Ik zou op de man kwaad wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
Effe vraagje qua wat ieders mening hierover is:
Man gaat vreemd, de vriendin weet het niet. Een vriendin van de vriendin ziet man vreemdgaan, en vertelt het tegen de vriendin. Denken jullie nou dat de vriendin boos zou worden op die ene vriendin, of op de vreemgaande man?
als je toch zo oplettend ben , neem je telefoon eens op danquote:
Heeft iemand het zien gebeuren ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik lieg haar niet met alles voor.. Ze kan me OVERAL in vertrouwen.. Alleen dan dus dat ene foutje. DAT ENE FOUTJE.... Ben ik dan gelijk een onbetrouwbaar sujet? Ik doe er wat mee en houd ontzettend veel van haar. Daar gaat het toch om? Voortaan kan ze me sowieso overal in vertrouwen.
Een voorbeeld: Als haar iet s zou overkomen dan zou ik mijn leven geven om haar te redden. Is dat onbetrouwbaar? Ben ik een klootzak.
Op de man.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
Man gaat vreemd, de vriendin weet het niet. Een vriendin van de vriendin ziet man vreemdgaan, en vertelt het tegen de vriendin. Denken jullie nou dat de vriendin boos zou worden op die ene vriendin, of op de vreemgaande man?
ja, of hij hoort in de categorie dat ie het gewoon nooit heeft gezegd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vriend goudeerlijk is.
Die ligt uit elkaar op mijn bed volgens mij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je toch zo oplettend ben , neem je telefoon eens op dan
Kom je lekker laat mee droplulquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Ik lieg haar niet met alles voor.. Ze kan me OVERAL in vertrouwen.. Alleen dan dus dat ene foutje. DAT ENE FOUTJE.... Ben ik dan gelijk een onbetrouwbaar sujet? Ik doe er wat mee en houd ontzettend veel van haar. Daar gaat het toch om? Voortaan kan ze me sowieso overal in vertrouwen.
Een voorbeeld: Als haar iet s zou overkomen dan zou ik mijn leven geven om haar te redden. Is dat onbetrouwbaar? Ben ik een klootzak.
Dat is moeilijk als je bijna altijd bij elkaar bent. (:quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, of hij hoort in de categorie dat ie het gewoon nooit heeft gezegd.
idd, tis en blijft een fokkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, of hij hoort in de categorie dat ie het gewoon nooit heeft gezegd.
Op die vriendin natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
Ja. Voor mij is vreemdgaan niet een foutje, maar De Foutquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is moeilijk als je bijna altijd bij elkaar bent. (:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is moeilijk als je bijna altijd bij elkaar bent. (:
ik zou helemaal niet zo kwaad worden eigenlijk, op niemand. vreemdgaan hoort er bij, bij mensen. als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer. what's the fuzz?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef GotC het volgende:
Jij vindt het niet erg als je vriendin met een ander neukt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou helemaal niet zo kwaad worden eigenlijk, op niemand. vreemdgaan hoort er bij, bij mensen. als je het nu nog niet hebt meegemaakt, dan komt het later nog wel een keer. what's the fuzz?
ALS er iets zou gebeuren met haar dan zou ik dat zeker doen. Of jullie dit nu geloven of niet, ik weet voor mezelf dat het zeker zo..quote:
stond al in de op. eigenlijk.quote:
Waar zie jij dat staan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg als je vriendin met een ander neukt?
Je praat het goed voor jezelf. Je liegt dus niet alleen haar voor, maar ook jezelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
ALS er iets zou gebeuren met haar dan zou ik dat zeker doen. Of jullie dit nu geloven of niet, ik weet voor mezelf dat het zeker zo..
Voor mij blijft het dus heel duidelijk dat zij absoluut iemand is waarmee ik verder wil. Dat ik een foutje heb gemaakt onder invloed van drank is al erg genoeg maar het feit dat ik hier bewust wat aan wil doen is goed vind ik
Verschrikkelijk.. maar ik denk dat ik het haar wel kan vergeven als het maar een zoen was. Maar dan nog heb ik liever dat ze het me niet verteld... Omdat ik het nu zelf heb gedaan zou ik uberhaupt niet meer boos worden als een keertje heeft gezoend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg als je vriendin met een ander neukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |