abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68471088
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Waar zie jij dat staan?
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zou helemaal niet zo kwaad worden eigenlijk, op niemand. vreemdgaan hoort er bij, bij mensen. als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer. what's the fuzz?
Bovendien trek ik geen conclusie maar vraag ik het.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:27:02 #252
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68471119
Maxpayne, je bent slap en niet manwaardig. Een slappe lul als jij zou ik nooit als vriend willen hebben, serieus wat een lachertje ben jij. Je steekt je tong in een ander meisje maar durft dit niet aan je vriendin te vertellen uit angst dat die ooooooooooooooooh zo goede relatie kapot gaat. Ik hoop voor je dat iemand getuige is van je actie en je vriendin ervan op de hoogte stelt. Slappe lul.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_68471125
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Je praat het goed voor jezelf. Je liegt dus niet alleen haar voor, maar ook jezelf.
waar basseer je dat op? ken je mij?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:27:19 #254
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471128
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

ALS er iets zou gebeuren met haar dan zou ik dat zeker doen. Of jullie dit nu geloven of niet, ik weet voor mezelf dat het zeker zo..
Voor mij blijft het dus heel duidelijk dat zij absoluut iemand is waarmee ik verder wil. Dat ik een foutje heb gemaakt onder invloed van drank is al erg genoeg maar het feit dat ik hier bewust wat aan wil doen is goed vind ik
Even een afsluitend postje, ik ben blij dat je bij zinnen bent gekomen en het gewoon niet vertelt. Kijk naar de positieve kant. Leer hiervan, doe er je voordeel mee. En als je weet dat je een beetje gek gaat doen van verdovende middelen: rustig aan daarmee.

Have fun tonight. (misschien moet je je schuldgevoel een beetje afkopen en neem een bos bloemen voor haar mee)

Wie van jullie heeft wel is spontaan een bos bloemen van je vriend/man gehad?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:28:11 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471167
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Jij vindt het niet erg als je vriendin met een ander neukt?
ik heb altijd de afspraak gehad, met elke vriendin, en mind you die weten dus echt niet dat ik vreemd ben gegaan, gewoon als normaal gesprek van vriend tot vriendin dat als ze ooit vreemd zou gaan, ze dit veilig zou doen.

ik heb geen zin in andermand zaad als ik haar die avond erna ga beffen. maar dat is dus meer uit hygiënisch oogpunt. ik ben niet onzeker. de relatie is nooit kapot gegaan op mijn/haar jaloezie of onzekerheid. en dat kunnen maar weinig mannen/vrouwen vertellen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:29:15 #256
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471207
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef Noortje. het volgende:

[..]

[..]

Het was een behoorlijk suggestieve vraag, zegmaar gewoon een aanname!
quote:
Assumption is the mother of all fuckups
Het is alleen gewoon een levensles. Maar dat moeten jullie nog leren.
--------------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:30:08 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471236
TS, hoe kan je relatie nou goed zijn als je met een ander hebt gezoend?
En aub, gebruik het woord alcohol niet. Zoenen met een ander doe je zelf, niet de alcohol.
pi_68471277
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

waar basseer je dat op? ken je mij?
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

ALS er iets zou gebeuren met haar dan zou ik dat zeker doen. Of jullie dit nu geloven of niet, ik weet voor mezelf dat het zeker zo..
Voor mij blijft het dus heel duidelijk dat zij absoluut iemand is waarmee ik verder wil. Dat ik een foutje heb gemaakt onder invloed van drank is al erg genoeg MAAR blabla het feit dat ik hier bewust wat aan wil doen is goed vind ik
Het is niet zomaar een foutje imo. En dat onder invloed van drank is een kutexcuus.
pi_68471323
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Even een afsluitend postje, ik ben blij dat je bij zinnen bent gekomen en het gewoon niet vertelt. Kijk naar de positieve kant. Leer hiervan, doe er je voordeel mee. En als je weet dat je een beetje gek gaat doen van verdovende middelen: rustig aan daarmee.

Have fun tonight. (misschien moet je je schuldgevoel een beetje afkopen en neem een bos bloemen voor haar mee)

Wie van jullie heeft wel is spontaan een bos bloemen van je vriend/man gehad?
Precies. Of ik neem haar mee op een luxe etentje. Ik heb wel wat goed te maken ook al weet zij dat niet. Het feit dat ik dit doe getuigt denk ik wel dat ik een ander soort man ben. Sommige van jullie scheren alle mannen die ook maar iets hebben gedaan over 1 kam. Ik wil niet in een hokje geplaatst worden maar ja als jullie het zo zien..
Ik ben geen ongevoelige lul die zijn kinderen slaat, zijn vrouw pijn doet etc.
Tenminste zo zie ik het
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:33:14 #260
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471351
Drank is wel een excuus, TS zegt toch dat hij het zonder alcohol niet gedaan zou hebben? Drank geen excuus weer zo'n vrouwending.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:33:54 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471377
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef Noortje. het volgende:

[..]

[..]

wel typerend dat je juist het belangrijkste gedeelte niet vetgedrukt laat zien. dat zat namelijk precies tussen twee vetgedrukte kopjes in, namelijk, ik citeer: "als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer".

ik denk echt niet dat ts én vriendin gebaat zijn met jullie advies, hoe goed ook bedoeld van jullie vivaelfjes.

edit: jullie zijn een beetje onzeker en willen zo over de rug van ts zien hoe zijn vriendin reageert op zo'n situatie. blijft het aan? hoe gaat ze er mee om? hoe gaat ts er mee om? aapjes kijken omdat je van dichtbij wilt meemaken hoe je zelf zou reageren.

ik heb dat wat minder
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:35:40 #262
202348 Susi
Temple of Love
pi_68471435
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk.. maar ik denk dat ik het haar wel kan vergeven als het maar een zoen was. Maar dan nog heb ik liever dat ze het me niet verteld... Omdat ik het nu zelf heb gedaan zou ik uberhaupt niet meer boos worden als een keertje heeft gezoend.
Da's lekker makkelijk lullen he, als jij 't al gedaan heb
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:35:40 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471436
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef DoimeN het volgende:
Drank is wel een excuus, TS zegt toch dat hij het zonder alcohol niet gedaan zou hebben? Drank geen excuus weer zo'n vrouwending.
Hoe kan drank nou een excuus zijn? TS weet dat hij onder invloed vreemde dingen doet (stelen, dingen kapot maken), dan had hij dit ook wel in het rijtje mogen verwachten.
pi_68471441
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wel typerend dat je juist het belangrijkste gedeelte niet vetgedrukt laat zien. dat zat namelijk precies tussen twee vetgedrukte kopjes in, namelijk, ik citeer: "als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer".

ik denk echt niet dat ts én vriendin gebaat zijn met jullie advies, hoe goed ook bedoeld van jullie vivaelfjes.
Maakt het dat het minder erg? Dat het vast wel óóit gebeurd? Niet alle mannen zijn zoals jij hoor.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:36:43 #265
202348 Susi
Temple of Love
pi_68471467
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Precies. Of ik neem haar mee op een luxe etentje. Ik heb wel wat goed te maken ook al weet zij dat niet. Het feit dat ik dit doe getuigt denk ik wel dat ik een ander soort man ben. Sommige van jullie scheren alle mannen die ook maar iets hebben gedaan over 1 kam. Ik wil niet in een hokje geplaatst worden maar ja als jullie het zo zien..
Ik ben geen ongevoelige lul die zijn kinderen slaat, zijn vrouw pijn doet etc.
Tenminste zo zie ik het
Als ik plotseling vanuit het niets overstelpt wordt met cadeautjes en leuke dingetjes, ga ik dat verdacht vinden.

Jaaaa, TS, vrouwtjes he
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:36:50 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471471
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Susi het volgende:

[..]

Da's lekker makkelijk lullen he, als jij 't al gedaan heb
Idd . Als TS niet vreemd was gegaan en er kwam ineens een neger uit de kast vallen bij z'n vriendin thuis dan waren de rapen gaar. Ook al hadden ze alleen maar gezoend.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:38:13 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471516
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maakt het dat het minder erg? Dat het vast wel óóit gebeurd? Niet alle mannen zijn zoals jij hoor.
mochten ze willen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:39:04 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471547
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef Susi het volgende:

[..]

Als ik plotseling vanuit het niets overstelpt wordt met cadeautjes en leuke dingetjes, ga ik dat verdacht vinden.

Jaaaa, TS, vrouwtjes he
ja precies, heel scherp. geen cadautjes of extra lief doen. gewoon lekker doorsudderen. ben je het ook zelf zo kwijt.
pi_68471552
"Och schat, maak je niet druk, kan gebeuren hè?"
"Ik dacht dat je vreemdgaan zo erg vond? We hebben het er toch al eens over gehad?"
"Ja nou, ik heb het zelf een aantal jaar geleden ook gedaan, dus nu staan we quitte."

Denkt TS dat zijn vriendin dat pikt?
pi_68471590
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef DoimeN het volgende:
Precies.. en dat is ook zo.. Het is mijn verantwoordelijkheid dat ik die DRANK genomen heb. Daarom doe ik daar nu wat aan. Maar goed ik neem aan dat ik er teveel mensen mee pak als ik zeg dat drank een factor van de oorzaak is omdat we toch allemaal drank accepteren is het niet?. Nee met drank is niks mis, word door iedereen geaccepteerd etc.. Drank is kuttdrugs. Ik ga voortaan wel weer een keer gezellig paddoén.. Dit brengt mij veel meer verantwoordelijkheidsgevoel bij dan welke drugs ook. Of ben ik nu een kutjunk? puur omdat jij niks weet over hoe drank en drugs werken en dat ik nu iets neem wat 'maatschappelijk NIET geaccepteerd is tov wat WEL geaccepteerd is? Drank is harddrugs en laat je dingen doen die je normaal niet zou doen. Dat sommigen daar wel mee om kunnen gaan.. proficiat. Ik niet
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:40:01 #271
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471592
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Idd . Als TS niet vreemd was gegaan en er kwam ineens een neger uit de kast vallen bij z'n vriendin thuis dan waren de rapen gaar. Ook al hadden ze alleen maar gezoend.
en ik dacht dat juist mannen visueel ingesteld waren
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:40:27 #272
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471607
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoe kan drank nou een excuus zijn? TS weet dat hij onder invloed vreemde dingen doet (stelen, dingen kapot maken), dan had hij dit ook wel in het rijtje mogen verwachten.
Weer zo'n onzinnige vergelijking. Als ik op een bedrijfsfeestje na iets teveel pretcilinders mijn hotelkamer iets verbouw, mag mijn vriendin er ook vanuit gaan dat ik vreemdga?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:41:15 #273
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471641
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Precies.. en dat is ook zo.. Het is mijn verantwoordelijkheid dat ik die DRANK genomen heb. Daarom doe ik daar nu wat aan. Maar goed ik neem aan dat ik er teveel mensen mee pak als ik zeg dat drank een factor van de oorzaak is omdat we toch allemaal drank accepteren is het niet?. Nee met drank is niks mis, word door iedereen geaccepteerd etc.. Drank is kuttdrugs. Ik ga voortaan wel weer een keer gezellig paddoén.. Dit brengt mij veel meer verantwoordelijkheidsgevoel bij dan welke drugs ook. Of ben ik nu een kutjunk? puur omdat jij niks weet over hoe drank en drugs werken en dat ik nu iets neem wat 'maatschappelijk NIET geaccepteerd is tov wat WEL geaccepteerd is? Drank is harddrugs en laat je dingen doen die je normaal niet zou doen. Dat sommigen daar wel mee om kunnen gaan.. proficiat. Ik niet
drank is geen smoes, het is een excuus. je weet nu wat het is.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:41:44 #274
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471660
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

TS ik weet niet wat je nu op hebt maar het doet geen goed
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:42:32 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471686
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef DoimeN het volgende:

[..]

TS ik weet niet wat je nu op hebt maar het doet geen goed
lol. echt wel. alleen dat zijn de naween van schuldgevoel. dat ebt wel weg.
pi_68471705
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef GotC het volgende:

[..]

precies.. omdat de bedoeling was voor hun om te neuken.. Als mijn vriendin vreemd was gegaan en het betekende niks en ze was dronken en het was alleen zoenen dan was ik niet zo heel boos geweest.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:43:28 #277
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_68471719
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Dat is gewoon mijn straf. Verdien ik gewoon..
Ik hoef haar er in ieder geval niet mee lastig te vallen, het is niet haar fout maar mijn fout. Aan mij de keuze om er iets mee te doen. En dit probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik doe nu wel meer voor de relatie en luister veel meer naar haar mening. En ik ben dus gestopt met de drank. Ondanks dat dit hetgene niet goed maakt, ben ik me er wel van bewust dat ik echt van haar houd en dat het echt een klote fout is. Ik denk dat dit wel even goed voor me is.
Het slijt uiteindelijk wel. Ik heb respect voor die keuze.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:43:28 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471720
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Weer zo'n onzinnige vergelijking. Als ik op een bedrijfsfeestje na iets teveel pretcilinders mijn hotelkamer iets verbouw, mag mijn vriendin er ook vanuit gaan dat ik vreemdga?
Het past bij mij in het rijtje 'foute dingen doen'.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en ik dacht dat juist mannen visueel ingesteld waren
Heb af en toe een moment
pi_68471739
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

edit: jullie zijn een beetje onzeker en willen zo over de rug van ts zien hoe zijn vriendin reageert op zo'n situatie. blijft het aan? hoe gaat ze er mee om? hoe gaat ts er mee om? aapjes kijken omdat je van dichtbij wilt meemaken hoe je zelf zou reageren.

ik heb dat wat minder
!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:44:07 #280
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471747
Psssst TS, wanna buy some booze? Try this for a while!

TS niet vertelluh he!!? Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:44:13 #281
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68471752
ramptoerisme is oké :p
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_68471771
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

precies.. omdat de bedoeling was voor hun om te neuken.. Als mijn vriendin vreemd was gegaan en het betekende niks en ze was dronken en het was alleen zoenen dan was ik niet zo heel boos geweest.
Dan is er toch geen probleem en kun je het toch gewoon vertellen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 28-04-2009 19:47:37 ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:45:17 #283
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471791
quote:

[..]

Lieverd, dat zeg je nu om jezelf goed te praten
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:45:58 #284
202348 Susi
Temple of Love
pi_68471815
quote:

[..]

Ik geloof er geen zak van
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:46:52 #285
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471865
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Het past bij mij in het rijtje 'foute dingen doen'.

Wat een burgelijk leven zul jij hebben, of ben jij zo'n 'stille' met een SM kelder?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:47:53 #286
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68471901
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Wat een burgelijk leven zul jij hebben, of ben jij zo'n 'stille' met een SM kelder?

Who knows..?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:48:43 #287
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471936
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Dan kan je het toch gewoon vertellen?
en dan kan jij lekker kijken hoe zoiets afloopt en het zelf in de praktijk gaan brengen, als het positief uitpakt. als het negatief uitpakt, weet je ook wat je moet doen... win-win en de ts kan stikken.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:49:59 #288
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_68471977
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dan kan jij lekker kijken hoe zoiets afloopt en het zelf in de praktijk gaan brengen, als het positief uitpakt. als het negatief uitpakt, weet je ook wat je moet doen... win-win en de ts kan stikken.
Precies wij hebben het beste voor met TS, al klinkt dit wat gek in menig (vrouwen) oor.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:50:29 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68471992
quote:

[..]

dit is geen beste zet. wederom. net kon ik er nog om lachen, maar nu maak je me weer bang dat je richting mensen neigt die graag bloed willen zien.

vergeet dit speldenprikje, je kan het! for her sake.
pi_68472025
Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid.

Dikke vette kans dat jij in de toekomst weer vreemd gaat. Met of zonder drank/drugs.
pi_68472028
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Lieverd, dat zeg je nu om jezelf goed te praten
Lieverd.. We hebben het er van te voren over gehad en toen zei zij dat ze het direct uit zal maken..
Ik heb direct vanaf het begin gezegd dat ik het niet uit zal maken, Het lag aan de situatie.
Als ze had gezegd dat ze boos op me zou zijn en goed moest nadenken maar het niet direct uit zou maken, dan had ik het wellicht nu al verteld.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:51:35 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68472033
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Who knows..?
'only you boyfriend! "
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:51:54 #293
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_68472049
Zou wat zijn als de vriendin in kwestie mee zat te lezen!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:52:08 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68472057
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef witte_fantasie het volgende:
Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid.

Dikke vette kans dat jij in de toekomst weer vreemd gaat. Met of zonder drank/drugs.
ik zet 100 fok!euro in op mét drank en drugs.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 28-04-2009 20:00:13 ]
pi_68472073
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Flikker toch op, ik heb een vriend die niet vreemdgaat. Bovendien heb ik de ervaring van TS niet nodig want ik heb genoeg gezien in mijn omgeving.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:52:47 #296
202348 Susi
Temple of Love
pi_68472080
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Lieverd.. We hebben het er van te voren over gehad en toen zei zij dat ze het direct uit zal maken..
Ik heb direct vanaf het begin gezegd dat ik het niet uit zal maken, Het lag aan de situatie.
Als ze had gezegd dat ze boos op me zou zijn en goed moest nadenken maar het niet direct uit zou maken, dan had ik het wellicht nu al verteld.
Nu moet zij eigenlijk ook stiekem vreemdgaan, ter compensatie. Ik zou hints geven.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:53:17 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68472096
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef klappie het volgende:
Zou wat zijn als de vriendin in kwestie mee zat te lezen!
ik denk dat ze het wel begrijpt. ik denk dat ze vooral mijn posts zalvend zal ervaren. ts heeft het niet gezegd om haar te sparen. ts ziet dat nu ook in, dus dat wordt goemaakzoenen...
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:55:31 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68472178
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Coward!
pi_68472187
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:52 schreef Susi het volgende:

[..]

Nu moet zij eigenlijk ook stiekem vreemdgaan, ter compensatie. Ik zou hints geven.
TS moet iemand inhuren die haar zodanig verleid en haar dronken voert dat ze wel vreemd móet gaan. Dan komt het immers door de drank.

Oja TS, wel even een deel twee openen bitte.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:56:04 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68472207
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat ze het wel begrijpt. ik denk dat ze vooral mijn posts zalvend zal ervaren. ts heeft het niet gezegd om haar te sparen. ts ziet dat nu ook in, dus dat wordt goemaakzoenen...
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')