Nog 4 maandjes en ze is wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef aaipod het volgende:
Ze 'schijnt' te studeren hier aan de universiteit. Maar als er niet af en toe een brief in de bus viel van de RuG zou je dit niet eens doorhebben. Ze is in september 2007 begonnen
Ik heb overwegen haar eens van achteren te besluipen met een flinke kwak glijmiddel op mijn lid en haar genadeloos anaal te penetreren als ze met het Senseo apparaat bezig is. Maar die vriend is best een grote kamper figuurquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Skylark. het volgende:
Stop een bouillonblokje in de douchekop.
wil je dat wel? ze luistert Hardcorequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pics van chick?
Het erge is ook nog dat dit soort mensen tot in het einde van dagen door blijft lenen (totdat het bij de IBG ophoudt) en vervolgens nauwelijks iets terug hoeven te betalen omdat ze geen fatsoenlijke baan kunnen krijgen/willen uitvoeren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
@ laatste alinea: nee, niets aan te doen. Ze heeft recht op de StuFi, maar als ze niks afmaakt zal ze die terug moeten betalen. Maar daar heb jij nu geen f*ck aan.
Oh ja, verhuizen!
Die laatste zinquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef aaipod het volgende:
Overigens rent ze nu achter me jankend de gang op. Dit is 1 van de ergere dagen en vandaar het topic nu.
En het is geen stil snikkend geluid maar een gekrijs waar een autistische peuter met een gebroken ruggenwervel jaloers op zou zijn
TS studeert en heeft vrij weinig contacturen en een wisselend rooster. Dat, het volume waarmee ze alles doen plus de grootte van het huis maken het dat ik alles wel mee MOET krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef 1DIOOT het volgende:
Ik vraag me alleen 1 ding af..
waar haal jij de tijd vandaan om ze zo 24 uur te volgen?
ben je zo geobsedeerd door hun? Neem je het op?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Ohdierust het volgende:
haha ik lag me stuk
klinkt als een goed idee , hulde!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Ohdierust het volgende:
haha ik lach me stuk, gewoon wat psychologisch oorlogvoering toepassen , geen ervaring mee??
boze blikken , kortaf zijn , dissende opmerkingen maken , op je strepen gaan staan, samenspannen, kijhard muziek draaien , niet de wc doorspoelen na grote boodschap , je afwas lekker laten staan en wanneer je geouwehoer daarover krijgt het gewoon nog niet opruimen. uitermate luidruchtig zijn in de ochtend als zij aan het pitten zijn , hierbij ook als je geouwehoer krijgt gewoon lekker doorgaan en je kan eventueel een opmerking maken van "sommige mensen staan wel op een normale tijd op/ tis maandag het is doodnormaal rond deze tijd op te staan en lawaai te maken". niet meer groeten is ook een goeie. wees een beetje creatief en je ziet dat je heel wat kan doen om je ergenissen te compenseren.
Succes!!
Helaas doet ze die afwas zelf ook niet dus dat valt al afquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Ohdierust het volgende:
haha ik lach me stuk, gewoon wat psychologisch oorlogvoering toepassen , geen ervaring mee??
boze blikken , kortaf zijn , dissende opmerkingen maken , op je strepen gaan staan, samenspannen, kijhard muziek draaien , niet de wc doorspoelen na grote boodschap , je afwas lekker laten staan en wanneer je geouwehoer daarover krijgt het gewoon nog niet opruimen. uitermate luidruchtig zijn in de ochtend als zij aan het pitten zijn , hierbij ook als je geouwehoer krijgt gewoon lekker doorgaan en je kan eventueel een opmerking maken van "sommige mensen staan wel op een normale tijd op/ tis maandag het is doodnormaal rond deze tijd op te staan en lawaai te maken". niet meer groeten is ook een goeie. wees een beetje creatief en je ziet dat je heel wat kan doen om je ergenissen te compenseren.
Succes!!
concluderend uit je verhaal is haar psychologische gesteldheid dusdanig van aard dat ik overtuigd ben dat je haar binnen een week zal doen zwichten voor je psychologische druk. aah wat kan het leven toch goed zijn..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:10 schreef aaipod het volgende:
[..]
Helaas doet ze die afwas zelf ook niet dus dat valt al afVoor de rest wel goeie tips
Waarom zou je bij zo'n lelijk iemand in huis gaan wonen? Je kunt toch gewoon selecteren met kijkavonden..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef aaipod het volgende:
Huisgenote:
[ afbeelding ]
Vriend:
[ afbeelding ]
Whehe, Scrubsquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Skylark. het volgende:
Ja.. Wij hadden dus verwacht dat als wij een lelijkerd kozen die naar de universiteit ging, dat we dan weinig last zouden hebben van giechelende domme vriendinnetjes die langskomen en vervelende ventjes die na het stappen blijven slapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je bij zo'n lelijk iemand in huis gaan wonen? Je kunt toch gewoon selecteren met kijkavonden..
Briljant!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Skylark. het volgende:
Valt dat even tegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja.. Wij hadden dus verwacht dat als wij een lelijkerd kozen die naar de universiteit ging, dat we dan weinig last zouden hebben van giechelende domme vriendinnetjes die langskomen en vervelende ventjes die na het stappen blijven slapen
Verder hadden we bedacht dat als ze lelijk was en niet al te snugger overkwam ze zich wel keihard zou storten op haar studie en we dus weinig last er van zouden hebben
Het klinkt als het typje flink kort gehouden door de ouders en de kerkelijke congregatie. Traumatje hier, traumatje daar door het gepest van klasgenoten die deel uitmaakten van de kerkelijke congregatie en een afkeer hadden van alle personen die niet uit hetzelfde gehucht kwamen. Was lelijk, had geen vrienden, deed niks, geen goede band met de ouders en had dus een gigantisch complex.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja.. Wij hadden dus verwacht dat als wij een lelijkerd kozen die naar de universiteit ging, dat we dan weinig last zouden hebben van giechelende domme vriendinnetjes die langskomen en vervelende ventjes die na het stappen blijven slapen
Verder hadden we bedacht dat als ze lelijk was en niet al te snugger overkwam ze zich wel keihard zou storten op haar studie en we dus weinig last er van zouden hebben
Dat moment is er zeker wel, alleen komt dat moment pas na 10 jaar. Tot die tijd mag je de grootst mogelijke puinzooi maken van je studie zonder dat er ook maar iemand naar kraait. Okee, sommige Universiteiten trappen je van je huidige studie af, maar dan mag je je daarna gewoon weer inschrijven voor een andere.quote:Vraag: Wat zij doet met haar studie, kan dat zomaar? Is er niet op een bepaald moment iemand die zegt nu is het genoeg geweest we schrijven je uit en die studiefinanciering stoppen we. Dan is ze namelijk binnen no-time weer terug bij papa en mama en is het probleem opgelost. (al zie ik haar dan wel weer iets anders kiezen want de levensstijl bevalt haar prima)
Echt grootste fail ooit...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef aaipod het volgende:
[..]
of iets in deze richting ....quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Ohdierust het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat we allemaal wel een voorstelling kunnen maken van de wereld waarin zij zich verkeerd.
Wat is er mis met chicks die over de vloer komen? En vervelende mannetjes die blijven slapen? Je klinkt echt mensvreemd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef aaipod het volgende:
[..]
Als ik chicks of vervelende mannetjes over de vloer wil hebben dan nodig ik ze zelf wel uit wanneer mij dat uitkomt. Daar heb ik geen huisgenote voor nodig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met chicks die over de vloer komen? En vervelende mannetjes die blijven slapen? Je klinkt echt mensvreemd.![]()
Sowieso je huisgenoot zien als iets wat zo min mogelijk last mee brengt..
De reactie was verwacht, bevestigd en dus overbodig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:14 schreef Emimich het volgende:
TS opent nu wel heel stoer hier een topic over maar wanneer hij de 'trol' in werkelijkheid ziet, dan zijn de ogen van hem louter op de grond gericht.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Ohdierust het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat we allemaal wel een voorstelling kunnen maken van de wereld waarin zij zich verkeerd.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef beelz het volgende:
Hee volgens mij heb ik een keer sex gehad met de huisgenote van TS!
hey chill en neem een lolliequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:50 schreef mafkees01 het volgende:
Onzin. Maten van mij luisteren ook hardcore en zijn vriendin ook. Zijn hartstikke toffe gasten die gewoon hun best doen voor hun studie.
Generaliseren doen jullie, er zitten ook normale toffe lui bij die helemaal geen kaalgeschoren koppen hebben en de hele dag snoepen en roken
Ik zal ff kijken of ik de film van vhs digitaal kan laten maken bij de HEMAquote:
Mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef B.E.D het volgende:
Klinkt als een relaxte meid.
TS is zeker stiekem verliefd op haar.
TS zit de ganse dag te Wow'en, en houdt tussendoor een logboek bij over zijn huisgenote.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef TheSorrow het volgende:
Je weet precies hoelaat ze alles doet, dag in dag uit... Kom jij wel eens buiten?
Ik ben nu op mijn werk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef TheSorrow het volgende:
Je weet precies hoelaat ze alles doet, dag in dag uit... Kom jij wel eens buiten?
Dat dus. Bij mijn hierboven ergens gelinkte huisgenote was het ook echt niet moeilijk om de patronen in haar saaie maar regelmatige leventje te zien. En dat terwijl ik overdag gewoon naar mn werk was, als je in een huis samenleeft vallen zulke dingen gewoon makkelijk op. TS is dus geen gluurderquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik ben nu op mijn werk.
Na haast 2 jaar in 1 huis wonen merk je op een gegeven moment wel hoe iemands dag eruit ziet, vooral als het niet veranderd.
Yeah rightquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:50 schreef mafkees01 het volgende:
Onzin. Maten van mij luisteren ook hardcore en zijn vriendin ook. Zijn hartstikke toffe gasten die gewoon hun best doen voor hun studie.
Generaliseren doen jullie, er zitten ook normale toffe lui bij die helemaal geen kaalgeschoren koppen hebben en de hele dag snoepen en roken
Motivatie, of ben je gewoon stoned?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Motivatie, of ben je gewoon stoned?
Wil je haar nog harder laten huilen dan? Dan kan TS helemaal niet meer slapenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:52 schreef Jajong het volgende:
Als je je adres geeft, een sleutel en 300euro stomp ik die vriend voor je in elkaar.
Knappe meid als ze huilt met ducttape om der smoel.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:05 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Wil je haar nog harder laten huilen dan? Dan kan TS helemaal niet meer slapen
Zo zo. Met jou moeten we geen ruzie krijgen. Jajong de heldquote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Knappe meid als ze huilt met ducttape om der smoel.
Ga toch op jezelf wonen. Burger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef aaipod het volgende:
[..]
Als ik chicks of vervelende mannetjes over de vloer wil hebben dan nodig ik ze zelf wel uit wanneer mij dat uitkomt. Daar heb ik geen huisgenote voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |