abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:53:20 #51
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_68467738
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Hey mensen.

De volgende dag had ik een fikse kater en een enorm schuldgevoel (eigen schuld).
Vanaf toen heb ik besloten dat deze fout nooit meer gemaakt zou worden. Ik haat vreemdgaan en zou gek worden als mijn vriendin dat zou doen. Een kennis van mij heeft dan wel een vriendin maar gaat vaker vreemd. Ik niet.. ik vind dat echt heel erg.. zo zit ik niet in elkaar.

Voorzitter, mag ik even lachen? Meneer struisvogel zit na drie goudgele pretcilinders wel dégelijk zo in elkaar, waarvan akte. Terug naar de WVTTK gaarne..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:53:27 #52
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68467743
TS is slap, hij kiest voor de weg met het minste risico. Stoere man hoor, dingen uithalen maar consequenties aanvaarden ho maar
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_68467752
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.
Als je haar gelukkig wilt houden ten koste van je eigen, dan moet je dat vooral doen. Ik zou het zelf niet doen, maar dat heb ik al twee keer verteld. Maar laat ik je er wel bij vertellen dat ik dat ZWAK vind, helemaal van een man. Zwak, zwak, zwak!

Success ermee. En hopen dat je er daadwerkelijk iets van geleerd hebt.
pi_68467762
quote:

[..]

Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.
Het is ook jóuw leven hoor, niet alleen dat van haar.
En haar er niet mee lastig vallen.. Serieus in wat voor grot leef jij?
Wees een vent en vertel het haar. Waarom vraag je hier in vredesnaam advies als je je keuze toch al hebt gemaakt?
pi_68467770
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ik sta in de avond
Op de rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
pi_68467777
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef L-IS het volgende:
TS is slap, hij kiest voor de weg met het minste risico. Stoere man hoor, dingen uithalen maar consequenties aanvaarden ho maar
Dat dus. Grow up.
pi_68467864
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En dan leef jij je leven met een leugen? Zit je daar op te wachten? Er zwemmen wel meer visjes in de zee, hoor.
Dat is gewoon mijn straf. Verdien ik gewoon..
Ik hoef haar er in ieder geval niet mee lastig te vallen, het is niet haar fout maar mijn fout. Aan mij de keuze om er iets mee te doen. En dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik doe nu wel meer voor de relatie en luister veel meer naar haar mening. En ik ben dus gestopt met de drank. Ondanks dat dit hetgene niet goed maakt, ben ik me er wel van bewust dat ik echt van haar houd en dat het echt een klote fout is. Ik denk dat dit wel even goed voor me is.
pi_68467872
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Tis mijn schuld onder invloed van drank.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:57:40 #59
202348 Susi
Temple of Love
pi_68467888
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Tis mijn schuld onder invloed van drank.
Die je zelf naar binnen hebt laten lopen.
pi_68467889
Wat smerig dat je bent vreemdgegaan en nog smeriger dat je niet van plan bent het je vriendin te vertellen, in ieder geval voorlopig niet.
Je hebt o zo'n geweldige relatie dus ik snap niet dat je bent vreemdgegaan (ook al heb je zoveel gedronken). Je bent echt een enorme vieze hond als je het je vriendin niet vandaag nog vertelt. Jij hebt de smerige keuze gemaakt om vreemd te gaan, laat haar dan de keuze maken of ze nog bij je wil blijven of niet. Je hebt het verneukt, je vriendin heeft recht om dit te weten. Als het zo'n geweldige relatie is kun je het toch niet aan om je vriendin niets te zeggen en voor altijd hier over te liegen/het te verzwijgen?
Jij kunt wel blijven zeggen het is mijn eigen schuld dat ik voor altijd met dit schuldgevoel zit en dat je je vriendin er niet mee lastig wilt vallen maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je vriendin wilt het ook weten, geloof me. Het verzwijgen is nog veel erger. Echt als je het over vier jaar vertelt heb je kans dat ze nog kwader is. Wees een man, kom voor je fouten uit, verzwijg het niet.

Met heel veel geluk vergeeft ze het je maar ik hoop het niet.
pi_68467895
Les Excuses sont faits pour s'en servir.
Ik sta in de avond
En schouw in het Heelal
pi_68467921
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik hoef haar er in ieder geval niet mee lastig te vallen, het is niet haar fout maar mijn fout. Aan mij de keuze om er iets mee te doen. En dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik doe nu wel meer voor de relatie en luister veel meer naar haar mening. En ik ben dus gestopt met de drank. Ondanks dat dit hetgene niet goed maakt, ben ik me er wel van bewust dat ik echt van haar houd en dat het echt een klote fout is. Ik denk dat dit wel even goed voor me is.
Flikker toch op, je verdient dat je vriendin je heel hard een klap in je gezicht geeft omdat je zo'n lul bent. Nu gaat je vriendin denken dat jij een geweldig perfect vriendje bent terwijl dat absoluut niet zo is. Lekker is dat, go TS!
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:58:52 #63
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_68467927
quote:

[..]

Haha, prachtig. Haar gelukkig maken?! Simpel: trouw blijven. Epic fail Kortom: opbiechten en haar laten kiezen. Wellicht trekt ze de juiste conclusie en besluit ze gelukkig te worden met een ander. Slaag je uiteindelijk alsnog in je opzet, zij het dat je zelf geen deel meer uitmaakt van het geluk.

dinsdag 28 april 2009 @ 17:59:11 #64
202348 Susi
Temple of Love
pi_68467940
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Dan weet je zeker dat het meteen over is, want dan is ze vier jaar lang voorgelogen.
Ik zou niet voor mijzelf instaan wat ik je aan zou doen als ik je vriendin was en je liegt eigenlijk jaren tegen me.
pi_68467950
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Susi het volgende:

[..]

Die je zelf naar binnen hebt laten lopen.
Neejoh, dat deden de kaboutertjes!
pi_68467992
TS, vind jij liegen niet vele vele vele malen erger dan vreemdgaan?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:01:21 #67
202348 Susi
Temple of Love
pi_68468018
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Da's waar ook. En die hielden stokjes erbij om de keel van ons aller TS open te spreiden
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:01:38 #68
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68468032
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef sopsop het volgende:
Wat smerig dat je bent vreemdgegaan en nog smeriger dat je niet van plan bent het je vriendin te vertellen, in ieder geval voorlopig niet.
Je hebt o zo'n geweldige relatie dus ik snap niet dat je bent vreemdgegaan (ook al heb je zoveel gedronken). Je bent echt een enorme vieze hond als je het je vriendin niet vandaag nog vertelt. Jij hebt de smerige keuze gemaakt om vreemd te gaan, laat haar dan de keuze maken of ze nog bij je wil blijven of niet. Je hebt het verneukt, je vriendin heeft recht om dit te weten. Als het zo'n geweldige relatie is kun je het toch niet aan om je vriendin niets te zeggen en voor altijd hier over te liegen/het te verzwijgen?
Jij kunt wel blijven zeggen het is mijn eigen schuld dat ik voor altijd met dit schuldgevoel zit en dat je je vriendin er niet mee lastig wilt vallen maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je vriendin wilt het ook weten, geloof me. Het verzwijgen is nog veel erger. Echt als je het over vier jaar vertelt heb je kans dat ze nog kwader is. Wees een man, kom voor je fouten uit, verzwijg het niet.

Met heel veel geluk vergeeft ze het je maar ik hoop het niet.
Amen!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_68468051
gvd ik ben er toch hardstikke bewust van dat het een smerige actie was?!
Naja het is allemaal 'wat ik zou doen' en blablabla maar jullie zitten niet in het zelfde schuitje!.

Jullie weten niet hoe het is en jullie weten niet wat ik voel.

Ik geef ontzettend veel om haar en om haar gelukkig te houden vertel ik het haar in eerste instantie niet. Maar aan de andere kant... misschien moet ik het toch maar doen Ik weet het gewoon niet
pi_68468068
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik nu stop
pi_68468121
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik blijkbaar wel.. Een goede reden om te stoppen dus. Ik kan prima andere bepaalde drugs handelen zoals paddo's of weed maar drank dus blijkbaar niet. Daarom lijkt het mij gewoon zeer verstandig om te stoppen.. Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.
Nou, dan is het dom. Mijn vriend weet dat ie redelijk roekeloos wordt als ie teveel alcohol opheeft, dus drinkt ie niet teveel. Misschien had je dat eerder moeten bedenken dan drank de schuld geven.

En sowieso, het is laf om het achter te houden voor je vriendin. Bah, als ik je vriendin was zou ik het direct uitmaken.
pi_68468138
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef Noortje. het volgende:
TS, vind jij liegen niet vele vele vele malen erger dan vreemdgaan?
nee.. Ik vind het erg dat ik haar pijn doe.. Dit wil ik gewoon niet doen. Voor de rest vind ik liegen wel erg maar zolang je er een ander pijn mee doet door de waarheid te vertellen denk ik dat je beter 1 x kan liegen
pi_68468139
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
Naja het is allemaal 'wat ik zou doen' en blablabla maar jullie zitten niet in het zelfde schuitje!.

Ik geef ontzettend veel om haar en om haar gelukkig te houden vertel ik het haar in eerste instantie niet. Maar aan de andere kant... misschien moet ik het toch maar doen Ik weet het gewoon niet
Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.
pi_68468143
quote:

Om haar gelukkig te houden vertel je het haar niet? Ik denk dat je haar gelukkiger maakt door het haar wel te vertellen, dan kan ze zelf de keuze maken om met een ontrouwe hond samen te leven of toch maar bij je weg te gaan.
Je maakt haar echt niet gelukkig door het te verzwijgen. Laat je ware aard zien grapjas.
pi_68468147
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

nee.. Ik vind het erg dat ik haar pijn doe.. Dit wil ik gewoon niet doen. Voor de rest vind ik liegen wel erg maar zolang je er een ander pijn mee doet door de waarheid te vertellen denk ik dat je beter 1 x kan liegen
Je liegt niet één keer, je liegt de rest van jullie relatie.
pi_68468165
quote:

[..]

Waarom denk je dat ik nu stop
Te laat schat.
pi_68468191
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.
Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?
pi_68468210
quote:

Je bent aan het treuzelen en rekken, wees nou toch eens recht voor de raap tegen je vriendin, als je het lef hebt om je vriendin te bedriegen dronken of niet, dan moet je maar ook het lef hebben om het haar te vertellen.
Ik sta in de avond
En schouw in het Heelal
  PR/Manusje van alles dinsdag 28 april 2009 @ 18:07:50 #79
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_68468221
Ja verpest je relatie nog verder joh en ben jij het wel waard dat jij haar nu zo kwetst?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_68468225
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ja, het is jouw fout, maar jouw vriendin heeft het recht om het te weten.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:08:12 #81
202348 Susi
Temple of Love
pi_68468229
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?
Gewoon, wat er gebeurd is.
Waarom zou je er om heen gaan lullen ?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:08:19 #82
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68468232
quote:

[..]

Zeggen dat je veel gedronken hebt en een meisje gezoend?
pi_68468254
quote:

[..]

Gewoon? Ik heb met een ander gezoend. En ga asjeblieft niet het excuus gebruiken dat je dronken was, want dat is zo zielig.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:09:03 #84
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_68468266
quote:

Jochie, ons een rotzorg, met je schuitje. Jij bent zo dom om vreemd te gaan. Al je praatjes, excuses en voornemens ten spijt blijf je gewoon een soepstengel. Je vriendin verdiende beter vanaf het moment dat jij je tong in een ander stak.

Je koos die avond voor jezelf (en alsjeblieft, ook als je lam bent zie je zo'n zoen echt wel aankomen) en door haar 'te beschermen' doe je dat eigenlijk nog steeds. In die zin is je houding heel erg egoïstisch. Als je echt zo overtuigd bent van jouw liefde, blabla - boehoe, dan vertel je het haar. Waarom? Het haar vertellen getuigt van meer respect en liefde dan het verzwijgen, en als allemaal het echt niet zo erg en bedoeld is, waarom zou je het dan in godsnaam niet vertellen? Daar heeft die liefde van je leven toch begrip voor?

dinsdag 28 april 2009 @ 18:09:25 #85
202348 Susi
Temple of Love
pi_68468279
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Gewoon? Ik heb met een ander gezoend. En ga asjeblieft niet het excuus gebruiken dat je dronken was, want dat is zo zielig.
Dat zéker.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:09:27 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468281
ik ga ook niet meer 'vreemd' sinds ik niet meer drink. sterker nog, ik neuk niet eens meer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68468292
okee dan.. Ik zie haar vanavond. Dan ga ik het maar vertellen..
pi_68468343
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Jochie, ons een rotzorg, met je schuitje. Jij bent zo dom om vreemd te gaan. Al je praatjes, excuses en voornemens ten spijt blijf je gewoon een soepstengel. Je vriendin verdiende beter vanaf het moment dat jij je tong in een ander stak.

Je koos die avond voor jezelf (en alsjeblieft, ook als je lam bent zie je zo'n zoen echt wel aankomen) en door haar 'te beschermen' doe je dat eigenlijk nog steeds. In die zin is je houding heel erg egoïstisch. Als je echt zo overtuigd bent van jouw liefde, blabla - boehoe, dan vertel je het haar. Waarom? Het haar vertellen getuigt van meer respect en liefde dan het verzwijgen, en als allemaal het echt niet zo erg en bedoeld is, waarom zou je het dan in godsnaam niet vertellen? Daar heeft die liefde van je leven toch begrip voor?
jullie hebben gelijk Ik vertel het haar vanavond
pi_68468344
Wees ook zo eerlijk om te zeggen dat je het achter gehouden hebt.
pi_68468363
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Wees ook zo eerlijk om te zeggen dat je het achter gehouden hebt.
Ik vertel haar gewoon precies wanneer het gebeurd is dus...
pi_68468383
TS wordt verstandig.
pi_68468391
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik vertel haar gewoon precies wanneer het gebeurd is dus...
Ja, dus weet ze ook dat je het achter gehouden hebt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:13:21 #93
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_68468413
En laat even weten hoe ze reageerde!
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_68468433
Brave TS!

Hou je ons even op de hoogte over hoe het afloopt?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:14:11 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468447
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

jullie hebben gelijk Ik vertel het haar vanavond
niet vertellen, wat ze hierboven ook zo lief mogelijk tegen je zeggen. ze naaien je nog harder dan jij je vriendin genaaid hebt. het zijn gewoon bloedhonden.

je hebt iemand anders gekust, geez fucking christ. wil je voor dat intermenselijke contact je relatie op het spel zetten.

denk je serieus dat jouw vriendin jouw eerlijkheid waardeerd? kom op man, dat wordt een brok constante twijfel. je doet haar meer pijn door het te zeggen, dan door dit miniscule uitstapje te vergeten. ik heb in je op gelezen dat vreemdgaan niet iets is wat jij doet, dus troost je met die gedachte.

niet zeggen
pi_68468454
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:12 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, dus weet ze ook dat je het achter gehouden hebt.
Maaaaaaaaaaaar wel goed dat hij het toch vertelt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:14:53 #97
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_68468469
Succes, TS.
En vergeet niet dat ze alle (ALLE) recht heeft om kwaad te worden, haar spullen te pakken en tijd nodig heeft om na te denken. Heb je aan jezelf te danken. Hopelijk ben je de volgende keer verstandiger.
(Un)masking for the greater good.
pi_68468476
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Jabberwocky het volgende:
En laat even weten hoe ze reageerde!
Als hij tenminste niet in het ziekenhuis beland.
Ik sta in de avond
En schouw in het Heelal
pi_68468483
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
blabla

niet zeggen
Flikker toch op, internetheld.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:16:30 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468532
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Flikker toch op, internetheld.
ik denk misschien nog wel meer aan de vriendin van ts, dan jullie met je goedbedoelde egotripperij. vertellen is alleen maar omdat je jezelf zo kut voelt. egoïsten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')