Voorzitter, mag ik even lachen? Meneer struisvogel zit na drie goudgele pretcilinders wel dégelijk zo in elkaar, waarvan akte. Terug naar de WVTTK gaarne..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Hey mensen.
De volgende dag had ik een fikse kater en een enorm schuldgevoel (eigen schuld).
Vanaf toen heb ik besloten dat deze fout nooit meer gemaakt zou worden. Ik haat vreemdgaan en zou gek worden als mijn vriendin dat zou doen. Een kennis van mij heeft dan wel een vriendin maar gaat vaker vreemd. Ik niet.. ik vind dat echt heel erg.. zo zit ik niet in elkaar.
Als je haar gelukkig wilt houden ten koste van je eigen, dan moet je dat vooral doen. Ik zou het zelf niet doen, maar dat heb ik al twee keer verteld. Maar laat ik je er wel bij vertellen dat ik dat ZWAK vind, helemaal van een man. Zwak, zwak, zwak!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.
Het is ook jóuw leven hoor, niet alleen dat van haar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.
Dat dus. Grow up.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef L-IS het volgende:
TS is slap, hij kiest voor de weg met het minste risico. Stoere man hoor, dingen uithalen maar consequenties aanvaarden ho maar
Dat is gewoon mijn straf. Verdien ik gewoon..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En dan leef jij je leven met een leugen? Zit je daar op te wachten? Er zwemmen wel meer visjes in de zee, hoor.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Tis mijn schuld onder invloed van drank.
Die je zelf naar binnen hebt laten lopen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Tis mijn schuld onder invloed van drank.
Flikker toch op, je verdient dat je vriendin je heel hard een klap in je gezicht geeft omdat je zo'n lul bent. Nu gaat je vriendin denken dat jij een geweldig perfect vriendje bent terwijl dat absoluut niet zo is. Lekker is dat, go TS!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn straf. Verdien ik gewoon..
Ik hoef haar er in ieder geval niet mee lastig te vallen, het is niet haar fout maar mijn fout. Aan mij de keuze om er iets mee te doen. En dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik doe nu wel meer voor de relatie en luister veel meer naar haar mening. En ik ben dus gestopt met de drank. Ondanks dat dit hetgene niet goed maakt, ben ik me er wel van bewust dat ik echt van haar houd en dat het echt een klote fout is. Ik denk dat dit wel even goed voor me is.
Haha, prachtig. Haar gelukkig maken?! Simpel: trouw blijven. Epic failquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik zou niet voor mijzelf instaan wat ik je aan zou doen als ik je vriendin was en je liegt eigenlijk jaren tegen me.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat het meteen over is, want dan is ze vier jaar lang voorgelogen.
Neejoh, dat deden de kaboutertjes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Die je zelf naar binnen hebt laten lopen.
Amen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef sopsop het volgende:
Wat smerig dat je bent vreemdgegaan en nog smeriger dat je niet van plan bent het je vriendin te vertellen, in ieder geval voorlopig niet.
Je hebt o zo'n geweldige relatie dus ik snap niet dat je bent vreemdgegaan (ook al heb je zoveel gedronken). Je bent echt een enorme vieze hond als je het je vriendin niet vandaag nog vertelt. Jij hebt de smerige keuze gemaakt om vreemd te gaan, laat haar dan de keuze maken of ze nog bij je wil blijven of niet. Je hebt het verneukt, je vriendin heeft recht om dit te weten. Als het zo'n geweldige relatie is kun je het toch niet aan om je vriendin niets te zeggen en voor altijd hier over te liegen/het te verzwijgen?
Jij kunt wel blijven zeggen het is mijn eigen schuld dat ik voor altijd met dit schuldgevoel zit en dat je je vriendin er niet mee lastig wilt vallen maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je vriendin wilt het ook weten, geloof me. Het verzwijgen is nog veel erger. Echt als je het over vier jaar vertelt heb je kans dat ze nog kwader is. Wees een man, kom voor je fouten uit, verzwijg het niet.
Met heel veel geluk vergeeft ze het je maar ik hoop het niet.
Nou, dan is het dom. Mijn vriend weet dat ie redelijk roekeloos wordt als ie teveel alcohol opheeft, dus drinkt ie niet teveel. Misschien had je dat eerder moeten bedenken dan drank de schuld geven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik blijkbaar wel.. Een goede reden om te stoppen dus. Ik kan prima andere bepaalde drugs handelen zoals paddo's of weed maar drank dus blijkbaar niet. Daarom lijkt het mij gewoon zeer verstandig om te stoppen.. Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.
nee.. Ik vind het erg dat ik haar pijn doe.. Dit wil ik gewoon niet doen. Voor de rest vind ik liegen wel erg maar zolang je er een ander pijn mee doet door de waarheid te vertellen denk ik dat je beter 1 x kan liegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef Noortje. het volgende:
TS, vind jij liegen niet vele vele vele malen erger dan vreemdgaan?
Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
gvd ik ben er toch hardstikke bewust van dat het een smerige actie was?!
Naja het is allemaal 'wat ik zou doen' en blablabla maar jullie zitten niet in het zelfde schuitje!.
Jullie weten niet hoe het is en jullie weten niet wat ik voel.
Ik geef ontzettend veel om haar en om haar gelukkig te houden vertel ik het haar in eerste instantie niet. Maar aan de andere kant... misschien moet ik het toch maar doenIk weet het gewoon niet
Om haar gelukkig te houden vertel je het haar niet? Ik denk dat je haar gelukkiger maakt door het haar wel te vertellen, dan kan ze zelf de keuze maken om met een ontrouwe hond samen te leven of toch maar bij je weg te gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
Naja het is allemaal 'wat ik zou doen' en blablabla maar jullie zitten niet in het zelfde schuitje!.
Ik geef ontzettend veel om haar en om haar gelukkig te houden vertel ik het haar in eerste instantie niet. Maar aan de andere kant... misschien moet ik het toch maar doenIk weet het gewoon niet
Je liegt niet één keer, je liegt de rest van jullie relatie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
nee.. Ik vind het erg dat ik haar pijn doe.. Dit wil ik gewoon niet doen. Voor de rest vind ik liegen wel erg maar zolang je er een ander pijn mee doet door de waarheid te vertellen denk ik dat je beter 1 x kan liegen
Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.
Je bent aan het treuzelen en rekken, wees nou toch eens recht voor de raap tegen je vriendin, als je het lef hebt om je vriendin te bedriegen dronken of niet, dan moet je maar ook het lef hebben om het haar te vertellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
Ja, het is jouw fout, maar jouw vriendin heeft het recht om het te weten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn straf. Verdien ik gewoon..
Ik hoef haar er in ieder geval niet mee lastig te vallen, het is niet haar fout maar mijn fout. Aan mij de keuze om er iets mee te doen. En dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik doe nu wel meer voor de relatie en luister veel meer naar haar mening. En ik ben dus gestopt met de drank. Ondanks dat dit hetgene niet goed maakt, ben ik me er wel van bewust dat ik echt van haar houd en dat het echt een klote fout is. Ik denk dat dit wel even goed voor me is.
Gewoon, wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?
Zeggen dat je veel gedronken hebt en een meisje gezoend?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Klopt ook wel.. Ik schoot ook uit mijn slof omdat ik een beetje in het nauw zit nu.. Ik denk dat ik het ga vertellen dan maar... maar hoe?
Gewoon? Ik heb met een ander gezoend. En ga asjeblieft niet het excuus gebruiken dat je dronken was, want dat is zo zielig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Jochie, ons een rotzorg, met je schuitje. Jij bent zo dom om vreemd te gaan. Al je praatjes, excuses en voornemens ten spijt blijf je gewoon een soepstengel. Je vriendin verdiende beter vanaf het moment dat jij je tong in een ander stak.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:02 schreef max_payne4 het volgende:
Dat zéker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon? Ik heb met een ander gezoend. En ga asjeblieft niet het excuus gebruiken dat je dronken was, want dat is zo zielig.![]()
jullie hebben gelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Jochie, ons een rotzorg, met je schuitje. Jij bent zo dom om vreemd te gaan. Al je praatjes, excuses en voornemens ten spijt blijf je gewoon een soepstengel. Je vriendin verdiende beter vanaf het moment dat jij je tong in een ander stak.
Je koos die avond voor jezelf (en alsjeblieft, ook als je lam bent zie je zo'n zoen echt wel aankomen) en door haar 'te beschermen' doe je dat eigenlijk nog steeds. In die zin is je houding heel erg egoïstisch. Als je echt zo overtuigd bent van jouw liefde, blabla - boehoe, dan vertel je het haar. Waarom? Het haar vertellen getuigt van meer respect en liefde dan het verzwijgen, en als allemaal het echt niet zo erg en bedoeld is, waarom zou je het dan in godsnaam niet vertellen? Daar heeft die liefde van je leven toch begrip voor?
Ik vertel haar gewoon precies wanneer het gebeurd is dus...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Wees ook zo eerlijk om te zeggen dat je het achter gehouden hebt.
Ja, dus weet ze ook dat je het achter gehouden hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik vertel haar gewoon precies wanneer het gebeurd is dus...
niet vertellen, wat ze hierboven ook zo lief mogelijk tegen je zeggen. ze naaien je nog harder dan jij je vriendin genaaid hebt. het zijn gewoon bloedhonden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
jullie hebben gelijkIk vertel het haar vanavond
Maaaaaaaaaaaar wel goed dat hij het toch vertelt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dus weet ze ook dat je het achter gehouden hebt.
Als hij tenminste niet in het ziekenhuis beland.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Jabberwocky het volgende:
En laat even weten hoe ze reageerde!
ik denk misschien nog wel meer aan de vriendin van ts, dan jullie met je goedbedoelde egotripperij. vertellen is alleen maar omdat je jezelf zo kut voelt. egoïsten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |