denk je nou echt dat je nu nooit meer gaat drinken? En wat doe je dan als je vriendin je naar de reden vraagt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef max_payne4 het volgende:
als ik dat zo voelde dan had ik denk ik geen post gemaakt dat ik vette spijt had dumb ass
hier reageerde ik op dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Volgende week drink je weer, en ga je weer vreemd, sukkel.
Het is je al maximaal een week gelukt! Petje af hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Nu komt het: Ik heb met mezelf afgesproken dat ik nooit meer ga drinken (tot nu toe gelukt
Ja... Drank is een kut drugs.. (voor mij althans) Ik ben de laatste tijd steeds vaker dronken en drink ook steeds meer en werd steeds onverantwoordelijker. Ik heb wel eens gezegd dat ik niet meer drink wanneer ik een kater had. Maar nu heb ik echt iets ergs gedaan dat ik zeker weet dat ik dat nooit meer ga doen. Ik heb mijn vriendin verteld dat ik stop met de drank omdat ik mensen lastig viel en dus ongeveer dezelfde reden: Ik word er onverantwoordelijk van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
denk je nou echt dat je nu nooit meer gaat drinken? En wat doe je dan als je vriendin je naar de reden vraagt?
Je snapt het nog steeds niet. Ook al ben je nog zo dronken, je hebt heus nog wel wat controle over je acties. Je had immers ook 'een helder moment' tijdens je dronkenschap. Kortom, je dronkenschap relateren aan je vreemdgaan is niet relevant.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie.. Is ook mijn eigen schuld. Daarom neem ik nu ook het initiatief om niet meer te drinken.
Ik begrijp de reactie.. Is ook mijn eigen schuld. Daarom neem ik nu ook het initiatief om niet meer te drinken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja geef de drank maar weer de schuld
Hij dus wel, zijn vriendin ook blijkbaar. Wat doet jouw mening in dit specifieke geval ertoe?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind iemand een zoen geven niet echt vreemdgaan.
met de tong erbij.. Ja dat zie ik als vreemdgaan en vind ik erg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind iemand een zoen geven niet echt vreemdgaan.
Heel zwak idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik blijkbaar wel.. Een goede reden om te stoppen dus. Ik kan prima andere bepaalde drugs handelen zoals paddo's of weed maar drank dus blijkbaar niet. Daarom lijkt het mij gewoon zeer verstandig om te stoppen.. Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Roa het volgende:
...
BTW, drank als excuus voor het vreemdgaan is not done, is ook geen excuus. Ik ben zovaak dronken, ik zoen nooit met andere meisjes.
..Ik zeg toch ook dat het een stomme fout was. En ik doe onverantwoorde dingen onder invloed van drank. Waarom kan ik drank dan niet als een schuldige aanwijzen? Het is pas zwak als ik daar dan niets aan doe en dat doe ik dus door te stoppen.quote:
Geef een vriend van je 50 euro om met haar te zoenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef max_payne4 het volgende:
Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.
Dat schuldgevoel is gewoon mijn terechte straf..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef SharQueDo het volgende:
En nu? Wil je voor de rest van je leven bij haar leven met een leugen? Met je schuldgevoel dat je het verknald hebt? Ik zou het haar gewoon vertellen, zeggen dat je spijt hebt, etc. Als het een echte relatie is ben je oprecht eerlijk tegen elkaar.
Als het je zo hard aangrijpt dan ga je vanzelf eraan kapot en dan komt de waarheid toch wel boven tafel, hoe dan ook. Ik zou gewoon eerlijk tegen haar zijn.
Als je onverantwoorde dingen doet "onder invloed van drank" (wat volgens mij gewoon dikke bs is) dan zou ik toch maar eens nagaan of die vriendin van je het wel waard is. Of ik zou met een psycholoog gaan praten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
..Ik zeg toch ook dat het een stomme fout was. En ik doe onverantwoorde dingen onder invloed van drank. Waarom kan ik drank dan niet als een schuldige aanwijzen? Het is pas zwak als ik daar dan niets aan doe en dat doe ik dus door te stoppen.
Verkeerd verwoord.. Het is MIJN schuld.. maar ik had het niet gedaan zonder de drank.. dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
..Ik zeg toch ook dat het een stomme fout was. En ik doe onverantwoorde dingen onder invloed van drank. Waarom kan ik drank dan niet als een schuldige aanwijzen? Het is pas zwak als ik daar dan niets aan doe en dat doe ik dus door te stoppen.
En toch is het zo.. Ik drink de laatste tijd nooit nee ik ZUIP.. En de laatste 3 keer deed ik dingen die ik nooit zou doen: Glazen op de grond gooien, fietsen jatten en als klap op de vuurpijl: Ik ging verdomme vreemd. Voor mij een reden om te stoppen. Drank is blijkbaar zo geaccepteerd dat het onderschat wordt. Maar drank doet rare dingen met je hersenen hoor! Het is harddrugs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je onverantwoorde dingen doet "onder invloed van drank" (wat volgens mij gewoon dikke bs is) dan zou ik toch maar eens nagaan of die vriendin van je het wel waard is. Of ik zou met een psycholoog gaan praten.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een vreemdganger die dat vaker doet toont neem ik aan niet zo openbaar zijn spijt en verteld niet dat hij een eikel is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens een vreemdganger altijd een vreemdganger
Ik en mijn vrienden hebben ons vaak genoeg onder tafel gezopen, maar anderman's eigendommen vernielen of zelfs diefstal... Nee, NOOIT!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
En toch is het zo.. Ik drink de laatste tijd nooit nee ik ZUIP.. En de laatste 3 keer deed ik dingen die ik nooit zou doen: Glazen op de grond gooien, fietsen jatten en als klap op de vuurpijl: Ik ging verdomme vreemd. Voor mij een reden om te stoppen. Drank is blijkbaar zo geaccepteerd dat het onderschat wordt. Maar drank doet rare dingen met je hersenen hoor! Het is harddrugs.
Openbaar? Op Fok?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:
Een vreemdganger die dat vaker doet toont neem ik aan niet zo openbaar zijn spijt en verteld niet dat hij een eikel is.
een vreemdganger zou er niet om janken.. Ik kan er wel om janken om wat ik heb gedaan. Kan je wel zeggen: be a man. Flikker op ik ben gewoon niet zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens een vreemdganger altijd een vreemdganger
Haha, als je vriendin in de toekomst het een keer overkomt en het eerlijk opbiecht ben je echt een rotte hond als je ook maar een wenkbrauw optrektquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
met de tong erbij.. Ja dat zie ik als vreemdgaan en vind ik erg.
Als mijn vriendin dat zou doen dan werd ik helemaal gek.
Op internet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Een vreemdganger die dat vaker doet toont neem ik aan niet zo openbaar zijn spijt en verteld niet dat hij een eikel is.
Heb het aan een maat van me verteld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Openbaar? Op Fok?
Openbaar zou pas zijn als je het je vriendin en je familie vertelt.
Dan weet je zeker dat het meteen over is, want dan is ze vier jaar lang voorgelogen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Heb het aan een maat van me verteld.
Ik zit er wel aan te denken om het haar te vertellen, ooit. Maar niet nu, ik wil haar gewoon niet kwijt man. Desnoods over 4 jaar pas als de relatie nog stabieler is.
Dan zou ik ook niet boos worden nee.. Dan staan we dus quitte.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Haha, als je vriendin in de toekomst het een keer overkomt en het eerlijk opbiecht ben je echt een rotte hond als je ook maar een wenkbrauw optrekt
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat het meteen over is, want dan is ze vier jaar lang voorgelogen.
Dit zal dan blijkbaar wel moeten. Als ik haar maar gelukkig maak dan ga ik ervan uit dat het schuldgevoel wel zal slijten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee sukkel dat is geen schuld gevoel. Dat moet je vooral niet vertellen als het een eenmalige fout is. Je maakt meer kapot dan je lief is nu zit jij met de ellende als je het vertelt ben jij het kwijt en zit je vriendin met de ellende.
Nou dan ben je even eerlijk geweest. misschien vriendin kwijt etc. Daar wordt je ook niet blij van.
Wees een vent draag het als een vent.
Knul, zo werkt het leven niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet boos worden nee.. Dan staan we dus quitte.
En dan leef jij je leven met een leugen? Zit je daar op te wachten? Er zwemmen wel meer visjes in de zee, hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Dit zal dan blijkbaar wel moeten. Als ik haar maar gelukkig maak dan ga ik ervan uit dat het schuldgevoel wel zal slijten.
Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat dus.
Hoe dan ook, TS is fok!ked. Ik zou het je vriendin meteen vertellen, dan ben je tenminste eerlijk. Niet alleen tegenover haar, maar ook tegenover jezelf. En als ze het dan uitmaakt? Tsja, consequenties...
Voorzitter, mag ik even lachen? Meneer struisvogel zit na drie goudgele pretcilinders wel dégelijk zo in elkaar, waarvan akte. Terug naar de WVTTK gaarne..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Hey mensen.
De volgende dag had ik een fikse kater en een enorm schuldgevoel (eigen schuld).
Vanaf toen heb ik besloten dat deze fout nooit meer gemaakt zou worden. Ik haat vreemdgaan en zou gek worden als mijn vriendin dat zou doen. Een kennis van mij heeft dan wel een vriendin maar gaat vaker vreemd. Ik niet.. ik vind dat echt heel erg.. zo zit ik niet in elkaar.
Als je haar gelukkig wilt houden ten koste van je eigen, dan moet je dat vooral doen. Ik zou het zelf niet doen, maar dat heb ik al twee keer verteld. Maar laat ik je er wel bij vertellen dat ik dat ZWAK vind, helemaal van een man. Zwak, zwak, zwak!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.
Het is ook jóuw leven hoor, niet alleen dat van haar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.
Dat dus. Grow up.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef L-IS het volgende:
TS is slap, hij kiest voor de weg met het minste risico. Stoere man hoor, dingen uithalen maar consequenties aanvaarden ho maar
Dat is gewoon mijn straf. Verdien ik gewoon..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En dan leef jij je leven met een leugen? Zit je daar op te wachten? Er zwemmen wel meer visjes in de zee, hoor.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Tis mijn schuld onder invloed van drank.
Die je zelf naar binnen hebt laten lopen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Tis mijn schuld onder invloed van drank.
Flikker toch op, je verdient dat je vriendin je heel hard een klap in je gezicht geeft omdat je zo'n lul bent. Nu gaat je vriendin denken dat jij een geweldig perfect vriendje bent terwijl dat absoluut niet zo is. Lekker is dat, go TS!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn straf. Verdien ik gewoon..
Ik hoef haar er in ieder geval niet mee lastig te vallen, het is niet haar fout maar mijn fout. Aan mij de keuze om er iets mee te doen. En dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik doe nu wel meer voor de relatie en luister veel meer naar haar mening. En ik ben dus gestopt met de drank. Ondanks dat dit hetgene niet goed maakt, ben ik me er wel van bewust dat ik echt van haar houd en dat het echt een klote fout is. Ik denk dat dit wel even goed voor me is.
Haha, prachtig. Haar gelukkig maken?! Simpel: trouw blijven. Epic failquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik zou niet voor mijzelf instaan wat ik je aan zou doen als ik je vriendin was en je liegt eigenlijk jaren tegen me.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat het meteen over is, want dan is ze vier jaar lang voorgelogen.
Neejoh, dat deden de kaboutertjes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Die je zelf naar binnen hebt laten lopen.
Amen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef sopsop het volgende:
Wat smerig dat je bent vreemdgegaan en nog smeriger dat je niet van plan bent het je vriendin te vertellen, in ieder geval voorlopig niet.
Je hebt o zo'n geweldige relatie dus ik snap niet dat je bent vreemdgegaan (ook al heb je zoveel gedronken). Je bent echt een enorme vieze hond als je het je vriendin niet vandaag nog vertelt. Jij hebt de smerige keuze gemaakt om vreemd te gaan, laat haar dan de keuze maken of ze nog bij je wil blijven of niet. Je hebt het verneukt, je vriendin heeft recht om dit te weten. Als het zo'n geweldige relatie is kun je het toch niet aan om je vriendin niets te zeggen en voor altijd hier over te liegen/het te verzwijgen?
Jij kunt wel blijven zeggen het is mijn eigen schuld dat ik voor altijd met dit schuldgevoel zit en dat je je vriendin er niet mee lastig wilt vallen maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je vriendin wilt het ook weten, geloof me. Het verzwijgen is nog veel erger. Echt als je het over vier jaar vertelt heb je kans dat ze nog kwader is. Wees een man, kom voor je fouten uit, verzwijg het niet.
Met heel veel geluk vergeeft ze het je maar ik hoop het niet.
Nou, dan is het dom. Mijn vriend weet dat ie redelijk roekeloos wordt als ie teveel alcohol opheeft, dus drinkt ie niet teveel. Misschien had je dat eerder moeten bedenken dan drank de schuld geven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik blijkbaar wel.. Een goede reden om te stoppen dus. Ik kan prima andere bepaalde drugs handelen zoals paddo's of weed maar drank dus blijkbaar niet. Daarom lijkt het mij gewoon zeer verstandig om te stoppen.. Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.
nee.. Ik vind het erg dat ik haar pijn doe.. Dit wil ik gewoon niet doen. Voor de rest vind ik liegen wel erg maar zolang je er een ander pijn mee doet door de waarheid te vertellen denk ik dat je beter 1 x kan liegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef Noortje. het volgende:
TS, vind jij liegen niet vele vele vele malen erger dan vreemdgaan?
Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
gvd ik ben er toch hardstikke bewust van dat het een smerige actie was?!
Naja het is allemaal 'wat ik zou doen' en blablabla maar jullie zitten niet in het zelfde schuitje!.
Jullie weten niet hoe het is en jullie weten niet wat ik voel.
Ik geef ontzettend veel om haar en om haar gelukkig te houden vertel ik het haar in eerste instantie niet. Maar aan de andere kant... misschien moet ik het toch maar doenIk weet het gewoon niet
Om haar gelukkig te houden vertel je het haar niet? Ik denk dat je haar gelukkiger maakt door het haar wel te vertellen, dan kan ze zelf de keuze maken om met een ontrouwe hond samen te leven of toch maar bij je weg te gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
Naja het is allemaal 'wat ik zou doen' en blablabla maar jullie zitten niet in het zelfde schuitje!.
Ik geef ontzettend veel om haar en om haar gelukkig te houden vertel ik het haar in eerste instantie niet. Maar aan de andere kant... misschien moet ik het toch maar doenIk weet het gewoon niet
Je liegt niet één keer, je liegt de rest van jullie relatie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
nee.. Ik vind het erg dat ik haar pijn doe.. Dit wil ik gewoon niet doen. Voor de rest vind ik liegen wel erg maar zolang je er een ander pijn mee doet door de waarheid te vertellen denk ik dat je beter 1 x kan liegen
Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.
Je bent aan het treuzelen en rekken, wees nou toch eens recht voor de raap tegen je vriendin, als je het lef hebt om je vriendin te bedriegen dronken of niet, dan moet je maar ook het lef hebben om het haar te vertellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
Ja, het is jouw fout, maar jouw vriendin heeft het recht om het te weten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik hoef haar er in ieder geval niet mee lastig te vallen, het is niet haar fout maar mijn fout. Aan mij de keuze om er iets mee te doen. En dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik doe nu wel meer voor de relatie en luister veel meer naar haar mening. En ik ben dus gestopt met de drank. Ondanks dat dit hetgene niet goed maakt, ben ik me er wel van bewust dat ik echt van haar houd en dat het echt een klote fout is. Ik denk dat dit wel even goed voor me is.
Gewoon, wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?
Zeggen dat je veel gedronken hebt en een meisje gezoend?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?
Gewoon? Ik heb met een ander gezoend. En ga asjeblieft niet het excuus gebruiken dat je dronken was, want dat is zo zielig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Jochie, ons een rotzorg, met je schuitje. Jij bent zo dom om vreemd te gaan. Al je praatjes, excuses en voornemens ten spijt blijf je gewoon een soepstengel. Je vriendin verdiende beter vanaf het moment dat jij je tong in een ander stak.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
Dat zéker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon? Ik heb met een ander gezoend. En ga asjeblieft niet het excuus gebruiken dat je dronken was, want dat is zo zielig.![]()
jullie hebben gelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Jochie, ons een rotzorg, met je schuitje. Jij bent zo dom om vreemd te gaan. Al je praatjes, excuses en voornemens ten spijt blijf je gewoon een soepstengel. Je vriendin verdiende beter vanaf het moment dat jij je tong in een ander stak.
Je koos die avond voor jezelf (en alsjeblieft, ook als je lam bent zie je zo'n zoen echt wel aankomen) en door haar 'te beschermen' doe je dat eigenlijk nog steeds. In die zin is je houding heel erg egoïstisch. Als je echt zo overtuigd bent van jouw liefde, blabla - boehoe, dan vertel je het haar. Waarom? Het haar vertellen getuigt van meer respect en liefde dan het verzwijgen, en als allemaal het echt niet zo erg en bedoeld is, waarom zou je het dan in godsnaam niet vertellen? Daar heeft die liefde van je leven toch begrip voor?
Ik vertel haar gewoon precies wanneer het gebeurd is dus...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Wees ook zo eerlijk om te zeggen dat je het achter gehouden hebt.
Ja, dus weet ze ook dat je het achter gehouden hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik vertel haar gewoon precies wanneer het gebeurd is dus...
niet vertellen, wat ze hierboven ook zo lief mogelijk tegen je zeggen. ze naaien je nog harder dan jij je vriendin genaaid hebt. het zijn gewoon bloedhonden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
jullie hebben gelijkIk vertel het haar vanavond
Maaaaaaaaaaaar wel goed dat hij het toch vertelt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dus weet ze ook dat je het achter gehouden hebt.
Als hij tenminste niet in het ziekenhuis beland.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Jabberwocky het volgende:
En laat even weten hoe ze reageerde!
ik denk misschien nog wel meer aan de vriendin van ts, dan jullie met je goedbedoelde egotripperij. vertellen is alleen maar omdat je jezelf zo kut voelt. egoïsten.quote:
Ja! Maar hij kan het ook verdraaien en zeggen dat het gister is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaar wel goed dat hij het toch vertelt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk misschien nog wel meer aan de vriendin van ts, dan jullie met je goedbedoelde egotripperij. vertellen is alleen maar omdat je jezelf zo kut voelt. egoïsten.
vreemdgaan? zoenen? ik vraag me af of je echt zo stoer bent als het gebeurd. ik hoef het niet te weten als mijn vriendin in een dronken bui een andere man heeft gezoend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb liever dat mijn vriend eerlijk is dat ie met een ander gezoend heeft zodat ie zijn boeltje kan pakken, dan dat ik niet weet dat hij vreemd is gegaan en hij het misschien nog wel vaker doet.
Ik ben niet stoer. Ik houd gewoonweg niet van liegen/dingen achterhouden. Zelfs als het mij raakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vreemdgaan? zoenen? ik vraag me af of je echt zo stoer bent als het gebeurd.
ja tuurlijk. dit stelt toch allemaal geen ruk voor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer. Ik houd gewoonweg niet van liegen/dingen achterhouden. Zelfs als het mij raakt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja tuurlijk. dit stelt toch allemaal geen ruk voor!
hij gaat zijn vriendin meer pijn doen dan zijn ego goedpraten.
wat ben jij voor persoon. alcohol is een goede reden. en een beetje man denkt aan zijn vriendin en vertelt het haar juist niet. het heeft geen zak met eerlijkheid te maken, maar alles met je daden niet aankunnen en dan daarna als een laffe hond je vriendin onzeker maken, je relatie op het spel zetten door een beetje de waarheid die je niet kan handelen delen met een ander zodat je smart niet zo groot is,.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]Dat somt alles op wat ik eerst wilde gaan zeggen.
Een beetje man vertelt het haar gewoon, en zoals eerder gezegd, niet het excuus dronken gebruiken.
Kijk! Nu ben je een echte man en hier heb ik respect voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
jullie hebben gelijkIk vertel het haar vanavond
wat nou liegen? hoe kan je over iets liegen als ze het niet eens weet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind liegen echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan vreemdgaan in een dronken bui.Als je liegt weet je zeker dat je niet te vertrouwen bent, eenmalig zoenen als je dronken bent en het dan afkappen zou ik nog wel kunnen vergeven (denk ik). Als je blijft liegen doe je dat met je volle verstand, met teveel alcohol in je bloed zijn je remmingen wel lager (ja het blijft eigen schuld en eigen verantwoordelijkheid, maar je snapt mijn punt hopelijk).
Ik zou haar inderdaad veel pijn doen door deze 'slip van de tong' waar overigens niks meer uit voortvloeide en welke ook niks meer betekende. Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen. Als zij vreemd zou gaan hoef ik het ook niet te weten idd. Sommige mensen hier zitten volgens mij gewoon te smullen van dat ik in de shit zit. Denk dat dat nog gemener en achterbakser is dan dat ik mij 'bewust' ben van mijn fout.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja tuurlijk. dit stelt toch allemaal geen ruk voor!
hij gaat zijn vriendin meer pijn doen dan zijn ego goedpraten.
Ik zou het toch echt liever weten als m'n vriend met een ander had gezoend. Weet je tenminste waar je aan toe bent, dan het bv van een ander te moeten horen. Dit soort dingen komen altijd uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk misschien nog wel meer aan de vriendin van ts, dan jullie met je goedbedoelde egotripperij. vertellen is alleen maar omdat je jezelf zo kut voelt. egoïsten.
Jij bent iemand die je vriendin voor blijft liegen, jezelf voorliegt met het idee 'zo is het beter voor haar' en zo je schuldgevoel wegwuift? Een beetje vent laat aan zijn vriendin de keus of zij met iemand verder wil die vreemd is gegaan, in plaats van haar niet je ware aard te tonen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij voor persoon. alcohol is een goede reden. en een beetje man denkt aan zijn vriendin en vertelt het haar juist niet. het heeft geen zak met eerlijkheid te maken, maar alles met je daden niet aankunnen en dan daarna als een laffe hond je vriendin onzeker maken, je relatie op het spel zetten door een beetje de waarheid die je niet kan handelen delen met een ander zodat je smart niet zo groot is,.
een echte man! ga toch weg.
Zo, wat ben jij een pauper zeg; hoe je reageert in dit topic. Ik hoop echt voor je dat jij geen vriendin hebt, want die verdient vele malen beter dan jouw gezwets.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij voor persoon. alcohol is een goede reden. en een beetje man denkt aan zijn vriendin en vertelt het haar juist niet. het heeft geen zak met eerlijkheid te maken, maar alles met je daden niet aankunnen en dan daarna als een laffe hond je vriendin onzeker maken, je relatie op het spel zetten door een beetje de waarheid die je niet kan handelen delen met een ander zodat je smart niet zo groot is,.
nog zo'n pertinente onzin. ik ben in mijn leven heel erg vaak vreemd gegaan, soms ook een open relatie, maar dat wil niet elke vrouw, en ze zijn er nog nooit achtergekomen. echt onzin dat je dit zegt, je weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt liever weten als m'n vriend met een ander had gezoend. Weet je tenminste waar je aan toe bent, dan het bv van een ander te moeten horen. Dit soort dingen komen altijd uit.
Zoals ik al vroeg, in wat voor grot leef jij? Ik heb een vriendin kapot zien gaan omdat ze een vriend had die meerdere malen vreemdging, denk je echt dat ik nou zit te smullen, omdat jij net zo'n lul bent als hij?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik zou haar inderdaad veel pijn doen door deze 'slip van de tong' waar overigens niks meer uit voortvloeide en welke ook niks meer betekende. Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen. Als zij vreemd zou gaan hoef ik het ook niet te weten idd. Sommige mensen hier zitten volgens mij gewoon te smullen van dat ik in de shit zit. Denk dat dat nog gemener en achterbakser is dan dat ik mij 'bewust' ben van mijn fout.
ik heb een vriendin. veel gehad ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij een pauper zeg; hoe je reageert in dit topic. Ik hoop echt voor je dat jij geen vriendin hebt, want die verdient vele malen beter dan jouw gezwets.
Geloof me, we hebben het beste met jou en je vriendin voor. Zoals hier eerder al gezegd is, je hele relatie is een leugen als je dit al verzwijgt en consequent blijft/gaat liegen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik zou haar inderdaad veel pijn doen door deze 'slip van de tong' waar overigens niks meer uit voortvloeide en welke ook niks meer betekende. Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen. Als zij vreemd zou gaan hoef ik het ook niet te weten idd. Sommige mensen hier zitten volgens mij gewoon te smullen van dat ik in de shit zit. Denk dat dat nog gemener en achterbakser is dan dat ik mij 'bewust' ben van mijn fout.
quote:Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen.
En er ook nog trots op zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog zo'n pertinente onzin. ik ben in mijn leven heel erg vaak vreemd gegaan, soms ook een open relatie, maar dat wil niet elke vrouw, en ze zijn er nog nooit achtergekomen. echt onzin dat je dit zegt, je weet niet waar je het over hebt.
Omdat je in geen één "relatie" eerlijk was en het daardoor niet lang uithield? Geen wonder.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb een vriendin. veel gehad ook.
je vergelijkt ts, die duidelijk niks van vreemdgaan moet hebben, met een man die constant vreemdgaat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zoals ik al vroeg, in wat voor grot leef jij? Ik heb een vriendin kapot zien gaan omdat ze een vriend had die meerdere malen vreemdging, denk je echt dat ik nou zit te smullen, omdat jij net zo'n lul bent als hij?
Ik hoop dat ze snel inziet dat ze beter verdient dan zo'n respectloze teringlijer als jij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb een vriendin. veel gehad ook.
huh?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Omdat je in geen één "relatie" eerlijk was en het daardoor niet lang uithield? Geen wonder.![]()
raak jij zo van de wereld als je boodschappen doet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik blijf het 'ik was dronken' argument maar matig vinden...
"ja ik had boodschappen gedaan en toen ging ik vreemd ;o dus nu doe ik geen boodschappen meer"![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Hoe kan jij uberhaupt met jezelf leven?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog zo'n pertinente onzin. ik ben in mijn leven heel erg vaak vreemd gegaan, soms ook een open relatie, maar dat wil niet elke vrouw, en ze zijn er nog nooit achtergekomen. echt onzin dat je dit zegt, je weet niet waar je het over hebt.
Die avond was niet mijn ware aard....quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij bent iemand die je vriendin voor blijft liegen, jezelf voorliegt met het idee 'zo is het beter voor haar' en zo je schuldgevoel wegwuift? Een beetje vent laat aan zijn vriendin de keus of zij met iemand verder wil die vreemd is gegaan, in plaats van haar niet je ware aard te tonen.
nou, nou wat een taal. met je mooie praatjes en je goede adviezen, je bent gewoon een hyena. ongevoelige kutsnol, als die taal dan toch wordt toegstaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel inziet dat ze beter verdient dan zo'n respectloze teringlijer als jij.
Man je moest een wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
raak jij zo van de wereld als je boodschappen doet?
TS is toch vreemdgegaan? Die gozert ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vergelijkt ts, die duidelijk niks van vreemdgaan moet hebben, met een man die constant vreemdgaat?
Eigenwaarde 0,0 en het IQ van een baksteen? Er nog mee lopen patsen ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Dus in principe TS met jouquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vergelijkt ts, die duidelijk niks van vreemdgaan moet hebben, met een man die constant vreemdgaat?
ik ben eerlijk, iets waardoor ik mezelf in de spiegel kan aankijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan jij uberhaupt met jezelf leven?
"Ik ging zo lopen en toen ging ik vreemd. Nu loop ik nooit meer. Nooooit meer."quote:Op dinsdag 28 april 2009 @ 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik blijf het 'ik was dronken' argument maar matig vinden...
"ja ik had boodschappen gedaan en toen ging ik vreemd ;o dus nu doe ik geen boodschappen meer"![]()
je mag me noemen hoe je wil. maar idd ben ik wel ff iets verder gegaan dan ts. dus nee, ik vergelijk mezelf dan ook geen seconde met hem. ik geef een ander advies dan jullie met je ongevoelige vivagelul.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus in principe TS met jou. Maar jij geeft er niet om (gevoelloze zak?), TS wel.
Je bent vreemdgegaan, je hebt enorm veel spijt, voelt je er kut over en je zult het nooit meer doen, maar je bent vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Die avond was niet mijn ware aard....
Dat neemt niet weg dat je een gevoelloze zak bent die niets om relaties geeft. Dus hoe kun je überhaupt al durven TS advies te geven?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben eerlijk, iets waardoor ik mezelf in de spiegel kan aankijken.
Waarom zijn wij ongevoelig? Volgens mij ben jij juist degene die ongevoelig is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je mag me noemen hoe je wil. maar idd ben ik wel ff iets verder gegaan dan ts. dus nee, ik vergelijk mezelf dan ook geen seconde met hem. ik geef een ander advies dan jullie met je ongevoelige vivagelul.
guttegut n=1 komt ff kijken. nou meid, geweldig argument.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
TS is toch vreemdgegaan? Die gozert ook.
Overigens was die vriendin van me achteraf maar wat blij dat haar vriend het haar meteen had vertelt, ook al had hij haar vakantie verpest. Toen ik vroeg of ze dan liever had gehad dat hij het haar na haar vakantie had vertelt zei ze dat ze dat al helemaal kut had gevonden omdat ze dan twee weken was voorgelogen.
Idd. Je kan allerlei excuses erbij verzinnen, but it happened. Klaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je bent vreemdgegaan, je hebt enorm veel spijt, voelt je er kut over en je zult het nooit meer doen, maar je bent vreemdgegaan.
Nee, jij loopt zinnige dingen te zeggen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
guttegut n=1 komt ff kijken. nou meid, geweldig argument.
Ik heb jou er nog niets tegenin zien brengen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
guttegut n=1 komt ff kijken. nou meid, geweldig argument.
ik heb heel duidelijk uigelegd waarom dit zoentje van ts, waar ie zich voor schaamt en notabene dit topic aanmaakt en naar jullie goedbedoeldegelul wil luisteren, niet in verhouding staat met het leed wat hij zijn vriendin aandoet als hij het zegt. wat heeft het voor nut? gedeelde smart is halve smart? het is gewoon intens egoïstisch om het haar te vertellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom zijn wij ongevoelig? Volgens mij ben jij juist degene die ongevoelig is.
dan lees je erg slecht, nog slechter dan je schrijft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb jou er nog niets tegenin zien brengen.
Hé, en ik dan? Ik zeg juist dat hij het wel aan z'n vriendin moet vertellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
En as usual alleen mannen die zeggen dat TS het niet moet vertellen.
weet je wat pas modern is? zoenen zien als vreemdgaan. echt, ik had meer verwacht van de huidige generatie pubers.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef sopsop het volgende:
Ts, wat ben je nou voor een loser? Net had je besloten om het toch maar aan je vriendin te vertellen en na de reactie van een of andere kansloze fokker besluit je om het niet te vertellen? Ach ja eerlijkheid is niet meer van deze tijd, ik had het kunnen weten...
Ik hoop echt heel erg dat je vriendin er achter komt dat je zo'n klootzak bent geweest, je vriendin verdient echt beter. Je probeert je eigen hagje te redden met de woorden "het is beter voor haar dat ik het niet vertel, het stelde niks voor, ik zal haar alleen maar meer pijn doen" Het doet echt veel meer pijn dat je haar voorliegt, ook al weet ze het niet.
jezus hetroseksueel, als dat geen neuken wordt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hé, en ik dan? Ik zeg juist dat hij het wel aan z'n vriendin moet vertellen.
Ik had het niet over de mannen die wel verstandig zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hé, en ik dan? Ik zeg juist dat hij het wel aan z'n vriendin moet vertellen.
De vriendin van de TS is anders ook een wijf. Als al die wijven hier zeggen dat ze 't zouden willen weten, hoe groot denk je dat de kans is dat zijn vriendin 't ook wil weten? Dat negeren en 't niet zeggen is niet meer dan het reinste egoïsme. Een slappe vent, dat is wat je dan bent.quote:Op dinsdag 28 april 2009 @ 18:36 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb niet heel het topic doorgelezen maar hoop dat je dit nog leest:
Luister NIET naar die wijven hier of verwijfde mannen. Vertel het gewoon NIET! Ik herhaal NIET!
Als jij toch weet dat je het nooit meer zal doen is het toch goed? Dat schuldgevoel is na een neukpartij of een kadootje ook wel over.
(zorg alleen dat niemand je gezien heeft)
OMGquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef DoimeN het volgende:
TS denk na! Je was dronken, je kon er niets aan doen.
Maar dat stond er niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had het niet over de mannen die wel verstandig zijn.
Deze reactie wil ik toch nog effe naar boven halen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Heb het aan een maat van me verteld.
Ik zit er wel aan te denken om het haar te vertellen, ooit. Maar niet nu, ik wil haar gewoon niet kwijt man. Desnoods over 4 jaar pas als de relatie nog stabieler is.
Wat doet dat er toe?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je wat pas modern is? zoenen zien als vreemdgaan. echt, ik had meer verwacht van de huidige generatie pubers.
En nog wat fuck-up-by-women mannen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
En as usual alleen mannen die zeggen dat TS het niet moet vertellen.
Vrouwen uit '92 zijn gelukkig het verstandigst!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had het niet over de mannen die wel verstandig zijn.
Vrouwenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef DoimeN het volgende:
[..]
En nog wat fuck-up-by-women mannen.
Vrouwen die elkaar de hand boven het hoofd houden, maar daarna wel keihard haten op een verkeerd kleur rokje.
jullie 'zeggen' dat jullie het willen weten, want dat staat in de viva, ik ken alleen maar tegenovergestelde verhalen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
De vriendin van de TS is anders ook een wijf. Als al die wijven hier zeggen dat ze 't zouden willen weten, hoe groot denk je dat de kans is dat zijn vriendin 't ook wil weten? Dat negeren en 't niet zeggen is niet meer dan het reinste egoïsme. Een slappe vent, dat is wat je dan bent.
Ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Vrouwen uit '92 zijn gelukkig het verstandigst!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef DoimeN het volgende:
TS denk na! Je was dronken, je kon er niets aan doen. Gewoon je bek dicht houden.
Ouder + meer levenservaring. Just for your info.quote:
TS, effe een vraag.. Als je al eerder door alcohol gekke dingen hebt gedaan (fietsen stelen, dingen kapot maken etc), waarom ben je dan weer gaan drinken? Vond je toen al niet dat er een kleine grens overtreden was?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef max_payne4 het volgende:
Ik Gebruik dronken niet als oorzaak.. Ik ben zelf de oorzaak door drank. IK had geen drank hoeven te nemen. Daar is het nu te laat voor, maar ik laat wel zien er iets van geleerd te hebben. Ik doe er iets mee wat niet iedereen doet. Ik ben bewust van mijn fout en wil er van leren. We zijn allemaal mensen en niemand is perfect toch? Zolang je maar leert van je fouten.
ten 2e Waarom kunnen ze wel zeggen dat mensen van paddo's denken te gaan vliegen en waarom kan ik van drank geen onverantwoordelijke lul worden? Tuurlijk kan dat wel. Drank is alleen maatschappelijk geaccepteerd. We denken allemaal dat drank niets doet en dat alles aan onszelf te wijten valt. Ik weet 100 procent dat het niet was gebeurt zonder drank. Aan mij de keuze om er iets mee te doen dus: Nooit meer drank.
16/17 jaarquote:
Bedankt, maar hoe kun je dan in vredesnaam zeggen dat als je dronken bent, je ineens geen verantwoordelijkheden meer hebt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ouder + meer levenservaring. Just for your info.
Dit is wel een van de puikste vergelijkingen die ik heb gezien, chapeau!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bedankt, maar hoe kun je dan in vredesnaam zeggen dat als je dronken bent, je ineens geen verantwoordelijkheden meer hebt?
Als jij als vader van een kind, je kind in een dronken bui verrot slaat, zeg je dan later ook 'ja ik was dronken, ik kon het niet helpen!'?
Je snapt mijn punt toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:46 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Dit is wel een van de puikste vergelijkingen die ik heb gezien, chapeau!
Idd. Kennis van me heeft een 13 jarig jochie in een dronken bui doodgereden. Wat moet hij dan zeggen? Boehoe, ik was dronken, het is niet mijn schuld?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bedankt, maar hoe kun je dan in vredesnaam zeggen dat als je dronken bent, je ineens geen verantwoordelijkheden meer hebt?
Als jij als vader van een kind, je kind in een dronken bui verrot slaat, zeg je dan later ook 'ja ik was dronken, ik kon het niet helpen!'?
ach man, ik weet niet beter dan dat ik vreemd ging als ik alcohol ophad. nu ik al een tijdje droog sta is die drang er niet meer. je denkt prima en scherp en vergeeft jezelf je eigen fouten ook wel misschien en je hebt een gevoel van: "dit mag nooit meer gebeuren".quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef max_payne4 het volgende:
Ik Gebruik dronken niet als oorzaak.. Ik ben zelf de oorzaak door drank. IK had geen drank hoeven te nemen. Daar is het nu te laat voor, maar ik laat wel zien er iets van geleerd te hebben. Ik doe er iets mee wat niet iedereen doet. Ik ben bewust van mijn fout en wil er van leren. We zijn allemaal mensen en niemand is perfect toch? Zolang je maar leert van je fouten.
ten 2e Waarom kunnen ze wel zeggen dat mensen van paddo's denken te gaan vliegen en waarom kan ik van drank geen onverantwoordelijke lul worden? Tuurlijk kan dat wel. Drank is alleen maatschappelijk geaccepteerd. We denken allemaal dat drank niets doet en dat alles aan onszelf te wijten valt. Ik weet 100 procent dat het niet was gebeurt zonder drank. Aan mij de keuze om er iets mee te doen dus: Nooit meer drank.
Maar er verder niet op inhoudelijk reageren omdat je niks te zinnigs zeggen hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:46 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Dit is wel een van de puikste vergelijkingen die ik heb gezien, chapeau!
Ik snap je punt, maar je kind verrot slaan is volgens mij bij wet verboden en 'iets voor je vriendin verzwijgen' gebeurt eigenlijk iedere dag. Vandaar dat die vergelijking onzin is.quote:
Daar ging het niet om, het ging om het feit dat je de drank de schuld geeft van een stomme daad die jouw eigen verantwoordelijkheid blijft, hoeveel drank je ook op hebt. Vergelijking is prima.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar je kind verrot slaan is volgens mij bij wet verboden en 'iets voor je vriendin verzwijgen' gebeurt eigenlijk iedere dag. Vandaar dat die vergelijking onzin is.
met doodslag, moord of ieder ander ridicuul woord kan je vreemdgaan niet vergelijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd. Kennis van me heeft een 13 jarig jochie in een dronken bui doodgereden. Wat moet hij dan zeggen? Boehoe, ik was dronken, het is niet mijn schuld?
Ja, extreem voorbeeld, maar om effe in te zien dat alcohol niet een schuldmaker is, maar juist het persoon dat het drinkt.
En er worden geen kinderen mishandeld omdat het bij wet verboden is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar je kind verrot slaan is volgens mij bij wet verboden en 'iets voor je vriendin verzwijgen' gebeurt eigenlijk iedere dag. Vandaar dat die vergelijking onzin is.
Elke mongool met een aandachtsspanne van meer dan 3sec. kan zien dat dat een onzin vergelijking is. Tegen wie moet je verzwijgen dat je je kind in elkaar hebt geslagen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Maar er verder niet op inhoudelijk reageren omdat je niks te zinnigs zeggen hebt._!
En vreemdgaan wordt verzwegen omdat het legaal is? Pleasequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En er worden geen kinderen mishandeld omdat het bij wet verboden is?Please.
Dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met doodslag, moord of ieder ander ridicuul woord kan je vreemdgaan niet vergelijken.
de schuldvraag is er allang. de vraag is of het gedeeld moet worden met dierbaren.
hou eens op met dat extreme gelul in dit topic. zo maak je van een mug een olifant. en dat is precies wat er gaat gebeuren als ts zijn verhaaltje aan zijn vriendin vertelt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:51 schreef TheSorrow het volgende:
Moeten die kutkinderen maar luisteren als ik ze vraag mn fles whisky aan te geven! Anders sla ik ze heus niet hoor!
Alcohol...maakt meer kapot dan je lief is!
TS heeft al gezegd dat vriendin het gelijk uit zou makenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef Susi het volgende:
Is het in jullie relatie ook nooit ter sprake gekomen, áls ...
Gelukkig lul jij geen onzin hier, hou toch op man, met je voorwaardelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hou eens op met dat extreme gelul in dit topic. zo maak je van een mug een olifant. en dat is precies wat er gaat gebeuren als ts zijn verhaaltje aan zijn vriendin vertelt.
Precies, en allé vrouwen denken dat ze 'het' willen weten. Maar als je het dan verteld gaan ze door het lint. De enige conclusie daaruit mogelijk is dat ze het stiekem toch NIET willen weten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hou eens op met dat extreme gelul in dit topic. zo maak je van een mug een olifant. en dat is precies wat er gaat gebeuren als ts zijn verhaaltje aan zijn vriendin vertelt.
ik denk dat je iets te veel schuld en veel te zwaar op zijn schouders legt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen persoonlijk.
Aan de ene kant: Vertellen. Vriendin zal het niet leuk vinden, misschien is relatie uit, maar beiden weten dan waar ze aan toe zijn.
Aan de andere kant: Niet vertellen. Vriendin zal nooit ergens vanaf weten, blissfully unaware. TS voelt zich schuldig, time will tell of het overgaat of niet. Iig, leugen is in het spel, TS is vreemdgegaan, gezoend met iemand anders.
Kans bestaat altijd dat vriendin erachter komt, dan is het alsnog over.
TS wil het ook wel over 4 jaar vertellen, als de relatie nog stabieler is (). Dan is het sowieso uit, vriendin is al 4 jaar voorgelogen zoals eerder gezegd.
Ik wil het ook weten. Dan maar door het lint gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Precies, en allé vrouwen denken dat ze 'het' willen weten. Maar als je het dan verteld gaan ze door het lint. De enige conclusie daaruit mogelijk is dat ze het stiekem toch NIET willen weten.
Dat betekend juist dat de relatie goed is voor mij... Ik wil haar niet kwijt. Snap dat dan. En ik wil ook het beste voor haar. period. Het is een foutje, zal nooit meer gebeurden klaar. Niet meer naar omkijken, ik voel me er kut onder en dat mag ook. Belangrijkste is dat ik er wat van heb geleerd..quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef GotC het volgende:
Iig TS, mooie relatie heb je dan, als je niet eens alles aan de ander durft te vertellen.
Weet hij dat of denkt hij dat ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:55 schreef GotC het volgende:
[..]
TS heeft al gezegd dat vriendin het gelijk uit zou maken.
True. Goed praten met elkaar over alles is toch wel de basis van een goede relatie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten. Dan maar door het lint gaan.
Persoonlijk zou ik liever in een compleet eerlijke relatie zijn, dan een relatie wat niet écht een relatie is..
Ik denk dat je hier doelt op de vertrouwensband tussen jou en je vriend? Dat een relatie steeds meer drijft op leugens? De meeste jongens hebben geen schuldgevoel, je kan het ontkennen dat je het wel hebt. Maar het is gewoon aangepraat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever in een compleet eerlijke relatie zijn, dan een relatie wat niet écht een relatie is..
Uit de OP:quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Ik word dus helemaal gek van mezelf door dat schuld gevoel! We hebben het wel eens over vreemdgaan gehad en zij zei dan altijd dat ze het meteen uit zou maken.
iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"ja, maar viva en cosmo zeiden..."
zo te lezen ben jij veel gekwetst geweest met relaties en mannen die vreemdgingen. dat is niet leuk en ik ben serieus. maar weet je wel zeker dat je elke keer weer die ellende wilde meemaken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd, dat en vertrouwen. Vriendin van TS vertrouwt TS misschien blindelings, terwijl dit dus eigenlijk niet terecht is..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
True. Goed praten met elkaar over alles is toch wel de basis van een goede relatie?
Idd, misschien kunnen mannen dat gevoel wel negeren (of uberhaupt niet hebben).. Dat kan ik niet wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier doelt op de vertrouwensband tussen jou en je vriend? Dat een relatie steeds meer drijft op leugens? De meeste jongens hebben geen schuldgevoel, je kan het ontkennen dat je het wel hebt. Maar het is gewoon aangepraat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Ik word dus helemaal gek van mezelf door dat schuld gevoel! We hebben het wel eens over vreemdgaan gehad en zij zei dan altijd dat ze het meteen uit zou maken.
Dus TS wat gaan we doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Dat betekend juist dat de relatie goed is voor mij... Ik wil haar niet kwijt. Snap dat dan. En ik wil ook het beste voor haar. period. Het is een foutje, zal nooit meer gebeurden klaar. Niet meer naar omkijken, ik voel me er kut onder en dat mag ook. Belangrijkste is dat ik er wat van heb geleerd..
Voor mij wel in elk geval.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
True. Goed praten met elkaar over alles is toch wel de basis van een goede relatie?
Er is nog een andere conclusie mogelijk: dat ze gewoon niet hadden gewild dat hun vriend dat had gedaan, en dat ze daarom boos zijn. Ze worden niet boos omdat hun vriend het heeft verteld, maar omdat hun vriend is vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Precies, en allé vrouwen denken dat ze 'het' willen weten. Maar als je het dan verteld gaan ze door het lint. De enige conclusie daaruit mogelijk is dat ze het stiekem toch NIET willen weten.
Ik ben nog nooit gekwetst met relaties oid, gelukkig. Wel vaak genoeg gezien om me heen, van mannen die constant vreemdgingen en vriendin had het niet door, tot mannen die hun vriendin sloegen. Beiden keren heb ik eventjes een gesprek gevoerd met de man in kwestiequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo te lezen ben jij veel gekwetst geweest met relaties en mannen die vreemdgingen. dat is niet leuk en ik ben serieus. maar weet je wel zeker dat je elke keer weer die ellende wilde meemaken?
ik weet niet precies hoe oud jij bent, maar dit geldt dus voor alle vrouwen.
als je echt van niks doorhebt en je man/vriend geeft daar ook geen aanleiding toe -omdat het niks voorstelt in principe voor een man dan- waarom zou je dan zo'n zielige janzak, die het eigenlijk gewoon vertelt omdat ie er zelf niet mee kan omgaan, met zijn schuldgevoel, willen weten?
Nee die is er niet, want als hij het niet verteld had, was ze niet boos geworden...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er is nog een andere conclusie mogelijk: dat ze gewoon niet hadden gewild dat hun vriend dat had gedaan, en dat ze daarom boos zijn. Ze worden niet boos omdat hun vriend het heeft verteld, maar omdat hun vriend is vreemdgegaan.
Bij hem, een heul groot gedeelte van alle mannenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat TS vrouwen niet snapt.
De oorzaak waarom ze boos wordt blijft het vreemdgaan en niet het vertellen dát hij vreemd is gegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Nee die is er niet, want als hij het niet verteld had, was ze niet boos geworden...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
schatje, ik moet je wat vertellen
hihi nee hoor
Dat is jullie mening denk ik. Maar begrijp het goed, ik ben fantastische vriend, alleen ik blijf wel gewoon normaal relativeren en helder nadenken. Dat betekent dat is de kosten tegen de baten afweeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij hem, een heul groot gedeelte van alle mannen
ja, ik snap dat je een pure relatie wilt, maar die heb ik ook gehad terwijl ik in dronkenschap vreemdging. ze hebben nooit iets doorgehad. het ging nooit uit daarom, en ook na de relatie nooit meer iets over gehoord.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gekwetst met relaties oid, gelukkig. Wel vaak genoeg gezien om me heen, van mannen die constant vreemdgingen en vriendin had het niet door, tot mannen die hun vriendin sloegen. Beiden keren heb ik eventjes een gesprek gevoerd met de man in kwestie. Heb nog nooit meegemaakt dat de vrouw vreemdging, dus vanuit dat standpunt kan ik niks zeggen.
Ik ben 21, for your information.
Puur omdat ik een eerlijke relatie wil, niet een relatie waar de 1 vreemdgaat en het niet durft te vertellen.
Ik op mijn vriend en ik zou mijn vriendin dankbaar zijn dat ze het me vertelt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
Effe vraagje qua wat ieders mening hierover is:
Man gaat vreemd, de vriendin weet het niet. Een vriendin van de vriendin ziet man vreemdgaan, en vertelt het tegen de vriendin. Denken jullie nou dat de vriendin boos zou worden op die ene vriendin, of op de vreemgaande man?
Ik lieg haar niet met alles voor.. Ze kan me OVERAL in vertrouwen.. Alleen dan dus dat ene foutje. DAT ENE FOUTJE.... Ben ik dan gelijk een onbetrouwbaar sujet? Ik doe er wat mee en houd ontzettend veel van haar. Daar gaat het toch om? Voortaan kan ze me sowieso overal in vertrouwen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef karoltje het volgende:
Zo'n goede relatie en dan met een ander zoenen? Stakker.
Als je bij je vriendin wilt blijven zou ik het niet vertellen, als ik haar was zou ik je meteen de laan uitsturen!
Ik zou op de man kwaad wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
Man gaat vreemd, de vriendin weet het niet. Een vriendin van de vriendin ziet man vreemdgaan, en vertelt het tegen de vriendin. Denken jullie nou dat de vriendin boos zou worden op die ene vriendin, of op de vreemgaande man?
als je toch zo oplettend ben , neem je telefoon eens op danquote:
Heeft iemand het zien gebeuren ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik lieg haar niet met alles voor.. Ze kan me OVERAL in vertrouwen.. Alleen dan dus dat ene foutje. DAT ENE FOUTJE.... Ben ik dan gelijk een onbetrouwbaar sujet? Ik doe er wat mee en houd ontzettend veel van haar. Daar gaat het toch om? Voortaan kan ze me sowieso overal in vertrouwen.
Een voorbeeld: Als haar iet s zou overkomen dan zou ik mijn leven geven om haar te redden. Is dat onbetrouwbaar? Ben ik een klootzak.
Op de man.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
ja, of hij hoort in de categorie dat ie het gewoon nooit heeft gezegd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vriend goudeerlijk is.
Die ligt uit elkaar op mijn bed volgens mij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je toch zo oplettend ben , neem je telefoon eens op dan
Kom je lekker laat mee droplulquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik lieg haar niet met alles voor.. Ze kan me OVERAL in vertrouwen.. Alleen dan dus dat ene foutje. DAT ENE FOUTJE.... Ben ik dan gelijk een onbetrouwbaar sujet? Ik doe er wat mee en houd ontzettend veel van haar. Daar gaat het toch om? Voortaan kan ze me sowieso overal in vertrouwen.
Een voorbeeld: Als haar iet s zou overkomen dan zou ik mijn leven geven om haar te redden. Is dat onbetrouwbaar? Ben ik een klootzak.
Dat is moeilijk als je bijna altijd bij elkaar bent. (:quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, of hij hoort in de categorie dat ie het gewoon nooit heeft gezegd.
idd, tis en blijft een fokkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, of hij hoort in de categorie dat ie het gewoon nooit heeft gezegd.
Op die vriendin natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
Ja. Voor mij is vreemdgaan niet een foutje, maar De Foutquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is moeilijk als je bijna altijd bij elkaar bent. (:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is moeilijk als je bijna altijd bij elkaar bent. (:
ik zou helemaal niet zo kwaad worden eigenlijk, op niemand. vreemdgaan hoort er bij, bij mensen. als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer. what's the fuzz?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
Jij vindt het niet erg als je vriendin met een ander neukt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou helemaal niet zo kwaad worden eigenlijk, op niemand. vreemdgaan hoort er bij, bij mensen. als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer. what's the fuzz?
ALS er iets zou gebeuren met haar dan zou ik dat zeker doen. Of jullie dit nu geloven of niet, ik weet voor mezelf dat het zeker zo..quote:
stond al in de op. eigenlijk.quote:
Waar zie jij dat staan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg als je vriendin met een ander neukt?
Je praat het goed voor jezelf. Je liegt dus niet alleen haar voor, maar ook jezelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
ALS er iets zou gebeuren met haar dan zou ik dat zeker doen. Of jullie dit nu geloven of niet, ik weet voor mezelf dat het zeker zo..
Voor mij blijft het dus heel duidelijk dat zij absoluut iemand is waarmee ik verder wil. Dat ik een foutje heb gemaakt onder invloed van drank is al erg genoeg maar het feit dat ik hier bewust wat aan wil doen is goed vind ik
Verschrikkelijk.. maar ik denk dat ik het haar wel kan vergeven als het maar een zoen was. Maar dan nog heb ik liever dat ze het me niet verteld... Omdat ik het nu zelf heb gedaan zou ik uberhaupt niet meer boos worden als een keertje heeft gezoend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
quote:
Bovendien trek ik geen conclusie maar vraag ik het.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou helemaal niet zo kwaad worden eigenlijk, op niemand. vreemdgaan hoort er bij, bij mensen. als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer. what's the fuzz?
waar basseer je dat op? ken je mij?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je praat het goed voor jezelf. Je liegt dus niet alleen haar voor, maar ook jezelf.
Even een afsluitend postje, ik ben blij dat je bij zinnen bent gekomen en het gewoon niet vertelt. Kijk naar de positieve kant. Leer hiervan, doe er je voordeel mee. En als je weet dat je een beetje gek gaat doen van verdovende middelen: rustig aan daarmee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
ALS er iets zou gebeuren met haar dan zou ik dat zeker doen. Of jullie dit nu geloven of niet, ik weet voor mezelf dat het zeker zo..
Voor mij blijft het dus heel duidelijk dat zij absoluut iemand is waarmee ik verder wil. Dat ik een foutje heb gemaakt onder invloed van drank is al erg genoeg maar het feit dat ik hier bewust wat aan wil doen is goed vind ik
ik heb altijd de afspraak gehad, met elke vriendin, en mind you die weten dus echt niet dat ik vreemd ben gegaan, gewoon als normaal gesprek van vriend tot vriendin dat als ze ooit vreemd zou gaan, ze dit veilig zou doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het was een behoorlijk suggestieve vraag, zegmaar gewoon een aanname!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Bovendien trek ik geen conclusie maar vraag ik het.
Het is alleen gewoon een levensles. Maar dat moeten jullie nog leren.quote:Assumption is the mother of all fuckups
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
waar basseer je dat op? ken je mij?
Het is niet zomaar een foutje imo. En dat onder invloed van drank is een kutexcuus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Voor mij blijft het dus heel duidelijk dat zij absoluut iemand is waarmee ik verder wil. Dat ik een foutje heb gemaakt onder invloed van drank is al erg genoeg MAAR blabla het feit dat ik hier bewust wat aan wil doen is goed vind ik
Precies. Of ik neem haar mee op een luxe etentje. Ik heb wel wat goed te maken ook al weet zij dat niet. Het feit dat ik dit doe getuigt denk ik wel dat ik een ander soort man ben. Sommige van jullie scheren alle mannen die ook maar iets hebben gedaan over 1 kam. Ik wil niet in een hokje geplaatst worden maar ja als jullie het zo zien..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Even een afsluitend postje, ik ben blij dat je bij zinnen bent gekomen en het gewoon niet vertelt. Kijk naar de positieve kant. Leer hiervan, doe er je voordeel mee. En als je weet dat je een beetje gek gaat doen van verdovende middelen: rustig aan daarmee.
Have fun tonight. (misschien moet je je schuldgevoel een beetje afkopen en neem een bos bloemen voor haar mee)
Wie van jullie heeft wel is spontaan een bos bloemen van je vriend/man gehad?![]()
wel typerend dat je juist het belangrijkste gedeelte niet vetgedrukt laat zien. dat zat namelijk precies tussen twee vetgedrukte kopjes in, namelijk, ik citeer: "als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer".quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Bovendien trek ik geen conclusie maar vraag ik het.
Da's lekker makkelijk lullen he, als jij 't al gedaan hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.. maar ik denk dat ik het haar wel kan vergeven als het maar een zoen was. Maar dan nog heb ik liever dat ze het me niet verteld... Omdat ik het nu zelf heb gedaan zou ik uberhaupt niet meer boos worden als een keertje heeft gezoend.
Hoe kan drank nou een excuus zijn? TS weet dat hij onder invloed vreemde dingen doet (stelen, dingen kapot maken), dan had hij dit ook wel in het rijtje mogen verwachten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef DoimeN het volgende:
Drank is wel een excuus, TS zegt toch dat hij het zonder alcohol niet gedaan zou hebben? Drank geen excuus weer zo'n vrouwending.
Maakt het dat het minder erg? Dat het vast wel óóit gebeurd? Niet alle mannen zijn zoals jij hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel typerend dat je juist het belangrijkste gedeelte niet vetgedrukt laat zien. dat zat namelijk precies tussen twee vetgedrukte kopjes in, namelijk, ik citeer: "als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer".
ik denk echt niet dat ts én vriendin gebaat zijn met jullie advies, hoe goed ook bedoeld van jullie vivaelfjes.
Als ik plotseling vanuit het niets overstelpt wordt met cadeautjes en leuke dingetjes, ga ik dat verdacht vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Precies. Of ik neem haar mee op een luxe etentje. Ik heb wel wat goed te maken ook al weet zij dat niet. Het feit dat ik dit doe getuigt denk ik wel dat ik een ander soort man ben. Sommige van jullie scheren alle mannen die ook maar iets hebben gedaan over 1 kam. Ik wil niet in een hokje geplaatst worden maar ja als jullie het zo zien..
Ik ben geen ongevoelige lul die zijn kinderen slaat, zijn vrouw pijn doet etc.
Tenminste zo zie ik het
Iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk lullen he, als jij 't al gedaan heb
mochten ze willen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maakt het dat het minder erg? Dat het vast wel óóit gebeurd? Niet alle mannen zijn zoals jij hoor.
ja precies, heel scherp. geen cadautjes of extra lief doen. gewoon lekker doorsudderen. ben je het ook zelf zo kwijt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Als ik plotseling vanuit het niets overstelpt wordt met cadeautjes en leuke dingetjes, ga ik dat verdacht vinden.
Jaaaa, TS, vrouwtjes he
Precies.. en dat is ook zo.. Het is mijn verantwoordelijkheid dat ik die DRANK genomen heb. Daarom doe ik daar nu wat aan. Maar goed ik neem aan dat ik er teveel mensen mee pak als ik zeg dat drank een factor van de oorzaak is omdat we toch allemaal drank accepteren is het niet?. Nee met drank is niks mis, word door iedereen geaccepteerd etc..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef DoimeN het volgende:
Drank is wel een excuus, TS zegt toch dat hij het zonder alcohol niet gedaan zou hebben? Drank geen excuus weer zo'n vrouwending.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd. Als TS niet vreemd was gegaan en er kwam ineens een neger uit de kast vallen bij z'n vriendin thuis dan waren de rapen gaar. Ook al hadden ze alleen maar gezoend.
Weer zo'n onzinnige vergelijking. Als ik op een bedrijfsfeestje na iets teveel pretcilinders mijn hotelkamer iets verbouw, mag mijn vriendin er ook vanuit gaan dat ik vreemdga?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe kan drank nou een excuus zijn? TS weet dat hij onder invloed vreemde dingen doet (stelen, dingen kapot maken), dan had hij dit ook wel in het rijtje mogen verwachten.
drank is geen smoes, het is een excuus. je weet nu wat het is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Precies.. en dat is ook zo.. Het is mijn verantwoordelijkheid dat ik die DRANK genomen heb. Daarom doe ik daar nu wat aan. Maar goed ik neem aan dat ik er teveel mensen mee pak als ik zeg dat drank een factor van de oorzaak is omdat we toch allemaal drank accepteren is het niet?. Nee met drank is niks mis, word door iedereen geaccepteerd etc..Drank is kuttdrugs. Ik ga voortaan wel weer een keer gezellig paddoén.. Dit brengt mij veel meer verantwoordelijkheidsgevoel bij dan welke drugs ook. Of ben ik nu een kutjunk? puur omdat jij niks weet over hoe drank en drugs werken en dat ik nu iets neem wat 'maatschappelijk NIET geaccepteerd is tov wat WEL geaccepteerd is? Drank is harddrugs en laat je dingen doen die je normaal niet zou doen. Dat sommigen daar wel mee om kunnen gaan.. proficiat. Ik niet
TS ik weet niet wat je nu op hebt maar het doet geen goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Precies.. en dat is ook zo.. Het is mijn verantwoordelijkheid dat ik die DRANK genomen heb. Daarom doe ik daar nu wat aan. Maar goed ik neem aan dat ik er teveel mensen mee pak als ik zeg dat drank een factor van de oorzaak is omdat we toch allemaal drank accepteren is het niet?. Nee met drank is niks mis, word door iedereen geaccepteerd etc..Drank is kuttdrugs. Ik ga voortaan wel weer een keer gezellig paddoén.. Dit brengt mij veel meer verantwoordelijkheidsgevoel bij dan welke drugs ook. Of ben ik nu een kutjunk? puur omdat jij niks weet over hoe drank en drugs werken en dat ik nu iets neem wat 'maatschappelijk NIET geaccepteerd is tov wat WEL geaccepteerd is? Drank is harddrugs en laat je dingen doen die je normaal niet zou doen. Dat sommigen daar wel mee om kunnen gaan.. proficiat. Ik niet
lol. echt wel. alleen dat zijn de naween van schuldgevoel. dat ebt wel weg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef DoimeN het volgende:
[..]
TS ik weet niet wat je nu op hebt maar het doet geen goed
precies.. omdat de bedoeling was voor hun om te neuken.. Als mijn vriendin vreemd was gegaan en het betekende niks en ze was dronken en het was alleen zoenen dan was ik niet zo heel boos geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd. Als TS niet vreemd was gegaan en er kwam ineens een neger uit de kast vallen bij z'n vriendin thuis dan waren de rapen gaar. Ook al hadden ze alleen maar gezoend.
Het slijt uiteindelijk wel. Ik heb respect voor die keuze.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Het past bij mij in het rijtje 'foute dingen doen'.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Weer zo'n onzinnige vergelijking. Als ik op een bedrijfsfeestje na iets teveel pretcilinders mijn hotelkamer iets verbouw, mag mijn vriendin er ook vanuit gaan dat ik vreemdga?
Heb af en toe een momentquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en ik dacht dat juist mannen visueel ingesteld waren
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
edit: jullie zijn een beetje onzeker en willen zo over de rug van ts zien hoe zijn vriendin reageert op zo'n situatie. blijft het aan? hoe gaat ze er mee om? hoe gaat ts er mee om? aapjes kijken omdat je van dichtbij wilt meemaken hoe je zelf zou reageren.
ik heb dat wat minder![]()
Dan is er toch geen probleem en kun je het toch gewoon vertellen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
precies.. omdat de bedoeling was voor hun om te neuken.. Als mijn vriendin vreemd was gegaan en het betekende niks en ze was dronken en het was alleen zoenen dan was ik niet zo heel boos geweest.
Lieverd, dat zeg je nu om jezelf goed te pratenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
precies.. omdat de bedoeling was voor hun om te neuken.. Als mijn vriendin vreemd was gegaan en het betekende niks en ze was dronken en het was alleen zoenen dan was ik niet zo heel boos geweest.
Ik geloof er geen zak vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Wat een burgelijk leven zul jij hebben, of ben jij zo'n 'stille' met een SM kelder?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Het past bij mij in het rijtje 'foute dingen doen'.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Wat een burgelijk leven zul jij hebben, of ben jij zo'n 'stille' met een SM kelder?![]()
en dan kan jij lekker kijken hoe zoiets afloopt en het zelf in de praktijk gaan brengen, als het positief uitpakt. als het negatief uitpakt, weet je ook wat je moet doen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan kan je het toch gewoon vertellen?
Precies wij hebben het beste voor met TS, al klinkt dit wat gek in menig (vrouwen) oor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan kan jij lekker kijken hoe zoiets afloopt en het zelf in de praktijk gaan brengen, als het positief uitpakt. als het negatief uitpakt, weet je ook wat je moet doen...win-win en de ts kan stikken.
dit is geen beste zet. wederom. net kon ik er nog om lachen, maar nu maak je me weer bang dat je richting mensen neigt die graag bloed willen zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Lieverd.. We hebben het er van te voren over gehad en toen zei zij dat ze het direct uit zal maken..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Lieverd, dat zeg je nu om jezelf goed te praten
'only you boyfriend!quote:
ik zet 100 fok!euro in op mét drank en drugs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef witte_fantasie het volgende:
Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid.
Dikke vette kans dat jij in de toekomst weer vreemd gaat. Met of zonder drank/drugs.
Flikker toch op, ik heb een vriend die niet vreemdgaat. Bovendien heb ik de ervaring van TS niet nodig want ik heb genoeg gezien in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan kan jij lekker kijken hoe zoiets afloopt en het zelf in de praktijk gaan brengen, als het positief uitpakt. als het negatief uitpakt, weet je ook wat je moet doen...win-win en de ts kan stikken.
Nu moet zij eigenlijk ook stiekem vreemdgaan, ter compensatie. Ik zou hints geven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Lieverd.. We hebben het er van te voren over gehad en toen zei zij dat ze het direct uit zal maken..
Ik heb direct vanaf het begin gezegd dat ik het niet uit zal maken, Het lag aan de situatie.
Als ze had gezegd dat ze boos op me zou zijn en goed moest nadenken maar het niet direct uit zou maken, dan had ik het wellicht nu al verteld.
ik denk dat ze het wel begrijpt. ik denk dat ze vooral mijn posts zalvend zal ervaren. ts heeft het niet gezegd om haar te sparen. ts ziet dat nu ook in, dus dat wordt goemaakzoenen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef klappie het volgende:
Zou wat zijn als de vriendin in kwestie mee zat te lezen!![]()
Coward!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Lieverd.. We hebben het er van te voren over gehad en toen zei zij dat ze het direct uit zal maken..
Ik heb direct vanaf het begin gezegd dat ik het niet uit zal maken, Het lag aan de situatie.
Als ze had gezegd dat ze boos op me zou zijn en goed moest nadenken maar het niet direct uit zou maken, dan had ik het wellicht nu al verteld.
TS moet iemand inhuren die haar zodanig verleid en haar dronken voert dat ze wel vreemd móet gaan. Dan komt het immers door de drank.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Nu moet zij eigenlijk ook stiekem vreemdgaan, ter compensatie. Ik zou hints geven.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ze het wel begrijpt. ik denk dat ze vooral mijn posts zalvend zal ervaren. ts heeft het niet gezegd om haar te sparen. ts ziet dat nu ook in, dus dat wordt goemaakzoenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |