar als ze dan zegt hoe goed we het hebben, dan komt dat schuldgevoel in mij naar boven dat zegt dat ik het haar echt moet vertellen.

Ik wil haar dus geen pijn doen maar ik wil haar ook echt niet kwijt!

Wat zouden jullie doen? (graag serieuze reacties, Ik weet ook wel dat ik een eikel ben geweest en dat het niet meer terug te draaien valt en dat het mijn eigen schuld is.)
pi_68466604
Volgende week drink je weer, en ga je weer vreemd, sukkel.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_68466650
10 weesgegroetje
En verder je muil d'r over houden
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_68466678
als ik dat zo voelde dan had ik denk ik geen post gemaakt dat ik vette spijt had dumb ass
  PR/Manusje van alles dinsdag 28 april 2009 @ 17:24:29 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_68466679
Ja geef de drank maar weer de schuld
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_68466699
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef max_payne4 het volgende:
als ik dat zo voelde dan had ik denk ik geen post gemaakt dat ik vette spijt had dumb ass
denk je nou echt dat je nu nooit meer gaat drinken? En wat doe je dan als je vriendin je naar de reden vraagt?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_68466704
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Volgende week drink je weer, en ga je weer vreemd, sukkel.
hier reageerde ik op dus
pi_68466738
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Nu komt het: Ik heb met mezelf afgesproken dat ik nooit meer ga drinken (tot nu toe gelukt
Het is je al maximaal een week gelukt! Petje af hoor!

En verder: gewoon vertellen. Als jullie relatie goed zit, kunnen jullie dat ook wel hebben.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68466794
Ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar je moet het gewoon vertellen. Als je het niet doet word jij op een gegeven moment gek van het schuldgevoel en komt het ook niet goed. 't Vertrouwen is dan wel geschaad, maar dat kán goedkomen, als je maar genoeg geduld hebt en de relatie verder goed zit enzulks.
pi_68466802
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

denk je nou echt dat je nu nooit meer gaat drinken? En wat doe je dan als je vriendin je naar de reden vraagt?
Ja... Drank is een kut drugs.. (voor mij althans) Ik ben de laatste tijd steeds vaker dronken en drink ook steeds meer en werd steeds onverantwoordelijker. Ik heb wel eens gezegd dat ik niet meer drink wanneer ik een kater had. Maar nu heb ik echt iets ergs gedaan dat ik zeker weet dat ik dat nooit meer ga doen. Ik heb mijn vriendin verteld dat ik stop met de drank omdat ik mensen lastig viel en dus ongeveer dezelfde reden: Ik word er onverantwoordelijk van.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:27:55 #11
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_68466807
Be a man! Kortom, zwijgen tot het graf.

Nee, ik weet het niet. Je motieven om het te vertellen lijken meer met eigen schuldgevoel te maken te hebben..? Weet niet zeker of dat goed is, aan de andere kant, wat zijn dan wel de goeie motieven?

Dat ze zegt dat ze het meteen uit zou maken, dat hangt ervan af... Je hebt alleen gezoend en dat heb je afgekapt. Maar goed, heb je heel kort gezoend? Is zij begonnen? Of heb je na een half uur droogneuken op de wc bedacht dat het toch niet zo slim was? Weegt allemaal mee... Als ze echt van je houd wil ze je niet kwijt, maarja, dan voelt ze zich waarschijnlijk ook wel extra genaaid (vertrouwensbreuk). Kortom, bereid je maar voor op een tijd van mindere vreugde. Als het echt goed zit komt het wel goed.

BTW, drank als excuus voor het vreemdgaan is not done, is ook geen excuus. Ik ben zovaak dronken, ik zoen nooit met andere meisjes.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik begrijp de reactie.. Is ook mijn eigen schuld. Daarom neem ik nu ook het initiatief om niet meer te drinken.
Je snapt het nog steeds niet. Ook al ben je nog zo dronken, je hebt heus nog wel wat controle over je acties. Je had immers ook 'een helder moment' tijdens je dronkenschap. Kortom, je dronkenschap relateren aan je vreemdgaan is niet relevant.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:28:14 #12
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_68466815
Ik vind iemand een zoen geven niet echt vreemdgaan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_68466836
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik begrijp de reactie.. Is ook mijn eigen schuld. Daarom neem ik nu ook het initiatief om niet meer te drinken.
pi_68466863
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij dus wel, zijn vriendin ook blijkbaar. Wat doet jouw mening in dit specifieke geval ertoe?
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:30:50 #15
202348 Susi
Temple of Love
pi_68466903
Maar mensen hebben het dus gezien ?
pi_68466913
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
met de tong erbij.. Ja dat zie ik als vreemdgaan en vind ik erg.
Als mijn vriendin dat zou doen dan werd ik helemaal gek.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:32:34 #17
22085 kamikaze
Loyal to life
pi_68466961
je hebt het verneukt....

move on...
pi_68466977
quote:
Heel zwak idd.
pi_68466978
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Roa het volgende:
...

BTW, drank als excuus voor het vreemdgaan is not done, is ook geen excuus. Ik ben zovaak dronken, ik zoen nooit met andere meisjes.
Ik blijkbaar wel.. Een goede reden om te stoppen dus. Ik kan prima andere bepaalde drugs handelen zoals paddo's of weed maar drank dus blijkbaar niet. Daarom lijkt het mij gewoon zeer verstandig om te stoppen.. Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:34:21 #20
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_68467027
Niet vertellen.

Wees een man, en zet je over die schuldgevoelens heen. Met het vertellen help je helemaal niemand, ook jezelf niet.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_68467031
En nu? Wil je voor de rest van je leven bij haar leven met een leugen? Met je schuldgevoel dat je het verknald hebt? Ik zou het haar gewoon vertellen, zeggen dat je spijt hebt, etc. Als het een echte relatie is ben je oprecht eerlijk tegen elkaar.

Als het je zo hard aangrijpt dan ga je vanzelf eraan kapot en dan komt de waarheid toch wel boven tafel, hoe dan ook. Ik zou gewoon eerlijk tegen haar zijn.
pi_68467060
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Heel zwak idd.
..Ik zeg toch ook dat het een stomme fout was. En ik doe onverantwoorde dingen onder invloed van drank. Waarom kan ik drank dan niet als een schuldige aanwijzen? Het is pas zwak als ik daar dan niets aan doe en dat doe ik dus door te stoppen.
pi_68467092
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef max_payne4 het volgende:
Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.
Geef een vriend van je 50 euro om met haar te zoenen.
Dan staan jullie gelijk en is er geen reden voor wie dan ook om boos te zijn op de ander.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68467108
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef SharQueDo het volgende:
En nu? Wil je voor de rest van je leven bij haar leven met een leugen? Met je schuldgevoel dat je het verknald hebt? Ik zou het haar gewoon vertellen, zeggen dat je spijt hebt, etc. Als het een echte relatie is ben je oprecht eerlijk tegen elkaar.

Als het je zo hard aangrijpt dan ga je vanzelf eraan kapot en dan komt de waarheid toch wel boven tafel, hoe dan ook. Ik zou gewoon eerlijk tegen haar zijn.
Dat schuldgevoel is gewoon mijn terechte straf..
Had ik het maar niet moeten doen. Het enige wat ik kan doen is ervan leren en actie ondernemen om dit in het vervolg niet meer te doen.
pi_68467110
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

..Ik zeg toch ook dat het een stomme fout was. En ik doe onverantwoorde dingen onder invloed van drank. Waarom kan ik drank dan niet als een schuldige aanwijzen? Het is pas zwak als ik daar dan niets aan doe en dat doe ik dus door te stoppen.
Als je onverantwoorde dingen doet "onder invloed van drank" (wat volgens mij gewoon dikke bs is) dan zou ik toch maar eens nagaan of die vriendin van je het wel waard is. Of ik zou met een psycholoog gaan praten.
pi_68467150
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Verkeerd verwoord.. Het is MIJN schuld.. maar ik had het niet gedaan zonder de drank.. dat weet ik zeker
pi_68467263
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:36 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Als je onverantwoorde dingen doet "onder invloed van drank" (wat volgens mij gewoon dikke bs is) dan zou ik toch maar eens nagaan of die vriendin van je het wel waard is. Of ik zou met een psycholoog gaan praten.
En toch is het zo.. Ik drink de laatste tijd nooit nee ik ZUIP.. En de laatste 3 keer deed ik dingen die ik nooit zou doen: Glazen op de grond gooien, fietsen jatten en als klap op de vuurpijl: Ik ging verdomme vreemd. Voor mij een reden om te stoppen. Drank is blijkbaar zo geaccepteerd dat het onderschat wordt. Maar drank doet rare dingen met je hersenen hoor! Het is harddrugs.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:41:08 #28
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_68467292
Eens een vreemdganger altijd een vreemdganger
pi_68467301
En IK ben de verantwoordelijke daar wat mee te gaan doen. Nu ik nuchter nadenk kan ik dus besluiten om nooit meer te drinken.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:42:17 #30
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68467334
quote:
Dat dus.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_68467340
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Een vreemdganger die dat vaker doet toont neem ik aan niet zo openbaar zijn spijt en verteld niet dat hij een eikel is.
pi_68467356
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat dus.
Tis mijn schuld onder invloed van drank.
pi_68467366
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

En toch is het zo.. Ik drink de laatste tijd nooit nee ik ZUIP.. En de laatste 3 keer deed ik dingen die ik nooit zou doen: Glazen op de grond gooien, fietsen jatten en als klap op de vuurpijl: Ik ging verdomme vreemd. Voor mij een reden om te stoppen. Drank is blijkbaar zo geaccepteerd dat het onderschat wordt. Maar drank doet rare dingen met je hersenen hoor! Het is harddrugs.
Ik en mijn vrienden hebben ons vaak genoeg onder tafel gezopen, maar anderman's eigendommen vernielen of zelfs diefstal... Nee, NOOIT!

Ik denk dat je eerst eens maar bij jezelf na moet gaan hoe je in het leven staat. Als ik dit zo lees dan zul je toch aan jezelf moeten werken wil je ergens verder komen.
pi_68467380
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:
Een vreemdganger die dat vaker doet toont neem ik aan niet zo openbaar zijn spijt en verteld niet dat hij een eikel is.
Openbaar? Op Fok?
Openbaar zou pas zijn als je het je vriendin en je familie vertelt.
pi_68467412
Vertel het aan je vriendin. Ze zal het vast wel kunnen begrijpen.
En doe wat aan die taalfouten
pi_68467423
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Revolution-NL het volgende:
een vreemdganger zou er niet om janken.. Ik kan er wel om janken om wat ik heb gedaan. Kan je wel zeggen: be a man. Flikker op ik ben gewoon niet zo
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:44:38 #37
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_68467432
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

met de tong erbij.. Ja dat zie ik als vreemdgaan en vind ik erg.
Als mijn vriendin dat zou doen dan werd ik helemaal gek.
Haha, als je vriendin in de toekomst het een keer overkomt en het eerlijk opbiecht ben je echt een rotte hond als je ook maar een wenkbrauw optrekt
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:44:56 #38
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_68467441
Nee sukkel dat is geen schuld gevoel. Dat moet je vooral niet vertellen als het een eenmalige fout is. Je maakt meer kapot dan je lief is nu zit jij met de ellende als je het vertelt ben jij het kwijt en zit je vriendin met de ellende.
Nou dan ben je even eerlijk geweest. misschien vriendin kwijt etc. Daar wordt je ook niet blij van.

Wees een vent draag het als een vent.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:46:06 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_68467476
quote:

[..]

Op internet.

Je kunt beter spijt betuigen bij je vriendin en haar vertellen dat je een eikel bent.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_68467478
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Openbaar? Op Fok?
Openbaar zou pas zijn als je het je vriendin en je familie vertelt.
Heb het aan een maat van me verteld.
Ik zit er wel aan te denken om het haar te vertellen, ooit. Maar niet nu, ik wil haar gewoon niet kwijt man. Desnoods over 4 jaar pas als de relatie nog stabieler is.
  Forum Admin dinsdag 28 april 2009 @ 17:46:46 #41
35723 crew  GGMM
pi_68467497
Je hebt enorm veel spijt maar je vertelt je vriendin niks?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:46:59 #42
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68467511
haha uhu tuurlijk. Ik ben zovaak totaal lam door die kutdrankspelletjesdieikaltijdverlies maar vreemd gaan no way! Kutsmoes, dat weet je zelf ook.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_68467523
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik zit er wel aan te denken om het haar te vertellen, ooit. Maar niet nu, ik wil haar gewoon niet kwijt man. Desnoods over 4 jaar pas als de relatie nog stabieler is.
Dan weet je zeker dat het meteen over is, want dan is ze vier jaar lang voorgelogen.
pi_68467538
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Haha, als je vriendin in de toekomst het een keer overkomt en het eerlijk opbiecht ben je echt een rotte hond als je ook maar een wenkbrauw optrekt
Dan zou ik ook niet boos worden nee.. Dan staan we dus quitte.
pi_68467599
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Dan weet je zeker dat het meteen over is, want dan is ze vier jaar lang voorgelogen.
Dat dus.

Hoe dan ook, TS is fok!ked. Ik zou het je vriendin meteen vertellen, dan ben je tenminste eerlijk. Niet alleen tegenover haar, maar ook tegenover jezelf. En als ze het dan uitmaakt? Tsja, consequenties...
pi_68467625
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee sukkel dat is geen schuld gevoel. Dat moet je vooral niet vertellen als het een eenmalige fout is. Je maakt meer kapot dan je lief is nu zit jij met de ellende als je het vertelt ben jij het kwijt en zit je vriendin met de ellende.
Nou dan ben je even eerlijk geweest. misschien vriendin kwijt etc. Daar wordt je ook niet blij van.

Wees een vent draag het als een vent.
Dit zal dan blijkbaar wel moeten. Als ik haar maar gelukkig maak dan ga ik ervan uit dat het schuldgevoel wel zal slijten.
pi_68467658
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Dan zou ik ook niet boos worden nee.. Dan staan we dus quitte.
Knul, zo werkt het leven niet.
pi_68467692
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Dit zal dan blijkbaar wel moeten. Als ik haar maar gelukkig maak dan ga ik ervan uit dat het schuldgevoel wel zal slijten.
En dan leef jij je leven met een leugen? Zit je daar op te wachten? Er zwemmen wel meer visjes in de zee, hoor.
pi_68467693
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat dus.

Hoe dan ook, TS is fok!ked. Ik zou het je vriendin meteen vertellen, dan ben je tenminste eerlijk. Niet alleen tegenover haar, maar ook tegenover jezelf. En als ze het dan uitmaakt? Tsja, consequenties...
Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.
pi_68467702
Bekijk het eens vanuit een ander perspectief. Wat zou jij willen dat je vriendin zou doen als op dezelfde manier als jij was vreemdgegaan (dus later afgekapt, alleen gezoend, met drank)?

Ik persoonlijk zou echt wel willen dat mijn vriend het zou vertellen. Liever dat ik me nu kut zou voelen dan dat hij me een aantal jaar gelukkig zou maken, terwijl hij zelf ongelukkig is, en dat ik er dan later achter zou komen dat hij eigenlijk al die tijd toch best een belangrijk 'detail' heeft verzwegen. Dán zou ik me pas kut voelen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:53:20 #51
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_68467738
quote:
Hey mensen.

De volgende dag had ik een fikse kater en een enorm schuldgevoel (eigen schuld).
Vanaf toen heb ik besloten dat deze fout nooit meer gemaakt zou worden. Ik haat vreemdgaan en zou gek worden als mijn vriendin dat zou doen. Een kennis van mij heeft dan wel een vriendin maar gaat vaker vreemd. Ik niet.. ik vind dat echt heel erg.. zo zit ik niet in elkaar.

Voorzitter, mag ik even lachen? Meneer struisvogel zit na drie goudgele pretcilinders wel dégelijk zo in elkaar, waarvan akte. Terug naar de WVTTK gaarne..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:53:27 #52
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68467743
TS is slap, hij kiest voor de weg met het minste risico. Stoere man hoor, dingen uithalen maar consequenties aanvaarden ho maar
pi_68467752
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.
Als je haar gelukkig wilt houden ten koste van je eigen, dan moet je dat vooral doen. Ik zou het zelf niet doen, maar dat heb ik al twee keer verteld. Maar laat ik je er wel bij vertellen dat ik dat ZWAK vind, helemaal van een man. Zwak, zwak, zwak!

Success ermee. En hopen dat je er daadwerkelijk iets van geleerd hebt.
pi_68467762
quote:

[..]

Het is ook jóuw leven hoor, niet alleen dat van haar.
En haar er niet mee lastig vallen.. Serieus in wat voor grot leef jij?
Wees een vent en vertel het haar. Waarom vraag je hier in vredesnaam advies als je je keuze toch al hebt gemaakt?
pi_68467770
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ik sta in de avond
Op de rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
pi_68467777
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef L-IS het volgende:
TS is slap, hij kiest voor de weg met het minste risico. Stoere man hoor, dingen uithalen maar consequenties aanvaarden ho maar
Dat dus. Grow up.
pi_68467864
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En dan leef jij je leven met een leugen? Zit je daar op te wachten? Er zwemmen wel meer visjes in de zee, hoor.
Dat is gewoon mijn straf. Verdien ik gewoon..
Ik hoef haar er in ieder geval niet mee lastig te vallen, het is niet haar fout maar mijn fout. Aan mij de keuze om er iets mee te doen. En dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik doe nu wel meer voor de relatie en luister veel meer naar haar mening. En ik ben dus gestopt met de drank. Ondanks dat dit hetgene niet goed maakt, ben ik me er wel van bewust dat ik echt van haar houd en dat het echt een klote fout is. Ik denk dat dit wel even goed voor me is.
pi_68467872
quote:

[..]

dinsdag 28 april 2009 @ 17:57:40 #59
202348 Susi
Temple of Love
pi_68467888
quote:

[..]

Die je zelf naar binnen hebt laten lopen.
pi_68467889
Wat smerig dat je bent vreemdgegaan en nog smeriger dat je niet van plan bent het je vriendin te vertellen, in ieder geval voorlopig niet.
Je hebt o zo'n geweldige relatie dus ik snap niet dat je bent vreemdgegaan (ook al heb je zoveel gedronken). Je bent echt een enorme vieze hond als je het je vriendin niet vandaag nog vertelt. Jij hebt de smerige keuze gemaakt om vreemd te gaan, laat haar dan de keuze maken of ze nog bij je wil blijven of niet. Je hebt het verneukt, je vriendin heeft recht om dit te weten. Als het zo'n geweldige relatie is kun je het toch niet aan om je vriendin niets te zeggen en voor altijd hier over te liegen/het te verzwijgen?
Jij kunt wel blijven zeggen het is mijn eigen schuld dat ik voor altijd met dit schuldgevoel zit en dat je je vriendin er niet mee lastig wilt vallen maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je vriendin wilt het ook weten, geloof me. Het verzwijgen is nog veel erger. Echt als je het over vier jaar vertelt heb je kans dat ze nog kwader is. Wees een man, kom voor je fouten uit, verzwijg het niet.

Met heel veel geluk vergeeft ze het je maar ik hoop het niet.
pi_68467895
Les Excuses sont faits pour s'en servir.
Ik sta in de avond
En schouw in het Heelal
pi_68467921
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik hoef haar er in ieder geval niet mee lastig te vallen, het is niet haar fout maar mijn fout. Aan mij de keuze om er iets mee te doen. En dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik doe nu wel meer voor de relatie en luister veel meer naar haar mening. En ik ben dus gestopt met de drank. Ondanks dat dit hetgene niet goed maakt, ben ik me er wel van bewust dat ik echt van haar houd en dat het echt een klote fout is. Ik denk dat dit wel even goed voor me is.
Flikker toch op, je verdient dat je vriendin je heel hard een klap in je gezicht geeft omdat je zo'n lul bent. Nu gaat je vriendin denken dat jij een geweldig perfect vriendje bent terwijl dat absoluut niet zo is. Lekker is dat, go TS!
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:58:52 #63
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_68467927
quote:

[..]

Haha, prachtig. Haar gelukkig maken?! Simpel: trouw blijven. Epic fail Kortom: opbiechten en haar laten kiezen. Wellicht trekt ze de juiste conclusie en besluit ze gelukkig te worden met een ander. Slaag je uiteindelijk alsnog in je opzet, zij het dat je zelf geen deel meer uitmaakt van het geluk.

dinsdag 28 april 2009 @ 17:59:11 #64
202348 Susi
Temple of Love
pi_68467940
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik zou niet voor mijzelf instaan wat ik je aan zou doen als ik je vriendin was en je liegt eigenlijk jaren tegen me.
pi_68467950
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Susi het volgende:

[..]

Die je zelf naar binnen hebt laten lopen.
Neejoh, dat deden de kaboutertjes!
pi_68467992
TS, vind jij liegen niet vele vele vele malen erger dan vreemdgaan?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:01:21 #67
202348 Susi
Temple of Love
pi_68468018
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Da's waar ook. En die hielden stokjes erbij om de keel van ons aller TS open te spreiden
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:01:38 #68
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68468032
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef sopsop het volgende:
Wat smerig dat je bent vreemdgegaan en nog smeriger dat je niet van plan bent het je vriendin te vertellen, in ieder geval voorlopig niet.
Je hebt o zo'n geweldige relatie dus ik snap niet dat je bent vreemdgegaan (ook al heb je zoveel gedronken). Je bent echt een enorme vieze hond als je het je vriendin niet vandaag nog vertelt. Jij hebt de smerige keuze gemaakt om vreemd te gaan, laat haar dan de keuze maken of ze nog bij je wil blijven of niet. Je hebt het verneukt, je vriendin heeft recht om dit te weten. Als het zo'n geweldige relatie is kun je het toch niet aan om je vriendin niets te zeggen en voor altijd hier over te liegen/het te verzwijgen?
Jij kunt wel blijven zeggen het is mijn eigen schuld dat ik voor altijd met dit schuldgevoel zit en dat je je vriendin er niet mee lastig wilt vallen maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je vriendin wilt het ook weten, geloof me. Het verzwijgen is nog veel erger. Echt als je het over vier jaar vertelt heb je kans dat ze nog kwader is. Wees een man, kom voor je fouten uit, verzwijg het niet.

Met heel veel geluk vergeeft ze het je maar ik hoop het niet.
Amen!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_68468051
gvd ik ben er toch hardstikke bewust van dat het een smerige actie was?!
Naja het is allemaal 'wat ik zou doen' en blablabla maar jullie zitten niet in het zelfde schuitje!.

Jullie weten niet hoe het is en jullie weten niet wat ik voel.

Ik geef ontzettend veel om haar en om haar gelukkig te houden vertel ik het haar in eerste instantie niet. Maar aan de andere kant... misschien moet ik het toch maar doen Ik weet het gewoon niet
pi_68468068
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik nu stop
pi_68468121
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik blijkbaar wel.. Een goede reden om te stoppen dus. Ik kan prima andere bepaalde drugs handelen zoals paddo's of weed maar drank dus blijkbaar niet. Daarom lijkt het mij gewoon zeer verstandig om te stoppen.. Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.
Nou, dan is het dom. Mijn vriend weet dat ie redelijk roekeloos wordt als ie teveel alcohol opheeft, dus drinkt ie niet teveel. Misschien had je dat eerder moeten bedenken dan drank de schuld geven.

En sowieso, het is laf om het achter te houden voor je vriendin. Bah, als ik je vriendin was zou ik het direct uitmaken.
pi_68468138
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef Noortje. het volgende:
TS, vind jij liegen niet vele vele vele malen erger dan vreemdgaan?
nee.. Ik vind het erg dat ik haar pijn doe.. Dit wil ik gewoon niet doen. Voor de rest vind ik liegen wel erg maar zolang je er een ander pijn mee doet door de waarheid te vertellen denk ik dat je beter 1 x kan liegen
pi_68468139
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
Naja het is allemaal 'wat ik zou doen' en blablabla maar jullie zitten niet in het zelfde schuitje!.

Ik geef ontzettend veel om haar en om haar gelukkig te houden vertel ik het haar in eerste instantie niet. Maar aan de andere kant... misschien moet ik het toch maar doen Ik weet het gewoon niet
Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.
pi_68468143
quote:

Om haar gelukkig te houden vertel je het haar niet? Ik denk dat je haar gelukkiger maakt door het haar wel te vertellen, dan kan ze zelf de keuze maken om met een ontrouwe hond samen te leven of toch maar bij je weg te gaan.
Je maakt haar echt niet gelukkig door het te verzwijgen. Laat je ware aard zien grapjas.
pi_68468147
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

nee.. Ik vind het erg dat ik haar pijn doe.. Dit wil ik gewoon niet doen. Voor de rest vind ik liegen wel erg maar zolang je er een ander pijn mee doet door de waarheid te vertellen denk ik dat je beter 1 x kan liegen
Je liegt niet één keer, je liegt de rest van jullie relatie.
pi_68468165
quote:

[..]

Waarom denk je dat ik nu stop
Te laat schat.
pi_68468191
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.
Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?
pi_68468210
quote:

Je bent aan het treuzelen en rekken, wees nou toch eens recht voor de raap tegen je vriendin, als je het lef hebt om je vriendin te bedriegen dronken of niet, dan moet je maar ook het lef hebben om het haar te vertellen.
Ik sta in de avond
En schouw in het Heelal
  PR/Manusje van alles dinsdag 28 april 2009 @ 18:07:50 #79
Toezicht is gezond!
pi_68468221
Ja verpest je relatie nog verder joh en ben jij het wel waard dat jij haar nu zo kwetst?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_68468225
quote:

[..]

Ja, het is jouw fout, maar jouw vriendin heeft het recht om het te weten.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:08:12 #81
202348 Susi
Temple of Love
pi_68468229
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?
Gewoon, wat er gebeurd is.
Waarom zou je er om heen gaan lullen ?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:08:19 #82
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68468232
quote:

[..]

Zeggen dat je veel gedronken hebt en een meisje gezoend?
pi_68468254
quote:

[..]

Gewoon? Ik heb met een ander gezoend. En ga asjeblieft niet het excuus gebruiken dat je dronken was, want dat is zo zielig.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:09:03 #84
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_68468266
quote:

Jochie, ons een rotzorg, met je schuitje. Jij bent zo dom om vreemd te gaan. Al je praatjes, excuses en voornemens ten spijt blijf je gewoon een soepstengel. Je vriendin verdiende beter vanaf het moment dat jij je tong in een ander stak.

Je koos die avond voor jezelf (en alsjeblieft, ook als je lam bent zie je zo'n zoen echt wel aankomen) en door haar 'te beschermen' doe je dat eigenlijk nog steeds. In die zin is je houding heel erg egoïstisch. Als je echt zo overtuigd bent van jouw liefde, blabla - boehoe, dan vertel je het haar. Waarom? Het haar vertellen getuigt van meer respect en liefde dan het verzwijgen, en als allemaal het echt niet zo erg en bedoeld is, waarom zou je het dan in godsnaam niet vertellen? Daar heeft die liefde van je leven toch begrip voor?

dinsdag 28 april 2009 @ 18:09:25 #85
202348 Susi
Temple of Love
pi_68468279
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Gewoon? Ik heb met een ander gezoend. En ga asjeblieft niet het excuus gebruiken dat je dronken was, want dat is zo zielig.
Dat zéker.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:09:27 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468281
ik ga ook niet meer 'vreemd' sinds ik niet meer drink. sterker nog, ik neuk niet eens meer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68468292
okee dan.. Ik zie haar vanavond. Dan ga ik het maar vertellen..
pi_68468343
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Jochie, ons een rotzorg, met je schuitje. Jij bent zo dom om vreemd te gaan. Al je praatjes, excuses en voornemens ten spijt blijf je gewoon een soepstengel. Je vriendin verdiende beter vanaf het moment dat jij je tong in een ander stak.

Je koos die avond voor jezelf (en alsjeblieft, ook als je lam bent zie je zo'n zoen echt wel aankomen) en door haar 'te beschermen' doe je dat eigenlijk nog steeds. In die zin is je houding heel erg egoïstisch. Als je echt zo overtuigd bent van jouw liefde, blabla - boehoe, dan vertel je het haar. Waarom? Het haar vertellen getuigt van meer respect en liefde dan het verzwijgen, en als allemaal het echt niet zo erg en bedoeld is, waarom zou je het dan in godsnaam niet vertellen? Daar heeft die liefde van je leven toch begrip voor?
jullie hebben gelijk Ik vertel het haar vanavond
pi_68468344
Wees ook zo eerlijk om te zeggen dat je het achter gehouden hebt.
pi_68468363
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Wees ook zo eerlijk om te zeggen dat je het achter gehouden hebt.
Ik vertel haar gewoon precies wanneer het gebeurd is dus...
pi_68468383
TS wordt verstandig.
pi_68468391
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik vertel haar gewoon precies wanneer het gebeurd is dus...
Ja, dus weet ze ook dat je het achter gehouden hebt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:13:21 #93
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_68468413
En laat even weten hoe ze reageerde!
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_68468433
Brave TS!

Hou je ons even op de hoogte over hoe het afloopt?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:14:11 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468447
quote:

[..]

niet vertellen, wat ze hierboven ook zo lief mogelijk tegen je zeggen. ze naaien je nog harder dan jij je vriendin genaaid hebt. het zijn gewoon bloedhonden.

je hebt iemand anders gekust, geez fucking christ. wil je voor dat intermenselijke contact je relatie op het spel zetten.

denk je serieus dat jouw vriendin jouw eerlijkheid waardeerd? kom op man, dat wordt een brok constante twijfel. je doet haar meer pijn door het te zeggen, dan door dit miniscule uitstapje te vergeten. ik heb in je op gelezen dat vreemdgaan niet iets is wat jij doet, dus troost je met die gedachte.

niet zeggen
pi_68468454
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:12 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, dus weet ze ook dat je het achter gehouden hebt.
Maaaaaaaaaaaar wel goed dat hij het toch vertelt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:14:53 #97
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_68468469
Succes, TS.
En vergeet niet dat ze alle (ALLE) recht heeft om kwaad te worden, haar spullen te pakken en tijd nodig heeft om na te denken. Heb je aan jezelf te danken. Hopelijk ben je de volgende keer verstandiger.
(Un)masking for the greater good.
pi_68468476
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Jabberwocky het volgende:
En laat even weten hoe ze reageerde!
Als hij tenminste niet in het ziekenhuis beland.
Ik sta in de avond
En schouw in het Heelal
pi_68468483
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
blabla

niet zeggen
Flikker toch op, internetheld.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:16:30 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468532
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Flikker toch op, internetheld.
ik denk misschien nog wel meer aan de vriendin van ts, dan jullie met je goedbedoelde egotripperij. vertellen is alleen maar omdat je jezelf zo kut voelt. egoïsten.
pi_68468547
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:14 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maaaaaaaaaaaar wel goed dat hij het toch vertelt.
Ja! Maar hij kan het ook verdraaien en zeggen dat het gister is gebeurd.
pi_68468570
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk misschien nog wel meer aan de vriendin van ts, dan jullie met je goedbedoelde egotripperij. vertellen is alleen maar omdat je jezelf zo kut voelt. egoïsten.

Ik weet niet, ik heb liever dat mijn vriend eerlijk is dat ie met een ander gezoend heeft zodat ie zijn boeltje kan pakken, dan dat ik niet weet dat hij vreemd is gegaan en hij het misschien nog wel vaker doet.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:18:40 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468590
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik heb liever dat mijn vriend eerlijk is dat ie met een ander gezoend heeft zodat ie zijn boeltje kan pakken, dan dat ik niet weet dat hij vreemd is gegaan en hij het misschien nog wel vaker doet.
vreemdgaan? zoenen? ik vraag me af of je echt zo stoer bent als het gebeurd. ik hoef het niet te weten als mijn vriendin in een dronken bui een andere man heeft gezoend.
pi_68468614
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vreemdgaan? zoenen? ik vraag me af of je echt zo stoer bent als het gebeurd.
Ik ben niet stoer. Ik houd gewoonweg niet van liegen/dingen achterhouden. Zelfs als het mij raakt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:20:52 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468668
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik ben niet stoer. Ik houd gewoonweg niet van liegen/dingen achterhouden. Zelfs als het mij raakt.
ja tuurlijk. dit stelt toch allemaal geen ruk voor!

hij gaat zijn vriendin meer pijn doen dan zijn ego goedpraten.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:21:55 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68468702
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Dat somt alles op wat ik eerst wilde gaan zeggen.

Een beetje man vertelt het haar gewoon, en zoals eerder gezegd, niet het excuus dronken gebruiken .
pi_68468725
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Flikker op ik ben gewoon niet zo
Fout , zo ben je blijkbaar wel.
pi_68468732
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar met een ander zoenen tijdens een relatie stelt voor jou misschien geen reet voor, maar voor mij wel.
pi_68468778
Ik vind liegen echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan vreemdgaan in een dronken bui. Als je liegt weet je zeker dat je niet te vertrouwen bent, eenmalig zoenen als je dronken bent en het dan afkappen zou ik nog wel kunnen vergeven (denk ik). Als je blijft liegen doe je dat met je volle verstand, met teveel alcohol in je bloed zijn je remmingen wel lager (ja het blijft eigen schuld en eigen verantwoordelijkheid, maar je snapt mijn punt hopelijk).
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:24:50 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468793
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat somt alles op wat ik eerst wilde gaan zeggen.

Een beetje man vertelt het haar gewoon, en zoals eerder gezegd, niet het excuus dronken gebruiken .
wat ben jij voor persoon. alcohol is een goede reden. en een beetje man denkt aan zijn vriendin en vertelt het haar juist niet. het heeft geen zak met eerlijkheid te maken, maar alles met je daden niet aankunnen en dan daarna als een laffe hond je vriendin onzeker maken, je relatie op het spel zetten door een beetje de waarheid die je niet kan handelen delen met een ander zodat je smart niet zo groot is,.

een echte man! ga toch weg.
pi_68468809
quote:

[..]

Kijk! Nu ben je een echte man en hier heb ik respect voor. Gewoon eerlijk zijn tegenover haar en jezelf.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:25:36 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468823
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind liegen echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan vreemdgaan in een dronken bui. Als je liegt weet je zeker dat je niet te vertrouwen bent, eenmalig zoenen als je dronken bent en het dan afkappen zou ik nog wel kunnen vergeven (denk ik). Als je blijft liegen doe je dat met je volle verstand, met teveel alcohol in je bloed zijn je remmingen wel lager (ja het blijft eigen schuld en eigen verantwoordelijkheid, maar je snapt mijn punt hopelijk).
wat nou liegen? hoe kan je over iets liegen als ze het niet eens weet?
pi_68468840
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik zou haar inderdaad veel pijn doen door deze 'slip van de tong' waar overigens niks meer uit voortvloeide en welke ook niks meer betekende. Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen. Als zij vreemd zou gaan hoef ik het ook niet te weten idd. Sommige mensen hier zitten volgens mij gewoon te smullen van dat ik in de shit zit. Denk dat dat nog gemener en achterbakser is dan dat ik mij 'bewust' ben van mijn fout.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:26:25 #114
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68468847
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik zou het toch echt liever weten als m'n vriend met een ander had gezoend. Weet je tenminste waar je aan toe bent, dan het bv van een ander te moeten horen. Dit soort dingen komen altijd uit.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:26:26 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468849
ts, ik weet dat je toch naar die halfbakken mannen en onzekere vrouwen luistert. maar ik voorspel je dat het een heel domme fout is om het je vriendin te gaan vertellen. het middel is erger dan de kwaal.
pi_68468858
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat ben jij voor persoon. alcohol is een goede reden. en een beetje man denkt aan zijn vriendin en vertelt het haar juist niet. het heeft geen zak met eerlijkheid te maken, maar alles met je daden niet aankunnen en dan daarna als een laffe hond je vriendin onzeker maken, je relatie op het spel zetten door een beetje de waarheid die je niet kan handelen delen met een ander zodat je smart niet zo groot is,.

Jij bent iemand die je vriendin voor blijft liegen, jezelf voorliegt met het idee 'zo is het beter voor haar' en zo je schuldgevoel wegwuift? Een beetje vent laat aan zijn vriendin de keus of zij met iemand verder wil die vreemd is gegaan, in plaats van haar niet je ware aard te tonen.
pi_68468861
quote:

[..]

Zo, wat ben jij een pauper zeg; hoe je reageert in dit topic. Ik hoop echt voor je dat jij geen vriendin hebt, want die verdient vele malen beter dan jouw gezwets.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:28:02 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468903
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zou het toch echt liever weten als m'n vriend met een ander had gezoend. Weet je tenminste waar je aan toe bent, dan het bv van een ander te moeten horen. Dit soort dingen komen altijd uit.
nog zo'n pertinente onzin. ik ben in mijn leven heel erg vaak vreemd gegaan, soms ook een open relatie, maar dat wil niet elke vrouw, en ze zijn er nog nooit achtergekomen. echt onzin dat je dit zegt, je weet niet waar je het over hebt.
pi_68468915
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik zou haar inderdaad veel pijn doen door deze 'slip van de tong' waar overigens niks meer uit voortvloeide en welke ook niks meer betekende. Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen. Als zij vreemd zou gaan hoef ik het ook niet te weten idd. Sommige mensen hier zitten volgens mij gewoon te smullen van dat ik in de shit zit. Denk dat dat nog gemener en achterbakser is dan dat ik mij 'bewust' ben van mijn fout.
Zoals ik al vroeg, in wat voor grot leef jij? Ik heb een vriendin kapot zien gaan omdat ze een vriend had die meerdere malen vreemdging, denk je echt dat ik nou zit te smullen, omdat jij net zo'n lul bent als hij?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:28:26 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468916
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Zo, wat ben jij een pauper zeg; hoe je reageert in dit topic. Ik hoop echt voor je dat jij geen vriendin hebt, want die verdient vele malen beter dan jouw gezwets.
ik heb een vriendin. veel gehad ook.
pi_68468927
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Geloof me, we hebben het beste met jou en je vriendin voor. Zoals hier eerder al gezegd is, je hele relatie is een leugen als je dit al verzwijgt en consequent blijft/gaat liegen.
quote:
Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen.
pi_68468933
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nog zo'n pertinente onzin. ik ben in mijn leven heel erg vaak vreemd gegaan, soms ook een open relatie, maar dat wil niet elke vrouw, en ze zijn er nog nooit achtergekomen. echt onzin dat je dit zegt, je weet niet waar je het over hebt.
En er ook nog trots op zijn.
pi_68468951
quote:

[..]

Omdat je in geen één "relatie" eerlijk was en het daardoor niet lang uithield? Geen wonder.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:29:27 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468955
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Zoals ik al vroeg, in wat voor grot leef jij? Ik heb een vriendin kapot zien gaan omdat ze een vriend had die meerdere malen vreemdging, denk je echt dat ik nou zit te smullen, omdat jij net zo'n lul bent als hij?
je vergelijkt ts, die duidelijk niks van vreemdgaan moet hebben, met een man die constant vreemdgaat?
pi_68468960
quote:

[..]

Ik hoop dat ze snel inziet dat ze beter verdient dan zo'n respectloze teringlijer als jij.
  PR/Manusje van alles dinsdag 28 april 2009 @ 18:29:41 #126
Toezicht is gezond!
pi_68468965
Ik blijf het 'ik was dronken' argument maar matig vinden...

"ja ik had boodschappen gedaan en toen ging ik vreemd ;o dus nu doe ik geen boodschappen meer"
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:29:45 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468968
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Omdat je in geen één "relatie" eerlijk was en het daardoor niet lang uithield? Geen wonder.
huh?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:30:05 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468977
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

"ja ik had boodschappen gedaan en toen ging ik vreemd ;o dus nu doe ik geen boodschappen meer"
raak jij zo van de wereld als je boodschappen doet?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:30:25 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68468991
quote:

[..]

quote:

[..]

Hoe kan jij uberhaupt met jezelf leven?
pi_68468994
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Jij bent iemand die je vriendin voor blijft liegen, jezelf voorliegt met het idee 'zo is het beter voor haar' en zo je schuldgevoel wegwuift? Een beetje vent laat aan zijn vriendin de keus of zij met iemand verder wil die vreemd is gegaan, in plaats van haar niet je ware aard te tonen.
Die avond was niet mijn ware aard....
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:31:20 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469017
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze snel inziet dat ze beter verdient dan zo'n respectloze teringlijer als jij.
nou, nou wat een taal. met je mooie praatjes en je goede adviezen, je bent gewoon een hyena. ongevoelige kutsnol, als die taal dan toch wordt toegstaan.
  PR/Manusje van alles dinsdag 28 april 2009 @ 18:31:28 #132
Toezicht is gezond!
pi_68469026
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

raak jij zo van de wereld als je boodschappen doet?
Man je moest een weten Vorige week werd ik wakker bij de buurvrouw in bed! Maar zo ben ik normaal niet... dit was niet mijn ware aard.
pi_68469032
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je vergelijkt ts, die duidelijk niks van vreemdgaan moet hebben, met een man die constant vreemdgaat?
TS is toch vreemdgegaan? Die gozert ook.

Overigens was die vriendin van me achteraf maar wat blij dat haar vriend het haar meteen had vertelt, ook al had hij haar vakantie verpest. Toen ik vroeg of ze dan liever had gehad dat hij het haar na haar vakantie had vertelt zei ze dat ze dat al helemaal kut had gevonden omdat ze dan twee weken was voorgelogen.
pi_68469034
quote:

[..]

Eigenwaarde 0,0 en het IQ van een baksteen? Er nog mee lopen patsen ook. Vreendgaam is NIET stoer, en liegen HELEMAAL niet.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:31:44 #135
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68469042
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dus in principe TS met jou . Maar jij geeft er niet om (gevoelloze zak?), TS wel.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:31:45 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469043
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef GotC het volgende:

[..]

[..]

Hoe kan jij uberhaupt met jezelf leven?
ik ben eerlijk, iets waardoor ik mezelf in de spiegel kan aankijken.
pi_68469046
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

"Ik ging zo lopen en toen ging ik vreemd. Nu loop ik nooit meer. Nooooit meer."

Het lijkt me niet dat je "Ooooh. Ik heb gedronken ooooh. Oh er zit een tong in mijn mond. Oooh dat komt omdat ik heb gedronken."
Nee.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:32:57 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469105
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Dus in principe TS met jou . Maar jij geeft er niet om (gevoelloze zak?), TS wel.
je mag me noemen hoe je wil. maar idd ben ik wel ff iets verder gegaan dan ts. dus nee, ik vergelijk mezelf dan ook geen seconde met hem. ik geef een ander advies dan jullie met je ongevoelige vivagelul.
pi_68469137
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Die avond was niet mijn ware aard....
Je bent vreemdgegaan, je hebt enorm veel spijt, voelt je er kut over en je zult het nooit meer doen, maar je bent vreemdgegaan.
pi_68469152
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben eerlijk, iets waardoor ik mezelf in de spiegel kan aankijken.
Dat neemt niet weg dat je een gevoelloze zak bent die niets om relaties geeft. Dus hoe kun je überhaupt al durven TS advies te geven?

pi_68469154
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je mag me noemen hoe je wil. maar idd ben ik wel ff iets verder gegaan dan ts. dus nee, ik vergelijk mezelf dan ook geen seconde met hem. ik geef een ander advies dan jullie met je ongevoelige vivagelul.
Waarom zijn wij ongevoelig? Volgens mij ben jij juist degene die ongevoelig is.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:34:31 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469159
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef Noortje. het volgende:

[..]

TS is toch vreemdgegaan? Die gozert ook.

Overigens was die vriendin van me achteraf maar wat blij dat haar vriend het haar meteen had vertelt, ook al had hij haar vakantie verpest. Toen ik vroeg of ze dan liever had gehad dat hij het haar na haar vakantie had vertelt zei ze dat ze dat al helemaal kut had gevonden omdat ze dan twee weken was voorgelogen.
guttegut n=1 komt ff kijken. nou meid, geweldig argument.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:35:44 #143
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68469195
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Je bent vreemdgegaan, je hebt enorm veel spijt, voelt je er kut over en je zult het nooit meer doen, maar je bent vreemdgegaan.
Idd. Je kan allerlei excuses erbij verzinnen, but it happened. Klaar.
pi_68469207
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nee, jij loopt zinnige dingen te zeggen! _
pi_68469209
Ts, wat ben je nou voor een loser? Net had je besloten om het toch maar aan je vriendin te vertellen en na de reactie van een of andere kansloze fokker besluit je om het niet te vertellen? Ach ja eerlijkheid is niet meer van deze tijd, ik had het kunnen weten...

Ik hoop echt heel erg dat je vriendin er achter komt dat je zo'n klootzak bent geweest, je vriendin verdient echt beter. Je probeert je eigen hagje te redden met de woorden "het is beter voor haar dat ik het niet vertel, het stelde niks voor, ik zal haar alleen maar meer pijn doen" Het doet echt veel meer pijn dat je haar voorliegt, ook al weet ze het niet.
pi_68469216
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik heb jou er nog niets tegenin zien brengen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:36:22 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469229
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Waarom zijn wij ongevoelig? Volgens mij ben jij juist degene die ongevoelig is.
ik heb heel duidelijk uigelegd waarom dit zoentje van ts, waar ie zich voor schaamt en notabene dit topic aanmaakt en naar jullie goedbedoeldegelul wil luisteren, niet in verhouding staat met het leed wat hij zijn vriendin aandoet als hij het zegt. wat heeft het voor nut? gedeelde smart is halve smart? het is gewoon intens egoïstisch om het haar te vertellen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:36:35 #148
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469235
Ik heb niet heel het topic doorgelezen maar hoop dat je dit nog leest:

Luister NIET naar die wijven hier of verwijfde mannen. Vertel het gewoon NIET! Ik herhaal NIET!

Als jij toch weet dat je het nooit meer zal doen is het toch goed? Dat schuldgevoel is na een neukpartij of een kadootje ook wel over.

(zorg alleen dat niemand je gezien heeft)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_68469237
Als je niet tegen alcohol kan, drink het dan ook niet.

Of nog beter: zorg gewoon dat je geen vriend/vriendin hebt, kun je doen en laten wat je wil! Heb je uiteindelijk ook geen gezeik aan je kop over dat je bent vreemdgegaan in een dronken bui.
† The 3 Kings †
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:36:52 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469241
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik heb jou er nog niets tegenin zien brengen.
dan lees je erg slecht, nog slechter dan je schrijft.
pi_68469274
En as usual alleen mannen die zeggen dat TS het niet moet vertellen.
pi_68469294
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
Hé, en ik dan? Ik zeg juist dat hij het wel aan z'n vriendin moet vertellen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:39:06 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469304
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef sopsop het volgende:
Ts, wat ben je nou voor een loser? Net had je besloten om het toch maar aan je vriendin te vertellen en na de reactie van een of andere kansloze fokker besluit je om het niet te vertellen? Ach ja eerlijkheid is niet meer van deze tijd, ik had het kunnen weten...

Ik hoop echt heel erg dat je vriendin er achter komt dat je zo'n klootzak bent geweest, je vriendin verdient echt beter. Je probeert je eigen hagje te redden met de woorden "het is beter voor haar dat ik het niet vertel, het stelde niks voor, ik zal haar alleen maar meer pijn doen" Het doet echt veel meer pijn dat je haar voorliegt, ook al weet ze het niet.
weet je wat pas modern is? zoenen zien als vreemdgaan. echt, ik had meer verwacht van de huidige generatie pubers.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:39:51 #154
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469338
TS denk na! Je was dronken, je kon er niets aan doen. Gewoon je bek dicht houden.

Als je het vertelt heb je een kutgevoel EN een schuldgevoel.

BEK DICHTHOUDEN, PERIOD>
--------------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:40:08 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469352
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:38 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

jezus hetroseksueel, als dat geen neuken wordt...
pi_68469355
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:38 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik had het niet over de mannen die wel verstandig zijn.
pi_68469367
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Krentenbol. op 28-04-2009 19:12:25 (Hoeft niet.) ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:40:48 #158
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_68469377
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 18:36 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb niet heel het topic doorgelezen maar hoop dat je dit nog leest:

Luister NIET naar die wijven hier of verwijfde mannen. Vertel het gewoon NIET! Ik herhaal NIET!

Als jij toch weet dat je het nooit meer zal doen is het toch goed? Dat schuldgevoel is na een neukpartij of een kadootje ook wel over.

(zorg alleen dat niemand je gezien heeft)
De vriendin van de TS is anders ook een wijf. Als al die wijven hier zeggen dat ze 't zouden willen weten, hoe groot denk je dat de kans is dat zijn vriendin 't ook wil weten? Dat negeren en 't niet zeggen is niet meer dan het reinste egoïsme. Een slappe vent, dat is wat je dan bent.
(Un)masking for the greater good.
pi_68469379
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef DoimeN het volgende:
TS denk na! Je was dronken, je kon er niets aan doen.
OMG
Hoe oud ben je, 12?
pi_68469398
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maar dat stond er niet.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:41:23 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469402
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Krentenbol. op 28-04-2009 19:13:00 (Hier ook even weg.) ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:41:32 #162
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68469408
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Deze reactie wil ik toch nog effe naar boven halen.

Denk je dat de relatie nog stabieler zou moeten worden dan? T feit dat je vreemd bent gegaan zegt genoeg over je relatie. Alcohol of geen alcohol.
Vertel het haar nou maar gewoon, stel je voor dat ze erachter komt via iemand anders .

Heeft dat meisje waar je mee hebt gezoend nog contact oid gezocht trouwens?
pi_68469414
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weet je wat pas modern is? zoenen zien als vreemdgaan. echt, ik had meer verwacht van de huidige generatie pubers.
Wat doet dat er toe?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:41:42 #164
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469420
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
En nog wat fuck-up-by-women mannen.

Vrouwen die elkaar de hand boven het hoofd houden, maar daarna wel keihard haten op een verkeerd kleur rokje.
pi_68469427
quote:

[..]

Vrouwen uit '92 zijn gelukkig het verstandigst!
† The 3 Kings †
pi_68469440
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Maar dat stond er niet.
Er stond helemaal niets over die mannen.
pi_68469445
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef DoimeN het volgende:

[..]

En nog wat fuck-up-by-women mannen.

Vrouwen die elkaar de hand boven het hoofd houden, maar daarna wel keihard haten op een verkeerd kleur rokje.
Vrouwen
† The 3 Kings †
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:42:39 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469453
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Natalie het volgende:

[..]

De vriendin van de TS is anders ook een wijf. Als al die wijven hier zeggen dat ze 't zouden willen weten, hoe groot denk je dat de kans is dat zijn vriendin 't ook wil weten? Dat negeren en 't niet zeggen is niet meer dan het reinste egoïsme. Een slappe vent, dat is wat je dan bent.
jullie 'zeggen' dat jullie het willen weten, want dat staat in de viva, ik ken alleen maar tegenovergestelde verhalen.
pi_68469465
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Vrouwen uit '92 zijn gelukkig het verstandigst!
Ik spreek uit ervaring.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:43:07 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68469473
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef DoimeN het volgende:
TS denk na! Je was dronken, je kon er niets aan doen. Gewoon je bek dicht houden.
!!
pi_68469475
Ik Gebruik dronken niet als oorzaak.. Ik ben zelf de oorzaak door drank. IK had geen drank hoeven te nemen. Daar is het nu te laat voor, maar ik laat wel zien er iets van geleerd te hebben. Ik doe er iets mee wat niet iedereen doet. Ik ben bewust van mijn fout en wil er van leren. We zijn allemaal mensen en niemand is perfect toch? Zolang je maar leert van je fouten.

ten 2e Waarom kunnen ze wel zeggen dat mensen van paddo's denken te gaan vliegen en waarom kan ik van drank geen onverantwoordelijke lul worden? Tuurlijk kan dat wel. Drank is alleen maatschappelijk geaccepteerd. We denken allemaal dat drank niets doet en dat alles aan onszelf te wijten valt. Ik weet 100 procent dat het niet was gebeurt zonder drank. Aan mij de keuze om er iets mee te doen dus: Nooit meer drank.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:43:37 #172
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469501
quote:

[..]

OMG
Hoe oud ben je, 12?
Ouder + meer levenservaring. Just for your info.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:44:59 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68469550
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef max_payne4 het volgende:
Ik Gebruik dronken niet als oorzaak.. Ik ben zelf de oorzaak door drank. IK had geen drank hoeven te nemen. Daar is het nu te laat voor, maar ik laat wel zien er iets van geleerd te hebben. Ik doe er iets mee wat niet iedereen doet. Ik ben bewust van mijn fout en wil er van leren. We zijn allemaal mensen en niemand is perfect toch? Zolang je maar leert van je fouten.

ten 2e Waarom kunnen ze wel zeggen dat mensen van paddo's denken te gaan vliegen en waarom kan ik van drank geen onverantwoordelijke lul worden? Tuurlijk kan dat wel. Drank is alleen maatschappelijk geaccepteerd. We denken allemaal dat drank niets doet en dat alles aan onszelf te wijten valt. Ik weet 100 procent dat het niet was gebeurt zonder drank. Aan mij de keuze om er iets mee te doen dus: Nooit meer drank.
TS, effe een vraag.. Als je al eerder door alcohol gekke dingen hebt gedaan (fietsen stelen, dingen kapot maken etc), waarom ben je dan weer gaan drinken? Vond je toen al niet dat er een kleine grens overtreden was?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:45:02 #174
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469551
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik spreek uit ervaring.
16/17 jaar ga toch weg.

Gooi je leven weg, of ga zo'n wijvenblad lezen. Toekomstig pittig en kort kapsel
pi_68469555
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Ouder + meer levenservaring. Just for your info.
Bedankt, maar hoe kun je dan in vredesnaam zeggen dat als je dronken bent, je ineens geen verantwoordelijkheden meer hebt?

Als jij als vader van een kind, je kind in een dronken bui verrot slaat, zeg je dan later ook 'ja ik was dronken, ik kon het niet helpen!'?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:46:05 #176
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469596
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Bedankt, maar hoe kun je dan in vredesnaam zeggen dat als je dronken bent, je ineens geen verantwoordelijkheden meer hebt?

Als jij als vader van een kind, je kind in een dronken bui verrot slaat, zeg je dan later ook 'ja ik was dronken, ik kon het niet helpen!'?
Dit is wel een van de puikste vergelijkingen die ik heb gezien, chapeau!

pi_68469617
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:46 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt toch?

[ Bericht 6% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 28-04-2009 18:47:12 ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:46:52 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68469624
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Idd. Kennis van me heeft een 13 jarig jochie in een dronken bui doodgereden. Wat moet hij dan zeggen? Boehoe, ik was dronken, het is niet mijn schuld?
Ja, extreem voorbeeld, maar om effe in te zien dat alcohol niet een schuldmaker is, maar juist het persoon dat het drinkt .
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:47:16 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469635
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef max_payne4 het volgende:

ach man, ik weet niet beter dan dat ik vreemd ging als ik alcohol ophad. nu ik al een tijdje droog sta is die drang er niet meer. je denkt prima en scherp en vergeeft jezelf je eigen fouten ook wel misschien en je hebt een gevoel van: "dit mag nooit meer gebeuren".

zo zouden meer half-mannen in dit topic moeten denken. en dan heb ik het niet alleen over vreemdgaan. slappe jodokussen die gewoon niet kunnen omgaan met hun eigen fouten. en daardoor hun eigen vriendin, notabene, een kutgevoel aanpraten. lekker dan!
pi_68469649
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:46 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Maar er verder niet op inhoudelijk reageren omdat je niks te zinnigs zeggen hebt.

_!
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:48:18 #181
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469677
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:46 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt toch?
Ik snap je punt, maar je kind verrot slaan is volgens mij bij wet verboden en 'iets voor je vriendin verzwijgen' gebeurt eigenlijk iedere dag. Vandaar dat die vergelijking onzin is.
pi_68469705
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar je kind verrot slaan is volgens mij bij wet verboden en 'iets voor je vriendin verzwijgen' gebeurt eigenlijk iedere dag. Vandaar dat die vergelijking onzin is.
Daar ging het niet om, het ging om het feit dat je de drank de schuld geeft van een stomme daad die jouw eigen verantwoordelijkheid blijft, hoeveel drank je ook op hebt. Vergelijking is prima.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:49:37 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469717
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:46 schreef GotC het volgende:

[..]

Idd. Kennis van me heeft een 13 jarig jochie in een dronken bui doodgereden. Wat moet hij dan zeggen? Boehoe, ik was dronken, het is niet mijn schuld?
Ja, extreem voorbeeld, maar om effe in te zien dat alcohol niet een schuldmaker is, maar juist het persoon dat het drinkt .
met doodslag, moord of ieder ander ridicuul woord kan je vreemdgaan niet vergelijken.

de schuldvraag is er allang. de vraag is of het gedeeld moet worden met dierbaren.
pi_68469724
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef DoimeN het volgende:

[..]

En er worden geen kinderen mishandeld omdat het bij wet verboden is? Please.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:50:47 #185
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469749
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:47 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Maar er verder niet op inhoudelijk reageren omdat je niks te zinnigs zeggen hebt.

_!
Elke mongool met een aandachtsspanne van meer dan 3sec. kan zien dat dat een onzin vergelijking is. Tegen wie moet je verzwijgen dat je je kind in elkaar hebt geslagen?

Want daar gaat het hier om, iets verzwijgen van je vriendin. (wat iets kleins, imho, en nooit meer zal gebeuren.)

Daarnaast doe je mensen veel meer pijn door het te zeggen dan door het te verzwijgen. Als we alles in de wereld aan iedereen gingen vertellen, was het echt een kutwereld.
pi_68469762
Moeten die kutkinderen maar luisteren als ik ze vraag mn fles whisky aan te geven! Anders sla ik ze heus niet hoor !

Alcohol...maakt meer kapot dan je lief is!
† The 3 Kings †
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:52:19 #187
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469795
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En er worden geen kinderen mishandeld omdat het bij wet verboden is? Please.
En vreemdgaan wordt verzwegen omdat het legaal is? Please

Gewoon omdat het kan. Beter voor beiden.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:53:27 #188
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68469827
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met doodslag, moord of ieder ander ridicuul woord kan je vreemdgaan niet vergelijken.

de schuldvraag is er allang. de vraag is of het gedeeld moet worden met dierbaren.
Dat is voor iedereen persoonlijk.

Aan de ene kant: Vertellen. Vriendin zal het niet leuk vinden, misschien is relatie uit, maar beiden weten dan waar ze aan toe zijn.
Aan de andere kant: Niet vertellen. Vriendin zal nooit ergens vanaf weten, blissfully unaware. TS voelt zich schuldig, time will tell of het overgaat of niet. Iig, leugen is in het spel, TS is vreemdgegaan, gezoend met iemand anders.
Kans bestaat altijd dat vriendin erachter komt, dan is het alsnog over.
TS wil het ook wel over 4 jaar vertellen, als de relatie nog stabieler is ( ). Dan is het sowieso uit, vriendin is al 4 jaar voorgelogen zoals eerder gezegd.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:54:00 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469846
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:51 schreef TheSorrow het volgende:
Moeten die kutkinderen maar luisteren als ik ze vraag mn fles whisky aan te geven! Anders sla ik ze heus niet hoor !

Alcohol...maakt meer kapot dan je lief is!
hou eens op met dat extreme gelul in dit topic. zo maak je van een mug een olifant. en dat is precies wat er gaat gebeuren als ts zijn verhaaltje aan zijn vriendin vertelt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:54:43 #190
202348 Susi
Temple of Love
pi_68469876
Is het in jullie relatie verkering ook nooit ter sprake gekomen, áls ... ?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:55:09 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68469889
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef Susi het volgende:
Is het in jullie relatie ook nooit ter sprake gekomen, áls ...
TS heeft al gezegd dat vriendin het gelijk uit zou maken .
pi_68469920
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hou eens op met dat extreme gelul in dit topic. zo maak je van een mug een olifant. en dat is precies wat er gaat gebeuren als ts zijn verhaaltje aan zijn vriendin vertelt.
Gelukkig lul jij geen onzin hier, hou toch op man, met je voorwaardelijk
† The 3 Kings †
pi_68469929
Naja tuurlijk is dit een subjectief iets. Voor iedereen is het anders.
Ik voel me er kut onder maar ik ben wel blij dat ik dit vanuit verschillende perspectieven kan bekijken. Ik kies ervoor om het toch maar niet te vertellen. Zoals ik het nu zie weegt het inderdaad niet op tegen de schade die het veroorzaakt als ik het vertel.. Maar hey.. das mijn mening.

In ieder geval een bedankje aan de mensen die niet meteen bashten maar alleen hun zienswijze belichtten.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:57:15 #194
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68469942
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Precies, en allé vrouwen denken dat ze 'het' willen weten. Maar als je het dan verteld gaan ze door het lint. De enige conclusie daaruit mogelijk is dat ze het stiekem toch NIET willen weten.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:57:35 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68469953
Iig TS, mooie relatie heb je dan, als je niet eens alles aan de ander durft te vertellen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:59:00 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68469994
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat is voor iedereen persoonlijk.

Aan de ene kant: Vertellen. Vriendin zal het niet leuk vinden, misschien is relatie uit, maar beiden weten dan waar ze aan toe zijn.
Aan de andere kant: Niet vertellen. Vriendin zal nooit ergens vanaf weten, blissfully unaware. TS voelt zich schuldig, time will tell of het overgaat of niet. Iig, leugen is in het spel, TS is vreemdgegaan, gezoend met iemand anders.
Kans bestaat altijd dat vriendin erachter komt, dan is het alsnog over.
TS wil het ook wel over 4 jaar vertellen, als de relatie nog stabieler is ( ). Dan is het sowieso uit, vriendin is al 4 jaar voorgelogen zoals eerder gezegd.
ik denk dat je iets te veel schuld en veel te zwaar op zijn schouders legt.
ik zal het in het simpel uitleggen:

hij-heeft-dronken-gezoend-met-een-meisje-ohh-my-fucking-god-im-himmel.

ja, dat is na 4 jaar relatie wel het opbiechten waard... ja, dat is als hij het doet, na 4 jaar relatie ,wel een breuk waard.

"je hebt me altijd voorgelogen (vreemde woordkeuze eigenlijk, als je nooit iets gezegd hebt) nu hou ik niet meer van je, het is uit!"-boo-hooo.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:59:51 #197
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68470023
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Precies, en allé vrouwen denken dat ze 'het' willen weten. Maar als je het dan verteld gaan ze door het lint. De enige conclusie daaruit mogelijk is dat ze het stiekem toch NIET willen weten.
Ik wil het ook weten. Dan maar door het lint gaan.
Persoonlijk zou ik liever in een compleet eerlijke relatie zijn, dan een relatie wat niet écht een relatie is..
pi_68470059
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef GotC het volgende:
Iig TS, mooie relatie heb je dan, als je niet eens alles aan de ander durft te vertellen.
Dat betekend juist dat de relatie goed is voor mij... Ik wil haar niet kwijt. Snap dat dan. En ik wil ook het beste voor haar. period. Het is een foutje, zal nooit meer gebeurden klaar. Niet meer naar omkijken, ik voel me er kut onder en dat mag ook. Belangrijkste is dat ik er wat van heb geleerd..
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:00:54 #199
202348 Susi
Temple of Love
pi_68470060
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:55 schreef GotC het volgende:

[..]

TS heeft al gezegd dat vriendin het gelijk uit zou maken .
Weet hij dat of denkt hij dat ?
pi_68470070
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik liever in een compleet eerlijke relatie zijn, dan een relatie wat niet écht een relatie is..
True. Goed praten met elkaar over alles is toch wel de basis van een goede relatie?
† The 3 Kings †
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:02:07 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68470106
Mij lijkt het ook bovendien dat als er 1 vreemdgaat, er iets verandert in de relatie? Qua hoe degene doet die vreemd is gegaan etc?
Ik zou m'n vriend denk ik niet eens kunnen aankijken als ik was vreemdgegaan..
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:03:00 #202
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68470134
quote:

[..]

Ik denk dat je hier doelt op de vertrouwensband tussen jou en je vriend? Dat een relatie steeds meer drijft op leugens? De meeste jongens hebben geen schuldgevoel, je kan het ontkennen dat je het wel hebt. Maar het is gewoon aangepraat.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:03:23 #203
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68470152
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef Susi het volgende:

[..]

Weet hij dat of denkt hij dat ?
Uit de OP:
quote:

Ik word dus helemaal gek van mezelf door dat schuld gevoel! We hebben het wel eens over vreemdgaan gehad en zij zei dan altijd dat ze het meteen uit zou maken.
pi_68470174
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

"ja, maar viva en cosmo zeiden..."
idd
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:04:10 #205
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68470182
quote:

[..]

zo te lezen ben jij veel gekwetst geweest met relaties en mannen die vreemdgingen. dat is niet leuk en ik ben serieus. maar weet je wel zeker dat je elke keer weer die ellende wilde meemaken?

ik weet niet precies hoe oud jij bent, maar dit geldt dus voor alle vrouwen.

als je echt van niks doorhebt en je man/vriend geeft daar ook geen aanleiding toe -omdat het niks voorstelt in principe voor een man dan- waarom zou je het dan van zo'n zielige janzak, die het eigenlijk gewoon vertelt omdat ie er zelf niet mee kan omgaan, met zijn schuldgevoel, willen weten?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:04:47 #206
202348 Susi
Temple of Love
pi_68470203
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Uit de OP:
[..]

Oeh sorry
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:05:09 #207
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68470218
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

True. Goed praten met elkaar over alles is toch wel de basis van een goede relatie?
Idd, dat en vertrouwen. Vriendin van TS vertrouwt TS misschien blindelings, terwijl dit dus eigenlijk niet terecht is..
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier doelt op de vertrouwensband tussen jou en je vriend? Dat een relatie steeds meer drijft op leugens? De meeste jongens hebben geen schuldgevoel, je kan het ontkennen dat je het wel hebt. Maar het is gewoon aangepraat.
Idd, misschien kunnen mannen dat gevoel wel negeren (of uberhaupt niet hebben).. Dat kan ik niet weten
pi_68470222
Het is niet de TS. Het is niet de drank. Het is de warzone .

dinsdag 28 april 2009 @ 19:06:07 #209
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68470251
quote:

quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Dat betekend juist dat de relatie goed is voor mij... Ik wil haar niet kwijt. Snap dat dan. En ik wil ook het beste voor haar. period. Het is een foutje, zal nooit meer gebeurden klaar. Niet meer naar omkijken, ik voel me er kut onder en dat mag ook. Belangrijkste is dat ik er wat van heb geleerd..
Dus TS wat gaan we doen?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:06:19 #210
202348 Susi
Temple of Love
pi_68470260
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Voor mij wel in elk geval.

En TS heeft het al aan een maat verteld. Elke keer als hij die tegenkomt zal in elk geval dat verhaal weer door zijn kop spoken
pi_68470296
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Er is nog een andere conclusie mogelijk: dat ze gewoon niet hadden gewild dat hun vriend dat had gedaan, en dat ze daarom boos zijn. Ze worden niet boos omdat hun vriend het heeft verteld, maar omdat hun vriend is vreemdgegaan.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:07:45 #212
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68470311
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zo te lezen ben jij veel gekwetst geweest met relaties en mannen die vreemdgingen. dat is niet leuk en ik ben serieus. maar weet je wel zeker dat je elke keer weer die ellende wilde meemaken?

ik weet niet precies hoe oud jij bent, maar dit geldt dus voor alle vrouwen.

als je echt van niks doorhebt en je man/vriend geeft daar ook geen aanleiding toe -omdat het niks voorstelt in principe voor een man dan- waarom zou je dan zo'n zielige janzak, die het eigenlijk gewoon vertelt omdat ie er zelf niet mee kan omgaan, met zijn schuldgevoel, willen weten?
Ik ben nog nooit gekwetst met relaties oid, gelukkig. Wel vaak genoeg gezien om me heen, van mannen die constant vreemdgingen en vriendin had het niet door, tot mannen die hun vriendin sloegen. Beiden keren heb ik eventjes een gesprek gevoerd met de man in kwestie . Heb nog nooit meegemaakt dat de vrouw vreemdging, dus vanuit dat standpunt kan ik niks zeggen.

Ik ben 21, for your information .

Puur omdat ik een eerlijke relatie wil, niet een relatie waar de 1 vreemdgaat en het niet durft te vertellen .
pi_68470342
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

idd
Hieruit blijkt dat TS vrouwen niet snapt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:08:47 #214
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68470354
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Er is nog een andere conclusie mogelijk: dat ze gewoon niet hadden gewild dat hun vriend dat had gedaan, en dat ze daarom boos zijn. Ze worden niet boos omdat hun vriend het heeft verteld, maar omdat hun vriend is vreemdgegaan.
Nee die is er niet, want als hij het niet verteld had, was ze niet boos geworden...
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:08:54 #215
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68470359
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Hieruit blijkt dat TS vrouwen niet snapt.
Bij hem, een heul groot gedeelte van alle mannen
pi_68470400
Zo'n goede relatie en dan met een ander zoenen? Stakker.

Als je bij je vriendin wilt blijven zou ik het niet vertellen, als ik haar was zou ik je meteen de laan uitsturen!
pi_68470401
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Nee die is er niet, want als hij het niet verteld had, was ze niet boos geworden...
De oorzaak waarom ze boos wordt blijft het vreemdgaan en niet het vertellen dát hij vreemd is gegaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 28-04-2009 19:10:49 ]
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 19:11:07 #218
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68470447
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

schatje, ik moet je wat vertellen

hihi nee hoor
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_68470466
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:11 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ik had het gelezen honey.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:12:09 #220
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68470479
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef GotC het volgende:

[..]

Bij hem, een heul groot gedeelte van alle mannen
Dat is jullie mening denk ik. Maar begrijp het goed, ik ben fantastische vriend, alleen ik blijf wel gewoon normaal relativeren en helder nadenken. Dat betekent dat is de kosten tegen de baten afweeg.
'het doel de middelen heiligt' hoe je het ook wil noemen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:12:20 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68470486
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit gekwetst met relaties oid, gelukkig. Wel vaak genoeg gezien om me heen, van mannen die constant vreemdgingen en vriendin had het niet door, tot mannen die hun vriendin sloegen. Beiden keren heb ik eventjes een gesprek gevoerd met de man in kwestie . Heb nog nooit meegemaakt dat de vrouw vreemdging, dus vanuit dat standpunt kan ik niks zeggen.

Ik ben 21, for your information .

Puur omdat ik een eerlijke relatie wil, niet een relatie waar de 1 vreemdgaat en het niet durft te vertellen .
ja, ik snap dat je een pure relatie wilt, maar die heb ik ook gehad terwijl ik in dronkenschap vreemdging. ze hebben nooit iets doorgehad. het ging nooit uit daarom, en ook na de relatie nooit meer iets over gehoord.

misschien heb je verschillende mannen, dat zal zeker zo zijn. ik ken deze twee.

de een die zijn fout inziet er er heel serieus mee omgaat en er voor zorgt dat het nooit meer voorkomt, omdat ie er in anders wezenlijk niet mee om kan gaan.

en de man die het hele dronkemansgeneuk eigenlijk de volgende dag alweer vergeten is.
pi_68470499
Wat ben ik blij dat mijn vriend goudeerlijk is.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:13:01 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68470517
Effe vraagje qua wat ieders mening hierover is:

Man gaat vreemd, de vriendin weet het niet. Een vriendin van de vriendin ziet man vreemdgaan, en vertelt het tegen de vriendin. Denken jullie nou dat de vriendin boos zou worden op die ene vriendin, of op de vreemgaande man?
pi_68470556
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:

Man gaat vreemd, de vriendin weet het niet. Een vriendin van de vriendin ziet man vreemdgaan, en vertelt het tegen de vriendin. Denken jullie nou dat de vriendin boos zou worden op die ene vriendin, of op de vreemgaande man?
Ik op mijn vriend en ik zou mijn vriendin dankbaar zijn dat ze het me vertelt.
pi_68470557
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef karoltje het volgende:
Zo'n goede relatie en dan met een ander zoenen? Stakker.

Als je bij je vriendin wilt blijven zou ik het niet vertellen, als ik haar was zou ik je meteen de laan uitsturen!
Ik lieg haar niet met alles voor.. Ze kan me OVERAL in vertrouwen.. Alleen dan dus dat ene foutje. DAT ENE FOUTJE.... Ben ik dan gelijk een onbetrouwbaar sujet? Ik doe er wat mee en houd ontzettend veel van haar. Daar gaat het toch om? Voortaan kan ze me sowieso overal in vertrouwen.

Een voorbeeld: Als haar iet s zou overkomen dan zou ik mijn leven geven om haar te redden. Is dat onbetrouwbaar? Ben ik een klootzak.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:14:20 #226
202348 Susi
Temple of Love
pi_68470571
quote:

Ik zou op de man kwaad worden
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 19:14:37 #227
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68470584
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:11 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik had het gelezen honey.
als je toch zo oplettend ben , neem je telefoon eens op dan
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:15:04 #228
202348 Susi
Temple of Love
pi_68470605
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik lieg haar niet met alles voor.. Ze kan me OVERAL in vertrouwen.. Alleen dan dus dat ene foutje. DAT ENE FOUTJE.... Ben ik dan gelijk een onbetrouwbaar sujet? Ik doe er wat mee en houd ontzettend veel van haar. Daar gaat het toch om? Voortaan kan ze me sowieso overal in vertrouwen.

Een voorbeeld: Als haar iet s zou overkomen dan zou ik mijn leven geven om haar te redden. Is dat onbetrouwbaar? Ben ik een klootzak.
Heeft iemand het zien gebeuren ?
pi_68470607
quote:

Op de man.

Een vriendin van me was ook vreemdgegaan en verteld het niet, toen kwam d'r vriend erachter via zijn beste vriend en maakte het gelijk uit.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:15:15 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68470615
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vriend goudeerlijk is.
ja, of hij hoort in de categorie dat ie het gewoon nooit heeft gezegd.
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 19:15:27 #231
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68470622
oh en ts, vertel het de chick , veel makkelijken , en zeg gewoon dat je het deed omdat ze niet spannend genoeg is.
pi_68470625
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Jimbo het volgende:

[..]

als je toch zo oplettend ben , neem je telefoon eens op dan
Die ligt uit elkaar op mijn bed volgens mij.

Edit: oh toch niet, maar ik kom wel even op msn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 28-04-2009 19:16:08 ]
pi_68470638
quote:

[..]

Kom je lekker laat mee droplul
† The 3 Kings †
pi_68470659
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat is moeilijk als je bijna altijd bij elkaar bent. (:
pi_68470661
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd, tis en blijft een fokker
† The 3 Kings †
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:16:22 #236
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68470663
quote:

Op die vriendin natuurlijk.

Ontkennen, zelfs als ze naast je ligt.
pi_68470712
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ja, dat is mijn fout.
pi_68470744
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

dinsdag 28 april 2009 @ 19:18:16 #239
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68470750
quote:

[..]

Ja. Voor mij is vreemdgaan niet een foutje, maar De Fout
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:19:30 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68470796
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

dinsdag 28 april 2009 @ 19:20:55 #241
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68470856
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

pi_68470907
Vreemdgaan is in een goede relatie Not Done
I am happy
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:22:24 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68470918
quote:

ik zou helemaal niet zo kwaad worden eigenlijk, op niemand. vreemdgaan hoort er bij, bij mensen. als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer. what's the fuzz?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:22:43 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68470940
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:20 schreef DoimeN het volgende:

[..]
!
pi_68470953
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zou helemaal niet zo kwaad worden eigenlijk, op niemand. vreemdgaan hoort er bij, bij mensen. als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer. what's the fuzz?
Jij vindt het niet erg als je vriendin met een ander neukt?
pi_68470962
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Susi het volgende:

[..]

Heeft iemand het zien gebeuren ?
ALS er iets zou gebeuren met haar dan zou ik dat zeker doen. Of jullie dit nu geloven of niet, ik weet voor mezelf dat het zeker zo..
Voor mij blijft het dus heel duidelijk dat zij absoluut iemand is waarmee ik verder wil. Dat ik een foutje heb gemaakt onder invloed van drank is al erg genoeg maar het feit dat ik hier bewust wat aan wil doen is goed vind ik
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:25:08 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471034
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Kom je lekker laat mee droplul
stond al in de op. eigenlijk.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:25:13 #248
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471037
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Waar zie jij dat staan?
pi_68471053
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

ALS er iets zou gebeuren met haar dan zou ik dat zeker doen. Of jullie dit nu geloven of niet, ik weet voor mezelf dat het zeker zo..
Voor mij blijft het dus heel duidelijk dat zij absoluut iemand is waarmee ik verder wil. Dat ik een foutje heb gemaakt onder invloed van drank is al erg genoeg maar het feit dat ik hier bewust wat aan wil doen is goed vind ik
Je praat het goed voor jezelf. Je liegt dus niet alleen haar voor, maar ook jezelf.
pi_68471080
quote:

[..]

Verschrikkelijk.. maar ik denk dat ik het haar wel kan vergeven als het maar een zoen was. Maar dan nog heb ik liever dat ze het me niet verteld... Omdat ik het nu zelf heb gedaan zou ik uberhaupt niet meer boos worden als een keertje heeft gezoend.
pi_68471088
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Waar zie jij dat staan?
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Bovendien trek ik geen conclusie maar vraag ik het.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:27:02 #252
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68471119
Maxpayne, je bent slap en niet manwaardig. Een slappe lul als jij zou ik nooit als vriend willen hebben, serieus wat een lachertje ben jij. Je steekt je tong in een ander meisje maar durft dit niet aan je vriendin te vertellen uit angst dat die ooooooooooooooooh zo goede relatie kapot gaat. Ik hoop voor je dat iemand getuige is van je actie en je vriendin ervan op de hoogte stelt. Slappe lul.
pi_68471125
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Je praat het goed voor jezelf. Je liegt dus niet alleen haar voor, maar ook jezelf.
waar basseer je dat op? ken je mij?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:27:19 #254
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471128
quote:

[..]

Even een afsluitend postje, ik ben blij dat je bij zinnen bent gekomen en het gewoon niet vertelt. Kijk naar de positieve kant. Leer hiervan, doe er je voordeel mee. En als je weet dat je een beetje gek gaat doen van verdovende middelen: rustig aan daarmee.

Have fun tonight. (misschien moet je je schuldgevoel een beetje afkopen en neem een bos bloemen voor haar mee)

Wie van jullie heeft wel is spontaan een bos bloemen van je vriend/man gehad?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:28:11 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471167
quote:

[..]

ik heb altijd de afspraak gehad, met elke vriendin, en mind you die weten dus echt niet dat ik vreemd ben gegaan, gewoon als normaal gesprek van vriend tot vriendin dat als ze ooit vreemd zou gaan, ze dit veilig zou doen.

ik heb geen zin in andermand zaad als ik haar die avond erna ga beffen. maar dat is dus meer uit hygiënisch oogpunt. ik ben niet onzeker. de relatie is nooit kapot gegaan op mijn/haar jaloezie of onzekerheid. en dat kunnen maar weinig mannen/vrouwen vertellen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:29:15 #256
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471207
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef Noortje. het volgende:

[..]

[..]

Het was een behoorlijk suggestieve vraag, zegmaar gewoon een aanname!
quote:
Assumption is the mother of all fuckups
Het is alleen gewoon een levensles. Maar dat moeten jullie nog leren.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:30:08 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471236
TS, hoe kan je relatie nou goed zijn als je met een ander hebt gezoend?
En aub, gebruik het woord alcohol niet. Zoenen met een ander doe je zelf, niet de alcohol.
pi_68471277
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

waar basseer je dat op? ken je mij?
quote:

[..]

Voor mij blijft het dus heel duidelijk dat zij absoluut iemand is waarmee ik verder wil. Dat ik een foutje heb gemaakt onder invloed van drank is al erg genoeg MAAR blabla het feit dat ik hier bewust wat aan wil doen is goed vind ik
Het is niet zomaar een foutje imo. En dat onder invloed van drank is een kutexcuus.
pi_68471323
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Even een afsluitend postje, ik ben blij dat je bij zinnen bent gekomen en het gewoon niet vertelt. Kijk naar de positieve kant. Leer hiervan, doe er je voordeel mee. En als je weet dat je een beetje gek gaat doen van verdovende middelen: rustig aan daarmee.

Have fun tonight. (misschien moet je je schuldgevoel een beetje afkopen en neem een bos bloemen voor haar mee)

Wie van jullie heeft wel is spontaan een bos bloemen van je vriend/man gehad?
Precies. Of ik neem haar mee op een luxe etentje. Ik heb wel wat goed te maken ook al weet zij dat niet. Het feit dat ik dit doe getuigt denk ik wel dat ik een ander soort man ben. Sommige van jullie scheren alle mannen die ook maar iets hebben gedaan over 1 kam. Ik wil niet in een hokje geplaatst worden maar ja als jullie het zo zien..
Ik ben geen ongevoelige lul die zijn kinderen slaat, zijn vrouw pijn doet etc.
Tenminste zo zie ik het
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:33:14 #260
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471351
Drank is wel een excuus, TS zegt toch dat hij het zonder alcohol niet gedaan zou hebben? Drank geen excuus weer zo'n vrouwending.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:33:54 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471377
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef Noortje. het volgende:

[..]

[..]

wel typerend dat je juist het belangrijkste gedeelte niet vetgedrukt laat zien. dat zat namelijk precies tussen twee vetgedrukte kopjes in, namelijk, ik citeer: "als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer".

ik denk echt niet dat ts én vriendin gebaat zijn met jullie advies, hoe goed ook bedoeld van jullie vivaelfjes.

edit: jullie zijn een beetje onzeker en willen zo over de rug van ts zien hoe zijn vriendin reageert op zo'n situatie. blijft het aan? hoe gaat ze er mee om? hoe gaat ts er mee om? aapjes kijken omdat je van dichtbij wilt meemaken hoe je zelf zou reageren.

ik heb dat wat minder
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:35:40 #262
202348 Susi
Temple of Love
pi_68471435
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk.. maar ik denk dat ik het haar wel kan vergeven als het maar een zoen was. Maar dan nog heb ik liever dat ze het me niet verteld... Omdat ik het nu zelf heb gedaan zou ik uberhaupt niet meer boos worden als een keertje heeft gezoend.
Da's lekker makkelijk lullen he, als jij 't al gedaan heb
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:35:40 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471436
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef DoimeN het volgende:
Drank is wel een excuus, TS zegt toch dat hij het zonder alcohol niet gedaan zou hebben? Drank geen excuus weer zo'n vrouwending.
Hoe kan drank nou een excuus zijn? TS weet dat hij onder invloed vreemde dingen doet (stelen, dingen kapot maken), dan had hij dit ook wel in het rijtje mogen verwachten.
pi_68471441
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wel typerend dat je juist het belangrijkste gedeelte niet vetgedrukt laat zien. dat zat namelijk precies tussen twee vetgedrukte kopjes in, namelijk, ik citeer: "als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer".

ik denk echt niet dat ts én vriendin gebaat zijn met jullie advies, hoe goed ook bedoeld van jullie vivaelfjes.
Maakt het dat het minder erg? Dat het vast wel óóit gebeurd? Niet alle mannen zijn zoals jij hoor.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:36:43 #265
202348 Susi
Temple of Love
pi_68471467
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Precies. Of ik neem haar mee op een luxe etentje. Ik heb wel wat goed te maken ook al weet zij dat niet. Het feit dat ik dit doe getuigt denk ik wel dat ik een ander soort man ben. Sommige van jullie scheren alle mannen die ook maar iets hebben gedaan over 1 kam. Ik wil niet in een hokje geplaatst worden maar ja als jullie het zo zien..
Ik ben geen ongevoelige lul die zijn kinderen slaat, zijn vrouw pijn doet etc.
Tenminste zo zie ik het
Als ik plotseling vanuit het niets overstelpt wordt met cadeautjes en leuke dingetjes, ga ik dat verdacht vinden.

Jaaaa, TS, vrouwtjes he
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:36:50 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471471
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Susi het volgende:

[..]

Da's lekker makkelijk lullen he, als jij 't al gedaan heb
Idd . Als TS niet vreemd was gegaan en er kwam ineens een neger uit de kast vallen bij z'n vriendin thuis dan waren de rapen gaar. Ook al hadden ze alleen maar gezoend.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:38:13 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471516
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maakt het dat het minder erg? Dat het vast wel óóit gebeurd? Niet alle mannen zijn zoals jij hoor.
mochten ze willen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:39:04 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471547
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef Susi het volgende:

[..]

Als ik plotseling vanuit het niets overstelpt wordt met cadeautjes en leuke dingetjes, ga ik dat verdacht vinden.

Jaaaa, TS, vrouwtjes he
ja precies, heel scherp. geen cadautjes of extra lief doen. gewoon lekker doorsudderen. ben je het ook zelf zo kwijt.
pi_68471552
"Och schat, maak je niet druk, kan gebeuren hè?"
"Ik dacht dat je vreemdgaan zo erg vond? We hebben het er toch al eens over gehad?"
"Ja nou, ik heb het zelf een aantal jaar geleden ook gedaan, dus nu staan we quitte."

Denkt TS dat zijn vriendin dat pikt?
pi_68471590
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef DoimeN het volgende:
Precies.. en dat is ook zo.. Het is mijn verantwoordelijkheid dat ik die DRANK genomen heb. Daarom doe ik daar nu wat aan. Maar goed ik neem aan dat ik er teveel mensen mee pak als ik zeg dat drank een factor van de oorzaak is omdat we toch allemaal drank accepteren is het niet?. Nee met drank is niks mis, word door iedereen geaccepteerd etc.. Drank is kuttdrugs. Ik ga voortaan wel weer een keer gezellig paddoén.. Dit brengt mij veel meer verantwoordelijkheidsgevoel bij dan welke drugs ook. Of ben ik nu een kutjunk? puur omdat jij niks weet over hoe drank en drugs werken en dat ik nu iets neem wat 'maatschappelijk NIET geaccepteerd is tov wat WEL geaccepteerd is? Drank is harddrugs en laat je dingen doen die je normaal niet zou doen. Dat sommigen daar wel mee om kunnen gaan.. proficiat. Ik niet
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:40:01 #271
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471592
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Idd . Als TS niet vreemd was gegaan en er kwam ineens een neger uit de kast vallen bij z'n vriendin thuis dan waren de rapen gaar. Ook al hadden ze alleen maar gezoend.
en ik dacht dat juist mannen visueel ingesteld waren
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:40:27 #272
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471607
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoe kan drank nou een excuus zijn? TS weet dat hij onder invloed vreemde dingen doet (stelen, dingen kapot maken), dan had hij dit ook wel in het rijtje mogen verwachten.
Weer zo'n onzinnige vergelijking. Als ik op een bedrijfsfeestje na iets teveel pretcilinders mijn hotelkamer iets verbouw, mag mijn vriendin er ook vanuit gaan dat ik vreemdga?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:41:15 #273
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471641
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Precies.. en dat is ook zo.. Het is mijn verantwoordelijkheid dat ik die DRANK genomen heb. Daarom doe ik daar nu wat aan. Maar goed ik neem aan dat ik er teveel mensen mee pak als ik zeg dat drank een factor van de oorzaak is omdat we toch allemaal drank accepteren is het niet?. Nee met drank is niks mis, word door iedereen geaccepteerd etc.. Drank is kuttdrugs. Ik ga voortaan wel weer een keer gezellig paddoén.. Dit brengt mij veel meer verantwoordelijkheidsgevoel bij dan welke drugs ook. Of ben ik nu een kutjunk? puur omdat jij niks weet over hoe drank en drugs werken en dat ik nu iets neem wat 'maatschappelijk NIET geaccepteerd is tov wat WEL geaccepteerd is? Drank is harddrugs en laat je dingen doen die je normaal niet zou doen. Dat sommigen daar wel mee om kunnen gaan.. proficiat. Ik niet
drank is geen smoes, het is een excuus. je weet nu wat het is.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:41:44 #274
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471660
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

TS ik weet niet wat je nu op hebt maar het doet geen goed
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:42:32 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471686
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef DoimeN het volgende:

[..]

TS ik weet niet wat je nu op hebt maar het doet geen goed
lol. echt wel. alleen dat zijn de naween van schuldgevoel. dat ebt wel weg.
pi_68471705
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef GotC het volgende:

[..]

precies.. omdat de bedoeling was voor hun om te neuken.. Als mijn vriendin vreemd was gegaan en het betekende niks en ze was dronken en het was alleen zoenen dan was ik niet zo heel boos geweest.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:43:28 #277
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_68471719
quote:

[..]

Het slijt uiteindelijk wel. Ik heb respect voor die keuze.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:43:28 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471720
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Weer zo'n onzinnige vergelijking. Als ik op een bedrijfsfeestje na iets teveel pretcilinders mijn hotelkamer iets verbouw, mag mijn vriendin er ook vanuit gaan dat ik vreemdga?
Het past bij mij in het rijtje 'foute dingen doen'.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en ik dacht dat juist mannen visueel ingesteld waren
Heb af en toe een moment
pi_68471739
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

edit: jullie zijn een beetje onzeker en willen zo over de rug van ts zien hoe zijn vriendin reageert op zo'n situatie. blijft het aan? hoe gaat ze er mee om? hoe gaat ts er mee om? aapjes kijken omdat je van dichtbij wilt meemaken hoe je zelf zou reageren.

ik heb dat wat minder
!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:44:07 #280
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471747
Psssst TS, wanna buy some booze? Try this for a while!

TS niet vertelluh he!!? Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:44:13 #281
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68471752
ramptoerisme is oké :p
pi_68471771
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

precies.. omdat de bedoeling was voor hun om te neuken.. Als mijn vriendin vreemd was gegaan en het betekende niks en ze was dronken en het was alleen zoenen dan was ik niet zo heel boos geweest.
Dan is er toch geen probleem en kun je het toch gewoon vertellen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 28-04-2009 19:47:37 ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:45:17 #283
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471791
quote:

[..]

Lieverd, dat zeg je nu om jezelf goed te praten
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:45:58 #284
202348 Susi
Temple of Love
pi_68471815
quote:

[..]

Ik geloof er geen zak van
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:46:52 #285
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471865
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Het past bij mij in het rijtje 'foute dingen doen'.

Wat een burgelijk leven zul jij hebben, of ben jij zo'n 'stille' met een SM kelder?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:47:53 #286
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471901
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Wat een burgelijk leven zul jij hebben, of ben jij zo'n 'stille' met een SM kelder?

Who knows..?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:48:43 #287
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471936
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Dan kan je het toch gewoon vertellen?
en dan kan jij lekker kijken hoe zoiets afloopt en het zelf in de praktijk gaan brengen, als het positief uitpakt. als het negatief uitpakt, weet je ook wat je moet doen... win-win en de ts kan stikken.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:49:59 #288
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471977
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dan kan jij lekker kijken hoe zoiets afloopt en het zelf in de praktijk gaan brengen, als het positief uitpakt. als het negatief uitpakt, weet je ook wat je moet doen... win-win en de ts kan stikken.
Precies wij hebben het beste voor met TS, al klinkt dit wat gek in menig (vrouwen) oor.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:50:29 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471992
quote:

[..]

dit is geen beste zet. wederom. net kon ik er nog om lachen, maar nu maak je me weer bang dat je richting mensen neigt die graag bloed willen zien.

vergeet dit speldenprikje, je kan het! for her sake.
pi_68472025
Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid.

Dikke vette kans dat jij in de toekomst weer vreemd gaat. Met of zonder drank/drugs.
pi_68472028
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Lieverd, dat zeg je nu om jezelf goed te praten
Lieverd.. We hebben het er van te voren over gehad en toen zei zij dat ze het direct uit zal maken..
Ik heb direct vanaf het begin gezegd dat ik het niet uit zal maken, Het lag aan de situatie.
Als ze had gezegd dat ze boos op me zou zijn en goed moest nadenken maar het niet direct uit zou maken, dan had ik het wellicht nu al verteld.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:51:35 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68472033
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Who knows..?
'only you boyfriend! "
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:51:54 #293
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_68472049
Zou wat zijn als de vriendin in kwestie mee zat te lezen!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:52:08 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68472057
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef witte_fantasie het volgende:
Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid.

Dikke vette kans dat jij in de toekomst weer vreemd gaat. Met of zonder drank/drugs.
ik zet 100 fok!euro in op mét drank en drugs.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 28-04-2009 20:00:13 ]
pi_68472073
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Flikker toch op, ik heb een vriend die niet vreemdgaat. Bovendien heb ik de ervaring van TS niet nodig want ik heb genoeg gezien in mijn omgeving.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:52:47 #296
202348 Susi
Temple of Love
pi_68472080
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Lieverd.. We hebben het er van te voren over gehad en toen zei zij dat ze het direct uit zal maken..
Ik heb direct vanaf het begin gezegd dat ik het niet uit zal maken, Het lag aan de situatie.
Als ze had gezegd dat ze boos op me zou zijn en goed moest nadenken maar het niet direct uit zou maken, dan had ik het wellicht nu al verteld.
Nu moet zij eigenlijk ook stiekem vreemdgaan, ter compensatie. Ik zou hints geven.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:53:17 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68472096
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef klappie het volgende:
Zou wat zijn als de vriendin in kwestie mee zat te lezen!
ik denk dat ze het wel begrijpt. ik denk dat ze vooral mijn posts zalvend zal ervaren. ts heeft het niet gezegd om haar te sparen. ts ziet dat nu ook in, dus dat wordt goemaakzoenen...
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:55:31 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68472178
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Coward!
pi_68472187
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:52 schreef Susi het volgende:

[..]

Nu moet zij eigenlijk ook stiekem vreemdgaan, ter compensatie. Ik zou hints geven.
TS moet iemand inhuren die haar zodanig verleid en haar dronken voert dat ze wel vreemd móet gaan. Dan komt het immers door de drank.

Oja TS, wel even een deel twee openen bitte.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:56:04 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68472207
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat ze het wel begrijpt. ik denk dat ze vooral mijn posts zalvend zal ervaren. ts heeft het niet gezegd om haar te sparen. ts ziet dat nu ook in, dus dat wordt goemaakzoenen...
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')