denk je nou echt dat je nu nooit meer gaat drinken? En wat doe je dan als je vriendin je naar de reden vraagt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef max_payne4 het volgende:
als ik dat zo voelde dan had ik denk ik geen post gemaakt dat ik vette spijt had dumb ass
hier reageerde ik op dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Volgende week drink je weer, en ga je weer vreemd, sukkel.
Het is je al maximaal een week gelukt! Petje af hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Nu komt het: Ik heb met mezelf afgesproken dat ik nooit meer ga drinken (tot nu toe gelukt
Ja... Drank is een kut drugs.. (voor mij althans) Ik ben de laatste tijd steeds vaker dronken en drink ook steeds meer en werd steeds onverantwoordelijker. Ik heb wel eens gezegd dat ik niet meer drink wanneer ik een kater had. Maar nu heb ik echt iets ergs gedaan dat ik zeker weet dat ik dat nooit meer ga doen. Ik heb mijn vriendin verteld dat ik stop met de drank omdat ik mensen lastig viel en dus ongeveer dezelfde reden: Ik word er onverantwoordelijk van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
denk je nou echt dat je nu nooit meer gaat drinken? En wat doe je dan als je vriendin je naar de reden vraagt?
Je snapt het nog steeds niet. Ook al ben je nog zo dronken, je hebt heus nog wel wat controle over je acties. Je had immers ook 'een helder moment' tijdens je dronkenschap. Kortom, je dronkenschap relateren aan je vreemdgaan is niet relevant.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie.. Is ook mijn eigen schuld. Daarom neem ik nu ook het initiatief om niet meer te drinken.
Ik begrijp de reactie.. Is ook mijn eigen schuld. Daarom neem ik nu ook het initiatief om niet meer te drinken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja geef de drank maar weer de schuld
Hij dus wel, zijn vriendin ook blijkbaar. Wat doet jouw mening in dit specifieke geval ertoe?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind iemand een zoen geven niet echt vreemdgaan.
met de tong erbij.. Ja dat zie ik als vreemdgaan en vind ik erg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind iemand een zoen geven niet echt vreemdgaan.
Heel zwak idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik blijkbaar wel.. Een goede reden om te stoppen dus. Ik kan prima andere bepaalde drugs handelen zoals paddo's of weed maar drank dus blijkbaar niet. Daarom lijkt het mij gewoon zeer verstandig om te stoppen.. Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Roa het volgende:
...
BTW, drank als excuus voor het vreemdgaan is not done, is ook geen excuus. Ik ben zovaak dronken, ik zoen nooit met andere meisjes.
..Ik zeg toch ook dat het een stomme fout was. En ik doe onverantwoorde dingen onder invloed van drank. Waarom kan ik drank dan niet als een schuldige aanwijzen? Het is pas zwak als ik daar dan niets aan doe en dat doe ik dus door te stoppen.quote:
Geef een vriend van je 50 euro om met haar te zoenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef max_payne4 het volgende:
Bovendien moet ik gewoon iets doen om het goed te maken voor mezelf en voor haar.
Dat schuldgevoel is gewoon mijn terechte straf..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef SharQueDo het volgende:
En nu? Wil je voor de rest van je leven bij haar leven met een leugen? Met je schuldgevoel dat je het verknald hebt? Ik zou het haar gewoon vertellen, zeggen dat je spijt hebt, etc. Als het een echte relatie is ben je oprecht eerlijk tegen elkaar.
Als het je zo hard aangrijpt dan ga je vanzelf eraan kapot en dan komt de waarheid toch wel boven tafel, hoe dan ook. Ik zou gewoon eerlijk tegen haar zijn.
Als je onverantwoorde dingen doet "onder invloed van drank" (wat volgens mij gewoon dikke bs is) dan zou ik toch maar eens nagaan of die vriendin van je het wel waard is. Of ik zou met een psycholoog gaan praten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
..Ik zeg toch ook dat het een stomme fout was. En ik doe onverantwoorde dingen onder invloed van drank. Waarom kan ik drank dan niet als een schuldige aanwijzen? Het is pas zwak als ik daar dan niets aan doe en dat doe ik dus door te stoppen.
Verkeerd verwoord.. Het is MIJN schuld.. maar ik had het niet gedaan zonder de drank.. dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
..Ik zeg toch ook dat het een stomme fout was. En ik doe onverantwoorde dingen onder invloed van drank. Waarom kan ik drank dan niet als een schuldige aanwijzen? Het is pas zwak als ik daar dan niets aan doe en dat doe ik dus door te stoppen.
En toch is het zo.. Ik drink de laatste tijd nooit nee ik ZUIP.. En de laatste 3 keer deed ik dingen die ik nooit zou doen: Glazen op de grond gooien, fietsen jatten en als klap op de vuurpijl: Ik ging verdomme vreemd. Voor mij een reden om te stoppen. Drank is blijkbaar zo geaccepteerd dat het onderschat wordt. Maar drank doet rare dingen met je hersenen hoor! Het is harddrugs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je onverantwoorde dingen doet "onder invloed van drank" (wat volgens mij gewoon dikke bs is) dan zou ik toch maar eens nagaan of die vriendin van je het wel waard is. Of ik zou met een psycholoog gaan praten.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een vreemdganger die dat vaker doet toont neem ik aan niet zo openbaar zijn spijt en verteld niet dat hij een eikel is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens een vreemdganger altijd een vreemdganger
Ik en mijn vrienden hebben ons vaak genoeg onder tafel gezopen, maar anderman's eigendommen vernielen of zelfs diefstal... Nee, NOOIT!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
En toch is het zo.. Ik drink de laatste tijd nooit nee ik ZUIP.. En de laatste 3 keer deed ik dingen die ik nooit zou doen: Glazen op de grond gooien, fietsen jatten en als klap op de vuurpijl: Ik ging verdomme vreemd. Voor mij een reden om te stoppen. Drank is blijkbaar zo geaccepteerd dat het onderschat wordt. Maar drank doet rare dingen met je hersenen hoor! Het is harddrugs.
Openbaar? Op Fok?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:
Een vreemdganger die dat vaker doet toont neem ik aan niet zo openbaar zijn spijt en verteld niet dat hij een eikel is.
een vreemdganger zou er niet om janken.. Ik kan er wel om janken om wat ik heb gedaan. Kan je wel zeggen: be a man. Flikker op ik ben gewoon niet zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens een vreemdganger altijd een vreemdganger
Haha, als je vriendin in de toekomst het een keer overkomt en het eerlijk opbiecht ben je echt een rotte hond als je ook maar een wenkbrauw optrektquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
met de tong erbij.. Ja dat zie ik als vreemdgaan en vind ik erg.
Als mijn vriendin dat zou doen dan werd ik helemaal gek.
Op internet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Een vreemdganger die dat vaker doet toont neem ik aan niet zo openbaar zijn spijt en verteld niet dat hij een eikel is.
Heb het aan een maat van me verteld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Openbaar? Op Fok?
Openbaar zou pas zijn als je het je vriendin en je familie vertelt.
Dan weet je zeker dat het meteen over is, want dan is ze vier jaar lang voorgelogen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Heb het aan een maat van me verteld.
Ik zit er wel aan te denken om het haar te vertellen, ooit. Maar niet nu, ik wil haar gewoon niet kwijt man. Desnoods over 4 jaar pas als de relatie nog stabieler is.
Dan zou ik ook niet boos worden nee.. Dan staan we dus quitte.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Haha, als je vriendin in de toekomst het een keer overkomt en het eerlijk opbiecht ben je echt een rotte hond als je ook maar een wenkbrauw optrekt
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat het meteen over is, want dan is ze vier jaar lang voorgelogen.
Dit zal dan blijkbaar wel moeten. Als ik haar maar gelukkig maak dan ga ik ervan uit dat het schuldgevoel wel zal slijten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee sukkel dat is geen schuld gevoel. Dat moet je vooral niet vertellen als het een eenmalige fout is. Je maakt meer kapot dan je lief is nu zit jij met de ellende als je het vertelt ben jij het kwijt en zit je vriendin met de ellende.
Nou dan ben je even eerlijk geweest. misschien vriendin kwijt etc. Daar wordt je ook niet blij van.
Wees een vent draag het als een vent.
Knul, zo werkt het leven niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet boos worden nee.. Dan staan we dus quitte.
En dan leef jij je leven met een leugen? Zit je daar op te wachten? Er zwemmen wel meer visjes in de zee, hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Dit zal dan blijkbaar wel moeten. Als ik haar maar gelukkig maak dan ga ik ervan uit dat het schuldgevoel wel zal slijten.
Ik snap het ook wel, maar ik ben hier echt gewoon te zwak voor.. Dan maar voor mezelf houden. Het gaat mij er uiteindelijk om om haar gelukkig te maken. Ik heb geleerd van mijn fout en zal haar er niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat dus.
Hoe dan ook, TS is fok!ked. Ik zou het je vriendin meteen vertellen, dan ben je tenminste eerlijk. Niet alleen tegenover haar, maar ook tegenover jezelf. En als ze het dan uitmaakt? Tsja, consequenties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |