Ik denk dat je hier doelt op de vertrouwensband tussen jou en je vriend? Dat een relatie steeds meer drijft op leugens? De meeste jongens hebben geen schuldgevoel, je kan het ontkennen dat je het wel hebt. Maar het is gewoon aangepraat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten. Dan maar door het lint gaan.
Persoonlijk zou ik liever in een compleet eerlijke relatie zijn, dan een relatie wat niet écht een relatie is..
Uit de OP:quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Ik word dus helemaal gek van mezelf door dat schuld gevoel! We hebben het wel eens over vreemdgaan gehad en zij zei dan altijd dat ze het meteen uit zou maken.
iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"ja, maar viva en cosmo zeiden..."
zo te lezen ben jij veel gekwetst geweest met relaties en mannen die vreemdgingen. dat is niet leuk en ik ben serieus. maar weet je wel zeker dat je elke keer weer die ellende wilde meemaken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten. Dan maar door het lint gaan.
Persoonlijk zou ik liever in een compleet eerlijke relatie zijn, dan een relatie wat niet écht een relatie is..
Idd, dat en vertrouwen. Vriendin van TS vertrouwt TS misschien blindelings, terwijl dit dus eigenlijk niet terecht is..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
True. Goed praten met elkaar over alles is toch wel de basis van een goede relatie?
Idd, misschien kunnen mannen dat gevoel wel negeren (of uberhaupt niet hebben).. Dat kan ik niet wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier doelt op de vertrouwensband tussen jou en je vriend? Dat een relatie steeds meer drijft op leugens? De meeste jongens hebben geen schuldgevoel, je kan het ontkennen dat je het wel hebt. Maar het is gewoon aangepraat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef max_payne4 het volgende:
Ik word dus helemaal gek van mezelf door dat schuld gevoel! We hebben het wel eens over vreemdgaan gehad en zij zei dan altijd dat ze het meteen uit zou maken.
Dus TS wat gaan we doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Dat betekend juist dat de relatie goed is voor mij... Ik wil haar niet kwijt. Snap dat dan. En ik wil ook het beste voor haar. period. Het is een foutje, zal nooit meer gebeurden klaar. Niet meer naar omkijken, ik voel me er kut onder en dat mag ook. Belangrijkste is dat ik er wat van heb geleerd..
Voor mij wel in elk geval.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
True. Goed praten met elkaar over alles is toch wel de basis van een goede relatie?
Er is nog een andere conclusie mogelijk: dat ze gewoon niet hadden gewild dat hun vriend dat had gedaan, en dat ze daarom boos zijn. Ze worden niet boos omdat hun vriend het heeft verteld, maar omdat hun vriend is vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Precies, en allé vrouwen denken dat ze 'het' willen weten. Maar als je het dan verteld gaan ze door het lint. De enige conclusie daaruit mogelijk is dat ze het stiekem toch NIET willen weten.
Ik ben nog nooit gekwetst met relaties oid, gelukkig. Wel vaak genoeg gezien om me heen, van mannen die constant vreemdgingen en vriendin had het niet door, tot mannen die hun vriendin sloegen. Beiden keren heb ik eventjes een gesprek gevoerd met de man in kwestiequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo te lezen ben jij veel gekwetst geweest met relaties en mannen die vreemdgingen. dat is niet leuk en ik ben serieus. maar weet je wel zeker dat je elke keer weer die ellende wilde meemaken?
ik weet niet precies hoe oud jij bent, maar dit geldt dus voor alle vrouwen.
als je echt van niks doorhebt en je man/vriend geeft daar ook geen aanleiding toe -omdat het niks voorstelt in principe voor een man dan- waarom zou je dan zo'n zielige janzak, die het eigenlijk gewoon vertelt omdat ie er zelf niet mee kan omgaan, met zijn schuldgevoel, willen weten?
Nee die is er niet, want als hij het niet verteld had, was ze niet boos geworden...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er is nog een andere conclusie mogelijk: dat ze gewoon niet hadden gewild dat hun vriend dat had gedaan, en dat ze daarom boos zijn. Ze worden niet boos omdat hun vriend het heeft verteld, maar omdat hun vriend is vreemdgegaan.
Bij hem, een heul groot gedeelte van alle mannenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat TS vrouwen niet snapt.
De oorzaak waarom ze boos wordt blijft het vreemdgaan en niet het vertellen dát hij vreemd is gegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Nee die is er niet, want als hij het niet verteld had, was ze niet boos geworden...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
schatje, ik moet je wat vertellen
hihi nee hoor
Dat is jullie mening denk ik. Maar begrijp het goed, ik ben fantastische vriend, alleen ik blijf wel gewoon normaal relativeren en helder nadenken. Dat betekent dat is de kosten tegen de baten afweeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij hem, een heul groot gedeelte van alle mannen
ja, ik snap dat je een pure relatie wilt, maar die heb ik ook gehad terwijl ik in dronkenschap vreemdging. ze hebben nooit iets doorgehad. het ging nooit uit daarom, en ook na de relatie nooit meer iets over gehoord.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gekwetst met relaties oid, gelukkig. Wel vaak genoeg gezien om me heen, van mannen die constant vreemdgingen en vriendin had het niet door, tot mannen die hun vriendin sloegen. Beiden keren heb ik eventjes een gesprek gevoerd met de man in kwestie. Heb nog nooit meegemaakt dat de vrouw vreemdging, dus vanuit dat standpunt kan ik niks zeggen.
Ik ben 21, for your information.
Puur omdat ik een eerlijke relatie wil, niet een relatie waar de 1 vreemdgaat en het niet durft te vertellen.
Ik op mijn vriend en ik zou mijn vriendin dankbaar zijn dat ze het me vertelt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
Effe vraagje qua wat ieders mening hierover is:
Man gaat vreemd, de vriendin weet het niet. Een vriendin van de vriendin ziet man vreemdgaan, en vertelt het tegen de vriendin. Denken jullie nou dat de vriendin boos zou worden op die ene vriendin, of op de vreemgaande man?
Ik lieg haar niet met alles voor.. Ze kan me OVERAL in vertrouwen.. Alleen dan dus dat ene foutje. DAT ENE FOUTJE.... Ben ik dan gelijk een onbetrouwbaar sujet? Ik doe er wat mee en houd ontzettend veel van haar. Daar gaat het toch om? Voortaan kan ze me sowieso overal in vertrouwen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef karoltje het volgende:
Zo'n goede relatie en dan met een ander zoenen? Stakker.
Als je bij je vriendin wilt blijven zou ik het niet vertellen, als ik haar was zou ik je meteen de laan uitsturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |